Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() verder denk ik, dat als dit programma op SBS/Talpa was, half Nederland erover was gevallen dat je zoiets niet in beeld mag brengen ![]()
||
Citaat:
verder heb k het wel gekeken, en vond ik het een mooi programma... ik denk dan vooral hoe gelukkig ik ben dat ik een leuk leven heb met weinig zorgen. En dat ik blij ben dat mijn zusje alleen maar lichamelijk gehandicapt is en daarmee dus met gemak 100 kan worden, terwijl die ene jongen een helft van een tweeling is... Het is heel moeilijk voor de 'gezonde' helft, dat je wederhelft niet lang meer leeft... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar daar ging het mij niet om. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
xx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en wat betreft de 'grapjes': die zijn er ook niet echt, het is meer de luchtige manier waarop het gebracht wordt. Je kan zo'n programma heel zwaar maken, maar nu is het door de manier van interviewen en de soort vragen en de omgeving waarin het gedaan wordt juist wat minder zwaar. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat die ene jongen dan zegt dat hij na het nieuws in het ziekenhuis goede hoop heeft en denkt dat hij nog wel zal zien als het op tv uitgezonden wordt, terwijl ik hier al gelezen heb dat hij niet meer leeft nu.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vraag me af wanneer het opgenomen is, en of ze allemaal in dezelfde periode gefilmd zijn.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die Geja en Fedde bijvoorbeeld, hoe dikker worden het uiterlijk kan veranderen zeg. Wow. ![]() Laatst gewijzigd op 25-04-2006 om 15:47. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Oproep: nieuw seizoen Over Mijn Lijk (BNN) overmijnlijk | 2 | 15-01-2013 19:46 | |
Films, TV & Radio |
Over mijn lijk Balance | 77 | 23-05-2010 12:36 | |
Liefde & Relatie |
Twijfels over mijn lange relatie Innocence | 51 | 27-02-2005 18:38 | |
Verhalen & Gedichten |
*mist over mijn gevoel * *Norena* | 6 | 08-09-2003 20:41 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 |