Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ja, dat nummer... Daar heb ik ook wel eens een traantje bij gelaten... *knuf* |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: Vandaag voel ik me een beetje raar. Ik hoorde gisteren dat er een jongen overleden is die ik een tijdje gekend heb. Door een heel lullig ongelukje eigenlijk. Waarschijnlijk is hij ergens van geschrokken waardoor zijn slokdarm dichtklapte en vervolgens is hij daarna in het water gevallen ![]() Ben er vandaag dus wel wat stilletjes van, zit de hele tijd na te denken over doodgaan, dat soort dingen. Hij is dan gelukkig wel heel lief en probeert wel een beetje te peilen hoe het met me gaat. Hij is lief. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Enne, Stout!: Waarom een date? Omdat we gezoend hadden op een feest en omdat we elkaar wel vaker wilden zien. Samen wat gaan eten en de stad in enzo. Ga niet uitgebreid vertellen; het is niet de bedoeling dat RL-mensen mij hiervan gaan herkennen ![]() En ik ben een slettebak om dingen die ik helemáál niet op dit forum ga zetten ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Okee jullie ook gefeliciteerd dan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En je komt écht wel over hem heen! Ik snap dat het nu moeilijk en kut is, maar het wordt beter! Er zijn zoooveel andere leuke jongens in NL, en ze zullen vast niet precies zoals hem zijn, maar op een andere manier erg leuk, nou succes!! OT: ik weet niet echt wat ik voel (maar volgens mij wordt mijn gevoel voor hem minder) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat: