Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik weet niet goed waar je die bèta drivers vandaan hebt, maar bèta wil zeggen dat er nog fouten in kunnen zitten. Het is best mogelijk dat wat jij nu ziet gewoon een fout in de drivers zelf is omdat deze nog "te nieuw" zijn.
Als ik jouw was zou ik deze gewoon downloaden: http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_84.21.html Dat zijn de laatste nieuwe stabiele drivers, kheb ze zelf ook (heb wel een 6800GT), maar hiermee doen ze het uitstekend. Het kan natuurlijk ook zijn dat je te weinig koeling hebt, maar dat zou ik vreemd vinden. Zo'n GeForce heeft toch een vrij grote ventilator op de kaart zitten. Ik weet niet of het bij jouw ook is, maar bij mij staat er zo'n slider op om de snelheid van de ventilator te regelen. Als jij dat ook hebt zou ik hem op maximum zetten zetten. Is het nadien nog niet opgelost, dan zou ik een screenshotje nemen van het probleem en terug naar de winkel gaan, dan is er iets mis met de kaart zelf. Oh en, je bios heeft er geen barst mee te maken ![]() Die dient gewoon om je pc "op gang te trekken" zeg maar. Zonder je bios zou je hier niet op het forum zitten. Laatst gewijzigd op 03-04-2006 om 02:26. |
![]() |
|
![]() |
Wat ook altijd goed helpt:
www.omegadrivers.net Dit zijn speciale drivers, door iemand aangepast speciaal voor gamers. En bij mij kwam HL2 eerst onder een FPS van 20 (als er veel mensen waren en met de nieuwste Nvidia drivers), en hetzelfde stuk met Omegadrivers (nieuwste) nu FPS van minstens 40. Als je ze download moet je ze eerst ergens uitpakken. Daarna moet je ze nog een keer installeren. In de setup kan je kiezen: of preformens of quality. Ik heb preformens. Helpt echt goed. Zorg alleen dat je je oude drivers hebt verwijderd.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Geprobeerd=>Geen resultaat. Toch bedankt. Hij moet maar terug denk ik.
Laatst gewijzigd op 09-04-2006 om 11:52. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Driver] nVidia 6600GT ]{ing | 5 | 14-11-2006 18:55 | |
Software & Hardware |
[tv-out - zwart/wit] Geforce 7600 GT Win & Linux Verwijderd | 1 | 14-11-2006 10:39 | |
Software & Hardware |
[Part 2] Probleem GeForce 6600GT Meadow | 17 | 15-05-2006 21:51 | |
Software & Hardware |
[Drivers] Videokaart weigert mee te werken Verwijderd | 14 | 11-10-2005 09:35 | |
Software & Hardware |
[3DMark 2005] Score is laag? Verwijderd | 26 | 02-05-2005 09:28 | |
Software & Hardware |
[videokaart] Problemen met m'n Aopen Geforce 6600GT tv-out SnOrKeL | 20 | 23-04-2005 19:06 |