| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
probeer zoveel en zo duidelijk mogelijk te vertellen wat er in je om gaat als je het niet goed kunt verwoorden, of niet durft, doe het maar toch hoe meer je vertelt, hoe beter ze je kunnen helpen
|
||
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Verder het eerste commentaar op mijn scriptie gehad, eigenlijk wel weer om moedeloos van te worden, zoveel commentaar, maar dit is zo'n fijn en nuttig commentaar dat ik er echt weer 'zin' in heb om er mee aan de slag te gaan! |
|||
|
|
|
|
waarom zitten positieve dingen en negatieve dingen zo f*cking dicht op mekaar?
vrijdag: eindelijk landelijk schoolkorfbaltoernooi, was egt heel vet en we mogen 2 juni naar amsterdam! beste 12 van nederland komen daar dan en met de finaledagen van andere schoolsporten enzo en in het olympische stadion en oplopen en alles, super vet dus (H) www.missionolympic.nl zaterdag: ik kon nie bij de wedstrijd van me kleintjes zijn (ik heb e'tjes), maar ze speelden wel gelijk met 1-1. (wat egt goed is voor een team waar allemaal kinderen inzitten die er nog geen jaar opzitten, en die sinds dit veldseizoen pas bij elkaar zijn)eigen wedstrijd, tegen trekvogels, gewonnen met 10-7. mooi nog 1 gemaakt ook nog wel 2 100% kansen om zeep geholpen, maar goed.. (en doorloper en een keer stonk vrij onder de korf, kreeg de bal en blijf voor aansteun staan in plaats van om te draaien :$) trekvogels is zooooo fysiek op een gegeven moment waren ze zo gefrustreert da 1 zon gastje gewoon ruub serieus een schop geeft, net voor patricks neus (patrick is trainer) scheids zag t nie, maar pat wer natuurlijk boos op da jong. na afloop loop da jong nog tegen pat op (da jong is vrij dun en lang en patrick is vrij stevig zegma), dus pat blijf gewoon staan da gezicht was zoooooo mooi anouks meisje beet haar nog enzo, mja we hebben gwonnen iig ![]() derna gingen we naar de trainers huis, want hij had nog video gemaakt van een training van ons ter verbetering van techniek enzo. was wel heel gezellig. derna aten we ook friet enzo en daarna nog bowlen, 2 rondes, eerste wer ik laatste, maar derna 5e ofzo, dus da was wel vet. na t bowlen vjaardag van vera. stik gezellig, btje te veel op maar goed BOEIEND! t was gezellig, en daar ging t omzondag vjaardag van papa (en mama, maar die was in januari al jarig) was ook wel heel gezellig, maar ook DRUK, maar gelukkig bleven ze ammel niet te lang plakken vdaag begon nog wel goed, gezellig met 2 friends naar school gefietst. eerste uur bio was al matig, 2e uur nederlands was helemaal nix. gezeik over een betoog die we in de toetsweek gemaakt hadden, ik ha gelukkig wel een 6,5. derde uur wiskunde was drama, ik ah een 1,4 voor me pw. joehoe en ik ha serieus goed en lang geleerd.. en wat zegt die zak tegen me (hijs ook nog me mentor) helemaal nix (ik zat daar zowat te janken maar goed). 4e uur engels, kreegk ook me punt trug, een 3 ik ga nog is leren voor pws zeg . nja pauze was wel gezellig, ned pw ging drna kut (jippie twee uur nederlands op een dag), derna een presentatie over klimaatveranderingen waark nie zo heel veel van snapte, en derna natuurkunde waark een 6,4 voor had, dus da viel nie tegen, maar ook niet zo van joepie.. derna nog uitleg gehad, maar daar snapte ik nix van. en toen weer naar huis gefietst met wind tegen. en nu hebk t gehad voor vdaag. en ik wil de rest van mn punten niet meer trug geloofk |
|
|
|
||
|
Citaat:
en me dunkt dat het 'een goede zaak' is
|
||
| Advertentie |
|
|