Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En nog een lekkere snelheid ook ![]() |
![]() |
|
![]() |
Je moet de je connectie instellen aqls je dat neit gedaan hebt.
Kheb adsl en ik heb dus t1/lan gekozen, hij stond eerst op 56k. Kheb gehoord dat dat je lag ook beinvloed... Geen idee of het zo is, maar toen ik dat heb gedaan speelde ik wel fijner en met veel minder lag... Kan ook aan de server liggen natuurlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() De full version lijkt me zwaar kickuh in MP |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() der zijn nog steeds mensen die hun tijd nuttigen in et maken van goede drivers ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Dan krijg je steeds connection refused... |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() In ieder geval zijn het geen officiele drivers ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb het dus gespeeld, en in het begin is het idd lastig om een serbver te vinden waarbij niet de melding komt dat hij vol zit.
Maar goed de aanhouder wint ![]() Ik heb het gespeeld en ik moet zeggen dat het er goed uit ziet hoor ![]() ![]() |
![]() |
|
ik vind het nogal gauw saai worden op die kaart....
ik hoop dat het echte spel grotere kaarten heeft btw het zou ook wel lachen zijn als je gebouwen bij kan maken op de 1 of andere manier ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Heb je de screens gezien? Daar heb je al helicopters op en andere untits ![]() En je zult ook zelf wel mappen kunnen maken straks en/of missies ![]() Dus ik denk wel dat het allemaal uitgebreider zal zijn als de demo... Maar je hebt gelijk hoor, die map begint idd te vervelen... Eigenlijk snap ik niet waarom ik serieus op jou reageer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar ik bedoel eigenlijk gebouwen bouwen, net als in gewoon C&C.... ik hoop iig vooral op grotere kaarten, en ik snap ook wel dat het een demo is ![]() ik denk wel dat ik het 50 euro waard ga vinden
||
![]() |
Citaat:
Zou eigenlijk zo ie zo niet kunnen gebeuren als je genoeg engineers hebt ![]() En wie zou dat moeten doen dan? "Alle" spelers? Of een maximum aan gebouwen dat je kunt bouwen? Heb je nu ook al = 0 ![]() Nee, dat gaat niet werken lijkt me ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() En in renegade is het met 15 man al moeilijk om een obelisk ding te vernietigen... |
![]() |
||
Citaat:
dat stealth manneke met die lasergun is idd wel vet ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
C&C Renegade - prachtspel CryptapiX | 90 | 17-04-2002 18:47 |