![]() |
||
Citaat:
![]() Er zijn tot nu toe eigenlijk maar 2 bands geweest die de muziekbelevenis voor mij compleet maakten. 1- Pink Floyd (The Wall was...pure awesome, verpakt op een cd) 2- Sigur Rós (Svefn g Englar...) En omdat ik wanhopig op zoek ben naar meer bands die 't helemaal voor mij zouden zijn koop/download ik belachelijk veel. Omdat er veel binnenkomt moet er ook veel geluisterd worden. Omdat er veel geluisterd moet worden krijgen niet alle albums de luisteraandacht die ze (misschien) verdienen. Omdat ze de aandacht niet krijgen wordt de kans groter dat ik de bands mis die het helemaal voor mij zouden zijn. dilemma's dilemma's Mensen met woorden overtuigen van de genialiteit van een band is waanzin. En verspilde moeite. Maar dat zou ook aan de woorden kunnen liggen die ik meestal gebruik.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dit soort topic moeten niet te lang worden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maja ik ben muziekverslaafd, en ik geniet ongeveer 15 uur per dag van muziek... maja dat ik 'n externe harde schijf van 250 GB koop alleen voor muziek zegt wel genoeg toch? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat ik alle besef van tijd en ruimte kwijtraakte alleen door muziek te luisteren. Misschien luister ik de verkeerde muziek ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik voelde me toen zo intens gelukkig, geen idee waar het vandaan kwam. Radiohead's muziek word nou niet bepaald als de meest vrolijke bestempeld. Maar ik heb me toen echt de tering gelachen, ik had er gewoon kramp van. Verder nooit meer gehad. Wel compleet weggespaced bij bepaalde gitaarsolo's uit de live versie van Tommy (en My Generation) en andere harde rock zooi. Wel altijd 'snachts en altijd met een grote koptelefoon op.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Rond de 360 cd's...hoezo?
Citaat:
||
Citaat:
Verder, ik hou ook van behoorlijk veel (jazz, blues, metal, sommige pop), en kan ook van behoorlijk veel intens genieten. Ik beschouw het als een voordeel. Maar lang niet alles in mijn collectie van ongeveer 250 CD's en LP's kan ik natuurlijk even veel waarderen, er zit spul bij dat ik zelden luister.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder beleef ik muziek achter mijn pc niet hetzelfde als op de bank, gelukkig heb ik alles wat ik erg waarder ook op een mp3 speler en kan ik die aansluiten op mijn stereo en alsnog genieten terwijl ik lui op mijn bank hang. |
![]() |
||
Citaat:
Dus 250000:50= 5000 Dat zijn heel wat albums.
|
![]() |
|
|