Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2002, 18:19
alanis16
alanis16 is offline
Hoi iedereen Ik heb een vraagje. Hebben jullie altijd serieuze gesprekken met je vriend/vriendin? Mijn vriend zei laatst namelijk dat ie wat meer wou praten. Maar hij bedoelt volgens mij niet van die gesprekken die gaan over hoe het was op school ofzo maar meer diepere gesprekken. Die hebben we ook wel, maar niet altijd. Nou vroeg ik me af hoe dat bij jullie is. Hoe vaak hebben jullie serieuze gesprekken met jullie vriend/vriendin??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2002, 18:22
punkyfish
punkyfish is offline
Dat ligt er aan, hè. Mgoed, toch best wel vaak... Niet echt iedere keer dat ik hem zie, maar wel bijna... Ik zie hem ongeveer 3x per week.
Oud 05-09-2002, 18:33
Verwijderd
als het moet hebben we serieuze gesprekken,alles op zijn tijd niet teveel maar ook niet te weinig, ik vind praten in een relatie een must
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 18:36
SuperS
SuperS is offline
ligt er aan als we er toevallig op komen... komt vanzelf meestal
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 18:50
Gothic
Gothic is offline
Af en toe denk ik, soms ook op msn...
Oud 05-09-2002, 19:30
sunnevot
sunnevot is offline
Redelijk vaak. Ik ben echt iemand die alles kwijtwil wat me dwarszit. Gelukkig kan hij goed luisteren, en houdt hij zelf ook van praten. Ik heb het idee dat veel jongens daar niet van houden.
Oud 05-09-2002, 20:31
miro
miro is offline
In het begin spraken mijn vriend en ik echt te weinig over zeg maar "serieuze" zaken. Ik vond t echt heel jammer, maar we kennen elkaar nu een stuk beter en ik heb t gevoel dat t praten ook steeds beter gaat. Ik denk ook dat je op het begin nog niet zoveel te bespreken hebt, ik bedoel mijn vriend en ik kende elkaar nog nauwelijks, we moesten elkaar nog eerst leren kennen. Dat doe je natuurlijk ook wel door praten maar tis niet zo "serieus". Ik ben echt blij dat t nu steeds beter gaat, kheb ook meer t gevoel dat ik bij hem "terecht" kan.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 22:04
Cassidy
Cassidy is offline
Meestal komt bij ons zoiets spontaan, je hebt het over iets en dat loopt uit op een 'serieus' gesprek. Meestal s avonds s nachts of als me iets dwarszit s ochtends vroeg ofzo, dat zijn echt voor mij meestal de uurtjes dat serieuze gesprekken ontstaan

Lots of Love,

Cassy
Oud 05-09-2002, 22:27
HIBJ
HIBJ is offline
diepere gesprekken doe ik als ik haar zie ( echt bij haar ben ) en we voelen ons dan ook een stuk fijner want je kunt dan goed om om zijn / haar advies vragen, en we doen het regelmatig, maar niet via msn of telefoon, dat vind ik zelf zo onpersoonlijk
Oud 06-09-2002, 14:29
girl18
girl18 is offline
vaak genoeg... soms kunnen we wel uren praten over ons gevoel en zo.. en over zijn verleden enzo en mijn verleden uiteraad
Oud 06-09-2002, 16:01
Piccola
Piccola is offline
Redelijk vaak! We hebben samen veel lol en kunnen lekker slap lullen, maar we hebben ook vaak zat serieuze gesprekken over onze gevoelens bijvoorbeeld. Of over andere zaken die ook belangrijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 17:32
gizmo
gizmo is offline
Af en toe..
Ik zelf vin dhet heel erg belangrijk.
Je moet lol hebben maar ook serieus met elkaar kunnen praten..

Oud 06-09-2002, 17:36
notorious ikke
notorious ikke is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
als het moet hebben we serieuze gesprekken,alles op zijn tijd niet teveel maar ook niet te weinig, ik vind praten in een relatie een must
Oud 07-09-2002, 07:08
softie
softie is offline
deze week niets anders, het was bijna uit

maar inderdaad, ik snap je vriend best... Ik en mijn vriend hebben het ook regelmatig, het is gewoon goed voor je relatie
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 18:02
PardonMe
PardonMe is offline
tja beetje vreemd, maar meestal als we op de fiets zitten..
Weet ook niet hoe dat zo komt.. Meestal na het uitgaan ofzo, of als we ergens naar toe gaan..
Oud 07-09-2002, 18:08
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik vind het fijn om vaak goede gesprekken met mijn vriend te hebben. als ik die niet heb, krijg ik namelijk het idee dat hij mij leuker vindt voor t zoenen en verder... omdat we dan nooit praten.

dus ja, k praat wel vaak met mijn vriend. gewoon net zo vaak als mijn beste vriendin.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 18:18
lieve
lieve is offline
Wel,
ik wou dat mijn vriend dat ook eens zei! Want veel praten doen wij niet! En dat vind ik fout! Maar ik weet gewoon niet hoe ik het moet zeggen!
Ik probeer dan iets over school te zeggen, en hoop dat hij daar op inhaakt over iets van zijn werk ... of over een vriend of vriendin van ons, maar hij zegt gewoonlijk "ja / neen/ mm/ ..."
Volgens mij WIL hij gewoon niet praten!
Ik zou er helemaal niet mee inzitten dat hij wil praten! Praten kan juist goed doen aan jullie relatie!
Doordat mijn vriend zo weinig met me praat voel ik me vaak onzeker! ...
Reageren

Regels voor berichten