Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
waar ging dit topic ook alweer over? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heerlijk. |
![]() |
|||||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Kwaliteit is behoorlijk subjectief. Feit blijft, dat iedere artiest werk levert. De een verdiend er miljoenen mee en de ander heeft er noodgedwongen een 2de baan bij. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 08-09-2002 om 07:05. |
![]() |
||
![]() |
eXo: kan je verder wel mp3's aanradendie ik goedvind maar ik zou ze gewoon allemaal even luisteren want het hangt er ook behoorlijk vanaf van waar je interesses liggen enzo. Ik raad iig OP en onderaan deze: Ondergronds Verzet aan
![]() Citaat:
Medewerker Danny van Scholieren.com heeft trouwens een weet-ik-veel-hoeveel-sterrendiner met ze gehad ![]() ![]()
|
![]() |
ik herken het heel erg...ik gebruik het woord alto's het liefst niet, maar ik noem ze mensen die dragen wie ze zijn.... zo ben ik zelf ook...ik zie er graag origineel en apart uit en ik draag het liefst kleren die niemand heeft. En nu is het in de mode om er apart uit te zien...nou...nu kan ik er dus niet echt heel bijzonder meer uit zien...dat vind ik gewoon zonde.... nu is nix meer apart...dus najagoed...er blijft wel bij dat ik dus echt vind dat iedereen moet dragen wat ie wil en waar die zich lekker in voelt...want dat doe ik namelijk ook, dus ik kan het niemand verbieden...ik geef alleen mn mening...
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
is controversie hetzelfde als wat hierboven beschreven staat?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ouwe Limp: Counterfeit Nieuwe Limp: Rollin' beste nummers vind ik Stuck, Counterfeit, Nookie, Don't Go Off Wondering en Re-Arranged (<- ![]() DefP & BB - ook live gezien, erg vermakelijk, en ook wat mp3s.. ga misschien de cd wel kopen als ik hem ergens zie, ik was nooit zown liefhebber van nederhop maar ik zal die OP site wel ff bekijken en 't één en 't ander downloaden. Waar al die alto-zooi ons leidt... geen idee zal de toekomst uitwijzen, ik denk dat het wel weer een beetje verdwijnt en de restanten richting underground gaan, zoals je nu ook met gabbers en punkers heb. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
net als het verschil tussen een festival en een concert, bij de een staan mensen die vcoor de sfeer komen en de gezelligheid en de band wel leuk vidnen en bij een concert komt iedereen voor één band int speciaal... is tog een verschil maar nightwih is goed.. zeker... wt is weer anders net als gathering anders is.. vinnet allemaal wel best ![]() |
![]() |
|
mjah, duidelijk joh ~vaag mensch jij is~
boeiend wat andere doen ... ik irriteer me vooral aan dat soort mensch die andere mensch niet alto genoeg vinden ofzo .. ik bedoel .. bla?!
|
|