Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als het met uitgaan is ga ik puur op het uiterlijk af bij zo'n meisje (je kent het innerlijk nog niet dus moet het zo). Op die basis maak je dan de eerste selectie. Daarna selecteer je toch een beetje op eigenschappen en ga je op je gevoel af.
Als ik verliefd word is het niet selecteren, maar dat gebeurt gewoon bij een meisje en die kan knap, lelijk, dom of slim zijn. Dat is dan puur het gevoel dus, en als ze dan verder in alles een tegenstelling is maakt dan niet uit. |
![]() |
|
![]() |
Voornamelijk op gevoel. Als er dingen zijn die niet goed zitten dan merk je dat vanzelf, als ze niet bij je past merk je dat ook wel met je gevoel. Het moet vooral goed klikken en fijn aanvoelen. Als iemand bijvoorbeeld qua niveau niet bij me past dan merk je dat vanzelf omdat je dan niet goed met diegene kunt praten over dingen en dan klikt het ook vanzelf minder goed.
|
![]() |
|
met gevoel en verstand..
Denk dat als je enkel op je gevoel af gaat het niet werkt, je komt allerlei dingen tegen die je van te voren niet had voorzien, aangezien je alleen op je gevoel af bent gegaan (je voelt je heeeel erg tot iemand aangetrokken, maar verder weet je er nauwelijks iets van, of hij ook aardig is, kan luisteren enz enz) (maar goed, er kunnen altijd dingen zijn die je niet voorzien had....) En als je alleen op je verstand af gaat werkt het natuurlijk ook niet, dan kan je wel een jongen gaan uitzoeken die aan al je eisen voldoet en die perfect voor je zou zijn, maar als je geen gevoelens voor die persoon hebt dat kun je natuurlijk moeilijk een relatie aangaan (vind ik) Ik zelf voel iets voor iemand en ga dan voor mezelf afwegen of die persoon wel bij mij zou passen en of het zou werken tussen ons..
|
Simpel, ik zoek er eentje die zo wanhopig en triest mogelijk is. Dan maak ik tenminste nog iets dat enigzins op een kans lijkt.
Dus dat zal dan wel op verstand neer komen. -Desecrator
|
Je moet net zo lang w8en tot je hoofd je hart vertrouwd; kortom luister zowel naar je gevoel en je hart; maar gebruik ook je verstand want je gevoel kan je soms misleiden tot een verkeerde keuze waar je later spijt van kunt hebben.
|
Nou, wat ik dus altijd doe als ik een vriendje wil: ik hou een casting en zet een advertentie in de zaterdag telegraaf. Gezocht: leuke knappe hockeybal/student, in bezit van hoop geld, niet al te slim, wel arrogant. Dan laat ik alle 100 mannen langskomen en daar kies ik dus de leukste uit. Werkt altijd. Dat gezeur over gevoel..................................
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja, een hoopje ellende gaat na een tijdje vervelen hoor. |
![]() |
|
![]() |
In het begin, als je verliefd wordt/bent, ga je meestal vooral op je gvoel af. Dan zie je waarschijnlijk alleen elkaars mooie kanten. Pas na een tijdje, en dat kan een week, een maand of nog langer zijn, ga je eens nadenken over wie die persoon nou eigenlijk is. Zit je met elkaar op dezelfde golflengte? Is hij/ze niet te dom, serieus, vrij, oud, jong, anders? En dan bepaal je of je samen verder wilt.
|
![]() |
||
Citaat:
-Desecrator
||
Citaat:
Wat ik dus eigenlijk bedoel, is dat iedere willkeurig andere jongen beter is. En dat een meid een compleet hopeloos geval moet zijn om op mij te vallen. -Desecrator
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
-Desecrator
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() als je jezelf toch zo'n knurft vindt doe er dan wat aan en ga niet op het internet zitten sippen dat je lelijk, eng, misvormt, mislukt en weet ik het wat bent. en weet je wat het is: jij vindt jezelf hopeloos, je hypothetische vriendin vindt zichzelf hopeloos en zo zullen jullie dus nooit iets krijgen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik kijk meer naar uiterlijken uitstraling enzoen een beetje karakter en later let ik meer op het karakter als ik iemand beter ken
|
1e indruk --> gevoel, kan dus varieren van 'nee, niks voor mij' tot verliefd worden.
En verder, zolang mijn gevoel zegt dat het goed is heeft mijn verstand daar vrede mee. Want ja, 't is dan toch goed?? En als mijn gevoel zegt dat het niet of minder goed (aan het worden) is, moet mijn verstand erbij komen om uit te vinden waarom en te bedenken wat daar aan te doen is (al is het selecteren dan al achter de rug). Eigenlijk is het - heel zwart-wit gezien - een soort proces van trial and error. Gaat het goed? niets aan de hand. Gaat het niet goed? error! dus bedenk je waar het aan ligt en wat je eraan kan doen (als de fout bij jou ligt). Resulteert in trial. brengt dat verbetering? ok dan, niets aan de hand. Geen verbetering? Terug naar af, opnieuw bedenken wat er niet goed gaat. Ligt de fout bij mij, blijven proberen. Ligt de fout bij haar, probeer het er met haar over te hebben. Meer dan [...] keer opnieuw bij 'af' begonnen? Overwegen om relatie te stoppen. [...] hangt af van de staat van je relatie. heuh... ik ga nu geloof ik mijn eigen logica even te boven, maargoed. ![]()
Laatst gewijzigd op 07-09-2002 om 02:06. |
![]() |
|
Ik ga op mijn gevoel af, het komt er altijd op neer dat ik met iemand sta te praten en dat het een erg leuk gesprek is, hij ziet er goed uit en heeft een groot gevoel voor humor, mijn humor! Iemand waar ik om kan lachen maar hij ook om mij.
En dan ga ik bedenken wat ik wil, en daar gaat alles de mist in! ![]()
||
Citaat:
De opleiding zou mij een worst wezen, zolang ze maar intelligent is en een beetje sociaal. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar sociaal ben ik nog te incapabel om enig succes bij dergelijke personen te boeken. Als je je als loser of erger gedraagd heb je normalitair al weinig kans... tel maar na hoeveel kans je dan hebt bij arrogant persoon ![]()
|
![]() |
Selecteren?? Zo'n voos woord!
Ik ga gewoon op m'n gevoelens af! Als ik niets voor een jongen voel zal ik er nooit iets mee beginnen, want dan zou ik me slecht voelen! Maar gewoon met een jongen kussen.. dan is het meestal iemand waar ik een leuke avond mee gehad heb! Maar ik ben dan ook wel zeker dat die persoon het ook enkel voor 1 avond wil,en niet meer! Maar geen selectie! Gewoon op m'n gevoelens af!
||
Citaat:
Het is bij mij echt beide... gevoel en verstand. 1 van de 2 alleen werkt gewoon in mijn ogen niet echt. Ten eerste zal het tuurlijk alleen het gevoel zijn... want door het gevoel val je op ieman dzeg maar.. je wordt "geraakt", daarna ga ik pas nadenken en mijn verstand erbij gebruiken Het woord selecteren vind ik wel een beetje te ver gaan, net alsof je uit een rij van jongens/meiden de beste *moet* kiezen ofzo... ![]()
|
![]() |
Ow, en als ik mensen op opleiding zou selecteren, had ik waarschijnlijk zelden een vriendje gehad..
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |