Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2001, 19:00
Duivelke
Duivelke is offline
tja wa moet ik kopen? ik speel voornamelijk adventure games en de prijs speelt gene rol
Oud 08-12-2001, 20:03
D@mien
D@mien is offline
Voor adventure is NGC wel de beste denk ik...
Oud 08-12-2001, 22:46
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
D@mien schreef:
Voor adventure is NGC wel de beste denk ik...
PC=beter dan alles
laat die dure kastjes toch....
Oud 08-12-2001, 22:54
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
PC=beter dan alles
laat die dure kastjes toch....
De PC is juist et duurste kassie...als er weer es een dope game uitkomt mot je je eerst weel blauw betalen aan extra geheugen, betere 3D kaarten en vluggere processoren...dat heb je bij een console niet(behalve x-doos)
en als je net ff lekker aan et spele ben dan loopt je computer weer vast...
Oud 08-12-2001, 23:19
MaakUt
MaakUt is offline
Citaat:
D@mien schreef:

en als je net ff lekker aan et spele ben dan loopt je computer weer vast...

gelul man.. misschien als je windows 95 alpha draaid ofzo ... ik snap niet dat mensen computers nog steeds connecten met vast lopen.. tegenwoordig valt dat reuze mee...

trouwens.. gamecube zou ik kopen..
als je een goeie computer hebt tenminste, anders zou ik een x-box kopen(en een gamecube)

zoals ik al eerder heb gezegt: Gamecube + PC en je hebt alles. (bijna dan)
Oud 09-12-2001, 08:59
gebruikersnaam*
gebruikersnaam* is offline
GC, die heeft de beste en exclusieve spellen, plus dat ie aardig goedkoop is
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 13:16
d@nny
d@nny is offline
Playstation 2: heeft beste spellenen is nu redelijk goedkoop!!en er zit een dvd in!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 14:23
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
MaakUt schreef:

gelul man.. misschien als je windows 95 alpha draaid ofzo ... ik snap niet dat mensen computers nog steeds connecten met vast lopen.. tegenwoordig valt dat reuze mee...
Heb vorige week een nieuwe PC gekocht en hij loopt al vast bij Sacrifice
Oud 09-12-2001, 14:52
Marshall
Marshall is offline
Playstation 2!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 15:09
me kip
me kip is offline
Op iedere console komen wel goede adventures uit, ik zou voor een Cube of een PS2 gaan, als je haast hebt de laatste, als je teveel geld hebt ook.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 15:59
SkateGurl666
SkateGurl666 is offline
Ehm.....nix
geen geld
Oud 10-12-2001, 11:18
Extreme_gamer
Extreme_gamer is offline
X-BOX ofcorse, fette games, maar PS 2 is ook wel mooi. Weet je koop gewoon een pentium 4 en je bent de koning te rijk
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 13:40
[H20]LeXuS
[H20]LeXuS is offline
DREAMCAST !!!!!!!!!!!!!!

Wat? denkt iedereen?
Nee grapje, dreamcast is dikke flop.
Ligt helemaal aan je smaak en je goedgevulde portemonnee.

Ik ga persoonlijk voor de XboX.
Oud 16-12-2001, 17:31
Retinite
Retinite is offline
Xbox heeft een heeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje betere "stats" (beter geheugen etc), maar is 100 dollar duurder = meer dan 250 gld dan de GC, (zoals al gezegd was) de GC krijgt alle bekende spellen en de Xbox de wat minder. en D@nny, er komt een Gamcube-Q uit die ook DVD heeft ,

ik ga zelf voor de N-GC, dan neemn ik: de GC(duh), extra controller, memory kaart, WaveRace Blue Storm, Star Fox Andventures Dino planet, en Star Wars Rogue Leader... ik vraag wel ff aan mn ouder Extreme G 3, lijkt me ook wel leuk

dus mijn top3:
1 GC
2 PS2 (zijn tog aardig wat spellen voor, voor xbox komen er veel minder)
3 Xbox

sterkte met uitvogelen welke je gaat nemen, duivelke
Oud 16-12-2001, 19:02
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:
Heb vorige week een nieuwe PC gekocht en hij loopt al vast bij Sacrifice
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 19:07
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
ik heb een ps2 maar GC leek me ook wel wat.
Maar ps2 is meer race en sport spellen.
Maar ja, GC heeft 8 cm diameter
Ik zal voor GC gaan ook al heb ik een ps2 maar dat door die 8 cm diameter discs.
Xbox doet niet mee!!!

Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 19:17
Frank
Frank is offline
Citaat:
[H20]LeXuS schreef:
DREAMCAST !!!!!!!!!!!!!!

Wat? denkt iedereen?
Nee grapje, dreamcast is dikke flop.
Ligt helemaal aan je smaak en je goedgevulde portemonnee.

Ik ga persoonlijk voor de XboX.
Ik zou zelf wel een DC kopen (als die nog tekoop was) omdat ik alle spellen van internet af kan hale;p

ontopic: Gamecube Adventure denk aan Zelda,Luigy's Mensoin, en nog een paar japanse spellen! goedkoopst en het meeste adventure spellen denk ik
Oud 16-12-2001, 20:01
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
koop een X-DOOS
Oud 16-12-2001, 20:15
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Retinite schreef:
Xbox heeft een heeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje betere "stats" (beter geheugen etc), maar is 100 dollar duurder = meer dan 250 gld dan de GC, (zoals al gezegd was) de GC krijgt alle bekende spellen en de Xbox de wat minder. en D@nny, er komt een Gamcube-Q uit die ook DVD heeft ,
Wahahaha lul nbiet, enkel in Japan ja!!!
Als je wilt opscheppen moet je goed opscheppen

GC 0wned jullie, Xbox stinkt!!!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 12:15
The Bachelor
The Bachelor is offline
Ps2!!!!!!!!!!!
Oud 26-12-2001, 22:53
Tidus Almasy
Tidus Almasy is offline
Ps2, daar komen zulke gruwelijke spellen op uit. Metalgear2 of Granturismo3, maar vooral FinalFantasy10! Gamecube lijkt mij ook wel grappig en ziet er ook mooi uit maar de meeste spellen bevallen me niet zo, veel kindergerichte spellen, behalve residentevil maar dat vind ik toch niet zo goed. Xbox kan m'n reet likken, weinig toppers en dat ding is een koelkast groot, ik denk dat dat apparaat het snel begeeft als je ziet wat er allemaal in zit, gigantische ventilatoren erop om het zaakje koel te houden. Er komen wel toppers, zoals Silenthill2 en Mgs2 maar pas nadat het al een jaar op ps2 is.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 23:15
LB06
LB06 is offline
NGC + Goede PC

NGC omdat er gewoon de meeste exclusives voor uitkomen en het goedkoopste is. En het ziet er strakker uit dan de ps2.

En btw. who cares about DVD? Bijna iedereen uit mn klas heeft al zo'n ding. Ik zelf dus ook (2).
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 07:53
Marcade
Marcade is offline
PS2

X-Box is in amerika al een grote flop geworden. (slechte verkoop. Sony verkocht al zijn 500000 PS2's op dag 1 van de release, Microsoft is nog steeds bezig zijn 350000 x-box's aan de stenen te slijten.)

Daarnaast, Microsoft schijnt ook bezig te zijn een potje te liegen tegen journalisten; valse feiten te geven.

Microsoft, geldbelust, zal wel niet zoveel moeite in de X-box stoppen als de verkoop loeislecht blijft. PS2 heeft toch de beste naam op het moment, en ik denk dat de hele wereld dat wel weet, inclusief game developers.

(Source: PC-Zone )
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 13:00
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Waarom zeggen mensen PS2 en komen dan met spellen p de proppen die niks met adventures te maken hebben???
Persoonlijk denk ik dat je voor adventures het best een Gamecube kan nemen
Oud 28-12-2001, 17:41
Wekko
Wekko is offline
OMG wat wordt hier een hoop bull shit verkondigd.

Ten eerste, de GameCube. De GameCube probeert van zijn kiddy imago af te komen (dankzij de N64). Met games als Pikmin, Zelda en Luigi's Mansion lijkt dit niet echt goed te lukken. Maar daar tegenover staan wel toppers als een Perfect Dark opvolger en Rogue Leader die absoluut niet kiddy zijn. Daarnaast kun je bij een game als Zelda ook je vraagtekens zetten. Het uiterlijk blijft kiddy, maar de gameplay is zeker niet makkelijk. Integendeel. Maar Nintendo maakt typische games die je wel aan moeten spreken. Houd je van platformers? Kies dan zeker Nintendo.

De Xbox (zo schrijf je dat ja, zonder streepje en alleen een hoofdletter X). De Xbox is zeker geen flop. 'Maar 350 duizend in de eerste week' zegtie dan. Dat is idd geen super aantal, maar mag er echt wel zijn. Daarnaast heeft de Xbox tov de GameCube de weken daarna zeker een inhaalrace gestart. Waar je wel gelijk in hebt is het feit dat de PS2 idd nóg beter verkocht, dankzij de prijsdaling.

Toch is de Xbox de sterkste van de drie. Valt je keuze niet op de games van de GameCube dan spreken de PS2 en de Xbox allebei hetzelfde publiek aan, waar jij waarschijnlijk in dat geval ook bij hoort. Het belangrijkste voor een console zijn natuurlijk niet de grafische kwaliteit (want alle drie liggen die vrij dicht bij elkaar, de PS2 iets minder maar is ook ouder) maar de games. Deze zijn nog niet echt geweldig voor de Xbox, hoewel het er wel veel zijn. En ze zijn beter als de eerste PS2 launchgames. Ik heb zelf Abe's Oddesey mogen spelen. Zeker geen slechte game (de graphics zijn top) maar zal je niet lang kunnen boeien waarschijnlijk. Halo is momenteel de enige topper. Project Gotham Racing is ook ok, maar geen must-have. Of dat in de toekomst beter wordt is maar afwachten. Vooralsnog moet de Xbox het niet van bekende namen hebben (Amped snowboarding e.d.), maar die kunnen wel erg goed zijn.

De PlayStation2 tenslotte heeft wel een aantal bekende developers achter zich staan. Neem nu Konami met Metal Gear Solid 2, must-have. Evenals GTA3 (die ook op de Xbox en PC komen overigens), GT3 en Pro Evolution Soccer om maar wat te noemen. Daarnaast is ie even duur als de GameCube ongeveer (iets goedkoper zelfs), alleen komen daar nog wel een extra controller en memorycard van samen 175 gulden bij. De toekomst voor de PS2 is wel al rooskleurig. Er zijn al ontzettend veel (goede) games voor en er staan er nog meer gepland. De Xbox verwacht ik overigens ook wel veel van. Heb zelf een PS2 en ben tevreden. Xbox koop ik ook nog wel als ie goedkoper wordt.

De Dreamcast is overigens nu wel min of meer dood, maar als je er nu nog 1 tweedehands op de kop kan tikken met een zooitje spellen dan kan je er nog veel plezier aan beleven. Graphics van PS2 kwaliteit en veel goede games! Maar in de toekomst komt er nix nieuws meer.

Wat versta jij overigens onder adventures? Officieel zijn adventures games als Monkey Island 4 (als je dat wat zegt) en The Longest Journey. De games waar je dus echt op onderzoek moet, items moet combineren etc. Dat bedoel jij vast niet want die games zijn niet echt populair meer. Mocht je dat wel bedoelen, dan is de PC het enige platform waar je nog IETS kan verwachten (ook niet veel dus).

Voor meer vragen, barst maar los .

Source: me botte kop met ervaring @ gamers.nl

[Dit bericht is aangepast door Wekko (28-12-2001).]

[Dit bericht is aangepast door Wekko (28-12-2001).]
Oud 28-12-2001, 21:55
Wekko
Wekko is offline
Jullie gaan me toch niet vertellen dat ik dit hele verhaal voor lul getypt heb en dat niemand het meer leest he?
Oud 28-12-2001, 22:33
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Wekko schreef:
Jullie gaan me toch niet vertellen dat ik dit hele verhaal voor lul getypt heb en dat niemand het meer leest he?
Ik lees het wel, maar heb mijn mening al gegeven...
Oud 29-12-2001, 18:29
Wekko
Wekko is offline
Gelukkig .
Oud 31-12-2001, 22:20
World Leader
World Leader is offline
Playstation 2 rulezzzzzz
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 13:40
Wekko
Wekko is offline
Ach jah, hij is nog pas 13 he, kan ie ook nix aan doen..
Oud 01-01-2002, 21:57
LB06
LB06 is offline
Ik heb nu ook een Gamecube(mn neef heeft em voor me meegebracht uit de VS) en het is supervet! Ik heb natuurlijk Luïgi Masion en Wave Racer: Blue Storm. Beide grafisch gezien stukken beter dan de PS2. De gameplay is ook erg goed, vooral die van Wave Racer, maar ik heb het idee dat Luïgi's Mansion meer een soort techdemo is om de kracht van de Cube te laten zien. Het is best geinig, maar relatief makkelijk en niet erg diepgaand. Binnenkort komen er meer spellen uit de VS.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 22:06
Stilo/Seek
Stilo/Seek is offline
Playstation 2 heeft als voordeel dat het nu de meeste spellen heeft.

Xbox: De grapichs zijn nu al superieur aan die van de ps2 en GC. En dat al bij de eerste generatie games! Xbox is de krachtigste, de spellen moeten dit tot uitdrukking brengen. En ik moet zeggen dat lukt goed! Xbox heeft toekomst!

Gamecube: tsja als je van pokemon en supermario houd! Verder vind ik dit niet echt een geweldig console. Misshcien wel krachtig, maar die spellen zijn vaak niet prachtig.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 09:11
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Stilo/Seek schreef:

Xbox: De grapichs zijn nu al superieur aan die van de ps2 en GC. En dat al bij de eerste generatie games! Xbox is de krachtigste, de spellen moeten dit tot uitdrukking brengen. En ik moet zeggen dat lukt goed! Xbox heeft toekomst!

Gamecube: tsja als je van pokemon en supermario houd! Verder vind ik dit niet echt een geweldig console. Misshcien wel krachtig, maar die spellen zijn vaak niet prachtig.
Een PC met een GeForce 3 heeft ook toekomst.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 00:39
Verwijderd
Hmmz een woord: 'PlayOnline'. Playstation2 dus.. ook al zijn de stats wat minder er is voor die console zo'n overvloed aan spellen (daar ging het mis met de N64) dat er geheid wat goeds tussen zit. Anders de Gamecube.. puur omdat de Xbox van Bill is nemen we em niet
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 02:00
superjip
superjip is offline
Ik heb nu een dik jaar een ps2 (natuurlijk weer te haastig gekocht en dus 1200 piek kwijt terwijl ie nu 600 piek goedkoper is). Toch heb ik hier geen spijt van, want ik heb er nu al een jaar ultieme fun aan. Er komen erg vette titels op zoals Metal Gear Solid 2, Tekkengames, Gran Turismo games..erg veel variatie dus. Nintendo richt veel meer op de jongere generatie door wat kinderachtigere games uit te brengen. Verder heb ik over de xbox heel veel negatiefs gelezen, die sowieso niet kopen dus. Ik hoop dat ik je geholpen heb bij je keuze
Oud 08-01-2002, 11:15
robbertcompu
robbertcompu is offline
De gamecube natuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 08-01-2002, 13:18
PrackaH
PrackaH is offline
Ik koop een ps2, maar ook alleen maar omdat ik daar films op kan spelen en de gamecube niet...daarbij is ps2 ook goedkoopst....
Oud 08-01-2002, 14:33
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
1 ding snap ik niet...
Veel mensen hier zeggen PS2, omdat het goedkoper is en er meer spellen voor zijn...

EN HOELANG HEEFT DAT WEL NIET GEDUURD
Oud 08-01-2002, 17:23
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:
1 ding snap ik niet...
Veel mensen hier zeggen PS2, omdat het goedkoper is en er meer spellen voor zijn...

EN HOELANG HEEFT DAT WEL NIET GEDUURD
idd, daarom juist, een slimme zet van Sony om m in een rustig tijdperk te lanceren, dan hadden ze min of meer een monopoliepositie op de gamesmarkt en daardoor konden zij de ps2 en acc. voor een relatief hoge prijs aanbieden en met vrij weinig spellen, ze konden met een hoge prijs en een laag aanbod toch nog redelijke winst maken

het is dat de X-box en de GC eraan komen anders was de prijs van de ps2 nog aanzienlijk hoger geweest, reken daar maar op

En bovendien, juist nu de ps2 steeds goedkoper word, komt er steeds meer belangstelling voor de ps2

[Dit bericht is aangepast door Bird Of Prey (08-01-2002).]
Oud 13-02-2002, 15:49
xbox
xbox is offline
Citaat:
Stilo/Seek schreef:

Helemaal mee eens, ik ga zelf de xbox kopen. Zeker met PGR (mijn favoriete spel) met surround (5.1) zorgt het voor urenlang gameplezier.

Nog ff over pc met geforce 3 heeft ook toekomst. Klop! maar makers houden zich in, omdat ze weten dat lang niet iedereen pc met gforce 3 heeft en anders verdienen ze te weinig! XBOX heeft dit niet en daarmee kunnen ze dus meer toekomst bieden dan pc maybe!

Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 22:15
De@7hSqu@d
De@7hSqu@d is offline
Citaat:
Duivelke schreef:
tja wa moet ik kopen? ik speel voornamelijk adventure games en de prijs speelt gene rol
geen v|d drie PC RULEZZZ
Oud 14-02-2002, 17:32
Xguus
Xguus is offline
Hmmm als geld geen rol speelt moet je natuurlijk gaan voor de xbox. Dit is het nieuwe hebbedingetje en de laatste tijd hoor ik veel positievere dingen over deze console. De ps2 heeft momenteel wel coole spellen maar maar als 80% daarvan wordt ook op de xbox uitgebracht en daar zien ze er natuurlijk beter uit en hebben ze meer features. Voor de GC zou ik niet gaan, de spellen zijn weer Mario en nog eens Mario en dan ook nog een trieste aap in een baletje. darrbij komt de GC pas in Mei uit (hoe laat je een conslole floppen) (3 mei) maar hij gaat wel weinig geld kosten. De GC verkoopt echter niet zo goed en ik verwacht eerlijkgezegd dat deze een langzame en pijnlijke dood zal sterven.
Oud 14-02-2002, 19:01
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Xguus schreef:
Voor de GC zou ik niet gaan, de spellen zijn weer Mario en nog eens Mario en dan ook nog een trieste aap in een baletje. darrbij komt de GC pas in Mei uit (hoe laat je een conslole floppen) (3 mei) maar hij gaat wel weinig geld kosten. De GC verkoopt echter niet zo goed en ik verwacht eerlijkgezegd dat deze een langzame en pijnlijke dood zal sterven.
Met je overige argumenten ben ik het met je eens, maar hierover moet ik (nintendo fan) toch wat kwijt.
1) er is 1 spel met mario v/d 20 launchtitels
2) ooit gehoord van aanhang? Die wel de trouwste is van alle consoleaanhangers?
3) Ik mag wel Nintendo-fan zijn, en vind alledrie de consoles goed, maar de GC neem ik omdat het een pure gamemachine is en vanwege het feit dat de spellen van nintendo zo'n lange geschiedenis hebben, dat je al een aardig beeld van ze hebt...voor mij dus positief, aangezien ik alle mario en zelda spellen heb gespeeld sinds de NES. En meningen verschillen nou eenmaal...en verder zie topic Op welke spelcomputer lijken de spellen je het leukst

[Dit bericht is aangepast door Baron Sengir (14-02-2002).]
Oud 15-02-2002, 00:24
soulless
soulless is offline
Citaat:
xbox schreef:

Helemaal mee eens, ik ga zelf de xbox kopen. Zeker met PGR (mijn favoriete spel) met surround (5.1) zorgt het voor urenlang gameplezier.

Nog ff over pc met geforce 3 heeft ook toekomst. Klop! maar makers houden zich in, omdat ze weten dat lang niet iedereen pc met gforce 3 heeft en anders verdienen ze te weinig! XBOX heeft dit niet en daarmee kunnen ze dus meer toekomst bieden dan pc maybe!

Hehe, de PC heeft altijd de toekomst schatjes

De consoles worden steeds duurder, en de PC steeds goedkoper.

Een PC heeft altijd meer brute kracht.

Veel van de meest fanatieke programmeurs zouden er niet aan moeten denken iets voor een console te doen.

Je kunt alles met een PC.
Oud 15-02-2002, 13:37
MaakUt
MaakUt is offline
Citaat:
xbox schreef:

yeah... Project Gotham Racing.. is THE bomb echt vet!
Oud 15-02-2002, 13:59
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
d@nny schreef:
Playstation 2: heeft beste spellen en is nu redelijk goedkoop!!en er zit een dvd in!
Oud 15-02-2002, 14:00
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
soulless schreef:
Hehe, de PC heeft altijd de toekomst schatjes

De consoles worden steeds duurder, en de PC steeds goedkoper.

Een PC heeft altijd meer brute kracht.

Veel van de meest fanatieke programmeurs zouden er niet aan moeten denken iets voor een console te doen.

Je kunt alles met een PC.

idd, dus ook vastlopen, en dat gebeurt hier anders veel vaker dan bij onze PSX, daar komt binnenkort een PS2 bij, maar van vrienden die al een PS2 hebben die zeggen t zelfde, ook die hebben minder last met vastlopen op hun PS" dan op de PC
Oud 15-02-2002, 17:09
Xguus
Xguus is offline
[QUOTE]Baron Sengir schreef:
[B] Met je overige argumenten ben ik het met je eens, maar hierover moet ik (nintendo fan) toch wat kwijt.
1) er is 1 spel met mario v/d 20 launchtitels
2) ooit gehoord van aanhang? Die wel de trouwste is van alle consoleaanhangers?
3) Ik mag wel Nintendo-fan zijn, en vind alledrie de consoles goed, maar de GC neem ik omdat het een pure gamemachine is en vanwege het feit dat de spellen van nintendo zo'n lange geschiedenis hebben, dat je al een aardig beeld van ze hebt...voor mij dus positief, aangezien ik alle mario en zelda spellen heb gespeeld sinds de NES. En meningen verschillen nou eenmaal...en verder zie topic Op welke spelcomputer lijken de spellen je het leukst

1 Met mario bedoel ik de famillie je snapt me wel. Zijn het er maar 20? das ook weinig.

2 Ik ga nu niet bepaald een console kopen omdat die de meeste aanhgang heeft. Ik heb een eigen mening en daar sta ik achter!
Oud 16-02-2002, 13:51
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Xguus schreef:

Ik heb een eigen mening en daar sta ik achter!
Ik ook, en probeer eenieder hier te overtuigen dat ze die meningen moeten respecteren en niet moeten zeuren dat de mening van een ander zuigt (als ik me hier tegenspreek (lees: zelf gedaan) excuus ervoor)...
btw...in 3 topics dezelfde discussie...ik word er zooooo moe van..zzzzzz
denk dat ik maar eens ga vragen of er slotjes kunnen komen op die andere of deze...
Oud 16-02-2002, 14:43
Xguus
Xguus is offline
Ja orginaliteit wordt geeist bij het maken van een topic. Btw hoe zwaar zijn de strafen hier?

een ban? een warning?
Reageren

Regels voor berichten