Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2002, 15:45
kleine wicca
kleine wicca is offline
Eug sorrie mensen mag ik even vervelend doen?

HEt gaat hier nog al es over mensen die "eerst" nog niet alto waren of gothic or whatever, maar wat maakt dat nou UIT wat voor stijl je hebt?????

ik was vroeger ontzettend tuttig, ging met de mode meej blablabla. En toen vond ik alto kleren ook wel heel erg fijn, en toen gothic ook. Dus de ene dag ben ik altow gekleed, de andere dag gothic
ow jeej ik heb een indentiteitscrisis denk ik............

WHO CARES?!?! ik vin et allemaal mooj en wil mezelf niet alto noemen of gothic, want als je nou gothic BENT staat et zo raar als je opeens met skatekleren en shit aan komt...neeeee dat kan echt niet hoor
Oud 06-09-2002, 11:39
Verwijderd
*gaap*
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 14:50
Verwijderd
Citaat:
HIValicious schreef:
blaat

ben ut op sich met je eens.. heb ut met within temptation.. die sfeer op pnkpp vorig jaar krijgen we nooit meer terug met al die tmf kutjes erbij.. maar goed... learn to live with it.. valt weinig aan te doen
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 14:55
Verwijderd
Citaat:
*pixie* schreef:

ben ut op sich met je eens.. heb ut met within temptation.. die sfeer op pnkpp vorig jaar krijgen we nooit meer terug met al die tmf kutjes erbij.. maar goed... learn to live with it.. valt weinig aan te doen
Op Pinkpop was het al hetzelfde, niks veranderd ten opzichte van nu, nu zijn er alleen ookw at kakkers bijgekomen...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 15:16
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef:

Op Pinkpop was het al hetzelfde, niks veranderd ten opzichte van nu, nu zijn er alleen ookw at kakkers bijgekomen...
neej.. de sfeer op pinkpop was echt PERFECT...

parkpop bijvoorbeeld was zwaar kut
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 15:38
Verwijderd
Citaat:
kleine wicca schreef:
Eug sorrie mensen mag ik even vervelend doen?
nee
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 16:22
Jesus is a cunt
Jesus is a cunt is offline
Mensen die van de daken schreeuwen: "IK BEN ALTO" zijn zielig. Mensen die echt tot die groep behoren zijn een stuk relaxter.
Oud 06-09-2002, 16:24
S
S is offline
Citaat:
Jesus is a cunt schreef:
Mensen die van de daken schreeuwen: "IK BEN ALTO" zijn zielig. Mensen die echt tot die groep behoren zijn een stuk relaxter.
Wat heb jij een belachelijke naam.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 19:23
Jesus is a cunt
Jesus is a cunt is offline
Citaat:
S schreef:

Ik hou van controversie.
Oud 06-09-2002, 19:26
S
S is offline
Citaat:
Jesus is a cunt schreef:

Ik hou van controversie.
o.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 19:31
konflict
konflict is offline
Citaat:
S schreef:

ik vind 't wel stoer, want jezus afzeiken is toch gewoon kei stoer want dat durft toch niemand en iedereen vind dat erg dus dan kan je lekker schoppen tegen 't systeem. ja het systeem ja, fuck it enzo.

waar ging dit topic ook alweer over?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 19:47
Verwijderd
Citaat:
konflict schreef:

ik vind 't wel stoer, want jezus afzeiken is toch gewoon kei stoer want dat durft toch niemand en iedereen vind dat erg dus dan kan je lekker schoppen tegen 't systeem. ja het systeem ja, fuck it enzo.

Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 19:52
Verwijderd
tegenwoordig is het toch weer 'alto' om aan de breezer te zitten met een marlboro-peuk?

en jezelf 'alto' noemen is wel heel truë, nu weet ik dat ik er met je over kan praten.

Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 21:46
S
S is offline
Citaat:
konflict schreef:

Vooral die laatste 'enzo' doet 't 'em hè...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 11:45
Verwijderd
Citaat:
konflict schreef:

Heerlijk.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 07:03
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
eXo schreef:
Hoor nou es, ik praat niet graag in termen als 'commercieel zijn' van een band, want geen enkele band is een non-profit organisatie
Juist, en daarom vind ik het zo moeilijk te definieren. Maar goed, je hebt dus bands die willen enkel en alleen geld maken die en passen zich daarom aan? Wordt dat bedoeld met 'commercieel'? of gaat het om het aantal geld dat verdiend wordt?

Citaat:
maar om het Limp Bizkit voorbeeld aan te halen, luister es naar het eerste album en Chocolate Starfish. Je zal horen dat de laatste cd veel toegankelijker is geworden en (imho) veel minder goed is.
Het enige dat ik tot nu toe namelijk met bewijzen aangetoond zie is dat ze populair zijn geworden. Maar dat ligt deels aan mij. Heb nooit CD's van ze gehad. Alleen mp3's beluisterd. Kun je misschien 2 nummers als voorbeeld geven waaruit het verschil duidelijk te horen valt? Waar hetcontrast duidelijk naar voren komt? Want een complete CD downloaden gaat iets minder makkelijk: ik heb nu al enkele dagen gezocht en ben de CD die jij noemt niet tegengekomen op USEnet, noch ander spul van LB. Terwijl daar toch gigabytes aan geluid voorbij knallen. Dit doet mij toch denken dat ze minder populair zijn geworden.

Citaat:
Toegankelijkheid staat niet omgekeerd evenredig in verband met kwaliteit moet ik toegeven, maar ik blijf het jammer vinden dat een band als LB zo van stijl is veranderd en ik blijf dat nog steeds wijten aan de commercie.
Dus geld maken staat op #1. Hoe de muziek verder klinkt, boeit hen niet zo?

Kwaliteit is behoorlijk subjectief. Feit blijft, dat iedere artiest werk levert. De een verdiend er miljoenen mee en de ander heeft er noodgedwongen een 2de baan bij.

Citaat:
Ik weet namelijk bijna zeker dat als ze nog een paar cd's zoals Three Dollar Bill maken dat ze 80% van hun fans zullen verliezen. Kan ik dit onderbouwen? Nee. Maar dat vermoed ik. Omdat ze 3 jaar geleden nog 80% minder fans hadden.
Wat je hier beschrijft, is een rage

Citaat:
eXo schreef:

Jawel. Maar het is zonde als je d'r erg op achteruitgaat. (subjectieve mening ja )
Subjectief ja: als 9/10 personen het dan wel goed vinden en wel de CD kopen?

Citaat:
De OP ken ik nie echt maar die cd met Beatbusters is echt wel tof
Vind ze ook goed, heb ze live gezien en verder aantal mp3s gehoord. Als behalve de muziek de texten je aanspreken, kun je eens een mp3 van de OP checken. Zal je wellicht bevallen. Hier staan o.a. lyrics en mp3's: www.xs4all.nl/~osdorp

Laatst gewijzigd op 08-09-2002 om 07:05.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 07:17
dystopia
dystopia is offline
eXo: kan je verder wel mp3's aanradendie ik goedvind maar ik zou ze gewoon allemaal even luisteren want het hangt er ook behoorlijk vanaf van waar je interesses liggen enzo. Ik raad iig OP en onderaan deze: Ondergronds Verzet aan

Citaat:
*pixie* schreef:

Within Temptation heb ik nooit gaaf gevonden. Een enkel nummer is wel okay om af en toe te luisteren. En dan nog het gezeur dat de zangeres zo geweldig zou zijn qua uiterlijk: ik vind er maar weinig aan, net als de zang. Nee, dan vind ik een band als Nightwish stukken beter. Waarbij ik me afvraag in hoeverre Nightwish wel niet commercieel is: hun eerste CD is duidelijk een vreemde eend in de bijt. Meer 'black dan power' en een duidelijke fantasy lyric (Elvenpath). Spijtig dat ze niet zo meer verder zijn gegaan met de fantasy.

Medewerker Danny van Scholieren.com heeft trouwens een weet-ik-veel-hoeveel-sterrendiner met ze gehad maar goed, daar lijkt mij geen reet aan. Ik ben niet zo'n persoon die bandleden van een band wil ontmoeten. Ik aanbid ze niet ofzo.. als ik iets goed vind promoot ik het en als ze onbekend zijn en ik vind ze goed dan gun ik ze wel wat meer winst. Liever zij dan 'een grote jongen'. Die verdiend toch wel zat. Dus dan koop ik liever een schijf van die meer onbekende groep.. de muziek kan ik toch wel aankoen in goede kwaliteit
Oud 08-09-2002, 08:50
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Jesus is a cunt schreef:
Je avatar is maar half af.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 16:43
Roos
Roos is offline
Citaat:
wallflower schreef:

Je avatar is maar half af.
Hij houdt van controversie
Oud 08-09-2002, 17:13
zwevenisleven
zwevenisleven is offline
ik herken het heel erg...ik gebruik het woord alto's het liefst niet, maar ik noem ze mensen die dragen wie ze zijn.... zo ben ik zelf ook...ik zie er graag origineel en apart uit en ik draag het liefst kleren die niemand heeft. En nu is het in de mode om er apart uit te zien...nou...nu kan ik er dus niet echt heel bijzonder meer uit zien...dat vind ik gewoon zonde.... nu is nix meer apart...dus najagoed...er blijft wel bij dat ik dus echt vind dat iedereen moet dragen wat ie wil en waar die zich lekker in voelt...want dat doe ik namelijk ook, dus ik kan het niemand verbieden...ik geef alleen mn mening...
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 17:34
Infaustus
Infaustus is offline
Citaat:
Jesus is a cunt schreef:

Ik hou van controversie.

Citaat:

is controversie hetzelfde als wat hierboven beschreven staat?
Oud 09-09-2002, 11:41
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:

Hij houdt van controversie
*eXo schiet in een onbedaarlijke lach*
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 11:48
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:

Juist, en daarom vind ik het zo moeilijk te definieren. Maar goed, je hebt dus bands die willen enkel en alleen geld maken die en passen zich daarom aan? Wordt dat bedoeld met 'commercieel'? of gaat het om het aantal geld dat verdiend wordt?

Het enige dat ik tot nu toe namelijk met bewijzen aangetoond zie is dat ze populair zijn geworden. Maar dat ligt deels aan mij. Heb nooit CD's van ze gehad. Alleen mp3's beluisterd. Kun je misschien 2 nummers als voorbeeld geven waaruit het verschil duidelijk te horen valt? Waar hetcontrast duidelijk naar voren komt? Want een complete CD downloaden gaat iets minder makkelijk: ik heb nu al enkele dagen gezocht en ben de CD die jij noemt niet tegengekomen op USEnet, noch ander spul van LB. Terwijl daar toch gigabytes aan geluid voorbij knallen. Dit doet mij toch denken dat ze minder populair zijn geworden.

Dus geld maken staat op #1. Hoe de muziek verder klinkt, boeit hen niet zo?

Kwaliteit is behoorlijk subjectief. Feit blijft, dat iedere artiest werk levert. De een verdiend er miljoenen mee en de ander heeft er noodgedwongen een 2de baan bij.

Wat je hier beschrijft, is een rage

Subjectief ja: als 9/10 personen het dan wel goed vinden en wel de CD kopen?

Vind ze ook goed, heb ze live gezien en verder aantal mp3s gehoord. Als behalve de muziek de texten je aanspreken, kun je eens een mp3 van de OP checken. Zal je wellicht bevallen. Hier staan o.a. lyrics en mp3's: www.xs4all.nl/~osdorp
En ja, ze zijn inderdaad minder populair geworden, en ik denk dat dat komt doordat ze van stijl veranderd zijn. Ik ben nie echt consequent meer he? Ze zijn gewoon tussen 2 wereldjes beland en worden nu van alle kanten uitgekotst. De ouwe liefhebbers vinden hun sound maar niks, en voor de nieuwe stroom fans is het nie meer intressant, d'r zijn al weer tig soortgelijke bandjes

Ouwe Limp: Counterfeit
Nieuwe Limp: Rollin'
beste nummers vind ik Stuck, Counterfeit, Nookie, Don't Go Off Wondering en Re-Arranged (<- )

DefP & BB - ook live gezien, erg vermakelijk, en ook wat mp3s.. ga misschien de cd wel kopen als ik hem ergens zie, ik was nooit zown liefhebber van nederhop maar ik zal die OP site wel ff bekijken en 't één en 't ander downloaden.

Waar al die alto-zooi ons leidt... geen idee zal de toekomst uitwijzen, ik denk dat het wel weer een beetje verdwijnt en de restanten richting underground gaan, zoals je nu ook met gabbers en punkers heb.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 19:21
Jules
Jules is offline
Citaat:
minority schreef:

hahaha ja hoor marijke!!! jij een lief klein skatertje heh! met grooote witte schoenen met enorme zolen en strakke broeken en lijpe truien hahahaah maargoeedddd

dit topic gaat nergenz over!
Nee..maar ik was toen al wel alternatief, want zag jij toen al ergens meisjes met witte schoenen met megazolen? Nee heh? NEE! DUS! Dat kwam pas een jaar later.. en.. we hadden dezelfde leipe truien hoor .. en je moet gewoon je bek houden, anders post ik je pasfoto uit de brugklas!
Oud 15-09-2002, 13:50
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:

Within Temptation heb ik nooit gaaf gevonden. Een enkel nummer is wel okay om af en toe te luisteren. En dan nog het gezeur dat de zangeres zo geweldig zou zijn qua uiterlijk: ik vind er maar weinig aan, net als de zang. Nee, dan vind ik een band als Nightwish stukken beter. Waarbij ik me afvraag in hoeverre Nightwish wel niet commercieel is: hun eerste CD is duidelijk een vreemde eend in de bijt. Meer 'black dan power' en een duidelijke fantasy lyric (Elvenpath). Spijtig dat ze niet zo meer verder zijn gegaan met de fantasy.

Medewerker Danny van Scholieren.com heeft trouwens een weet-ik-veel-hoeveel-sterrendiner met ze gehad maar goed, daar lijkt mij geen reet aan. Ik ben niet zo'n persoon die bandleden van een band wil ontmoeten. Ik aanbid ze niet ofzo.. als ik iets goed vind promoot ik het en als ze onbekend zijn en ik vind ze goed dan gun ik ze wel wat meer winst. Liever zij dan 'een grote jongen'. Die verdiend toch wel zat. Dus dan koop ik liever een schijf van die meer onbekende groep.. de muziek kan ik toch wel aankoen in goede kwaliteit
jah okeej.... je hebt op zich wel gelijk.. maar my point is: er is een verschil tussen fans van het eerste uur en mensen die de hitlijsten afgaan in de hoop iets naar hun liking te vinden. het geeft tog een andere sfeer.

net als het verschil tussen een festival en een concert, bij de een staan mensen die vcoor de sfeer komen en de gezelligheid en de band wel leuk vidnen en bij een concert komt iedereen voor één band int speciaal... is tog een verschil

maar nightwih is goed.. zeker... wt is weer anders net als gathering anders is.. vinnet allemaal wel best
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 19:51
Martin Dude
Martin Dude is offline
mjah, duidelijk joh ~vaag mensch jij is~
boeiend wat andere doen ... ik irriteer me vooral aan dat soort mensch die andere mensch niet alto genoeg vinden ofzo .. ik bedoel .. bla?!
Oud 17-09-2002, 19:53
Eaglewing
Eaglewing is offline
Amen! Ik kan me helemaal in jou verhaal vinden! Heel onze cultuur gaat zo naar de klote. Toch?

of toch niet...

Laatst gewijzigd op 17-09-2002 om 19:59.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 19:56
Choke
Choke is offline
Je bedoelt: Walto's?
Wannabee Alto..
Oud 17-09-2002, 20:53
harrie84
harrie84 is offline
Citaat:
Eaglewing schreef:
Amen! Ik kan me helemaal in jou verhaal vinden! Heel onze cultuur gaat zo naar de klote. Toch?

of toch niet...
Reageren

Regels voor berichten