Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 29-03-2006 om 10:43. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() 't Lijkt me vrij logisch dat als je eerste ex zelfmoord pleegt dat je et dan ff niet meer weet allemaal...'k zou niet weten hoe ik me zou voelen als mijn eerste vriendje zelfmoord zou plegen, maar kan me er een voorstelling bij maken en dat lijkt me behoorlijk ***. Enniewees, over dat verliefd worden, zou me niet al te veel zorgen maken. Het heeft weinig zin om je ergens op te storten gewoon omdat je het niet normaal zou vinden dat je in 1,5 jaar geen vriendje hebt gehad... Forceer iig niets, sommige dingen hebben nou eenmaal tijd nodig ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Haar ex is in januari overleden, oftewel net 2 maanden geleden. Het is niet meer dan normaal als je daar dan mee zit. Hulp zoeken is goed als je er zelf niet uit kunt komen, maar daar is nu nog geen sprake van. Of je moet dat zelf om wat voor reden dan ook graag willen, maar daar is nu ook geen sprake van. @ TS; Geef het idd tijd... Het is bepaald niet vreemd dat dit allemaal z'n doorslag heeft op je (liefdes)leven. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Liefde & Relatie |
ik ben even helemaal de kluts kwijt mira_love | 24 | 02-11-2005 21:09 | |
Psychologie |
Hoe is de band met je ouders? Anno 1986 | 68 | 05-06-2005 19:37 | |
Liefde & Relatie |
Na mijn vriendin handel ik zo raar.. Spray rebel | 18 | 30-10-2004 12:54 | |
Psychologie |
Ze willen dat ik professionele hulp (RET) neem Nebel | 20 | 23-09-2004 16:55 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben een raar geval geloof ik Super Vegeta | 16 | 04-01-2003 15:51 |