Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Is network policies een programma? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat je hier tegen kan doen? Vrij weinig, ik ga er vanuit dat je geen rechten heb om messenger uit te schakelen. Tenzij je (zoals hier het geval is) op een apart ICT netwerk zit waar je gewoon alle rechten heb
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Ik ben helemaal met dafelix eens, de messenger service uitzetten en de boel beter beveiligen via de grouppolicies (die op de server te vinden zijn).
Maar dat is een taak voor de systeembeheerder. Hoe je het kan achterhalen? Je kan bijvoorbeeld de computernaam van de zender gaan pingen/tracen. Omdat jullie eenvoudige computernamen gebruiken is het makkelijk op te zoeken, in dit geval is dat dan niet nodig. Ik lees overal dat een ipadres makkelijk te maskeren is. Citaat:
Of ben je een student die de blits wil uitmaken, omdat hij het administratorswachtwoord weet? ![]() Als je nuttig wil zijn voor de systeembeheerder, zet dan bij iedere client de messengerservice uit, mail de systeembeheerder een paar tips om jullie netwerk beter te beveiligen (of hij hierop reageerd is een tweede) en gebruik het wachtwoord alleen voor uiterste noodgevallen (of vergeet het wachtwoord). ![]()
Laatst gewijzigd op 13-04-2006 om 18:36. |
![]() |
||||
Citaat:
ik heb je al in zoveel topics uitdrukkelijk verzocht de freaking search te gebruiken, dat jij te koppig bent ook maar iets van een ander aan te nemen is niet mijn probleem Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Blijkbaar liggen jullie elkaar gewoon niet lekker, en laat elkaar dan gewoon met rust ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() on-topic: misschien is deze actie niet eens zo'n slecht idee... dan trek je de aandacht van de school wel ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() en je weet dit nog ? ![]() kende je roy sander en djamadin dan ook ? ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geen referendum EU-verdrag Verwijderd | 151 | 27-09-2007 16:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[Schrijfadviezen] Verwijderd | 0 | 22-03-2006 15:04 | |
HAVO |