|
|
||
|
Citaat:
En ik weet wel dat het ooit wel beter zal worden, maar de herinnering niet, en dat is kut.
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: Ja goedgoed. Hij belde me om 03:00 's nachts dronken op vanaf een feest, vraagt ie waarom ik zo brak klink.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
OT: wauw! Hij is lief en leuk en lekker en, en, en...
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Goed hoor, we hebben de ringen en ik ben er heel erg blij mee! Ik wil de mijne al om Moet nog ongeveer een maand wachten
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() OT: Pfff. Had het gewoon moeten doen. Blegh. Maar! Ik voel me wel een stuk beter, en dat is knetterfijn!
|
|
||
|
Citaat:
Als ik hem zie keur ik hem geen blik waardig en als hij me ooit mocht aanspreken, kan hij niet meer verwachten dan een klap in zijn gezicht. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Inderdaad, blokkeer 'm voorlopig even. Totdat je zelf alles een beetje op een rijtje hebt en de hele situatie een plekje hebt gegeven. Die emotionele buien zijn niet leuk en dat lokt dit wel uit. Even rust is wel zo fijn, zeker voor jou!OT: |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Sterkte hè! |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #33 x-spekkie-x | 496 | 11-05-2006 15:32 | |
| Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #33 Ruby | 3 | 01-05-2006 14:26 | |
| Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (deel 2) Verwijderd | 498 | 29-08-2004 11:58 | |