Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2002, 20:51
GoodforNothing
GoodforNothing is offline
Codes zouden verboden moeten worden, volgens mij! Ik erger me de stront an gastjes die een adventure uitspelen met walkthrough! Als die codes er niet meer zijn is een adventure veel beter!
Oud 24-01-2002, 21:00
Obi Wan
Obi Wan is offline
Wat lul je...
Als die mensen dat willen dan laat ze.. als je het zelf niet wil dan doe je het zelf niet

Is toch je eigen keus?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 22:30
Retarded
Retarded is offline
Citaat:
GoodforNothing schreef:
Codes zouden verboden moeten worden, volgens mij! Ik erger me de stront an gastjes die een adventure uitspelen met walkthrough! Als die codes er niet meer zijn is een adventure veel beter!
ehm... en walkthrough is geen code hoor. Er is gewoon iemand die het spel al heeft uitgespeeld... en dan schrijft hij de walkthrough. Waarom erger je er zo aan?? Laat die mensen en blijf er zelf dan lekker vanaf!

Oud 26-01-2002, 08:22
qghp
qghp is offline
ja idd , wat maakt het spel voor jou slechter als anderen dat gebruiken?? het is toch handig om ff te kijken als je echt niet meet verder kunt!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 00:55
D@mien
D@mien is offline
Of iemand wil cheaten of niet is een eigen keuze, maar ik voel me persoonlijk beter als ik een spel zonder loopdoor uitspeel...voral bij RPGs vind ik een loopdoor walgelijk makkelijk...maar soms is et wel handig om srategien te bekijken...want niets is frustrerender dan ergens écht niet voorbij kunnen komen. (honderden keren opnieuw geprobeerd, en op et punt staan om de computer als boksbal te gebruiken)...maar een heel spel uitspelen mbv een walkthough vind ik slap..dan is dr nix an...
Oud 27-01-2002, 12:27
dopehead
dopehead is offline
ik kom in somige stukken vast te zitten al in het eerste level weet ik echt niet waar ik heen moet nou wja dan lees ik een stukje en weet ik ongeveer war ik heen moet nix mis mee maar tsja mensne die hele spel met walkthrou spele zijn stakkers.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 19:00
cait sith
cait sith is offline
Citaat:
dopehead schreef:
mensne die hele spel met walkthrou spele zijn stakkers.

Ook als je het alleen doet voor de secrets?
Oud 28-01-2002, 15:48
dopehead
dopehead is offline
dan niet natuurlijk ik zoek ok nog een walkthrou voor harry potter pc game moet nog 2secrett kaarte vinde ofzo.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 18:37
siem85
siem85 is offline
Ben het volledig met de rest eens! Wat boeit het nou als anderen dat doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten