Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2006, 21:34
freakinaround
freakinaround is offline
hoe kom je langs die fuckin skelet (dat je die puzzle box moet halen). En ga niet zeiken pls van gamefaq, want daar heb k al gekeken. Daar staat dood die man. maar hoe dood je die man? ik kom er niet langs. en ga ook niet triest lope doen met "raak hem" ofzo.
Oud 23-03-2006, 22:39
Verwijderd
Ik neem aan dat je die dwemer puzzle box bedoelt?
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 23:23
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Links boven op de eerste verdieping.

Heb me toen ook het leplazarus gezocht.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 09:22
freakinaround
freakinaround is offline
lees me beginpost dan daar ben ik nog niet eens.. Ik bedoel die man op die brug.
Oud 24-03-2006, 09:54
Verwijderd
Kan je er niet langs springen, dus niet over die brug.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 10:32
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Lollokaust schreef op 24-03-2006 @ 10:54 :
Kan je er niet langs springen, dus niet over die brug.
hoe de fuck kan je over een brug springen van een kilometer lang . En in de faq's staat dat je toch echt die wizard moet verslaan..
Oud 24-03-2006, 10:45
Verwijderd
t komt er ook op neer dat je m moet verslaan, misschien moet je nog even levelen? of bv onzichtbaar worden en erover heen levitaten ofzo(dat heb ik zelf niet geprobeerd)
of misschien al van een afstand als je marksman al hoog genoeg is?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 14:07
Tio
Tio is offline
Je bedoelt die gekke gast op de brug voordat je überhaupt in Arktangth bent?
Vrij simpel. Als je die nu nog niet aankan, moet je even betere wapens/uitrusting vinden, of hoger level worden. Sommige quests kan je nu eenmaal niet in één keer, of zijn op een bepaald moment nog te moeilijk voor je.
Zeker voordat je de mainquest begint is het handig als je eerst al wat quests hebt gedaan van een Guild, zodat je al wat skills hebt.
Beste wat je dan kan gaan doen is quests voor een andere factie gaan uitvoeren, of makkelijke dungeons gaan afmaken.

Groet,
Tio
Oud 24-03-2006, 14:28
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Tio schreef op 24-03-2006 @ 15:07 :
Je bedoelt die gekke gast op de brug voordat je überhaupt in Arktangth bent?
Vrij simpel. Als je die nu nog niet aankan, moet je even betere wapens/uitrusting vinden, of hoger level worden. Sommige quests kan je nu eenmaal niet in één keer, of zijn op een bepaald moment nog te moeilijk voor je.
Zeker voordat je de mainquest begint is het handig als je eerst al wat quests hebt gedaan van een Guild, zodat je al wat skills hebt.
Beste wat je dan kan gaan doen is quests voor een andere factie gaan uitvoeren, of makkelijke dungeons gaan afmaken.

Groet,
Tio
kijk hier heb ik wat aan

thx
Oud 25-03-2006, 11:59
Tio
Tio is offline
Als je nog meer suggesties wil, kan je altijd even (eventueel via PM) je skills van je character geven. Dan is het makkelijker om te kijken welke factie goed bij je aansluit, en waar je in principe al toe in staat zou moeten zijn.

Groet,
Tio
Oud 25-03-2006, 17:00
Pleister
Pleister is offline
Gaaf spel. Ik heb het ding ook wle gezocht, maar wist niet waar ik heen moest, dus ben nu lekker gaan levelen en klussen voor mn guild lvl 21 inmiddels geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 17:06
owlbeer
owlbeer is offline
ik ben net een paar dagen begonnen

haha ik bakte er echt niks van. De smokkelaars in Seyda Neen hakte me de hele tijd in de pan.

Gaat nu wel iets beter, ik weet alleen nog niet psies welke guild ik leuker vind, fighter of thief
Oud 26-03-2006, 14:38
Tio
Tio is offline
Even van te voren een kleine waarschuwing. De quests van het Fighters en Thieves Guild zitten elkaar enigszins in de weg. Het kan dus problemen opleveren als je probeert deze allebei (tegelijk) te doen.

Heb het zelf al een tijd terug uitgespeeld (en ook de twee uitbreidingen, Tribunal en Bloodmoon), maar ben onlangs weer overnieuw begonnen.

Groet,
Tio
Oud 26-03-2006, 22:36
Pleister
Pleister is offline
Vind die missies vervelend waarbij de opbrengst lager is dan wat het je kost.

Maar verder lukt t wel door naar die creep te gaan die full price betaald, en 5000 op zak heeft per 24 uur
Zeker asl je van die ene in de mage guild rare stenen steelt met monsters erin ofzo? (iets met magie waar ik nog niet aan begonnen ben in ieder geval)
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 11:55
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Pleister schreef op 26-03-2006 @ 23:36 :
Vind die missies vervelend waarbij de opbrengst lager is dan wat het je kost.

Maar verder lukt t wel door naar die creep te gaan die full price betaald, en 5000 op zak heeft per 24 uur
Zeker asl je van die ene in de mage guild rare stenen steelt met monsters erin ofzo? (iets met magie waar ik nog niet aan begonnen ben in ieder geval)
Soulgems bedoel je. Je moet opassen, als je eenmaal soulgems heb gejat in Balmora kun je daar nouwelijks meer laten enchanten door Galbedir, ze zal je aanvallen omdat ze denkt dat het haar soulgem is, heel irritant.
Oud 29-03-2006, 08:43
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Tio schreef op 26-03-2006 @ 15:38 :
Even van te voren een kleine waarschuwing. De quests van het Fighters en Thieves Guild zitten elkaar enigszins in de weg. Het kan dus problemen opleveren als je probeert deze allebei (tegelijk) te doen.

Heb het zelf al een tijd terug uitgespeeld (en ook de twee uitbreidingen, Tribunal en Bloodmoon), maar ben onlangs weer overnieuw begonnen.

Groet,
Tio
Eerst de thieves guild doen. Als je je sneak namelijk flink skillt dan zijn de mage en fighters quests wat makkelijker

En probeer wat items met Constant Effect Chameleon te krijgen (bij voorkeur 50%+ bij elkaar, ze stacken namelijk)
Oud 29-03-2006, 10:12
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 29-03-2006 @ 09:43 :
Eerst de thieves guild doen. Als je je sneak namelijk flink skillt dan zijn de mage en fighters quests wat makkelijker

En probeer wat items met Constant Effect Chameleon te krijgen (bij voorkeur 50%+ bij elkaar, ze stacken namelijk)
Ik weet niet meer waar/waarneer maar in een van guidls krijg je op een gevenmoment een "amulet of shadows" da's er een met 80% charmeleon voor best heel lang, en daar doe ik het hele spel al mee. Het is weliswaar geeen CE, maar wel practisch genoeg.
Oud 29-03-2006, 11:39
Verwijderd
Wat kun je eigenlijk doen met Soulgems? En hoe kun je er aan komen als je ze niet steelt van anderen? Iets van doen met die 'soultrap' spell?

Ik heb Morrowind een poos geleden gekocht en een paar keer overnieuw begonnen, maar ben er nooit echt ver in gekomen. Ik ben nu van plan op echt eens ver te komen en veel te ontdekken.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 12:20
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 29-03-2006 @ 12:39 :
Wat kun je eigenlijk doen met Soulgems? En hoe kun je er aan komen als je ze niet steelt van anderen? Iets van doen met die 'soultrap' spell?

Ik heb Morrowind een poos geleden gekocht en een paar keer overnieuw begonnen, maar ben er nooit echt ver in gekomen. Ik ben nu van plan op echt eens ver te komen en veel te ontdekken.

LUH-3417
Soulgems kun je min of meer overal vinden. Deze zijn leeg. Om ze te vullen moet je ze bij je dragen en iets aanvallen met een wapen met soultrap erop/iets aanvallen na er soultrap op gecast te hebben en het dood maken voor de spell uitwerkt.
Soulgems kun je gebruiken om objecten te enchanten. Je kunt dit bij een mages guidl laten doen, het si godsgruwelijk duur. Je kunt het ook zelf doen door met de soulgem op jezelf te klikken in je inventory menu. Nadeel hier van is dat als het mis gaat je je soulgem kwijt bent. Zelfs met een skill van 100 enchanting gaat het regelmatige mis.
Oud 29-03-2006, 16:12
Verwijderd
Hm. Misschien is het dan maar beter om die zooi te verkopen, aangezien mijn held Don Juan heet en probeert hard te slaan en er terwijl goed uit te zien. Strength en Personality all the way!

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 17:34
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 29-03-2006 @ 17:12 :
Hm. Misschien is het dan maar beter om die zooi te verkopen, aangezien mijn held Don Juan heet en probeert hard te slaan en er terwijl goed uit te zien. Strength en Personality all the way!

LUH-3417
Enchanting is goed met hard slaan . Mijn held heet Ciaràn Wolfchild, en hij vecht met een ebony shortsword met sparkdamage. Dat komt toch ff wat harder aan. De charge is ook heel hoog=>fijn als je moeilijke vijanden tegen komt.
Reageren

Regels voor berichten