Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
- kort (iets te kort, als je het mij vraagt) blauw/zwart jurkje met een raar oorsters patroon er op
- een soort van netpanty, maar dan met 'lijnen die kriskras door elkaar lopen' en niet van die rechte vakjes - lange zwarte stoffen binnen-jas (als in: je kan 'm ook gewoon binnen dragen, hij is niet warm ofzo) - zwarte laarsjes op hakken (kom wel net van buiten ![]() - zwart-witte haarband, haar los |
![]() |
|
![]() |
- roze beenwarmers (Scapino)
- bruine vansjes (Britain) - zwarte veel te grote broek (mijn Dwayne ![]() - blauwe string (Jola) - groene bh (Hema) - VANMORGEN/VANMIDDAG; roze haltertopje met bloemetjes (Hema) en warm roze vest (Only) - NU; groen Flogging Molly shirtje (LL)
|
-zwart haltertopje van H&M
-roze boxershort met kleine bloemetjes (Zeeman) -3kwart baggy spijkerbroek -gestreepte kousen zwart-wit -roze bloesje met witte streep -nep all stars van de action van 1,79 euro, zilver geverfd met een rode streep en rooie veters (*trots*) en een zwarte muts met een roze bloemetje erop ja en kettings en armbands enzow
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb me omgekleed trouwens, ik heb nou m'n nieuwe paarse rib-rokje aan met dezelfde netpanty en met een zwart nettruitje met uitlopende mouwen en een spagettitopje er onder.. maar dat terzijde. |
![]() |
|
Verwijderd
|
* Donkergrijze broek met persvouw Benneton
* Witte longsleeve waarbij de opening van de kraag op mijn schouders begint, zodat de kraag met een punt op m'n rug ligt, en de andere punt voor. ![]() * zwarte instappers met smal toelopende neuzen. Bronx * donkerbruine suede riem * lichtbruine oogschaduw, zwarte mascara * Haar met een speld losjes omhoog, wat losse plukken e.d * zilveren horloge, zwart/wit strak kettinkje met ini-mini kraaltjes |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kun je mij vertellen, waar je ze allemaal kunt kopen, en vanaf welke maat gaan ze? |
![]() |
|
![]() |
-Wit ondergoed
-Zwarte Tweety sokken -Donkerblauwe spijkerbroek met aan de zijkant boven en onderkant rafels -Zwart truitje met col en in het bruin/goud een grote B voorop en Jeans en op de achterkant in het bruin/goud Brooklynn -Cremekleurige laarsjes met hakje -Haar los -Oogschaduw, mascara, oogpotlood en lippenstift -Zwart elastiekje om mn pols |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
OPGELET: veranderingen en evaluatie. Verwijderd | 212 | 13-01-2007 18:14 | |
Lifestyle |
Hoe lifestylish was jouw dag? Verwijderd | 500 | 17-09-2004 23:24 | |
Lifestyle |
Wear Yellow scarf | 371 | 11-09-2004 17:24 | |