![]() |
|
Verwijderd
|
Dit is dus mijn herziende versie, laat weten of je de laatste streepje overbodig vindt, en geef je commentaar.
In duBio De dubieuze vraag speelt door mijn hoofd. Dus - dubieus - ben ik dat wel of niet? Wederom heb ik vannacht gedroomd. Heus - betreed ik nu een nieuw gebied? Durf ik wel te keren? Kan ik het begeren? Ik wil me niet bezeren. De tijd zal het leren. Mijn gedachte denken blijft bestaan. Kan ik durven wat ontmoedigd wordt? Door - moet't wachten nog iets langer - gaan. Vrees ik zoenen, ook al zó bekoord? Durf ik te proberen? Kan ik me bekeren? Ik wil me niet generen. De tijd zal het leren. Dit was de vorige versie. Je kan er ook op klikken om naar dat topic te gaan: In duBIo De dubieuze vraag speelt door mijn hoofd. Ben ik dubieus of ben ik dat niet? Alweer heb ik vannacht gedroomd. Betreed ik wellicht een nieuw gebied? Ik blijf maar denken met mijn gedachten. Durf ik het aan, zal ik het doen? Misschien moet ik wat langer wachten. Vrees ik nou zelfs een simpele nachtzoen? Durf ik wel te keren? Ik wil me niet bezeren. Zal ik me bekeren? Kan ik het begeren? Zal ik het proberen? Ik wil me niet generen. De tijd zal het leren, de tijd zal het leren. Nu rest mij slechts één vraag: Wil ík? De schildering die erbij hoort (op klikken): In duBIo |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Iig tnx voor je reactie ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|