Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat ook irritant is zijn dingen als 'dat is hier vlak in de buurt', dat zeggen ze zelfs op het Journaal op Nl1,2 of 3... Echt een afgang... |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik snap eigenlijk ook niet wat er fout aan is, ik zeg het zelf ook altijd Citaat:
![]() @ikheetfroukje, volgens mij zijn die voorbeelden van brent wel goed... maarja, volgens anderen weer niet, dus nou weet ik het zelf ook niet meer... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
je bent nooit meer of minder alleen dan een ander. Je bent alleen of je bent het niet, meer bestaat er niet. |
![]() |
|
![]() |
Grrr daar kan ik me ook zo aan ergeren!
![]() Nog 1 keer dan: ![]() Hij is mijn enige vriend De enige oplossing is... 'Enigste' is idd gewoon een niet bestaand, verzonnen woord... kijk maar op www.vandale.nl --> enigste is een niet bestaand woord en enige heeft wel betekenissen.
|
Volgens mij bestaat "enigste" wel hoor... maar in de zin van:
De enigste zoon van de familie --> die zoon is enig/fantastisch en niet in de zin van: de _enige_ zoon van de familie --> die zoon is de enige/enkele Dus: enig - enige (betekenis: enkel/alleen) enig - eniger - enigst(e) (betekenis: fantastische/beste of zoiets) zo van: ooo wat enig! Wat een enig kind! Dat is het enigste kind dat ik ooit gezien heb! ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Verhaal: Het Was Een SimPel MIsVersTand murwari | 18 | 09-07-2001 18:19 | |
ARTistiek |
nog een verhaal: De verschrikking van Hiroshima Kupu | 5 | 09-07-2001 08:15 | |
ARTistiek |
De sekte- een horror-verhaal (tje) Disposable Kitten | 6 | 08-07-2001 11:53 | |
ARTistiek |
Ik haat titels bedenken, tis een verhaal over voodoo... Gothic | 8 | 30-06-2001 20:46 | |
ARTistiek |
een wandeling met mezelf. (niet zo spectaculair als de titel laat geloven) Verwijderd | 1 | 21-06-2001 17:59 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
help ik zit al aan een 2.7 en zal nog zakken konijntje | 7 | 11-03-2001 19:07 |