Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
cheesy |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() In Flames - Episode 666.
||
Citaat:
![]() Ik kan me niet zo druk maken om het feit dat het standards zijn, ik kan nog net zo hard genieten van wéér een nieuwe uitvoering van "Round Midnight" als van een nummer dat ik nog nooit gehoord heb. Laat me ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het ligt er natuurlijk aan hoe tragisch het is. Als je op je tachtigste rustig doodgaat met een gelukkig leven achter de rug kies je iets dat meer 'grazioso' is (majeur), als je op je twintigste plotseling doogaat wordt het iets sobers (mineur). Voor dat laatste zou ik Glenn Gould op de piano kiezen, een fuga uit het WTK of de sinfonia in f mineur. Alternatief: de sarabande uit de vijfde cellosuite in c mineur (ook gebruikt in Max Payne II). Luitmuziek is ook mooi sober, Dowland of een Duitse 'meester'. De strijkkwartetten van Beethoven vind ik iets te lastig daarvoor. Orkestmuziek duurt te lang. Liszt-Chopin - Mes joies of Liszt - O lieb so lang du lieben kannst zijn ook mooi, maar wel wat slijmerig (die laatste ook wat gemeen bij een begrafenis). |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 |