![]() |
||
![]() |
Citaat:
Klopt enigzins wel jah, als je normaal niet werkt krijg je 200% je uurloon. Werk je normaal wel en blijf je b.v. dezelfde tijden werken krijg je 300% je uurloon. Want je krijgt deze feestdag gewoon doorbetaald ook als je niet werkt.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus als je zeg maar een 5,5 uur contract voor op zaterdag hebt en je werkt die zaterdag je 5,5 uur krijg je gewoon 16,5 uur uitbetaald. Dat is echt veel |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En jah dat is veel ik heb vorig jaar gewerkt op zaterdag 30 april 8 uur BD (Bijzondere dagen) 8 uur gewerkt 8 uur Toeslag ---------- 24 uur was even 120 euro op 1 dag ![]()
||
![]() |
Citaat:
Je doeld op de blauwe bonuskaart, als medewerkers krijg je 10% van het bedrag dat je bij AH besteed bij je loonstrookje. met een maximum van 75 euro per kwartaal en 300 euro per jaar. Het word per kwartaal betaald.
||
![]() |
Citaat:
Je krijgt overigens ook nog vakantieuren, ADV-uren (bij minder dan 12 uur direct uit betaald). Vakantiegeld, winstuitkering,kerstpakket. Wanneer je meer als 12 uur per week werkt toeslag uren wanneer je na 8 uur 'savonds (en 6 uur 's avonds op zaterdag) werkt. Geloof dat ik dan alle secundaire arbeidsvoorwaarde wel heb neer gezet GRTZ ivo
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je word op 11 februari 18 jaar In de periode van 30-1 t/m 11-2 krijg je als 17 jarige betaald. In de periode van 12-2 t/m 26-2 krijg je als 18 jarige betaald. Het loon dat je op dit loonstrookje te zien krijgt is het gemiddelde uurloon. Stel : Je hebt als 17 jarige 10 uur gewerkt á 3,50 = 35 euro Je hebt als 18 jarige 20 uur gewerkt á 4 euro = 80 euro (bedragen even afgerond voor het gemak) Totaal 115 euro 115 euro / 30 uur = 3,83 euro per uur Hopelijk snap je zo hoe het werkt. Groetjes, Ivo Jan
||
![]() |
Citaat:
oke thnx nu snap ik het.. ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Heb je vorig jaar overigens wel 200% je gewerkte uren gekregen + de uren die je normaal werkt?
||
![]() |
Citaat:
![]() Je moet neem ik aan als VPL ook tellen (f-jes, s-jes , neeverkoop restanten) enzo of niet?
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Dat je dat terug krijgt is ter info, en dat je er voortaan op moeten letten blijf je dat soort fouten maken zou het kunne zijn dat ze natuurlijk je contract niet verlengen.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Klant tevredenheid kassarijen 14% dus zijn we niet echt trots op, wij doen er veel aan maar het kader werkt niet altijd mee en dan word het lastig om het terug te dringen Klantvriendelijkheid rond de 80% hoogste van de regio. Maar die kassarijen zijn gewoon BAD.
|
![]() |
Embellage bonnen die ik vind lever ik altijd in bij de counter misschien komt er nog iemand om vragen, meestal word het uiteindelijk als positief verschil gezien of gaat het naar de personeelsvereniging.
Btw, hoe zijn ze daar achter gekomen ![]() Goed je hebt dus een probleem nu. www.aholdsignaallijn.nl als je het er niet mee eens bent en denkt dat het een andere reden heeft. groetjes ivo jan
||
![]() |
Citaat:
grtz ivo
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Counter en telkantoor e.d. houd eigelijk niet meer in dat je kassa's gaat tellen (samen met iemand), kluis tellen, wisselgeld inleggen etc. Verder moet je op de counter natuurlijk klanten helpen voor foto's, sigaretten, en de andere dingen die daar liggen. Maar je diend ook geld terug te geven aan klanten voor defecte artikelen, fout gekochte artikelen, vergeten 35% aan te slaan e.d. Natuurlijk moet je er ook op toezien dat men optijd met pauze gaat en natuurlijk weer optijd terug is van zijn of haar pauze. Dan heb ik het denk ik wel grof weg geschetst. Met vriendelijke groet Ivo Jan
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 05-04-2006 om 19:36. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Overgens als jij 13 weken lang 20 uur hebt gewerkt (en je hebt bijvoorbeeld 10 uren contract) mag er van uit gegaan worden dat je een contract van 20 uur hebt. Dit kan je overigens wel nalezen op de website van de FNV
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb een arbeidsovereenkomst waarin afgesproken is dat ik twintig uur per week werk. Al enige maanden werk ik achtendertig uur per week, kan dat? Ja, ook al heeft u een contract voor twintig uur per week, dan is het mogelijk dat u feitelijk meer werkt. Wat wel moet gebeuren, is dat uw contract aangepast wordt. Als u de afgelopen dertien weken meer uren hebt gewerkt, ontstaat er een zogenaamd rechtsvermoeden dat u een contract heeft voor de gemiddelde arbeidsduur van de afgelopen 13 weken. Wij adviseren u goed op te blijven letten. U werkt niet alleen meer, uw recht op vakantiedagen/ATV wordt ook meer! Er ontstaat ook een doorwerking in het loon waarover 8 procent vakantietoeslag berekend moet worden. http://www.fnvbondgenoten.nl/rendere...tanceId/38584/
||
Citaat:
alleen nog maar mini-mensjes die komen werken voor een paar uurtjes echt dom! Ze weten nixx, lopen hele dagen maar een beetje te lullen, en vooral die 15-jarige zijn erg! zij mogen nog niet vullen (pas vanaf 16) dus moeten zij maar beetje spiegelen.. slaat echt nergens op.. vind het meteen een stuk minder leuk daar.. vond ik toch al nu we een andere bedrijfsleider hebben, hij is zo'n dropl*l mja.. xxx
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|