|
|
Bekijk resultaten poll: Welk kabinet heeft de voorkeur? | |||
CDA, VVD (en andere partij) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
35 | 34.31% |
PVDA, SP, GL |
49 | 48.04% |
PVDA, CDA |
15 | 14.71% |
CDA, PVDA |
3 | 2.94% |
Aantal stemmers: 102. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() VVD-Partij voor de Vrijheid-LPF-SGP, wat een schrikscenario zou dat zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb denk ik de meeste hekel aan de SGP, daarna de VVD en daarna de LPF. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar de sgp is bijbels en niet perse rechts in economische zin ofzo |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar je weet maar nooit volgens mij. Kijk maar eens naar de LPF. Je zou een jaar ervoor ook niet gezegd hebben dat de er een partij zou komen die in een klap tweede zou worden. En toen in de campagne met Pim Fortuyn had je ook weer niet gedacht dat deze partij in een jaar weer een grote verliezer zou zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Ikzelf ben voorstander van een republikeinse staatsvorm, waarbij een scheiding is aangebracht tussen de machten. Het staatshoofd zou direct gekozen moeten worden, net als alle volksvertegenwoordigers. Maar Nederland zal in de nabije toekomst geen afscheid nemen van de monarchie. Hetzelfde geldt voor het parlementair stelsel. Daarom vind ik het Britse systeem een goed alternatief, maar met het verschil dat de Tweede Kamer dient te worden verkozen d.m.v. het meerderheidsstelsel i.p.v. "first-past-the-post". |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
CDA, PVDA CDA winnaar |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Zie als goed voorbeeld paars 1 en paars 2 , wat economisch werkelijk te stom voor woorden is aangepakt destijds,waardoor er nu gesaneerd moet worden door Balkenende2. Maargoed, aan de andere kant zou het een goede mogelijkheid zijn om te kijken of het op integratie/moslim gebied weer ineens rustig zou worden in Nederland. Met een coalitie bestaand uit SP GL en PvdA moeten Samir A. en consorten zich bijna wel als Godf in Frankrijk voelen. En wie keert de rust dus terug ![]() Ach, in die 13 maanden kan nog zo verschrikkelijk veel gebeuren, we zullen het wel zien.
||
Citaat:
Je hebt een heel kabinet en meerdere ministers/staatssecretarissen en ambtenaren en Procureurs Generaals etc etc nodig om beleid op dat niveau van de grond te krijgen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
OT: PvdA, GL, SP. Met de huidige PvdA en met de zetelverhoudi9ngen tussen die partijen kun je dat onmogelijk ultralinks noemen, lijkt me.
||
Citaat:
![]() IK kan me nog een tijd herinderen dat je slimmer overkwam, wat is er met je gebeurd? ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Strategisch stemmen Blood Fire Rage | 338 | 22-11-2006 20:29 | |
De Kantine |
Op welke partij zou jij stemmen als er nu verkiezingen waren? Hongaar | 456 | 07-11-2005 14:40 |