Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zelf ben ik wel nieuwsgierig naar dat nieuwe lied.... ik vind niet dat nirvana dood is gegaan met kurt ofzo... nirvana zou dood zijn als er niemand meer naar de muziek luisterde en dat is dus absoluut niet zo ![]() ![]() |
![]() |
|
aan de ene kant denk ik : natuurlijk moet het uitkomen, ik wil het horen, ik wil het hebben, maar aan de andere kant denk ik dat het geen goed zal doen als het een single wordt ennie de hitlijsten bestormt. Zou zonde zijn. Als ze 'm nou es bij een nieuwe oplage van Hormoaning erbij zetten? dan koop ik die en heb ik eindelijk alle albums én het 'nieuwe' liedje.
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
nee het zijn een stel zwakzinnige mensen die incapabel zijn om fatsoenlijk hun instrumenten te bespelen (behalve die drummer) kurt had het mooi voor elkaar, alleen hij had het jaren eerder moeten doen
|
Het waren en zijn een stel hersendode rukmongolen die een paar hitjes hebben gescoord, het stelde geen fuck voor en het zal ook nooit een fuck voorstellen. Het was op 9-jarige leeftijd om aan te horen maar ik hoop toch voor de wat oudere (en wijzere) onder ons dat niet meer naar deze achterlijk slechte rukband luisteren. Ga muziek luisteren met inhoud.
|
de meningen van enkele true mensen terzijde, nirvana was imho een goede band en vele zijn 't met me eens... maar om nog een single uit te brengen? misschien beter om het op dat aankomende greatest hits album te zetten (als dat al komt), niet apart uitbrengen als single. hoewel 't dan wel weer zou lijken op een goedkope verkooptruc, maar toch... ik wil 'm wel horen eigenlijk.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
da's jouw mening, ik vind dat die gast belabberder nummers schreef
||
Verwijderd
|
Citaat:
If you dont' care, than don't react |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar om hoe het in de context zit,, hoe de rest van de muziek is... Je zet ook geen feath-metal zanger bij Sensation ofzo |
![]() |
||
Citaat:
maar dave grohl kan natuurlijk wel goed drummen, zingen doet ie ook fijntjes en gitaarspelen.. eh, dat zal dan ook wel ok zijn ![]() |
![]() |
|
Ik ben niet true, maar vind Nirvana ook niet geweldig. Ze hebben wel grappige melodietjes hier en daar, maar 't is allemaal vrij simplistisch, sloom, en saai. Maar goed gezongen. De teksten snapte Kurt volgens mij zelf niet eens dus daar ga ik maar niets over zeggen.
En als ik er niets om gaf had ik niet gereageerd, maar je kunt ook op een minder positieve manier om dingen geven. Dus niks If you don't care don't reply
|
Stom, moet ik natuurlijk wel ontopic blijven
Het uitbrengen van een nummer gezongen door iemand die er niet meer is vind ik onzin, want dan verdient hij er niets aan, beleefd er geen plezier aan, kan het niet live spelen op leuke concertjes, niets dus. 'T is puur voor de andere bandleden en voor de commercie dan, en dat vind ik zeker in dit geval een slechte zaak. Laat 't liggen, get on with your lives. Als die andere bandmembers 't niet deden om 't geld waren ze Nirvana allang vergeten.
|
kheb geen zin om de hele zooi hieronder te gaan lezen en ff vooraf om misverstanden te voorkomen: ik vind nirvana een heel goeie band
een 'nieuwe' single uitbrengen is naar mijn mening gewoon een commerciele stunt..kzou niet weten welk ander doel er is dan het verdienen van geld aan de single, het promoten van de band is niet meer nodig een een nieuwe cd promoten is toch niet meer mogelijk, toch? als ze 'm nou gewoon op een best of cd (komt die er ooit?) zouden zetten net zoals de smashing pumpkins onder andere hebben gedaan zou ik er geen moeite mee hebben mja, ik kan me er in vinden dat er mensen zijn die het zien als herdenking a kurt cobain enzo, maar zelf zie ik het niet zo |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Die Best of '<band>' CD's die nadat de band niet meer speelt worden uitgebracht zijn altidj aleleen maar om gelds te verdienen..
Het voegt totaal geen waarde toe omdat het zo ongeveer altijd al op andere CD's staan.. En die nieuwe single op de best of cd van Nirvana [alstie uitkomt] te zetten is bullshit, maybe is het wle helemaal geen goed nummer... |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Oei, moeilijk moeilijk...
Ik vind idd ook wat je zegt, dat Nirvana is dood gegaan samen met kurt... Maar aan de andere kant ben ik stiekem ook best benieuwd naar dat nummer als het echt nog helemaal onbekend is... Tis ook weer zo dat het weer bedoeld is om geld aan te verdienen ![]() ik heb beetjuh dubbele mening over, als dat nummer er komt vinnik ut gaaf om te horen, maar ik vin niej dat ut hoort ofzo ![]() Trouwens ook dit jaar eindelijk een 'best of' cd..... Is wel vanalles wat ik al heb, maar toch weer leuk om te hebben zoiets, kben benieuwd wat ze erop zetten e.d... blabla ![]()
||
Citaat:
dat ehb juh ook met die tupac meneer enzow...blegh
||
Citaat:
![]() pffff
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Franz Ferdinand vivelafete! | 103 | 07-03-2004 22:51 | |
Muziek |
Tijdloze 100 van Stubru zozze | 28 | 28-12-2003 10:35 | |
Muziek |
Schaamteloos, welke cd's heb je ook EvilEgbert | 155 | 17-12-2003 08:50 | |
Muziek |
>> Tupac - betterdayz << Het nieuwe album komt eraan!!!! styles J | 257 | 13-12-2002 18:37 | |
Muziek |
[tip] the Vines J-roen | 5 | 03-08-2002 17:10 | |
Muziek |
Tenacious D!!!! IEMOW-KOR | 6 | 30-07-2002 19:40 |