Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2006, 19:44
Moustache
Moustache is offline
Waarom hou ik mezelf ook nog voor dat het allemaal best wel de goeie kant op gaat? Momenten als deze bewijzen wel dat het verre van waar is. Godverdomme ik baal hier echt van.
Oud 09-04-2006, 19:56
Roosje
Roosje is offline
Ik heb honger en daar voortdurend tegenaan zitten hikken bleek nutteloos te zijn. Makkelijker dan verwacht.

Foute samentrekking.
Oud 09-04-2006, 20:02
Verwijderd
Ik heb hoofdpijn. Bah, bah, bah.
Oud 09-04-2006, 20:10
Verwijderd
Knuffel voor Rare Kwast. Meid, het kómt wel goed.

He ja, zijn we van het ene af, komt de volgende vage klacht alweer aanzetten. GVD, ik wil ook een leven zónder om de haverklap ziek te worden of ergens pijn te hebben. Nu zijn het weer ''hypermobile gewrichten''. ''Niks aan te doen''. Great. Kutpijn overal, alleen maar omdat ik een halve dag wat gelopen heb. En zijn het niet mijn knieën, dan zijn het wel mijn polsen of mn ellebogen. Bah, ik heb het echt gehad met dit lijf.
Oud 09-04-2006, 20:12
marrel
marrel is offline
Ik ben moe, druk weekend gehad. Ik wil gewoon graag weten waar ik aan toe ben, van mezelf ook enzo, t is niet leuk zo.
Oud 09-04-2006, 21:13
anterx
anterx is offline
Stilte voor de storm.
Oud 09-04-2006, 21:16
Nijn*
Nijn* is offline
Gisteren uit geweest. Hele avond in de kroeg gezeten, was lang geleden naar mijn gevoel! Was echt heel gezellig, kwam zoveel oude bekenden tegen, echt leuk om iedereen weer te spreken! Was wel ontzettend dronken en stoned maar ik schrok echt heel erg van mezelf op een gegeven moment. Ik was buiten met twee mensen en ik kreeg dus een shotje van een joint van één van die twee, en ik was al fucking knetter. Maar ja, ik sla nooit iets af. Maar toen sloeg het er zo ontzettend in, ik schrok me dood. Ik viel gewoon op de grond, al mijn spieren werden zo ontzettend slap en ik viel bijna flauw. Ik ging dus bijna out daar en ik was ook meteen echt heel erg down. En nou morgen me weer verantwoorden op school omdat ik weer niets heb gedaan, niets heb geleerd etc. En bij haar, omdat ik me niet aan onze planning kon houden. Ik ben echt geen fuck waard op 't moment.
Oud 09-04-2006, 21:23
Verwijderd
@BananaSplit:

Ik las je bericht in het vorige LJH net pas! *knuf* en heel veel sterkte.
Oud 09-04-2006, 21:25
Verwijderd
*zucht*
Oud 09-04-2006, 21:37
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
En dan ben je een leuk avondje weg geweest naar een verjaardag, wil je weggaan, is er een ruitje van onze auto ingeslagen, en bij die van mijn neef ook. Dag leuke avond . Gelukkig was alles er nog bij ons, bij mijn neef helaas niet. Grr, en bij de politie zijn ze ook verschrikkelijk. Doe je aangifte via internet, kunnen ze 'm niet behandelen omdat er twee dezelfde aangiften gedaan zouden zijn. Hallo, familie, zelfde achternaam misschien . Idioten.
En ik mis 'm .
Oud 09-04-2006, 22:05
Verwijderd
16! Wiehiee! Whoehoe! Hihi!

Het eten gaat wel goed ja. Nu mn gevoel erbij nog....

En uiteraard een BIG HUG voor rare(lieve) kwast.
Oud 09-04-2006, 22:07
rare kwast
rare kwast is offline
thanx sonho big hug back

---

ik heb een mega schuldgevoel van gister.. en ik wil zovaak sorry zeggen (vannacht al 100x gedaan.. bleef maar roepen i'm sorry)
maar ik weet niet hoe..
hoe kan ik t nou goed maken, hoe kan ik hun tranen nou vergeten..

Oud 09-04-2006, 22:16
Iduna
Iduna is offline
Ik vind dat wanneer het eindelijk weer eens supergoed gaat met me, ik geen klap in mijn gezicht (= tegenslag) moet krijgen.
Oud 09-04-2006, 22:38
Verwijderd
Ik word helemaal gek... Ik moet rusten, maar ik kan niet rusten hier! Ik voer geen fuck uit voor school, terwijl ik echt hard zou moeten werken, maar ook dat doe ik niet. Ik kan me beter op school storten, maar het lukt gewoon niet. Ik ben volledig op, het gaat gewoon allemaal niet meer. Ik wil hier echt weg, maar het gaat niet. Mijn hart slaat op hol, ik kan zo niet verder. Het enige wat ik kan doen is huilen en voor me uit staren. Ik wil dit niet meer, maar ik wil deze neigingen ook niet. Was het allemaal maar over, dan had ik misschien eindelijk een keer rust *huil*
Oud 09-04-2006, 22:53
Meissiej
Meissiej is offline
Ik wil niet meer denken
Oud 09-04-2006, 22:56
tlp
tlp is offline
********************** een goeie vriend ligt in amc op intensive door een stom partijtje voetballen, allebei zijn nieren kwijt *****.
Oud 10-04-2006, 00:00
Verwijderd
Ik voel me zo helemaal geweldig! en ik kan heel sentimenteel worden, maar ik ben gewoon ontzettend verliefd!
Zoals hij piano speelt! Ok, zijn techniek is misschien niet de techniek die je naar het concervatorium brengt, maar het gevoel wat hij erin legt . Ik ben vandaag de hele dag bij hem geweest. Een vriendin van me heeft een training opgezet voor socratische gespreksvoering. We hebben al een aantal weken elke vrijdag onder begeleiding van een filosoof dialogen gevoerd en samen gefilosofeerd en vandaag zijn we van 11 tot 18 uur bij elkaar geweest en hebben zelf de methode geleerd zodat we zelf gespreksleider kunnen worden. En zo was ik de hele dag bij hem, en we hebben samen gefilosofeerd en gelachen. Daarna ben ik meegegaan naar zijn huis, daar even wat gegeten want een uur later moest ik bij de bioscoop zijn, en toen kwam het er op neer dattie meeging en toen hebben we nog de hele avond gelachen. I LOVE HIM . En echt, ik had het vandaag nog helemaal niet door, maar toen ik thuis kwam en ik had dat stuk in mijn hoofd wat hij altijd op de piano speelt, besefte ik ineens dat ik zo intens gelukkig en verliefd ben. Mijn hart begon helemaal snel te kloppen. En volgens mij kan ik nou vannacht niet slapen en morgen niet leren, maar het maakt me niet uit! (nouja, wel een beetje natuurlijk) maar het liefst ga ik morgen weer naar hem toe. Ik zou het van de daken willen schreeuwen.

Ok, ben ik toch nog veel te sentimenteel geworden, ik moest het gewoon even kwijt . Ik val in clichés, maar hee, boeiend! hahaha
Oud 10-04-2006, 00:02
Verwijderd
Ik heb gewoon zoveel gedaan voor school dit weekend. Maarh et enige wat ik me kan bedenken is: shit ik had dit nog moeten doen en dit nog moeten doen. Ik ken het gewoon nog niet helemaal:\. Maar ik kan het ook niet allemaal kennen, het is onmogelijk om die hele examenbundel in je kop te hebben. Dat gaat niet. En die toets telt maar20% mee, maar voor mn gevoel hangt er zoveel vanaf. Men wat ben ik blij als het straks 16 juni is, en ik hoor dat ik geslaagd ben.
Oud 10-04-2006, 00:31
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik kan wel plannen, maar pas dat vermogen verkeerd toe. Jeuj. Niet optimaal dus. Op zich wel een fijn weekend gehad, behalve dat het gesprek met de ouders van Vriendje al mijn goede moed weer de grond in heeft geboord. Het is gewoon niet eerlijk. Vinden we een appartement wat ons écht wat lijkt, doen ze niet enthousiast en komt het er eigenlijk alleen maar op neer dat wat we doen, toch niet goed is. Eindconclusie: vergeet dat appartement (en eigenlijk alle andere), want dat kunnen we / kan Vriendje toch niet betalen. Huren dan? Ja, laten we ons inschrijven, dan zijn we over 5 jaar misschien wel aan de beurt. Dat werkt ook niet, maar als dat is wat ze willen...
Dus kon ik net nog een adviesgesprek en een intakegesprek voor gaan bereiden voor dinsdag, zodat mijn stagebegeleidster dat morgen nog na kan kijken. Want morgen loop ik geen stage maar moet ik voor mijn scriptie weer naar Nijmegen.

Offtopic: Voor PABO/Onderwijsassistent studenten: Wie loopt er stage op een basisschool waar ze het computerprogramma Leesladder gebruiken voor leeszwakke kinderen (of heeft daar stage gelopen)?
Oud 10-04-2006, 09:41
Ruudje
Ruudje is offline
blegh, vandaag 'ziek' thuis
ben ik in staat om morgen weer te gaan werken?
Oud 10-04-2006, 09:59
Verwijderd
Goed. Ben blij dat ik zaterdag toch door heb laten gaan. Was echt leuk. Verder voel ik me raar, zoals altijd op de maandag.
Oud 10-04-2006, 10:05
rare kwast
rare kwast is offline
stom hoofd.. waar zit die kut uitknop..
blijven denken en malen, heb geloof ik al 300x mij op straat zien zitten en die auto voorbij zien komen en mn vriendinnen zien huilen..
bah ik haat mezelf..

en straks naar de psychiater..
Oud 10-04-2006, 10:40
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 10-04-2006 @ 10:05 :
en straks naar de psychiater..

probeer zoveel en zo duidelijk mogelijk te vertellen wat er in je om gaat
als je het niet goed kunt verwoorden, of niet durft, doe het maar toch
hoe meer je vertelt, hoe beter ze je kunnen helpen
Oud 10-04-2006, 11:17
Nona
Nona is offline
Hmmm, beetje uitgeslapen. Eerste college kon me wat, hij zei zelf dat het niet belangrijk was en hij er hooguit één vraag over ging stellen. Dan doe ik het wel met een puntje minder, ik had nog lang niet genoeg geslapen.

Ik moet meer discipline.
Oud 10-04-2006, 11:27
Verwijderd
Ik ben zo verdrietig he, maar ik kan gewoon niet huilen. Ik word er zo moe van en zo verdomd ellendig. Een beetje in mijn huis ruzie maken tot half 5. En dan eisen van mij dat ik niets mag zeggen. Ik kan niet meer.

Jij bent hond in mijn stem, de haat in mijn hart.
Ik pak de spiegel en ik schrik, ik zie jouw ogen in mijn blik.
Jij bent het ijs op mijn ziel, de vieze smaak in mijn mond.
Voor elke klap die jij mij gaf, breek ik nu iemand anders af.

Jij bent de haat in mijn hart, de pest in mijn lijf,
Als ik geluk, of liefde zie, voel ik meteen jouw jaloerzie.
Je gaf me geen kans om mezelf ooit te zijn.

Ik wil dat je sterft in mij.
Voor altijd verdwijnt,
uit mij.
Oud 10-04-2006, 11:33
Yerli
Yerli is offline
Ahh.. paniek.

NU!
Oud 10-04-2006, 11:46
Verwijderd
ff pauzenumaar concentrerenopschool wil maar niet lukken het idee dat iets niet zo zal zijn. aaah
Oud 10-04-2006, 12:11
rare kwast
rare kwast is offline
nou dat was duidelijk..

(psychiater) ja nou tis vrij duidelijk allemaal.. dit noemen we een depressie..
en heb mooie snoepjes gekregen..

--
en mn schuldgevoel is wat groter..
Oud 10-04-2006, 14:58
Verwijderd
't Gaat echt gesmeerd. NOT.

De gemeente vindt dat er met duizend euro van het beton af 'makkelijk een huis in te richten valt'. Waar ze geen rekening mee houden is dat er ook een aanbetaling op de huur gedaan moet worden, er dan dus maar een halfje overblijft en ALLES maar dan ook alles gekocht moet worden.

Ik heb namelijk; een stapel boeken, kleding en een bankstel. Feest! Anyway, dat zogenaamde fonds neemt er ook gezellig de tijd voor, aansluitkosten rijzen de pan uit en het leven gaat weer eens over roosjes.

Dubbel huur betalen, omdat ik dus niet kan verhuizen, werkt ook mee
Oud 10-04-2006, 15:26
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb last van mijn maag omdat ik de hele tijd moet denken want ik ben bang dat als ik dat niet doe, dat het dan stopt, dat ik het dan vergeet en hoezo adem je met je maag eigenlijk en ik word er gek van en het is zo vermoeiend en ik kon er niet door slapen en argh

Ja, het is de bedoeling dat het een vage zin werd want als jullie begrijpen wat er staat, krijgen jullie het ook of zo en dan is het mijn schuld en ik wens mensen zoiets niet toe.

Tentamen ging redelijk, was al na veertig minuten klaar
Oud 10-04-2006, 15:36
Barones
Barones is offline
ik had vandaag weer een dag PW-week en scheikunde ging redelijk. Ik hoop toch eigenlijk wel op een voldoende en we moesten ook een Engelse brief maken en ik snapte al niet eens wat ze in het Nederlands vroegen, laat staan in het Engels. We moesten dit alles in de kantine maken met allemaal tafeltjes in rijtjes en precies een kaartje waar je moet zitten en allemaal surveillanten. Weet je hoe irritant dat is?
Oud 10-04-2006, 15:38
Verwijderd
En ik altijd maar zeuren over kleine problemen echt wtf ik moet zo ongelooflijk blij zijn met wat ik heb, ben net bij een begrafenis geweest van de moeder van een meisje uit mn klas en echt zij met haar drie zusjes en vader en ze heeft geen fuckin moeder meer terwijl ik me druk maak over mijn maatschappijleertoets morgen ik schaam me vreselijk kapot.
Oud 10-04-2006, 16:48
Ruudje
Ruudje is offline
morgen weer werken
Oud 10-04-2006, 16:54
BananaSplit
BananaSplit is offline
Nu wilde ik dus als laatste eerbetoon aan mijn oom en ook als een groot deel van rouwverwerking een tocht in het sauerland rijden op zijn oude mountainbike en nu mag dat niet van mijn moeder

Ik snap dat echt niet Op welke andere manier moet ik dan een laatste eer aan hem bewijzen, want hij heeft ook jaren gefietst en op die bike heeftie duizenden km's afgelegd

En nu wil ik nog een laatste eer bewijzen en dan mag het niet
Oud 10-04-2006, 18:06
Verwijderd
Wow, ik ben eventjes zooo ongelofelijk blij
Ik heb dus als allereerste net gereageerd op een fantastische woning!!! Gewoon als allereerste, wat echt super moeilijk is! En ik heb echt een goeie kans om ook op de eerste plaats te blijven staan, aangezien ik al eventjes ingeschreven sta ! Ow ik wil hier echt heeeel erg graag weg en misschien krijg ik nu wel mijn eigen huisje!!!
Ik ben echt zooo blij!! Ik kan niet wachten tot volgende week dinsdag als de plaatsen bekend worden gemaakt! Hihi, nu een uur later zijn er al 77 reacties op, maar ik ben gewoon nummertje 1 !!!!
Dit had ik even nodig, in zo'n rottige tijd...
Dus nu weer hard verder!
Maar woeiii wat ben ik blij
Oud 10-04-2006, 18:29
darkfairy
darkfairy is offline
stage gehad weer en verder voel ik me wazig
Oud 10-04-2006, 19:21
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 10-04-2006 @ 14:58 :
De gemeente vindt dat er met duizend euro van het beton af 'makkelijk een huis in te richten valt'. Waar ze geen rekening mee houden is dat er ook een aanbetaling op de huur gedaan moet worden, er dan dus maar een halfje overblijft en ALLES maar dan ook alles gekocht moet worden.
Citaat:
lise_smiles schreef op 10-04-2006 @ 18:06 :
Wow, ik ben eventjes zooo ongelofelijk blij
Ik heb dus als allereerste net gereageerd op een fantastische woning!!! Gewoon als allereerste, wat echt super moeilijk is! En ik heb echt een goeie kans om ook op de eerste plaats te blijven staan, aangezien ik al eventjes ingeschreven sta ! Ow ik wil hier echt heeeel erg graag weg en misschien krijg ik nu wel mijn eigen huisje!!
Het is wat, dat woon'leed'... Ik word er ook helemaal gek van. Zou zo graag samen gaan wonen, maar wordt iedere keer weer met de neus op de feiten gedrukt dat het zonder medewerking van ouders toch niet gaat lukken binnen nu en een jaar. En eigenlijk is een jaar al te lang.

Verder het eerste commentaar op mijn scriptie gehad, eigenlijk wel weer om moedeloos van te worden, zoveel commentaar, maar dit is zo'n fijn en nuttig commentaar dat ik er echt weer 'zin' in heb om er mee aan de slag te gaan!
Oud 10-04-2006, 19:23
marrel
marrel is offline
Het veranderd zo snel
Oud 10-04-2006, 19:27
Redhair
Redhair is offline
Vaag weekend gehad. Vrijdag was ik zo down dat ik zat te janken in de kroeg. Ik zei niets tegen R., deed hem er echt pijn mee. Wel vertelde ik F. wat er was, en heb tegen hem gezegd dat hij het R. mocht vertellen, want ik kon het niet.
Zaterdag was ik stomdronken met een vriendin, toen was het heel gezellig en fijn, ik was gelukkig, en dat kwam niet alleen door de drank. We waren zo open tegen elkaar, het was zo fijn.
In de kroeg mijn excuses aangeboden aan R., F., en M. voor mijn kut bui van de vorige avond. De rest van de nacht lekker gedanst met mijn vriendin, uiteindelijk zat zij met iemand te zoenen. Een jongen waar ik veel mee flirt kwam rond half vier ook binnen. De rest van de nacht met hem opgetrokken, waar R. jaloers en bang van werd. Jaloers, tja, iedereen van ons groepje zegt dat R. en ik wat moeten beginnen, dat het overduidelijk is, maar hij wilt wachten. Dan mag ik toch gewoon met anderen flirten of wat dan ook? Dat hij bang was snap ik wel, die flirt van mij is de grootste player van de kroeg. Uiteindelijk buiten met die flirt gezoent, ik ga straks naar hem toe. Blijkt dat hij in een kraakpand woont waar wat kennisen van me wonen, leuk. Heb er wel zin in, gewoon wat lol hebben, dan played hij me maar, ik weet hoe hij is dus hij kan me geen pijn doen.

Vanmorgen bloed laten prikken, een hartfilmpje laten maken en hart- en longenfoto's. Volgende week uitslag, ben benieuwd.
Oud 10-04-2006, 19:27
Verwijderd
KUT.
Dit was dus níet de bedoeling. (alsof ik recht van spreken heb). Jongen, als je excuses wil, uitleg, verklaringen, spreek me dan gewoon aan, ik heb ze!
Mag ik, nu ik zelfs zoiets heb als een leven, ook gewoon verder gaan? Ik weet en besef nu alles, vooral dat ik verschrikkelijk was, heb lopen raaskallen, spoken zag, maar daar hoef je me nu echt niet meer aan te herinneren. Het had allemaal zo ontzettend weinig met jou te maken, maar dan nog, terugdenken is niet fijn. Ik kan eindelijk weer helder denken en houd dat graag zo, mag dat? Ik hoop voor je dat dit eenmalig was, blijf anders anoniem, alsjeblieft. Laat me gewoon met rust

Laatst gewijzigd op 10-04-2006 om 19:30.
Oud 10-04-2006, 19:43
Verwijderd
Het is de tweede keer binnen een jaar dat een meisje uit mijn klas haar moeder verliest. Hoe kan het dat het me dit keer zo ontzettend aangrijpt? Ik wil zo graag iets voor haar doen, ook al ken ik haar nauwelijks. Ik voel me zo fuckin schuldig dat ik alles om me heen nog heb ook al weet ik dat dat onzin is en dat zij daar net zo min wat aan heeft als ik maar het voelt zó oneerlijk. Ik zit hier weer te huilen en zielig te doen, zij heeft geen moeder meer. Ik kénde die moeder niet eens, hoe kan het dat ik de hele dag niet meer kan denken en me alleen nog maar schuldig kan voelen bij alles wat ik zeg?
Ik zat tijdens de kerkdienst recht op haar rug, en ik zag haar af en toe schokken van het huilen. Haar kleine zusje, nog geen tien jaar oud volgens mij is haar moeder verloren en zei zulke dappere woorden. Zij gaan allemaal door en ik zit hier te huilen, waarom gedraag ik me zo egoďstisch? Waarom doe ik alsof het erg is voor mij terwijl ik het volgende week waarschijnlijk vergeten ben?
Oud 10-04-2006, 19:46
rare kwast
rare kwast is offline
paniek
en dat gaat over in een huilbui..

en mijn schuldgevoel groeit alleen maar
Oud 10-04-2006, 19:56
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Hmm, nou ja.
Ach.

Ik heb wel goed geleerd nu.
Verder vind ik het niet meer grappig, mag het nou een keertje over zijn?
Oud 10-04-2006, 19:59
Anno2007
Anno2007 is offline
waarom zitten positieve dingen en negatieve dingen zo f*cking dicht op mekaar?

vrijdag: eindelijk landelijk schoolkorfbaltoernooi, was egt heel vet en we mogen 2 juni naar amsterdam! beste 12 van nederland komen daar dan en met de finaledagen van andere schoolsporten enzo en in het olympische stadion en oplopen en alles, super vet dus (H) www.missionolympic.nl

zaterdag: ik kon nie bij de wedstrijd van me kleintjes zijn (ik heb e'tjes), maar ze speelden wel gelijk met 1-1. (wat egt goed is voor een team waar allemaal kinderen inzitten die er nog geen jaar opzitten, en die sinds dit veldseizoen pas bij elkaar zijn)
eigen wedstrijd, tegen trekvogels, gewonnen met 10-7. mooi nog 1 gemaakt ook nog wel 2 100% kansen om zeep geholpen, maar goed.. (en doorloper en een keer stonk vrij onder de korf, kreeg de bal en blijf voor aansteun staan in plaats van om te draaien :$) trekvogels is zooooo fysiek op een gegeven moment waren ze zo gefrustreert da 1 zon gastje gewoon ruub serieus een schop geeft, net voor patricks neus (patrick is trainer) scheids zag t nie, maar pat wer natuurlijk boos op da jong. na afloop loop da jong nog tegen pat op (da jong is vrij dun en lang en patrick is vrij stevig zegma), dus pat blijf gewoon staan da gezicht was zoooooo mooi anouks meisje beet haar nog enzo, mja we hebben gwonnen iig
derna gingen we naar de trainers huis, want hij had nog video gemaakt van een training van ons ter verbetering van techniek enzo. was wel heel gezellig. derna aten we ook friet enzo en daarna nog bowlen, 2 rondes, eerste wer ik laatste, maar derna 5e ofzo, dus da was wel vet. na t bowlen vjaardag van vera. stik gezellig, btje te veel op maar goed BOEIEND! t was gezellig, en daar ging t om

zondag vjaardag van papa (en mama, maar die was in januari al jarig) was ook wel heel gezellig, maar ook DRUK, maar gelukkig bleven ze ammel niet te lang plakken

vdaag begon nog wel goed, gezellig met 2 friends naar school gefietst. eerste uur bio was al matig, 2e uur nederlands was helemaal nix. gezeik over een betoog die we in de toetsweek gemaakt hadden, ik ha gelukkig wel een 6,5. derde uur wiskunde was drama, ik ah een 1,4 voor me pw. joehoe en ik ha serieus goed en lang geleerd.. en wat zegt die zak tegen me (hijs ook nog me mentor) helemaal nix (ik zat daar zowat te janken maar goed). 4e uur engels, kreegk ook me punt trug, een 3 ik ga nog is leren voor pws zeg . nja pauze was wel gezellig, ned pw ging drna kut (jippie twee uur nederlands op een dag), derna een presentatie over klimaatveranderingen waark nie zo heel veel van snapte, en derna natuurkunde waark een 6,4 voor had, dus da viel nie tegen, maar ook niet zo van joepie.. derna nog uitleg gehad, maar daar snapte ik nix van. en toen weer naar huis gefietst met wind tegen.

en nu hebk t gehad voor vdaag. en ik wil de rest van mn punten niet meer trug geloofk
Oud 10-04-2006, 20:03
Verwijderd
Eigenlijk hebben ze allemaal gelijk. Aan de ene kant vind ik dat ik geen aandacht moet vragen, maar aan de andere kant doe ik het de hele tijd.
Slachtoffertje spelen.
Mensen die zich goed voelen over zichzelf doen dat niet. Ik doe het wel. Ik voel me niet goed over mezelf.
Een, vanaf nu, stom rotjoch zei op sport tegen zijn ex dat ze altijd zo slecht zoende. Dat doe je toch niet? Zo zie je maar weer dat dingen niet altijd zijn wat ze lijken.
Iedereen vergelijk zijn eigen, onzekere innerlijk met het sociale masker van de ander.
Dr. Phil doet toch wel goede uitspraken. En hij heeft gelijk. Overal waar ik mijzelf mee de grond inboor, vinden anderen vast ook van zichzelf. Tegenover (het grootste gedeelte van) de buitenwereld ben ik toch ook gewoon blij en gelukkig? Misschien zijn er zelfs ergens mensen die over mij zeggen: "Ik wou dat ik had wat zij heeft."
Ik ga schrijven. Heel veel. En ik ben niet eens een schrijfmens. Maar als ik dit blad vol krijg, voel ik me vast beter. Alles op een rijtje zetten. Misschien kan ik ook meteen wat doen aan mij werkwoordsspelling.
Ik ben niet een redder. Ik ben niet een slachtoffer. Ik ben Mirre, mezelf. En ik ben niet in één hokje in te delen. Van alles wat. Dramadriehoek werkt niet, zelfs niet écht op de korte termijn. Ik voel me er alleen maar rotter door.
Ik krijg ook aandacht als ik 'gewoon' doe, dat hebben ze toch zelf gezegd? En als ze hulp wil, zegt ze het vast wel.
Dus.
Oud 10-04-2006, 20:38
Nijn*
Nijn* is offline
Lekka lekka die schoolregels! Er klopt geen kont van! Maar goed, daar mag ik me morgen lekker weer over opwinden. Vandaag was goede dag! Leuke dag op school, heb echt goed gewerkt en meegedaan, voelt goed! Moest na school meteen naar NPI voor een gesprek, ging ook goed. Heb veel verteld, was moeilijk maar het is voor een goede zaak denk ik dan maar. Daarna lekker ontspannen thuis gezeten, even wat huiswerk gedaan. Heb net even lekker hardgelopen en oefeningen gedaan, lekker weer om even te sporten. Heb ook meteen weer heel veel zin in het hockeytournooi! Zometeen even douchen en nog even leren voor morgen. Dan twee uur les, een studieuur tekenen en dan tekenen excursie naar het rijksmuseum, en daarna misschien nog wat drinken in amsterdam. He, ik ben weer helemaal opgepept, heb er echt zin in!
Oud 10-04-2006, 20:49
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 10-04-2006 @ 20:38 :
Moest na school meteen naar NPI voor een gesprek, ging ook goed. Heb veel verteld, was moeilijk maar het is voor een goede zaak denk ik dan maar.
goed dat je veel verteld hebt
en me dunkt dat het 'een goede zaak' is
Oud 10-04-2006, 21:04
loveys
loveys is offline
Waarom moet hij nou opeens weer zo normaal/aardig doen? Het meisje dat ie ook leuk vond is ineens niet meer interessant en opeens was ik weer een sgat en schoonheid en.. verdomme dalijk begin ik die dingen ook weer normaal te vinden
Oud 10-04-2006, 21:04
darkfairy
darkfairy is offline
grmmf
Oud 10-04-2006, 21:25
rare kwast
rare kwast is offline
i'm scared, so scared about the future..
so scared to lose all this.. (the friendship and so)
en ik zou nu zoooooo graag even een knuffel van S krijgen
even vastgehouden worden..
ik ben zo bang dat ik alles verpest heb met dat weekend.. en het is mijn eigen schuld.. en ik heb ze pijn gedaan en dat is mijn schuld

en nu zo ik er zooo veel voor over hebben om even vastgehouden te worden..
ik sta op instorten, ik kan wel huilen maar er komt niets..
ik wil gewoon vastgehouden worden..

Regels voor berichten