![]() |
|
![]() |
Hey, zoek een goed fitness aparatuur waar je extra spieren van krijgt en natuurlijke beetje aankomt. Ik ben 18 jaar, 1.80 lang en zit bij de 62 kilo, ik wil wat bijkomen, ik ben nu bezig om flink en gezond te gaan eten, ook gebruik een proteďne shake die je met melk moet mengen en drinken.
Daarnaast zoek ik een goed fitness aparatuur, waar je breder, wat voller en sterker word. Ik heb Fitness pump gevonden bij Best of Shopping. Ik wilde weten of iemand hier ervaring mee heeft, ik wil graag op een goed en snelle manier aankomen (dus niet afvallen! ![]() Dit is um; http://www.telsell.com/shopping.asp?...CNT=NL&LAN=NED Ik hoop dat iemand raad heeft, ook wil ik weten het zin heeft om gewoon buikoefeningen en opdrukken oefeningen te doen, je weet wel zonder aparaat. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar word je idd voller van? (fitnessen) Ik bedoel je zweet en verbrand vet volgens mij |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ja daar word je breed/vol van, ooit een magere lat bodybuilder gezien?
||
Citaat:
![]() en tellsell? dat spul is echt troep, als ik daar een reclame van zie kan ik na een paar seconden al 3 dingen opnoemen die niet kloppen. Het beste is gewoon te gaan fitnessen. Vraag aan je trainer of hij een mooi programma voor je kan samestellen waar je al je spieren mee traint. Ga 2 keer per week trainen en je zult vrij snel resultaat zien.
||
Citaat:
*de degelijkehid van het apparaat * de mensen die het uitproberen moet ik nog verdergaan?
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Oké, ik beken. Soms kan ik ietwat overdrijven.
Echter, feit blijft dat wanneer je thuis wordt afgeleid, datzelfde ook op de sportschool zal gebeuren. Mocht dat het geval zijn, dan heb je totaal niks te zoeken op een sportschool. En als ik eerlijk mag zijn, ben je dan nogal kansloos in mijn ogen.
||
Citaat:
![]() 1. je noemt nu iemand kansloos, terwijl je dat volgens mij zelf bent! 2. je draagt argumenten aan die voor geen meter kloppen. |
![]() |
||
![]() |
Zij die niet begrepen worden, zullen als dom bestempeld worden.
Als jij thuis je concentratie er niet bij kan houden, kan je dat op de sportschool ook niet. Als je thuis liever gaat computeren dan trainen, ligt dat aan jezelf en niet aan de locatie. Mensen met zo'n instelling vind ik triest. Citaat:
Mijn punt is gewoon dat als jij je concentratie er niet bij kan houden, waarom zou dat wel in de sportschool kunnen? Omdat er geen computer staat? Omdat er geen rommel ligt? Omdat er geen televisie is? Dat is gewoon bullshit. Wie zijn concentratie er thuis niet bij kan houden, heeft totaal geen instelling.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik moet je gelijk helaas gelijk geven. Het merendeel van het sportschoolvolk bestaat uit dikke, lelijke huisvrouwen; mannen met een minderwaardigheidscomplex en figuren die denken binnen een maand de bovenarmomtrek met 10 cm te vergroten. De overige eentiende zijn echter mensen met verstand. Mensen die weten wat een goed uitgebalanceer dieet inhoudt. Mensen die weten hoe je je lichaam optimaal kunt voeden. Mensen die alles weten over voedsel en het mensenlijk lichaam (ze doen niet veel onder voor een afgestudeerd bioloog). Feitelijke kennis is natuurlijk niet alles. De juiste sportschoolbezoekers zullen vaak mentaal ook wat beter in elkaar zitten dan een ander. Maar uit jouw reactie (en eerdere reacties) kan ik afleiden dat jij niet weet wat het inhoudt om op (top)niveau te presteren op het gebied van sport.
||
![]() |
Citaat:
"Mijn punt is gewoon dat als jij je concentratie er niet bij kan houden, waarom zou dat wel in de sportschool kunnen?" "Wie thuis wordt afgeleid, zal dat ook worden op de sportschool." Moet ik nu echt nog gaan zeggen wat ik bedoel? Vooruit dan: je concentratie is afhankelijk van jezelf, niet van je omgeving. Oké, als er toevallig een rockconcert wordt gehouden in de kamer waar je traint en als er dan toevallig ook nog wat jumbojets opstijgen op dezelfde kamer, dan kan ik begrijpen dat je ietwat wordt afgeleid. Maar als je wordt afgeleid door een computer of tv, is het compleet te wijten aan jezelf. Grappig trouwens, dat jij net riep dat ik zelf misschien wel eens kansloos zou zijn, terwijl ik je nu al drie keer iets uit moet leggen.
||
Citaat:
![]() ![]() En nog even als laatst: Ik ben wel degelijk een goede sporter en nee ik ben ook niet dik en ik eet ook gezond. |
![]() |
|
![]() |
Stimulans is wat anders dan concentratie. Daarnaast ga ik niet naar de sportschool om samen met mijn vriendjes en vriendinnetjes te spelen. Ik kom er om mijn lichaam af te beulen. Af en toe een vriendelijk gezicht is leuk voor de stimulans, maar is totaal niet nodig voor de concentratie.
Je alcoholistenvergelijking is trouwens wel ontzettend vreemd. Ik zie niet echt waar de vergelijking opgaat... Alcoholisten moeten net als sportschoolbezoekers een bepaalde drempel overbruggen, wat alleen kan met de juiste stimulans? Onzin zeg. Verder gaat het mij niet om de stimulans, maar om de concentratie. Ik heb onderhand wel genoeg van je gehoord. Je probeert je op de raarste manieren te redden uit de situatie; je haalt belachelijke argumenten aan en probeert de boel te verdoezelen met wat 'vriendelijke' smilies. Hou nou maar op, echt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Volgens mij dwalen we een beetje af.
Je had voor dat geld beter wat gewichten kunnen kopen en op het internet even zoeken naar wat tips over trainen met alleen maar je lichaam. Als je die oefeningen allemaal beheerst kan je jezelf wat verzwaren door bv pushups te doen met een schijf van 10 kilo op je rug. Trouwens kan je ook gewoon verder trainen door push ups te doen met maar 1 arm en de andere op je rug. Ik ben het er mee eens dat je beter naar de sportschool kan gaan al was het alleen maar om wat tips en of schema's te vragen. Train alleen niet iedere dag je hebt een dag rust nodig om je spieren te laten "groeien". Dit is net zo belangrijk als de training zelf. Train in het begin nooit te zwaar je pezen en spieren kunnen scheuren of verrekken waardoor je blessure's krijgt en je nog verder van je doel raakt. Over die shakes nog wat...goed idee maar als je voldoende eiwitrijke dingen eet (kipfilet, kalkoen, tonijn) kom je ook aan je eiwitten. Teveel eiwit slaat je lichaam weer op als vet en dat is ook weer niet goed. Oja je krijgt nooit extra spieren ze groeien alleen maar. Hopelijk heb je hier wat aan.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
sport jij wel of niet *ieuwzuh* | 132 | 10-05-2005 16:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #28 Mara | 478 | 10-01-2005 09:54 | |
Lifestyle |
My favourite thing! Verwijderd | 155 | 16-05-2004 11:53 | |
Vrije tijd |