Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2006, 17:59
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
En hier is mijn terugslag..

Godverdomme ik hou van hem en van niemand anders, hij is mijn ware ondanks alles.. maar ik kan en mag hem niet terug nemen en vergeven....

daar ben ik dan in mijn eentje, voor altijd. Want mijn ware liefde is onmogelijk...

Behind these hazel Eyes, dat liedje,, precies zoals ik me voel..
Advertentie
Oud 06-04-2006, 18:03
zeep007
zeep007 is offline
aaah voel me zo fijn! hij moet bij me zijn, gisteren had ie op het laatste moment geen autorijles., nu mist hij zijn trein naar gitaarles, en is ie lekker bij me!

en dan te bedenken dat je ook gewoon samenwoont
Oud 06-04-2006, 18:11
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Experiment schreef op 06-04-2006 @ 18:36 :
Zijn moeder laten bellen????

Met mij gaat het super We hebben a.s. zondag anderhalf jaar, beetje vreemd want ik zit nog steeds in de fase dat ik alles aan hem geweldig vindt, alle negatieve punten voor zijn voordeel kan omwenden en als ik geirriteerd ben, hem maar hoef aan te kijken en als ik dan dat onschuldig lachje zie, meteen weer denk 'aaaah knuffelen'

Nouja alleen maar goed natuurlijk
Anderhalf jaar is wat anders dan 40 jaar.
Oud 06-04-2006, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 06-04-2006 @ 18:59 :
En hier is mijn terugslag..

Godverdomme ik hou van hem en van niemand anders, hij is mijn ware ondanks alles.. maar ik kan en mag hem niet terug nemen en vergeven....

daar ben ik dan in mijn eentje, voor altijd. Want mijn ware liefde is onmogelijk...

Behind these hazel Eyes, dat liedje,, precies zoals ik me voel..
Het komt wel goed meis. Echt waar. Je wordt er sterker van. Dat zeker

En ja, dat nummer... Daar heb ik ook wel eens een traantje bij gelaten... *knuf*
Oud 06-04-2006, 18:43
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 06-04-2006 @ 19:36 :
Het komt wel goed meis. Echt waar. Je wordt er sterker van. Dat zeker

En ja, dat nummer... Daar heb ik ook wel eens een traantje bij gelaten... *knuf*
Ik wacht op de dag dat het ooit zo ver is...
Oud 06-04-2006, 18:54
Toet0r
Toet0r is offline
Ik had een mailtje van hem. Hij heeft een nieuwe vriendin.
Oud 06-04-2006, 19:49
Verwijderd
Ik voel me leeg
Oud 06-04-2006, 19:49
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 06-04-2006 @ 19:11 :
Anderhalf jaar is wat anders dan 40 jaar.
ja maar ik ken eigenlijk niemand die na 1,5 jaar nog in de 'alles is geweldig' fase zit. Dus lijkt me een goed teken sowieso
Oud 06-04-2006, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Experiment schreef op 06-04-2006 @ 20:49 :
ja maar ik ken eigenlijk niemand die na 1,5 jaar nog in de 'alles is geweldig' fase zit. Dus lijkt me een goed teken sowieso
Meld zich

Ontopic: Vandaag voel ik me een beetje raar. Ik hoorde gisteren dat er een jongen overleden is die ik een tijdje gekend heb. Door een heel lullig ongelukje eigenlijk. Waarschijnlijk is hij ergens van geschrokken waardoor zijn slokdarm dichtklapte en vervolgens is hij daarna in het water gevallen
Ben er vandaag dus wel wat stilletjes van, zit de hele tijd na te denken over doodgaan, dat soort dingen. Hij is dan gelukkig wel heel lief en probeert wel een beetje te peilen hoe het met me gaat. Hij is lief.
Oud 06-04-2006, 20:01
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Experiment schreef op 06-04-2006 @ 20:49 :
meld zich ook
Oud 06-04-2006, 20:21
Qimm
Qimm is offline
Waaah kom nou thuihuis! ik wil je....
Oud 06-04-2006, 20:32
Verwijderd
Ik ga zijn baas slaan. Ik heb hem zo hard nodig deze week, en ik kan gewoon niet even tegen hem aankruipen
Oud 06-04-2006, 21:10
Tink*
Tink* is offline
Ik mis hem.
Oud 06-04-2006, 21:48
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
Tink* schreef op 06-04-2006 @ 22:10 :
Ik mis haar.
Oud 06-04-2006, 21:53
Verwijderd
Op dit moment vind ik mn ex niet echt aardig Komt wel weer goed hoor Maar heel lief vind ik m nu niet

Verder gelukkig toch nog de avond leuker gelopen dan t op een gegeven moment begonnen was en lekker bij die vriend en vriendin van me gezeten, gelachen en vooral gevierd dat die vriend van me is geslaagd voor zn afstuderen
Oud 06-04-2006, 23:45
Sad_but_true
Sad_but_true is offline
Ik wil verliefd worden.
Oud 07-04-2006, 02:13
zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik wil over hem heen zijn potverdorie
Vanavond hartstikke gezellig met een jongen staan praten leuke vent, klinkte goed enzo en uiteindelijk ging ik m toch weer vergelijken met mn ex en dat wil ik niet meer zo is het een half jaar gegaan en ik had mezelf nog zo voorgenomen om het nu helemaal anders te gaan doen maar het gaat niet
Oud 07-04-2006, 02:35
coecie
coecie is offline
ik ben blijjjjjjjjjjjjj
over 4 dagen zie ik hem eindelijk
Oud 07-04-2006, 03:05
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Morgan schreef op 06-04-2006 @ 09:55 :
Mja, dan voel je je de volgende morgen alleen maar dubbel zo kut. Maar goed, ik houd het wel even op mijn vriendinnen en verder daten voor de lol, dat leidt tenminste af.
Geloof me, als je het goed doet is het enige dat je de volgende morgen voelt is alsof je schedel gekrompen is en je een smurvenhouseparty in je hoofd hebt.
Oud 07-04-2006, 07:30
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Ik ben er aan uit, ik kan nooit over hem heen komen...
Het is al een keer 3 maanden uit geweest toen was er ook geen verbetering in de zaak... Hij is mijn ware en dat dat niet wederzijds is, tja dat is een beetje kut voor mij...
Oud 07-04-2006, 07:50
Verwijderd
Ik mis hem, zeker nu want ik heb retegoed nieuws te horen gekregen. En hij moet een tentamen maken nu. Gelukkig heb ik hem wel even kunnen bellen en weet hij het dus ook
God, hoeveel kan je van iemand houden zeg... <3
Oud 07-04-2006, 09:22
Verwijderd
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 07-04-2006 @ 08:30 :
Het is al een keer 3 maanden uit geweest toen was er ook geen verbetering in de zaak... Hij is mijn ware en dat dat niet wederzijds is, tja dat is een beetje kut voor mij...
Dat komt echt wel weer, hoor. Echt. Drie maanden is nog niks. Bij een vriendin van mij is het anderhalf jaar uit en daarvan heeft ze alweer een half jaar een nieuwe vriend, waar ze helemaal verliefd op is enzo, en tóch zit er nog steeds gevoel voor haar ex. Ik denk niet dat je kan verwachten dat dat helemaal verdwijnt. (Kutzooi, trouwens, want ik heb er ook geen zin in om over anderhalf jaar me nog kut te gaan voelen om hem).

Enne, Stout!: Waarom een date? Omdat we gezoend hadden op een feest en omdat we elkaar wel vaker wilden zien. Samen wat gaan eten en de stad in enzo. Ga niet uitgebreid vertellen; het is niet de bedoeling dat RL-mensen mij hiervan gaan herkennen

En ik ben een slettebak om dingen die ik helemáál niet op dit forum ga zetten Nou ja, niet dat ik met iemand de koffer ben ingedoken, zo erg is het nou ook weer niet Maar ik houd toch mijn mond maar...
Oud 07-04-2006, 11:29
groovy
groovy is offline
Hij belt bijna elke dag om even mijn stem te horen, hij is door de week naar me toe gekomen (ook al heeft hij zich daar ontzettend voor moeten haasten), hij smst elke dag volop, hij is lief

Ik ben een beetje overdonderd door al die aandacht! En als ik niet terug sms, vraagt ie heel voorzichtig 'heb je mijn smsje gekregen?' Bang dat ik niet wilde terug smsen.

Ben een beetje verbaasd van die omslag, maar het doet me wel goed..we hebben ook open over bepaalde onderwerpen gepraat, zonder er meteen ruzie over te krijgen..want sommige onderwerpen liggen dan wel gevoeliger..maar we doen ons best elkaar te begrijpen, maar proberen er ook een portie humor bij te gooien en dat werkt goed .

Vanavond blijft hij slapen en ik verlang er zo naar de hele nacht in zijn armen te liggen en minimaal 5 keer seks te hebben...
Oud 07-04-2006, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Grimm schreef op 06-04-2006 @ 20:49 :
Ik voel me leeg
Oud 07-04-2006, 11:45
Verwijderd
nee het is helemaal geen leegte nu ineens, maar een warm gevoel.
hij voelde zich ook niet goed, en als ik dan nog is begin te zeuren logisch dat ie dan vaag doet.
Oud 07-04-2006, 11:49
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
Nala schreef op 06-04-2006 @ 20:58 :
Meld zich

Citaat:
meld zich ook

Okee jullie ook gefeliciteerd dan
Oud 07-04-2006, 11:52
Drez
Drez is offline
Zooo goed.
Dat dat kan. Hah.
Oud 07-04-2006, 12:49
Jolene
Jolene is offline
Ik heb niet zo'n zin in dat gezeik met vriendjes waar ik na 2 maanden toch weer op uitgekeken ben.Doe mij maar een fuckbuddy
Oud 07-04-2006, 13:00
Verwijderd
Ik spreek hem nauwelijks en zie hem nog minder maar als we elkaar zien/spreken is het gewoon super leuk en verliefd enzo en dat is zoals ik het wil en wil houden !

Laatst gewijzigd op 07-04-2006 om 13:02.
Oud 07-04-2006, 13:38
Rioto
helemaal klote , er is iemand die me behoorlijk graag mag alleen vind ik haar een domme doos
Oud 07-04-2006, 13:52
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Verliefd<3. Best wel een boel.
Oud 07-04-2006, 15:05
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 07-04-2006 @ 08:30 :
Ik denk niet dat het je ware is, want anders zou hij jou ook wel z'n ware vinden, snap je?
En je komt écht wel over hem heen! Ik snap dat het nu moeilijk en kut is, maar het wordt beter! Er zijn zoooveel andere leuke jongens in NL, en ze zullen vast niet precies zoals hem zijn, maar op een andere manier erg leuk, nou succes!!

OT: ik weet niet echt wat ik voel (maar volgens mij wordt mijn gevoel voor hem minder)
Oud 07-04-2006, 16:08
I C U
I C U is offline
Mja, mijn ouders zeuren.

Maar: WEEKEND! En de stressweek is weer voorbij! Hulde!

En mooi niet dat ik alles hierop ga zetten zodat men toch wel weet wat ik ergens van vind. Puh. Sommige dingen hou ik toch lekker voor mezelf. Dus.
Oud 07-04-2006, 16:36
Li
Li is offline
Er zijn op dit moment drie chicks die hem nogal leuk vinden en achter hem aan zitten, word ik beetje chagrijning en jaloers van, vooral omdat een van hen z'n ex is.
Ik weet dat hij hun echt niet wil, maar toch heb ik er een beetje klotegevoel bij, al zegt dat waarschijnlijk meer over m'n eigen onzekerheid dan over hem.
Oud 07-04-2006, 16:50
creatof
creatof is offline
Citaat:
Li schreef op 07-04-2006 @ 17:36 :
Er zijn op dit moment drie chicks die hem nogal leuk vinden en achter hem aan zitten, word ik beetje chagrijning en jaloers van, vooral omdat een van hen z'n ex is.
Ik weet dat hij hun echt niet wil, maar toch heb ik er een beetje klotegevoel bij, al zegt dat waarschijnlijk meer over m'n eigen onzekerheid dan over hem.
Je hebt kennelijk een erg leuke vriend dan, als zoveel andere meisjes hem ook leuk vinden! Zo kan je het ook zien
Oud 07-04-2006, 17:23
Li
Li is offline
Citaat:
creatof schreef op 07-04-2006 @ 17:50 :
Je hebt kennelijk een erg leuke vriend dan, als zoveel andere meisjes hem ook leuk vinden! Zo kan je het ook zien
Ja is ie ook natuurlijk Hij heeft een goede kop, leuke kledingsmaak en vlotte babbel, dus daar begint de ellende al
Oud 07-04-2006, 17:33
Verwijderd
Ik mis hem, en het duurt me nog té lang voor ik m weer zie zal blij zijn als het voetbalseizoen weer ten einde is
Oud 07-04-2006, 17:57
Verwijderd
Wel goed, eigenlijk. Alleen moet hij smsen. En die hij is noch de ex, noch de date
Oud 07-04-2006, 18:01
ST*R
ST*R is offline
Vanavond komt ie na zn wedstrijd, rond 11 uur. En ik voel me er redelijk neutraal bij, wel leuk dat ie komt maar ook niet erg als ie niet zou komen.
Hm en ik merk dat ik als ik leuke jongens zie, me vaak afvraag hoe ze als mijn vriend zouden zijn, best fout.
Oud 07-04-2006, 18:26
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-04-2006 @ 18:57 :
Wel goed, eigenlijk. Alleen moet hij smsen. En die hij is noch de ex, noch de date
Eerst je nummer geven dan.
Oud 07-04-2006, 19:00
luchtballon
luchtballon is offline
Ik mis hem. En stiekem wil ik ook nog steeds dat hij bij mij is ipv ergens anders. Ik heb een vriendje uitgekozen met een veel groter sociaal leven dan ik heb ipv andersom, en das even wennen
Morgen zijn we de hele dag op dezelfde plek, maar zie hem alleen in de bus (hopelijk dan) en dan slaap ik nog/weer.

Maar het gaat wel weer goed, voel me niet zo onzeker meer Nou hopen dat hij het niet al te veel vond.
Oud 07-04-2006, 19:12
Qimm
Qimm is offline
Ah hij is zo lief als hij helemaal bezorgd is om mij En dan kan ik nog net zo goed doen alsof er niets is, hij weet het op de een of andere manier gewoon
Oud 07-04-2006, 19:31
tourmalijn
tourmalijn is offline
Mijn vriend is gewoon iets drinken met een vriendin van hem, een meisje dat verliefd op hem is en mij vreselijk haat. Bluh.
Oud 07-04-2006, 20:17
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik ben verliefd en hij doet stom.
Oud 07-04-2006, 20:29
Verwijderd
Tja, ik ren gewoon lekker heen en weer tussen van alles en nog wat. Het mag wel ietsje beter, maar heb niet heel veel te klagen op zich
Oud 07-04-2006, 20:37
Menahem
Menahem is offline
Lekker lang samen in bed hangen, waarbij ze zelfs een ontbijtje op bed maakt
Oud 07-04-2006, 20:51
Verwijderd
Nog een half uurtje... <3
Oud 07-04-2006, 20:53
langejongen
langejongen is offline
Heerlijk vrijgezel.
Oud 07-04-2006, 21:46
tourmalijn
tourmalijn is offline
Hij belt
en hij zegt, suikerhartje..

Laatst gewijzigd op 07-04-2006 om 21:48.
Oud 07-04-2006, 21:51
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
tourmalijn schreef op 07-04-2006 @ 22:46 :
Hij belt
en hij zegt, suikerhartje..
Ik zou hem meteen dumpen.

Regels voor berichten