Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2001, 12:54
Field
Field is offline
doet de demo het bij jullie?
ik heb zwaar verrot beeld.

kep toch een redelijke videokaart (voodoo 3 3500), ik heb m'n oude kaart er ook ff in gedaan maar das psies t zelfde

bij 2 vrienden van me doet ie t ook niet goed
Oud 20-12-2001, 13:05
1201Rick
1201Rick is offline
Bij doet ie het toppie,
ik heb hier een Geforce 2 MX/MX400 liggen en heb geen problemen.

alleen die verdomme rot lag ( maar das offtopic )

misschien iets meer info over je specs...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 15:20
BendeBen
BendeBen is offline
VET! is de demo uit?!

/me is gaan downen mzzl
Oud 21-12-2001, 06:02
MaakUt
MaakUt is offline
tis een knudde ripoff spel.. echt weer zo'n ea 'let's make a clone' spel.... ze proberen gewoon meegesleurd te worden door de populariteit van RTCW.. het is zo sneu........ in wolfenstein heb je een panzerfaust... dat is de bazooka.. in MOH AA heet ie PANZERSHRECK.. <--- COME ON!!!!!!! ... je hebt weer axis en allied, de kleding is hetzelfde, wapens zijn hetzelfde (mp40 / mauser enz) ... zelfde shit crap ! ahhhh... ik heb nu al een schijthekel aan het spel.
Oud 22-12-2001, 09:47
Erwie
Erwie is offline
MaakUt wat ben jij een diebele, infantiele klootzak. Dit spel is echt niet een let's make a clone. Heb jij de filmpjes van de single player campaign wel gezien? Dit is HET spel der spellen, de complete eerste scene van Saving Private Ryan kan je naspelen, en nog heel veel andere geschiedenisgetrouwe oorlogssituaties! De wapens zijn veeel realistischer en het geluid is meer dan fantastisch. Dit is gewoon een topspel!
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 10:38
Francorchamps
Francorchamps is offline
Citaat:
MaakUt schreef:
tis een knudde ripoff spel.. echt weer zo'n ea 'let's make a clone' spel.... ze proberen gewoon meegesleurd te worden door de populariteit van RTCW.. het is zo sneu........ in wolfenstein heb je een panzerfaust... dat is de bazooka.. in MOH AA heet ie PANZERSHRECK.. <--- COME ON!!!!!!! ... je hebt weer axis en allied, de kleding is hetzelfde, wapens zijn hetzelfde (mp40 / mauser enz) ... zelfde shit crap ! ahhhh... ik heb nu al een schijthekel aan het spel.

Misschien wist je 't niet, maar Medal of Honor was al 2 jaar uit op de Playstation voordat RTCW uitkwam. Toen ik RTCW voor het eerst speelde zag ik juist veel overeenkomsten met MOH op de psx.
Dus als een spel nageaapt is dan is het RTCW wel.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 10:41
Erwie
Erwie is offline
de PC versie van MOH is wel totaal anders dan de PSX versie, en RTCW voelt voor mij voornameklijk geript van No One Liver Forever qua sfeer, design, bediening, AI en levels.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 23:45
MaakUt
MaakUt is offline
nahhh... MoH:AA word een grote flop, dat weet ik zeker.. en wolfy word een kraker... is het bijna al.
Oud 25-12-2001, 01:11
DeathInchPunk
DeathInchPunk is offline
Citaat:
MaakUt schreef:
tis een knudde ripoff spel.. echt weer zo'n ea 'let's make a clone' spel
Goh, er waren hiervoor ook echt geen ww2 shooters grappig ook als je nadenkt dat rtcw gewoon een pure q3 ripoff is met alleen paar andere models en wapentjes
.... ze proberen gewoon meegesleurd te worden door de populariteit van RTCW..
Ook grappig als je nadenkt dat er meer dedicated servers de eerste 2 dagen zijn opgezet voor mohaa dan rtcw het is zo sneu........ in wolfenstein heb je een panzerfaust... dat is de bazooka.. in MOH AA heet ie PANZERSHRECK.. <--- COME ON!!!!!!! ...Leer je geschiedenis voordat je domme dingen zegt Panzerschreck was een anti tank lancheerder met een kop van 60 mm voor de lichtere tanks, een panzerfaust gebruikte een 80 mm kop voor de zwaardere tanks
je hebt weer axis en allied, de kleding is hetzelfde, wapens zijn hetzelfde (mp40 / mauser enz) ...
[b]goh, dat krijg je met een spel dat ernaar streeft zo realistisch mogenlijk de oorlog van 40-45 probeert te weergeven, dat kunnen we niet bepaald zeggen van rtcw waar je tig airstrikes kan oproepen.

zelfde shit crap ! ahhhh... ik heb nu al een schijthekel aan het spel. ach, dat zeggen alle mensen die gewoon slecht in een bepaald spel zijn

[Dit bericht is aangepast door DeathInchPunk (25-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 01:15
DeathInchPunk
DeathInchPunk is offline
Citaat:
MaakUt schreef:
nahhh... MoH:AA word een grote flop, dat weet ik zeker.. en wolfy word een kraker... is het bijna al.
haha, toen mohaa 2 dagen uitwas, werd er al volop dedicated server omhoog gegooid, en begonnen de mensen al extra mappen te maken, ik kan me nog herinderen dat ik met rtcw zeker 5 dagen heb lopen wachten op goede servers voor rtcw, ook grappig als je naar de gamespy statestieken kijkt, dat mohaa veel meer spelers gemiddeld heeft dan rtcw

nee, een spel waarbij je op zombies moet schieten, dat word een flop, rtcw moet het alleen hebben van de hype errondom heen, maar sinds ik de iso in me handen heb gehad, is het spel alleen maar huilen geweest
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 13:30
waasdoat
waasdoat is offline
( de volgende info is offtopic )
Tip voor iedereen die een game loopt aftekraken::

MAAK ER ZELF EEN EN GA DAN PAS COMMENTAAR LEVEREN. natuurlijk wel de zelfde kwaliteit als aan UT/Q2 als jullie dat uberhaut kunnen ( offtopic )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten