Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2006, 23:27
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
White Trash schreef op 17-04-2006 @ 23:47 :
Ik vind je ook best ok maar soms ga je op dingen in waardoor het lijkt alsof je ze niet kan of wil begrijpen

Als Grandmommy zegt dat ze een 'nazi' is dan betekent dat toch ook niet dat ze de jodenvervolging grappig vindt. Als ik zeg dat ik een h00ligan ben dan is dat toch gewoon een grap en een beetje zelfspot? Ik snap niet wat daar mis mee is.

ik noem mezelf tegenwoordig vaker moffenhoer omdat dat beter matcht met mijn kapsel, maar idd, ik schep er genoegn in mezelf nazi te noemen. bekt zo lekker bij de chinees: ' als de smerige nazi die ik ben en jij verkoopt, schele eikel'
Oud 18-04-2006, 08:04
woezel
woezel is offline
gisteren ging ik de verjaardag van de buurvrouw vieren met wijn, daarna btje loos tv gekeken toen wast avond en ging ik nog een paar bandjes kijken, daarna zou ik de trein naar antwerpen nemen maar ik kwam niet verder dan gent, want we waren een beetje dronken. daarna ff naar mn zus en daarna basketballen(snachts) met carapils..daarna in zetels gehangen met meer carapils en plots was het ochtend dus toen ging ik maar naar antwerpen en ik ben net thuis, stinkend,koud en moe. maar ik ga zo naar school.
Oud 18-04-2006, 08:39
Verwijderd
white trash daamn doe niet zo irritant!!
Oud 18-04-2006, 09:43
idontcare
idontcare is offline
het plan was om met een groep vriendinnetjes kansloos paaseitjes te verstoppen om die even later weer te gaan zoeken, maar toen we eenmaal alle stoelen buiten hadden gezet vonden we het toch chiller om gewoon in de zon te zitten en die paaseitjes op de makkelijkste manier op te eten. de hele middag buiten gezeten en nu zijn m'n armen bruin en m'n wangen een beetje verbrand <3.

's avonds ging ik met een van die vriendinnetjes naar memoirs of a geisha en dat was echt een mooie film toen nog even de kroeg in maar dat was ik snel zat dus om 1u lag ik in m'n bed
Oud 18-04-2006, 13:26
merels
merels is offline
ik heb net mijn nederlands mondeling gehad bll
boeken gingen goed maar voor lit.gs kreeg ik een onvoldoende nouja samen waarschijnlijk wel een voldoende. dat verdienik wel al zeg ik het zelf
Oud 18-04-2006, 13:27
Haligh
Haligh is offline
ik ga straks naar de tandarts en vanavond voetbal kijken met backdo'.

en tussendoor ga ik harvest moon spelen, omdat ik het waard ben .
Oud 18-04-2006, 13:40
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Haligh schreef op 18-04-2006 @ 14:27 :
ik ga straks naar de tandarts en vanavond voetbal kijken met backdo'.

en tussendoor ga ik harvest moon spelen, omdat ik het waard ben .
hardf, welke? die voor de snes?
Oud 18-04-2006, 13:44
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik ben al vanaf 9u aan het leren en ik moet zo werken en mijn oom belde net op dat mijn oma met een ambulance naar het ziekenhuis is hm.
Oud 18-04-2006, 13:49
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 18-04-2006 @ 14:40 :
hardf, welke? die voor de snes?
GBC.
Oud 18-04-2006, 14:34
botulismf
botulismf is offline
Het weer klaart op, het bier is op, en ik heb nog maar 6 pakjes sigaretten uit Algerije over. Dus er zijn er al 19 op.
Ik hoop dat het komend weekend ook nog mooi weer is zodat ik voor het eerst dit jaar naar het park kan, want dat is voor mij de officiële opening van het lente/zomerseizoen.
Gisteren was ik op het verjaardagsfeestje van een goede vriend en dat was erg gezellig, er waren nog een aantal andere vrinden die ik al lang niet gezien had. En we hebben nog gepokerd en ik heb €8,40 gewonnen. Maar ik heb me vanochtend wel verslapen en ik had eigenlijk vandaag koters moeten entertainen met het vermenigvuldigen van kommagetallen.

En mijn moeder belt vanavond vanuit Luxemburg met een BELANGRIJKE UPDATE en ik kan aan weinig anders denken. Maar ik moet aan andere dingen denken want ik moet opruimen ende schoonmaken. Dus ik ga mezelf eens een trap onder mijn kont geven en het water van Omar & Cedric verschonen. Ze zullen het mij in dank afnemen.
Oud 18-04-2006, 14:42
grandmommy
grandmommy is offline
hahaha jezus je blijft maar winnen met die spelletjes
Oud 18-04-2006, 14:44
botulismf
botulismf is offline
Ja zondag had ik wel 2.10 VERLOREN voor het eerst in anderhalve maand ofzo maar blijkbaar ben ik mijn mojo nog niet kwijt.
Oud 18-04-2006, 14:49
botulismf
botulismf is offline
Oh en ik hoorde zojuist een onheilspellend laag geluid en toen besefte ik 3 tellen daarna dat het mijn maag was.
Oud 18-04-2006, 14:51
grandmommy
grandmommy is offline
ik at vandaag een bol mozarella binnen twee minuten op . zou je ook eens moeten doen
Oud 18-04-2006, 14:55
botulismf
botulismf is offline
Ik had een beetje een aanvaring met de laatste bol mozarella die ik at... Dus ik ga voor een pizzastokbroodje, en ik ga het NU klaarmaken. Ja, NU.

Oh en ontopic: ik kom net tot de schokkende ontdekking dat Wizkid in Maastricht woont maar dat hoort eigenlijk in het kk-topic.
Oud 18-04-2006, 15:00
grandmommy
grandmommy is offline
m0z4r3ll4
Oud 18-04-2006, 15:28
vixen
vixen is offline
Ik ben nu op mn werk en donderdag werk ik voor het laatst dus er hangt hier een ehel gespannen sfeer. Ik denk dat er donderdag allemala mensen mij komen aaien omdat ik zo goed heb gewerkt. Allemaal lekkere studenten ook natuurlijk. Straks ga ik naar huis en dan pizza eten.
Oud 18-04-2006, 15:29
Metal
Metal is offline
Schijnbaar heb ik een keelontsteking en moet ik aan de antibiotica.
Oud 18-04-2006, 15:29
botulismf
botulismf is offline
Mijn pizzastokbroodje is af en ik - verrassing, verrassing - vond nog twee Hertog Janflesjes in de koelkast, dus je kunt wel stellen dat ik GENIET, ja.
Oud 18-04-2006, 15:33
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Metal schreef op 18-04-2006 @ 16:29 :
Schijnbaar heb ik een keelontsteking en moet ik aan de antibiotica.

dat is klote

en botulismf is een ouwe zuipschuit met zijn 'pizzastokbroodje'

ik ga zomteen even penny spelen en daarna even genieten van het feit dat ik vanavond alweeer laat naar bed kan en morgen kan uitslapen want morgen ben ik ook vrij.
Oud 18-04-2006, 15:35
Verwijderd
vandaag naar school geweest en data duurde gelukkig niet lang en ik was precies op tijd voor mijn trein terug, nou eigenlijk was ik net als de trein 5 minuten te laat. nu heb ik niks gedaan aan wat ik moest doen. en ik ga zo naar mijn werk en daar heb ik geen lust in
Oud 18-04-2006, 16:31
ZerO
ZerO is offline
Vandaag moest ik een boek aanschaffen want ik ben een sucker die lid is van de Nederlandse Boeken Club haha uuh Ik wilde mijn lidmaatschap afzeggen maar dat moet je 3 maanden van tevoren doen, en ik was dus net te laat
Op de terugweg door de lijnbaan, IK HAAT DE LIJNBAAN werd ik 87484758 aangesproken door Amnesty, Greenpeace en op het laatste door een Hare Krishna on speed Ik kreeg wierook en hij verwachte natuurlijk een DONATIE. ROT op freak ik heb hier niet om gevraagd dacht ik en toen gaf ik hem 20 cent en nou vraag ik me af waarom
Oud 18-04-2006, 16:36
kuik
kuik is offline
ik moet zo collecteren voor de nederlandse hartstichting, ik ben eigenlijk vergeten waarom ik me daar ook alweer voor had opgegeven
Oud 18-04-2006, 16:37
idontcare
idontcare is offline
och en wee, ik maak zoveel mee!

deze week moet ik met de bus naar delft ipv rechtstreeks naar den haag te gaan, dus beleef ik ineens zoveel dingen
op de terugweg vanuit school kwam ik een bekende tegen in de bus en toen gingen we maar ijs halen, hij tipte me over 'after eight ijs' en dat wilde ik natuurlijk wel proberen heerrrrrrrrrrlijk <3.

op dit moment praat iemand tegen me die schijnbaar op mijn oude school zit en die wil dingen weten uit het jaarboek
Oud 18-04-2006, 17:23
morango
morango is offline
ik ziet hier achter m'n computer met reep chocola en een soort megasticker op mijn buik, die heel warm wordt, en dat helpt dan tegen buikpijnalsjeongesteldbent.
Oud 18-04-2006, 17:52
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik ga straks naar het huis van antigone om barca - milan te kijken, en haligh komt ook. wij zijn de uberseksuele
Oud 18-04-2006, 19:08
Metal
Metal is offline
Citaat:
morango schreef op 18-04-2006 @ 18:23 :
ik ziet hier achter m'n computer met reep chocola en een soort megasticker op mijn buik, die heel warm wordt, en dat helpt dan tegen buikpijnalsjeongesteldbent.
({)
Oud 18-04-2006, 19:10
Verwijderd
Ik ging naar school en wist niet welk gebouw en kwam de docent van tweedejaar (en die is maar een gastdocent die weet niiiiks) tegen en vroeg waar zij les hadden want dan hebben wij les in het tegenovergestelde gebouw (omgggg inleiding)

Hij: To be honest I don't know, do you have Katariina?
wij: Euh no I think we have Jyrki
Hij: No, because Jyrki is in Helsinki
wij: Oh, then we have Katariina
P: No, cause she is watching Hilja's final work.
wij: Oh... euh.. well.. then we have no teacher..
Hij: If you want you can join the first hour of my class then, when we're warming up.
wij: Okay.

Maar.. euhm.. onze docenten waren ons dus gewoon vergeten

Laatst gewijzigd op 18-04-2006 om 19:17.
Oud 18-04-2006, 19:13
nudiejeans
nudiejeans is offline
Alles wat ik meemaak dik ik aan... Dat weet iedereen ondertussen al, dus zoveel zin heeft het alsnog niet. Maar wat ik altijd zeg als mensen mijn litteken zien die ik in mij zij heb, is dat mijn hele linkernier eruit is gehaald, terwijl er nog 1/3 over is. Ach ja dat ene stukje...
Oud 18-04-2006, 19:15
Metal
Metal is offline
...
Oud 18-04-2006, 19:31
SugarCoatedSour
SugarCoatedSour is offline
Citaat:
kuik schreef op 18-04-2006 @ 17:36 :
ik moet zo collecteren voor de nederlandse hartstichting, ik ben eigenlijk vergeten waarom ik me daar ook alweer voor had opgegeven
Hoe nobel!
Oud 18-04-2006, 21:41
Broeder
Broeder is offline
Ik heb naast giechelende dertigers gezeten. Het was me het avondje wel weer !
Oud 18-04-2006, 22:48
grandmommy
grandmommy is offline
hahaha ik dacht, kom, laat ik eens gaan WANDELEN met mijn pony, eens kijken of het inmiddels nu ze 23 is, wel zonder levensgevaar kan. de heenweg ging goed, de terugweg ging ze flippen, en toen ik op de manege terug was vloog ze in mijn fiets en nu heeft ze een bloedend been. oh wat is het een heerlijk subtiel beestje af en toe <3
Oud 18-04-2006, 23:41
Broeder
Broeder is offline
Tegen hikken werkt altijd!! Beloof de hikker 5 euro of iets anders wat hij of zij graag zou willen hebben onder de voorwaarde dat zij nog een keer hikt. Op een of andere manier schrikt men dat het hikken direct stopt. Het werkt niet als je niet geloofwaardig overkomt, dus na jaren gebruik wordt het op dezelfde personen moeilijk.
- Rinie

WANHOOP IS NABIJ.
Oud 18-04-2006, 23:43
grandmommy
grandmommy is offline
rinie, dat is de zwartautohandelaar bij me in de straat <3
Oud 18-04-2006, 23:45
Broeder
Broeder is offline
Hij leidt een dubbelleven op omaweetraad.nl.
Oud 18-04-2006, 23:46
grandmommy
grandmommy is offline
ik wist het wel, hoe kan het ok anders als je vrouw een importbruidje uit indonesie is
Oud 19-04-2006, 11:49
ZerO
ZerO is offline
ik zit op school haaa en net een briefing bijgewoond over een aankomend project. We moeten een MUSCIAL gaan promoten
IK HAAT MUSICALS dus mijn dag is een beetje verpest
Oud 19-04-2006, 12:35
Back Door Man
Back Door Man is offline
haha kut voor je
Oud 19-04-2006, 12:40
Verwijderd
ik ben wakker geworden!
Oud 19-04-2006, 12:42
Back Door Man
Back Door Man is offline
vind je dat niet wat laat ?
Oud 19-04-2006, 12:43
Verwijderd
Beetje wel.

Morgen mag ik er weer om half 6 uit .
Oud 19-04-2006, 12:51
Back Door Man
Back Door Man is offline
oke, dan mag het.

ik heb boodschappen gedaan en ik ga straks naar de kapper, er valt helaas niets aan te dikken
Oud 19-04-2006, 13:01
Carn
Carn is offline
Ik kwam vandaag meneer Zaagmans tegen
Oud 19-04-2006, 13:07
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik probeer enig inzicht in de teksten van Austin te krijgen maar het wil niet echt lukken .
Oud 19-04-2006, 13:18
Metal
Metal is offline
Citaat:
Carn schreef op 19-04-2006 @ 14:01 :
Ik kwam vandaag meneer Zaagmans tegen
Om het midden van de week op te delen, aardige gozer.

Ik ging vanochtend naar de doktor. En gelukkig heb ik geen keelontsteking.
Oud 19-04-2006, 18:56
Verwijderd
Ik heb vandaag gewerkt en omdat bijna iedereen al vroeg weg was gingen we het laatste uurtje maar online gamen <3

En ik werd gebeld dat ik vrijdag een sollicitatiegesprek heb. Supahtoll jah.
Oud 19-04-2006, 18:57
botulismf
botulismf is offline
Ik ben keersommen met kommagetallen uit mijn mouw aan het schudden voor op een werkblad en ze daarna uit mijn hoofd aan het uitrekenen, en daarnet kwam ik stomtoevallig op een som die als uitkomst 111 had. De som was 18,75 x 5,92.

Nu moet ik mezelf tegenhouden om niet de som 18,75 x 35,52 of 37,50 x 17,76 op dat werkblad te zetten.
Oud 19-04-2006, 21:45
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik kom net uit school en ik heb 3 lifters meegenomen vanuit antwerpen. ze waren heel cool en ik moest met ze op de foto met een fles whiskey achter het stuur. ook heb ik ze nederlands geleerd en een molen laten zien.
Oud 19-04-2006, 22:25
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik heb vandaag 4 uur in de trein gezeten naar Bergen op Zoom en weer terug, om een gameboy op te halen voor mijn vriend, maar toen ik thuis kwam kregen we rellen omdat hij liegt, en nu heb ik m lekker zelf en doe ik al de hele avond Wario Land.

Regels voor berichten