![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het absoluut geen klassieker. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Shijie - Gisteravond in de bioscoop. Had zo z'n momenten, maar ik kon er niet veel mee. Ik zie liever een Ozu. 6/10
Laatst gewijzigd op 03-04-2006 om 07:55. |
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast hoeft een klassieker geen meesterwerk te zijn.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik beweer ook niet dat een klassieker een meesterwerk moet zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, hooguit voor de (vroege) character designs en storyboards. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tristian and Isolde in de Sneak. Wel een mooie film opzich. Een soort van Romeo en Juliet, maar dan eerder, namelijk na de val van het Romeinse rijk in Engeland en Ierland. Tussen de beide landen wordt gevochten en daartussen bloeit een liefde op die, uiteraard, onmogelijk is.
Veel liefdesverhaal, ook een beetje actie, maar geen grote veldslagen ofzo. Een mooie en leuke film om je mee te vermaken, maar echt orgineel is het verhaal dan weer niet. Ik kon op de Nederlandse sites via google niet zoveel vinden, dus dan maar in het engels Opzich wel okee dus |
![]() |
|
La Tigra e la neve - Benigni <3. Ja hij was weer heel erg mooi. Een must see, en niet alleen voor de mensen bekend zijn met Benigni. <3 <3 Gaat dit zien. 8/10
|
Harry Potter and the Goblet of Fire - Ditmaal op DVD, een stuk minder spectaculair dan in de bioscoop, maar nog steeds een toffe film. 7.5/10
Hable con ella - Het is altijd even wachten voordat ik in de juiste stemming ben voor een Almodóvar, vandaag was dat zo, en ik heb er weer eens van kunnen genieten. 8.5/10
||
Citaat:
![]() ![]() Revolver Door de man die ons Snatch en Lock Stock bracht, wederom met Jason Statham, waanzinnige oneliners en een boel gedoe met geweren. Naast dat alles heeft meneer Guy volgens mij ook nog wat kaballa wijsheden van z'n liefhebbende vrouw er in geprobeerd te stoppen. Hierdoor wordt het zo nu en dan wat...'vaag', maar ikzelf heb me uitstekend vermaakt met deze film. Naast Statham vond ik Vincent Pastore (de bolle) en Ray Liotta nog best grappig om naar te kijken. Grote verassing was voor mij André Benjamin (die ene van Outkast) die naar mijn mening heel behoorlijk de mysterieuze kerel uithing. 8,5 / 10
|
Sweet
Korte Film met Noel Fielding. Echt zo ontzettend grappig ![]() Gaat over Pete Sweet met z'n denkbeeldige vriendinnetje... Ik ontdekte 'm als extra op m'n Mighty Boosh DVD.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|