Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hallow
ik zit in V4. maar wij moesten nog niet profiel kiezen alleen richting A of B.. A is dus dan kan je aan t eind van de 4e kiezen voor Em of CM en B is dus eind van de 4e kiezen voor Ng of NT ik doe nu die B-richting dus ga aan t eind NG of NT kiezen..welke weet ik nog niet
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
wat ik ook wel een interressante vraag vind:
Vinden jullie dat je (achteraf) het goeie profiel gekozen hebt? Ikzelf zit nu in 6V en doe C&M met ec1 en M&O. Achteraf gezien had ik ipv M&O beter natuurkunde1 kunnen kiezen, daar heb je meer aan dan aan M&O.
||
Citaat:
Mjah, en ik heb nu zwaar de balen van WiB1, maarjah.... Een c&m profiel had ik toch ook nix gevonden, dan had ik al die talen en dat economiesche gezeik gehad... ook nix voor mij... tis wel goed zo...
|
Verwijderd
|
ik doe nu 5havo natuur&techniek
vorig jaar had ik wel wat anders willen hebben eigenlijk, ik wou geen frans1 meer, maar nu ben ik blij dat ik toch frans1 heb gehouden, anders had ik M&O of duit12 of bio helemaal moeten hebben. En mijn vriendinnen hebben allemaal M&O en vinden het een k*tvak, duits12 lijkt me eigenlijk te veel werk, en bio helemaal, dan had ik er eindexamen in moeten doen, en nu heb ik het al afgesloten ![]() Dus nu ben ik wel heel erg blij met mijn profiel ![]() |
![]() |
|
C&M met tekenen, wia12 en ma2 (5vwo)
perfecte profiel voor mij, aangezien ik de rest helemaal erg vind. wel jammer dat ik geen economie heb, want daar kan je veel mee. Maar daar heb ik zelf voor gekozen toen ik het vorig jaar halvewege het jaar liet vallen :/
|
E&M met M&O en Biologie, denk dat dit de minst slechte keuze was. Het zou makkelijker zijn als je nog lekker zelf mocht kiezen dit vak uit dit profiel en dat vak uit dat profiel enzo.
|
Ik doe profiel C&M in havo 4... maar k hoop stiekem best wel dat die stomme pad die ik als afdelingsleider heb eindelijk zijn toestemming gaat geven mij naar de spoedhavo te laten gaan...
Wie duimt er voor mij???? ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
ik wil na 5havo naar vwo maar met een ander profiel? niekwever | 7 | 29-05-2016 11:50 | |
Algemene schoolzaken |
Verkeerd profiel? koekoekjex | 1 | 27-12-2015 18:49 | |
Algemene schoolzaken |
CM profiel, wat kun je er precies mee? Viickie | 31 | 27-01-2011 18:41 | |
Studeren |
Profiel kiezen Emma2812 | 16 | 21-01-2009 08:20 | |
Algemene schoolzaken |
Deelcertificaten N&G profiel halen Verwijderd | 13 | 14-07-2006 16:26 | |
Software & Hardware |
[windows] Zwervende <-> lokale profielen Tofke_H | 2 | 29-07-2003 08:53 |