Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2006, 20:06
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 22-04-2006 @ 20:47 :
Huh, je eerste relatie? Je had daarvoor toch al heel lang een vriend, of haal ik je nu door elkaar met iemand?

En verder is lachen toch altijd een erg goed medicijn. Je woede vasthouden, altijd maar alsmaar kwaad blijven daar word je niet gelukkiger van hoor. Je bepaalt niet wat anderen je aandoen, je bepaalt wel hoe je er zelf mee omgaat.

En ik weet wat dat betreft wel waar ik het over heb
Eh nee, dit was de eerste, dus je zal me idd wel met iemand verwarren.

En ik weet wel dat het ooit wel beter zal worden, maar de herinnering niet, en dat is kut.
Oud 22-04-2006, 20:14
groovy
groovy is offline
Heerlijk, relaxt, easy-going, knuffelig..lekker dus
Oud 22-04-2006, 20:57
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Woei, een hele lange periode met mijn vriend komt mij tegemoet (semi-samenwonen omdat ik bij hem in de buurt ga werken)

Vandaag naar Breda geweest om te shoppen, en eigenlijk hadden we niet veel tijd. Toch nog heel gezellig, maar ook heel frustrerend om voor mij broeken te kopen (De spijkerbroek maat die ik heb, hebben ze niet eens bij de dames, door mijn lengte En mijn brede heupen helpen ook niet echt mee )
Dus nu heb ik besloten om de komende weken wat gezonder te gaan eten (moet lukken, heb nu een full-time baan met een gezonde lunch ) zodat ik hopelijk over een maand in een kleiner maatje broek pas

En mijn vriendlief is net naar een vriend van hem gegaan, dus nu slaap ik alleen vanavond, in zijn huis! Dat is raar
Oud 23-04-2006, 00:22
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 22-04-2006 @ 19:28 :
Nou het kan toch echt wel een stuk normaler dan dit. En lachen? Nee, dat kan echt niet. Dat is uitgesloten. Denk je dat het ooit grappig wordt dat ik mezelf heb verspild aan zo'n achterlijke eikel?
Ja, hopelijk wel. Want anders word je/blijf je bitter, en daarmee verpest je alleen maar je eigen leven. Het is niet alsof híj gekwetst wordt omdat jíj de rest van je leven je kut gaat voelen om deze ene periode. Mooie wraak heb je dan, zeg. "Haha, sucker, ik ga lekker eens tot in het einde der tijden kwaad op je zijn en wrok koesteren! Mwahaha!"
Oud 23-04-2006, 09:46
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Jeej, ik ga straks naar hem toe. Ik heb er zoveel zin in!
Oud 23-04-2006, 10:12
T!ne
T!ne is offline
Galabal was su-per! Ik ben wel tot de constatatie gekomen dat hij helemaal niet zo los is als ik dacht..
Ach de rest van de avond maakte alles compleet!
Oud 23-04-2006, 10:45
Verwijderd
Citaat:
T!ne schreef op 23-04-2006 @ 11:12 :
Galabal was su-per! Ik ben wel tot de constatatie gekomen dat hij helemaal niet zo los is als ik dacht..
Ach de rest van de avond maakte alles compleet!
Offtopic: Het duurde een eeuwigheid voor ik het woord Galabal snapte.. Ik las het alsmaar als gallabal en dacht WTF is een gallabal? En vervolgens lees ik constipatie, ipv constatatie. Hallo zondagmorgen

Ontopic: Ja goedgoed. Hij belde me om 03:00 's nachts dronken op vanaf een feest, vraagt ie waarom ik zo brak klink.
Oud 23-04-2006, 10:52
Iduna
Iduna is offline
Ik voel me juist 's avonds klote. Nou ja, af en toe dan.
Oud 23-04-2006, 11:36
Charly Brown
Charly Brown is offline
Kut.
Oud 23-04-2006, 11:47
cagie
cagie is offline
Gister uitgeweest en iets teveel gedronken. Was op een gegeven moment een beetje boos op hem omdat hij nog steeds niet duidelijk is over hoe het tussen ons zit en omdat ik inmiddels het gevoel heb dat hij me een beetje aan het lijntje houdt. Dus toen ging ik maar weer met mijn "ex"-scharrel flirten. Was eigenlijk wel leuk en heel gezellig met hem maar ben wel blij dat er niks gebeurd is want anders zou ik daar waarschijnlijk alleen maar spijt van hebben gehad.
Maar verder een hele leuke avond gehad ondanks dat ik het jammer vond dat mijn broer en schoonzusje al zo vroeg weer naar huis gingen.
Oud 23-04-2006, 12:19
Verwijderd
Gisteren was lekker. Hij ging met zijn vrienden filmpje kijken en nadat ik een vriendin op bezoek had gehad, daarna doorgefietst naar een andere vriendin. Even lekker gekletst, geroddeld en gelachen, typisch meiden onder elkaar dus
Daarna uitgegaan waar ik hem weer zag, en de hele avond een enorme verliefdheidsaanval gehad. Hij is lief lief en ik krijg nog steeds de kriebels als ik hem zie
We gaan straks met een vriendin naar haar huisje in Doorn, gezellie!
Oud 23-04-2006, 13:23
SoS-ClaiRe
SoS-ClaiRe is offline
Pff, hij heeft het een week geleden uitgemaakt...
Ondertussen ben ik al veel minder (snel) verdrietig en ik ben ook niet meer boos, het enige dat het nu nog is is dat ik hem echt vreselijk mis...
Oud 23-04-2006, 13:34
roosj
roosj is offline
Een klotegevoel: Volgens mij begint mijn gevoel voor hem minder te worden .. Terwijl hij even lief en leuk is als een half jaar geleden. Ik voel niet echt meer een spanning tussen ons, die volgens mij een relatie leuk maakt..
Wat kan ik daar aan doen?
Oud 23-04-2006, 13:36
Drez
Drez is offline
hahaa ik zie hem morgen weer na 3 dagen niet.
en dat vond ik lang.
omg zz.
Oud 23-04-2006, 13:38
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 23-04-2006 @ 11:45 :
Offtopic: Het duurde een eeuwigheid voor ik het woord Galabal snapte.. Ik las het alsmaar als gallabal en dacht WTF is een gallabal? En vervolgens lees ik constipatie, ipv constatatie. Hallo zondagmorgen

mja... galabal had ik wel door, maar constatatie is gewoon een non-woord

OT: wauw! Hij is lief en leuk en lekker en, en, en...
Oud 23-04-2006, 13:40
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Ik voel me zo duf en tegelijkertijd vol energie.. Verliefd zijn is raar.
Oud 23-04-2006, 13:51
I C U
I C U is offline
Ik geloof niet dat ik daar vind wat ik zoek. Maar wat ik er wél vind, is ook leuk... Ach.
Oud 23-04-2006, 13:54
farai
farai is offline
krijg superlieve berichtjes van 'm

en ik wil 'm ni kwijt, wil verdomme zn overgevoelige hartje ni breken, tis zo'n schat.
Oud 23-04-2006, 14:38
Verwijderd
Zo, dat had ik niet verwacht. Anders kom je een heeele oude liefde tegen, en dan blijkt dat ie eigenlijk nog steeds te leuk is... Maar de tijden zijn veranderd, en ik zie 'm toch nooit.
Oud 23-04-2006, 15:20
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 23-04-2006 @ 14:38 :
mja... galabal had ik wel door, maar constatatie is gewoon een non-woord

OT: wauw! Hij is lief en leuk en lekker en, en, en...
Constatatie is wel een woord hoor, maar constatering is in Nederland gangbaarder

OT: Goed hoor, we hebben de ringen en ik ben er heel erg blij mee! Ik wil de mijne al om Moet nog ongeveer een maand wachten
Oud 23-04-2006, 15:47
Toet0r
Toet0r is offline
Hmm hij kwam me warm houden toen ik niet mee kon doen bij mn wedstrijd en het was weer héél gezellig gisteren
Oud 23-04-2006, 16:30
ST*R
ST*R is offline
Ik weet niet hoe ik me voel..
Ben ook nogal tegenstrijdig: vind t wel jammer dat hij niks kan doen vanavond, maar zoek redenen om dat weekendje steeds uit te stellen en ben ook een beetje bozig op hem
Ik snap mezelf niet
Oud 23-04-2006, 19:35
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Verliefd zijn is leuheuk.
Oud 23-04-2006, 19:52
Toet0r
Toet0r is offline
Er is gister maar 2x gevraagd of hij mn vriend (al) is. En nu zij mn vader óók al dat ie dacht dat ik ver liefd op hem ben.

Ik vind hem alleen wel leuk, meer niet!
Oud 23-04-2006, 20:19
I C U
I C U is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 23-04-2006 @ 20:52 :
Er is gister maar 2x gevraagd of hij mn vriend (al) is. En nu zij mn vader óók al dat ie dacht dat ik ver liefd op hem ben.

Ik vind hem alleen wel leuk, meer niet!
Zou ik ook zeggen

OT: Pfff. Had het gewoon moeten doen. Blegh. Maar! Ik voel me wel een stuk beter, en dat is knetterfijn!
Oud 23-04-2006, 20:46
Mandoline
Mandoline is offline
Misschien dat ik bepaalde dingen doe om uit te vinden hoe hij erop reageert. Ik weet niet of dat nou altijd de goede manier is, maar ik weet soms niet hoe anders. Het is allemaal niet eens zo heel erg makkelijk. Maar wel heel erg fijn. Wat ben ik toch ontzettend gek op hem
Oud 23-04-2006, 21:00
Verwijderd
Hmm, het gaat in het geheel gezien wel goed tussen ons, alleen met grote ups en downs, zaterdag samen een leuk jurkje en schoentjes voor in de zomer voor haar gekocht en 's nachts hadden we ruzie. Het is wel vervelend, maar ik weet en voel gewoon dat we bij elkaar passen. Nu alleen hopen dat zij tot dezelfde conclusie komt.
Oud 23-04-2006, 21:02
ChangeL
ChangeL is offline
K U T Ik kan 'm nie missen
Oud 23-04-2006, 21:05
groovy
groovy is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 22-04-2006 @ 19:28 :
Nou het kan toch echt wel een stuk normaler dan dit. En lachen? Nee, dat kan echt niet. Dat is uitgesloten. Denk je dat het ooit grappig wordt dat ik mezelf heb verspild aan zo'n achterlijke eikel?
Ik heb precies hetzelfde, alleen is het bij mij al 2 jaar terug uitgegaan. Maar nu nog kan ik iets van woede voelen en vind ik echt dat mijn tijd aan hem verspild was. We hebben een mooie tijd gehad, maar de manier waarop het uit is gegaan was zó lullig, en de tijd die daarna kwam, was nog lulliger.
Als ik hem zie keur ik hem geen blik waardig en als hij me ooit mocht aanspreken, kan hij niet meer verwachten dan een klap in zijn gezicht.
Oud 23-04-2006, 21:07
Verwijderd
Wel jammer dat ik hem sinds dinsdag niet heb gesproken, maar dat komt net zo goed door mij : )
Oud 23-04-2006, 21:21
WolterB
WolterB is offline
Hmja, ik mis d'r

Veel afleiding is leuk en fijn en ik kan ook tijd maken voor mensen waaraan ik de laatste tijd te weinig aandacht heb geschonken
Oud 23-04-2006, 21:46
Metal
Metal is offline
Oud 23-04-2006, 21:54
groovy
groovy is offline
Hij is net weg en ik mis hem nu alweer.

Vanaf woensdag zijn we bijna constant bij elkaar geweest, en dat ging allemaal zo leuk en lekker. Soms hebben we echt zo de slappe lach om van die flauwe dingen, maar stiekem is dat echt heel erg leuk om gewoon ontzettend gek te kunnen doen en dan samen dubbel te liggen als 2 wijven
Oud 23-04-2006, 22:33
Verwijderd
Volgensmij moet ik wat minder alcohol drinken in zijn bijzijn. Nee, ik moet sowieso minder alcohol drinken. Wat moet hij soms wel niet van me denken.

Ik mis hem; ik heb de hele dag nog geen teken van leven van hem ondernomen. Ja, een hele dag. Ik ben een aansteller.
Oud 23-04-2006, 23:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben zo in de war. Ik dacht dat ik wel over hem heen was, dat het me niet meer kon schelen, maar alles doet me nu weer denken aan hoe het was met hem, hoe mooi het toen was en dan begin ik weer spontaan te huilen.
Ik snap het niet, want ik wil eigenlijk niet met hem praten. Zodra hij ziet dat ik online ben begint hij tegen me te praten, maar ik voel me dan zo kwaad en doe dan heel kortaf, maar hij heeft dat geneens door, blijft maar praten over onzinnige dingen en daar word ik dan nog kwader van. Dan haat ik hem, hoop ik dat 'ie tig meter in de stront zakt. Dan mag 'ie van mij gewoon z'n gang gaan en zich helemaal kapot zuipen. Want dat doet hij zo graag 'omdat de rest het ook doet' en dan gedraagt 'ie zich als een irritante puber.
En toch mis ik hem. Ik mis die jongen van 10 maanden geleden. Maar die bestaat blijkbaar niet meer. En dat doet zo'n pijn. Maar dat is vooral m'n eigen schuld.
Vanaf m'n 13e ben ik eigenlijk al op zoek geweest naar iemand om van te houden, maar niemand had interesse. Dus toen ik hem vond had ik meteen het idee dat hij echt de ware was, dat moest wel na zo'n lange zoektocht. En ik was zo blij dat ik iemand had om van te houden, dat ik kon zeggen dat ik bij iemand hoorde. Maar nu ben ik weer terug bij af en zal ik wrs nog langer en verder moeten zoeken. Maar ik heb er geen zin meer in, want het leidt vast weer tot een teleurstelling...

edit: sorry voor het lange verhaal, maar ik moest het er gewoon even uitgooien.
Oud 24-04-2006, 00:03
Verwijderd
Blokkeer hem Serieus, dan komt hij niet zo snel meer in je gedachten, en hoef je je ook niet te ergeren omdat hij zich zo stom-anders gedraagt.
Oud 24-04-2006, 06:36
T!ne
T!ne is offline
En nu stuurt die zo'n superlieve mail.. Pff soms denk ik echt dat het makkelijker is vrijgezel te zijn.. Maar ik ga het proberen, het nog wat tijd geven.. Zie ik het dan niet meer zitten, mja dan moet ik de gevolgen maar dragen..
Oud 24-04-2006, 07:38
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 24-04-2006 @ 00:45 :
verhaaltje
Meisje toch... Inderdaad, blokkeer 'm voorlopig even. Totdat je zelf alles een beetje op een rijtje hebt en de hele situatie een plekje hebt gegeven. Die emotionele buien zijn niet leuk en dat lokt dit wel uit. Even rust is wel zo fijn, zeker voor jou!

OT: Hij is zo leuk.
Oud 24-04-2006, 07:43
Drez
Drez is offline
Met blokkeren zie je em nog steeds wel online komen he.. dat vond ik altijd ook nog kut. (delete)

ot: ik zie hem vandaag weer en ik heb er helemaal zin in en ben hyper. NA 3 DAGEN omg, wat erg eigenlijk.
Oud 24-04-2006, 08:27
I C U
I C U is offline
Een onverwachte vrije dag, en die gaat opgevuld worden met leren en straks even met een vriendinnetje gezellig doen. HIP! Enneh, het voelt goed. Enzo.

@ Trimm Trabb: Blokkeren en deleten. Gewoon even de beste oplossing, want zo werkt het blijkbaar niet...
Oud 24-04-2006, 10:24
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 24-04-2006 @ 00:45 :
*verhaaltje*
Bah, wat stom! Wat de rest zegt idd, blokkeren en deleten. Mocht je dan toch weer een keer de behoefte krijgen om hem te willen spreken dan kan je hem altijd weer toevoegen
Sterkte hè!
Oud 24-04-2006, 10:27
Toet0r
Toet0r is offline
Ik zat me wat dingen af te vragen en via een vriendinnetje weet ik hoe t precies zit. Nu weet ik hoe het zit en daar ben ik blij om en t gaat allemaal super!

Zo, niet verwacht dat ik dat nog eens zou typen
Oud 24-04-2006, 10:33
Brabantse
Brabantse is offline
Heel het weekend bij elkaar geweest. Het gaat super!
Morgen hebben we 8 weken.
Oud 24-04-2006, 11:52
Verwijderd
Blegh. Ik denk dat dit weekend toch wel raar is geweest. Of ja, ik weet dat dit weekend raar is geweest. Zaterdagmiddag beetje kwaad ophem geweest omdat hij met veel dingen geen rekening houd met mij. Daarna ruzie gehad omdat hij niet bij me in bed mag liggen. Terwijl hij wel de hele tijd zegt: Ik wacht wel, ik wacht wel! Ja fucker, dan moet je ook wel echt wachten. Of ben ik nu zo achterlijk? Nee toch?

Het benauwt me ook wel eens dat hij zo vooruit kijkt. Nu al over kerst bezig: 'Dan kunnen we dan bij oma gaan eten, en jij gaat gewoon mee, en daarna ga ik altijd nog even naar J., en dan ga je ook gewoon mee en en en en en.' Hij meent het serieus, en dat vind ik zo eng. Tuurlijk, ik ben ok echt wel bezig met later, maar dat is later als in: trouwen en kindjes krijgen. En dan niet eens zo specifiek met hem. Klinkt heel lullig, maar ik ben echt nog niet bezig met met wie ik later ga trouwen.

Ik heb een beslissing genomen. Nu alleen nog bedenken hoe en wanneer ik hem dat ga zeggen.

@Trimm Trabb: blok hem en wacht even met hem spreken tot jij alles op een rijtje hebt. Of mail hem wat je wil zeggen. Dan weet hij hoe jij er over denkt, en als hij een beetje fatsoen in zijn lijf heeft, heeft hij daar begrip voor. Sterkte meid!
Oud 24-04-2006, 12:07
Verwijderd
wow hem echt zoveel gesproken de laatste dagen, en dat voelt zo fijn en goed. Denk dat ik over een paar weken wel echt officieel bezet ben.
Oud 24-04-2006, 12:25
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Heftig weekend gehad....

Heb een zaterdag avond auto ongeluk gehad,, ik bestuurde de auto en ondanks dat ik geen schuld had, voel ik toch zo'n schuldgevoel.. er zaten 3 vriendinnen in de auto..
1 tje moest geopereerd worden verbrijzelde kaak
ander gerotzooi aan der rug moet op fisiotherapie enzo
Gelukkig de derde niets..

Bij mij valt het lichaamlijk wel mee,, maar tering wat heb ik me rot gevoeld. Nu zijn mijn vrienden allemaal zo leif voor me.. staan helemaal voor me klaar..

Op dit soort momenten kom je erachter wat vrienden voor je betekenen!!

En ja.. mijn ex was ook gelijk ter plaatse en heeft me heel erg geholpen...
Oud 24-04-2006, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 24-04-2006 @ 13:25 :
Heftig weekend gehad....

Heb een zaterdag avond auto ongeluk gehad,, ik bestuurde de auto en ondanks dat ik geen schuld had, voel ik toch zo'n schuldgevoel.. er zaten 3 vriendinnen in de auto..
1 tje moest geopereerd worden verbrijzelde kaak
ander gerotzooi aan der rug moet op fisiotherapie enzo
Gelukkig de derde niets..

Bij mij valt het lichaamlijk wel mee,, maar tering wat heb ik me rot gevoeld. Nu zijn mijn vrienden allemaal zo leif voor me.. staan helemaal voor me klaar..

Op dit soort momenten kom je erachter wat vrienden voor je betekenen!!

En ja.. mijn ex was ook gelijk ter plaatse en heeft me heel erg geholpen...
Sterkte er mee... Met die vriendinnen is inmiddels wel weer alles (naar omstandigheden) goed?
Oud 24-04-2006, 13:34
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Hihi, zo ongeveer 2.5 maand nu. Best tof eigenlijk, gisteren was trouwens erg leuk .

Oud 24-04-2006, 13:37
Thee Muts
Thee Muts is offline
We hebben een heerlijk weekend gehad en ons weer erg typisch gedragen Allebei lekker genieten van aandacht van anderen, en toch ook steeds weer even duidelijk laten zien dat we bij elkaar horen. Heerlijk als hij zo trots met mij rondloopt en we er echt megaverliefd uitzien! Leuk om dat na bijna twee jaar nog zo sterk te hebben

Oh, en de beste vriend van mijn broertje toonde ook aardig wat interesse in mij, leverde af en toe wel grappige situaties op dit weekend
Oud 24-04-2006, 13:52
Nuck
Nuck is offline
Vanavond zie ik hem weer, hij gaat 6 uur reizen om 1 nachtje bij mij te zijn (L)

Regels voor berichten