Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2002, 13:59
Verwijderd
Er schijnt een nieuwe single van Nirvana uit te komen
[oud nummer dat gewoon door Kurt word gezongen nog, maar niet werd uitgebracht].

Wat vinden jullie hiervan?
Ik vind het stom..
Ik vind gewoon dat Nirvana is dood gegaan samen met Kurt.
Dit moet je zo laten en niks aan eranderen,
Nirvana moet blijven zoals het is..

edit: If you dont' care, than don't react

Laatst gewijzigd op 04-09-2002 om 15:14.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2002, 14:03
Verwijderd
Waarom? Misschien is het wel een goed nummer?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 14:15
Lateralus
Lateralus is offline
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken.....aan de ene kant ben ik wel benieuwd naar dat nummer, maar aan de andere kant ben ik het wel met McLaren eens dat Nirvana is gestorven samen met Kurt Cobain.
ik vind t denk ik wel goed als er maar geen hele mediahype rondom dat nummer ontstaat, en ze ook niet weer gaan lopen zeuren over de dood van Kurt Cobain.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 14:24
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef:
Waarom? Misschien is het wel een goed nummer?
Dan moeten ze et maar dumpen op Internet als ene rare nummer...
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 14:26
Loco
Loco is offline
Nieuw nummer, oud nummer, ik vind het zowiezo niet goed.
Oud 04-09-2002, 15:05
hallo?
hallo? is offline
ik heb gehoord dat aan het eind van het jaar een soort best of.. album uitkomt.
Wel wat aan de late kant
maar dat had te maken met de problemen tussen de overige bandleden en courtney love geloof ik..
die blijken dan nu ineens opgelost te zijn ofzo
Oud 04-09-2002, 15:13
Verwijderd
Citaat:
snoop schreef:
Wel wat aan de late kant
maar dat had te maken met de problemen tussen de overige bandleden en courtney love geloof ik..
Er was een rechtzaak..
De rechter heeft bepaald dat et niet uitmaakt of het uitkomt of niet...
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 15:17
Verwijderd
Citaat:
snoop schreef:
Wel wat aan de late kant
jah, dat las ik laatst in de krant ergens. na diep in mijn geheugen te hebben gegraven geloof ik dat courtney de rechten heeft, maar dat dave en krist nu wel van het materiaal gebruik mogen maken.

zelf ben ik wel nieuwsgierig naar dat nieuwe lied.... ik vind niet dat nirvana dood is gegaan met kurt ofzo... nirvana zou dood zijn als er niemand meer naar de muziek luisterde en dat is dus absoluut niet zo nirvana kennende zal dat lied wel goed worden denk ik
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 15:43
Verwijderd
met dood bredoel ik ook niet dat het niet meer bestaat.
Ik bedoel dat de band niet meer speelt...
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 15:58
Not for Sale
Not for Sale is offline
aan de ene kant denk ik : natuurlijk moet het uitkomen, ik wil het horen, ik wil het hebben, maar aan de andere kant denk ik dat het geen goed zal doen als het een single wordt ennie de hitlijsten bestormt. Zou zonde zijn. Als ze 'm nou es bij een nieuwe oplage van Hormoaning erbij zetten? dan koop ik die en heb ik eindelijk alle albums én het 'nieuwe' liedje.
Oud 04-09-2002, 16:02
schuldige omstander
schuldige omstander is offline
Zo voor 1 keer vind ik het niet zo erg eigenlijk, maar het moet niet zo worden als bij Tupac, dat er maar singles en albums blijven uitkomen terwijl die gast dood is. Maar qua muziek: ben benieuwd hoe het zal zijn. (iemand enig id wanneer de single uitkomt?)
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 16:14
Carn
Carn is offline
ik hoor men niet over Elvis zeuren
Oud 04-09-2002, 16:17
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
ik hoop dat het dan wordt gedaan uit muzikaal idee en niet om nog even lekker wat geld te verdienen met een nog niet uitgebracht nummer aangezien er veel liefhebbers van nirvana zijn

Rat
Oud 04-09-2002, 16:22
Loco
Loco is offline
Citaat:
Carn schreef:
ik hoor men niet over Elvis zeuren
Dat komt omdat hij Blue Suede shoes heeft geschreven en viva las vegas die heerlijk gecoverd zijn door toy dolls en dead kenedys
Oud 04-09-2002, 17:08
Verwijderd
BTW, en als het een rare nummer is dat al op de outcesticide CD's staat vind ik het ook stom...
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 17:09
Infaustus
Infaustus is offline
je moet geen ouwe koeien uit de sloot halen
Oud 04-09-2002, 17:48
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef:
weet ik... maar wat ik dus probeerde duidelijk te maken is dat het er maar net aan ligt hoe je dat "dood" opvat. op jouw manier is het wellicht vervelend dat er een nieuwe single uitkomt, op mijn manier is het fijn
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 17:55
PaulSimon
PaulSimon is offline
Citaat:
raaah schreef:

nirvana kennende zal dat lied wel goed worden denk ik
goed worden?

wel n btje laat voor n best of album jah....maar tis bter dan niet en zolang t r bij 1 blijft....
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 18:33
funest
funest is offline
hmm nie doen...nirvana bestaat nie meer dus nog single uitbrengen vin ik niet horen
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 18:34
Rrr.
Rrr. is offline
Citaat:
Infaustus schreef:
je moet geen ouwe koeien uit de sloot halen
maar Nirvana zou ik dan ook weer geen ouwe koeien willen noemen...
Oud 04-09-2002, 18:54
Infaustus
Infaustus is offline
Citaat:
YuckFou schreef:

maar Nirvana zou ik dan ook weer geen ouwe koeien willen noemen...

nee het zijn een stel zwakzinnige mensen die incapabel zijn om fatsoenlijk hun instrumenten te bespelen (behalve die drummer)
kurt had het mooi voor elkaar, alleen hij had het jaren eerder moeten doen
Oud 04-09-2002, 18:58
Roelade
Roelade is offline
Het waren en zijn een stel hersendode rukmongolen die een paar hitjes hebben gescoord, het stelde geen fuck voor en het zal ook nooit een fuck voorstellen. Het was op 9-jarige leeftijd om aan te horen maar ik hoop toch voor de wat oudere (en wijzere) onder ons dat niet meer naar deze achterlijk slechte rukband luisteren. Ga muziek luisteren met inhoud.
Oud 04-09-2002, 19:01
BBEM
BBEM is offline
nirvana is geweest daar moet je nu geen nieuwe dingen meer van uitbrengen maar gewoon de oude cd's luisteren en voor die mensen die die demo tapes wel in hun bezit hebben vette mazzel voor hun
Oud 04-09-2002, 19:03
konflict
konflict is offline
de meningen van enkele true mensen terzijde, nirvana was imho een goede band en vele zijn 't met me eens... maar om nog een single uit te brengen? misschien beter om het op dat aankomende greatest hits album te zetten (als dat al komt), niet apart uitbrengen als single. hoewel 't dan wel weer zou lijken op een goedkope verkooptruc, maar toch... ik wil 'm wel horen eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 19:35
Rhinus
Rhinus is offline
Ik vind trouwens dat die drummer van Nirvana veel beter zingt dan Kurt. Kan die drummer eigelijk ook GOED gitaar spelen eigelijk?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2002, 19:57
kandyrat
kandyrat is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Ik vind trouwens dat die drummer van Nirvana veel beter zingt dan Kurt. Kan die drummer eigelijk ook GOED gitaar spelen eigelijk?
Dave? Ik vind van wel.
Oud 04-09-2002, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Roelade schreef:
Het waren en zijn een stel hersendode rukmongolen die een paar hitjes hebben gescoord, het stelde geen fuck voor en het zal ook nooit een fuck voorstellen. Het was op 9-jarige leeftijd om aan te horen maar ik hoop toch voor de wat oudere (en wijzere) onder ons dat niet meer naar deze achterlijk slechte rukband luisteren. Ga muziek luisteren met inhoud.
Uh.. Kurt was echt wel geniaal in z'n songschrijven, en zingen kon ie ook... luister maar naar het Unplugged album, kippenvel gegarandeerd (bij mij dan)
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 21:14
Infaustus
Infaustus is offline
Citaat:
eXo schreef:
Uh.. Kurt was echt wel geniaal in z'n songschrijven, en zingen kon ie ook... luister maar naar het Unplugged album, kippenvel gegarandeerd (bij mij dan)

da's jouw mening, ik vind dat die gast belabberder nummers schreef
Oud 04-09-2002, 21:14
konflict
konflict is offline
Citaat:
eXo schreef:
luister maar naar het Unplugged album, kippenvel gegarandeerd (bij mij dan)

idd... toevallig gister die cd teruggevonden, meteen weer helemaal geluisterd en vastgeplakt in m'n discman. vooral die versie van where did you sleep last night is geweldig...
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Infaustus schreef:

da's jouw mening, ik vind dat die gast belabberder nummers schreef
Ja klopt is mijn mening.

eXo recommends
Breed
Very Ape
On A Plain
Sliver (is dat een nirvana origineel of een cover?)
Territorial Pissings
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 21:28
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
kandyrat schreef:
Dave? Ik vind van wel.
Die van de Foo Fighters. Is dat Dave? Hij is wel muzikaal of niet?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Roelade schreef:
ach, flikker toch op en lees eerst de topicpost..
If you dont' care, than don't react
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Rhinus schreef:
Het gaat niet om het beter zingen [of ie dat echt doet daargelaten even],
maar om hoe het in de context zit,, hoe de rest van de muziek is...

Je zet ook geen feath-metal zanger bij Sensation ofzo
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Rhinus schreef:

Ja Dave Grohl.. beetje rare vent Ik vind nirvana wel veeeeel leuker dan FooFighters..
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 21:36
konflict
konflict is offline
Citaat:
eXo schreef:
Ja Dave Grohl.. beetje rare vent Ik vind nirvana wel veeeeel leuker dan FooFighters..
sja tis natuurlijk heel verschillende muziek ook... foo fighers vind ik veel luchtiger dan de zware muziek van nirvana, 't zou hetzelfde zijn als appels met peren vergelijken om maar 'ns een cliche uit de kast te trekken. foo fighers vind ik ook erg gaaf, al heb ik er eerlijk gezegd nog niet zo heel veel van, maar dat komt nog wel... ooit... wanneer ik geld heb.

maar dave grohl kan natuurlijk wel goed drummen, zingen doet ie ook fijntjes en gitaarspelen.. eh, dat zal dan ook wel ok zijn
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 21:48
Nate
Nate is offline
Ik ben niet true, maar vind Nirvana ook niet geweldig. Ze hebben wel grappige melodietjes hier en daar, maar 't is allemaal vrij simplistisch, sloom, en saai. Maar goed gezongen. De teksten snapte Kurt volgens mij zelf niet eens dus daar ga ik maar niets over zeggen.

En als ik er niets om gaf had ik niet gereageerd, maar je kunt ook op een minder positieve manier om dingen geven. Dus niks If you don't care don't reply
Oud 04-09-2002, 21:50
Nate
Nate is offline
Stom, moet ik natuurlijk wel ontopic blijven

Het uitbrengen van een nummer gezongen door iemand die er niet meer is vind ik onzin, want dan verdient hij er niets aan, beleefd er geen plezier aan, kan het niet live spelen op leuke concertjes, niets dus. 'T is puur voor de andere bandleden en voor de commercie dan, en dat vind ik zeker in dit geval een slechte zaak. Laat 't liggen, get on with your lives. Als die andere bandmembers 't niet deden om 't geld waren ze Nirvana allang vergeten.
Oud 04-09-2002, 22:07
battlestar
battlestar is offline
kheb geen zin om de hele zooi hieronder te gaan lezen en ff vooraf om misverstanden te voorkomen: ik vind nirvana een heel goeie band
een 'nieuwe' single uitbrengen is naar mijn mening gewoon een commerciele stunt..kzou niet weten welk ander doel er is dan het verdienen van geld aan de single, het promoten van de band is niet meer nodig een een nieuwe cd promoten is toch niet meer mogelijk, toch?
als ze 'm nou gewoon op een best of cd (komt die er ooit?) zouden zetten net zoals de smashing pumpkins onder andere hebben gedaan zou ik er geen moeite mee hebben

mja, ik kan me er in vinden dat er mensen zijn die het zien als herdenking a kurt cobain enzo, maar zelf zie ik het niet zo
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 22:10
konflict
konflict is offline
Citaat:
konflict schreef:
de meningen van enkele true mensen terzijde, nirvana was imho een goede band en vele zijn 't met me eens... maar om nog een single uit te brengen? misschien beter om het op dat aankomende greatest hits album te zetten (als dat al komt), niet apart uitbrengen als single. hoewel 't dan wel weer zou lijken op een goedkope verkooptruc, maar toch... ik wil 'm wel horen eigenlijk.
Citaat:
*BattleStar* schreef:
kheb geen zin om de hele zooi hieronder te gaan lezen en ff vooraf om misverstanden te voorkomen: ik vind nirvana een heel goeie band
een 'nieuwe' single uitbrengen is naar mijn mening gewoon een commerciele stunt..kzou niet weten welk ander doel er is dan het verdienen van geld aan de single, het promoten van de band is niet meer nodig een een nieuwe cd promoten is toch niet meer mogelijk, toch?
als ze 'm nou gewoon op een best of cd (komt die er ooit?) zouden zetten net zoals de smashing pumpkins onder andere hebben gedaan zou ik er geen moeite mee hebben

mja, ik kan me er in vinden dat er mensen zijn die het zien als herdenking a kurt cobain enzo, maar zelf zie ik het niet zo

Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 22:14
battlestar
battlestar is offline
Citaat:
konflict schreef:

hmm, kheb het bestwel voor niks zitten typen lees ik

maar heej, een mening delen is toch nooit erg?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 08:30
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
konflict schreef:
Ja vind ik ook ze moeten als ze het toch uitbrengen, gelijk op die best of Nirvana cd zetten..
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 09:17
Verwijderd
Die Best of '<band>' CD's die nadat de band niet meer speelt worden uitgebracht zijn altidj aleleen maar om gelds te verdienen..
Het voegt totaal geen waarde toe omdat het zo ongeveer altijd al op andere CD's staan..

En die nieuwe single op de best of cd van Nirvana [alstie uitkomt] te zetten is bullshit, maybe is het wle helemaal geen goed nummer...
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 09:25
J-roen
J-roen is offline
Ik vind het een kutnummer trouwens (you know you're right/on a mountain). En ach, niet alle 'fans' zijn in de gelegenheid om 'rare' nummers/bootlegs te kunnen krijgen..
Oud 05-09-2002, 15:52
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
J-roen schreef:
Ik vind het een kutnummer trouwens (you know you're right/on a mountain). En ach, niet alle 'fans' zijn in de gelegenheid om 'rare' nummers/bootlegs te kunnen krijgen..
? Welk nummer is het dan?

Citaat:
Roelade (16 jaar) schreef:
Het waren en zijn een stel hersendode rukmongolen die een paar hitjes hebben gescoord, het stelde geen fuck voor en het zal ook nooit een fuck voorstellen. Het was op 9-jarige leeftijd--

6-jarige?

om aan te horen maar ik hoop toch voor de wat oudere (en wijzere)

zoals jij?

onder ons dat niet meer naar deze achterlijk slechte rukband luisteren. Ga muziek luisteren met inhoud.
zoals jou muziek?
Oud 05-09-2002, 18:36
kandyrat
kandyrat is offline
Citaat:
Rhinus schreef:

Jaaa das Dave! Ik vind Foo Fighters echt cool. Ik vind 'm dus best wel muzikaal enzo. (Maaar ja ok daar gaat dit topic niet over lol.. )
Oud 05-09-2002, 20:50
lennert
lennert is offline
Citaat:
McLaren schreef:
Er schijnt een nieuwe single van Nirvana uit te komen
[oud nummer dat gewoon door Kurt word gezongen nog, maar niet werd uitgebracht].

Wat vinden jullie hiervan?
Ik vind het stom..
Ik vind gewoon dat Nirvana is dood gegaan samen met Kurt.
Dit moet je zo laten en niks aan eranderen,
Nirvana moet blijven zoals het is..

edit: If you dont' care, than don't react
Duf, zal alleen zijn voor de platenmaatschappij, lekker centjes verdienen. Juist waar Kurt tegen was....
Oud 05-09-2002, 20:57
An
An is offline
Oei, moeilijk moeilijk...

Ik vind idd ook wat je zegt, dat Nirvana is dood gegaan samen met kurt...

Maar aan de andere kant ben ik stiekem ook best benieuwd naar dat nummer als het echt nog helemaal onbekend is...

Tis ook weer zo dat het weer bedoeld is om geld aan te verdienen

ik heb beetjuh dubbele mening over, als dat nummer er komt vinnik ut gaaf om te horen, maar ik vin niej dat ut hoort ofzo

Trouwens ook dit jaar eindelijk een 'best of' cd.....
Is wel vanalles wat ik al heb, maar toch weer leuk om te hebben zoiets, kben benieuwd wat ze erop zetten e.d...

blabla
Oud 05-09-2002, 21:00
An
An is offline
Citaat:
McLaren schreef:
psies, dus dan ook geen nieuwe nummers meer eigenlijk, ik vin da zo bizar....

dat ehb juh ook met die tupac meneer enzow...blegh
Oud 05-09-2002, 21:02
An
An is offline
Citaat:
Infaustus schreef:

nee het zijn een stel zwakzinnige mensen die incapabel zijn om fatsoenlijk hun instrumenten te bespelen (behalve die drummer)
kurt had het mooi voor elkaar, alleen hij had het jaren eerder moeten doen

pffff
Oud 05-09-2002, 21:03
An
An is offline
Citaat:
Roelade schreef:
ga jij lekker niet ordelen over wat ik wle of niet moet luisteren!
Reageren

Regels voor berichten