Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2006, 18:38
idontcare
idontcare is offline
dodgeball

wtf, ging neeeeeeergens over.

edit: oja, vanmorgen keek ik belle en het beest met m'n kleine zusje. ken 'm uit m'n hoofd, dus leuk is ie wel
Oud 26-04-2006, 20:20
Verwijderd
Indy is zeker beter dan Jaws.

OT:

8 Mile

Ik heb een schijthekel aan de rapmuziek en aan Eminem en 'stoere' negers, maar toch heb ik me niet verveeld bij de film. Helaas wel stereotype personages, en veel cliché's, maar ja.

2.5/5
Oud 27-04-2006, 00:13
Dinalfos
Dinalfos is offline
Indy is natuurlijk niet beter dan Jaws.

Terror Firmer - 2/10

Nauwelijks de moeite waard, zelfs niet voor de liefhebbers van C-horror met een hoge cultwaarde. De film heeft een paar stevige gore momenten, maar het gevoel voor humor is echt té infantiel.
Oud 27-04-2006, 00:58
nnnn
nnnn is offline
Creepshow I, wat een mafheid
Oud 28-04-2006, 07:44
DanielC
DanielC is offline
Get Rich or Die Tryin' - Neeeee, helemaal niet zo slecht als dat iedereen je doet geloven. Maargoed, het is natuurlijk heel makkelijk om Fiddy en zijn makkers af te zeiken, en bovendien kan dat zelfs nog erg leuk zijn. Waar die 2.8 op IMDB vandaankomt is me dan ook geen raadsel, gewoon vervelende ventjes daar. 6.5/10
Oud 28-04-2006, 14:48
Otnemem
Otnemem is offline
No direction home: Bob dylan.

Mijn favoriete documentaire, film, iets, ooit gemaakt. Een interessanter mens bestaat niet. En dat Scorsese's fingerprints all over zijn helpt op z'n minst gezegd ook wel.
Oud 28-04-2006, 18:09
Darth Lotteke
Darth Lotteke is offline
Citaat:
DanielC schreef op 28-04-2006 @ 08:44 :
Get Rich or Die Tryin' - Neeeee, helemaal niet zo slecht als dat iedereen je doet geloven. Maargoed, het is natuurlijk heel makkelijk om Fiddy en zijn makkers af te zeiken, en bovendien kan dat zelfs nog erg leuk zijn. Waar die 2.8 op IMDB vandaankomt is me dan ook geen raadsel, gewoon vervelende ventjes daar. 6.5/10
Mijn hele vertrouwen in jouw judgement is in één klap verdwenen.
Oud 28-04-2006, 18:34
DanielC
DanielC is offline
Citaat:
Darth Lotteke schreef op 28-04-2006 @ 19:09 :
Misschien moet je ook maar eens overwegen om 'm te gaan kijken. Het is echt zo slecht niet hoor. Oké, hier en daar komt het natuurlijk wat te kort en er is veel van de 'grotere' films gestolen (bijv. Taxi Driver en Goodfellas). Maar het is echt schromelijk overdreven hoe de film wordt afgekraakt.
Oud 28-04-2006, 18:48
Verwijderd
De indringer (2005)

Wel aardig, maar het hele plot hangt van toevalligheden aan elkaar. Desondanks, Belgen zijn schattig.
Oud 29-04-2006, 08:07
DanielC
DanielC is offline
Good night, and good luck - Ik was een beetje lui, moe, misselijk en ongeintresseerd gisteravond in de bios, dus ik heb zo ongeveer 4/5 van het dialoog gemist. Maar 1,5 uur Zwart-Wit op het grote scherm is altijd genieten. Strathairn was ook heel erg goed, en ondanks dat ik bijna alles gemist heb (waar het om ging dan) vond ik het toch mooi. 8/10
Oud 29-04-2006, 13:18
Rioto
High tension - zeer vet
Oud 29-04-2006, 14:23
Tiño
Tiño is offline
lucky number slevin.

echt een super film!
mix van guy ritchy/quentin tarantino achtige films, met een boeiend,grappig ,spannend verhaal.

De moeite meer als waard.

8,5/10
Oud 29-04-2006, 20:42
ook hallo
ook hallo is offline
Face off

Ongeloofwaardig verhaal, nog best goed geacteerd dta wel. Alleen heeft John Travolta een rotkop en Nicolas Cage ook dus dat was wel irritant.
Oud 29-04-2006, 21:58
bbyn
bbyn is offline
Ice Age 2

die 's egt geweldig grappig
Oud 30-04-2006, 00:18
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
ook hallo schreef op 29-04-2006 @ 21:42 :
Face off

Ongeloofwaardig verhaal, nog best goed geacteerd dta wel. Alleen heeft John Travolta een rotkop en Nicolas Cage ook dus dat was wel irritant.
Net of dat bij die film wat uit maakt.
Oud 30-04-2006, 00:25
Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Darth Lotteke schreef op 28-04-2006 @ 19:09 :
Hier sluit ik mij bij aan, puur omdat je "fiddy" zegt.
Oud 30-04-2006, 08:01
flyaway
flyaway is offline
50 first dates
Oud 30-04-2006, 08:24
Lugosi
Lugosi is offline
garden state en die vond ik heel leuk en lief. (L)
Oud 30-04-2006, 12:44
Aurora
Aurora is offline
What's eating Gilbert Grape.

Geweldige film.
Oud 30-04-2006, 13:20
Qimm
Qimm is offline
X-men 2 (hoei Hugh Jackman ) Ja wel leuk, ik was helemaal verslaafd aan de tekenfilm en vind het zoooo jammer dat Gambit er niet in mee doet
Oud 30-04-2006, 15:49
nudiejeans
nudiejeans is offline
House of wax die uit 2005

Echt fucking enge film, maja ik vind een film snel eng. En horror...
Oud 30-04-2006, 15:51
DanielC
DanielC is offline
Ilsa, She Wolf of the SS - Ilsa. <3

21 Grams - Wat een hoop veel te zwaar dramatisch gezeik. Maar wel goed.

Wild at Heart - Wel tof en Willem Dafoe. Zeker de 5 euro waard.
Oud 30-04-2006, 15:51
Verwijderd
Grandma's Boy Tja. Flauwe stonerfilm, niet de beste in zijn soort, maar min of meer vermakelijk.
Oud 30-04-2006, 15:54
wann
wann is offline
Léon Leuke film, aan te raden voor iedereen die hem nog nooit gezien heeft.
Oud 30-04-2006, 16:05
niña
niña is offline
Hoodwinked.
Af en toe grappig, vooral de eekhoorn. Maar een keer zien is genoeg.
Oud 30-04-2006, 16:30
Metal
Metal is offline
Citaat:
wann schreef op 30-04-2006 @ 16:54 :
Léon Leuke film, aan te raden voor iedereen die hem nog nooit gezien heeft.
Die is echt ontzettend gaaf.
Jean Reno en Natalie Portman spelen echt voortreffelijk in die film, ook al te lang niet meer gezien.

-

Duplex
Voorspelbare -(onderhoudende, dat wel) -verstand-op-nul-grap-en-grol komedie. En Ben Stiller natuurlijk.

7,5/10

It's always nice to find a simple, pleasant comedy amidst the horde of mainstream moneymakers released every year. It's not that I have a distaste for epics or over-produced movies, but after viewing overwhelming films, it's always fun to view a simple one shortly afterwards. And if that's what you're looking for -- a simple, sweet comedy -- then "Duplex" certainly fits the bill.
Oud 30-04-2006, 17:29
Verwijderd
Road House

Half gekeken, en het was hilarisch. Patrick Swayze, terwijl hij zwoel kijkt en zijn spieren aanspant voor de vrouwelijk dokter als ie een prikje krijgt: "Pain don't hurt!"

Bwahhahahaha. Ha. Hm.

X-Men 2

Mwaah, erg standaard en voorspelbaar. Gewoon een standaard actie film. Toch wel vermakelijk ergens, als je 'm kijkt in leuk gezelschap.
Oud 30-04-2006, 19:19
Qimm
Qimm is offline
Swaxyyyy! *kuch*
Oud 30-04-2006, 19:46
Verwijderd
Ik moest echt lachen om de topictitel
Maar eh morgen meer, ik ga zo een filmpje kijken en kan me nu de laatste niet herinneren, vandaar.
Oud 30-04-2006, 19:59
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
The Usual Suspects vrijdag op tv gezien. Nog nooit gezien, kende het plot gelukkig nog niet. Vond em daarom ook wel geniaal.
Oud 30-04-2006, 22:35
Verwijderd
The Cat Returns (Neko no Ongaeshi)

Vrolijke en grappige tekenfilm uit de Ghibli studio, die echter wat flauw wordt naarmate de film vordert. Weinig diepgang en enkele onzinnige scenes maken de film iets minder dan gehoopt.

3.5/5
Oud 30-04-2006, 23:27
Darth Lotteke
Darth Lotteke is offline
V for Vendetta
Ben net 10 minuten terug van de bios en ik ben nog helemaal high. Om voor 7en te kunnen slapen denk ik dat ik alles wat ik heb met Hugo Weaving maar even uit de kast trek.

(vertaling: ik vond hem helemaal te gek, maar ik geef toe: het moet je ding zijn)
Oud 30-04-2006, 23:35
Tiño
Tiño is offline
net terug van Remember a geisha,

vond het eigenlijk niets,maar dat komt omdat ik nietzoveel met de Japanse cultuur heb.

Verder wel mooie film,redelijk verhaal.

6/10
Oud 01-05-2006, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Mala schreef op 30-04-2006 @ 20:46 :
Ik moest echt lachen om de topictitel
Maar eh morgen meer, ik ga zo een filmpje kijken en kan me nu de laatste niet herinneren, vandaar.

Mr & Ms Smith, was wel ok.
Oud 01-05-2006, 02:26
Dexter_M
Dexter_M is offline
Rv

Eindelijk weer eens comedy met Robin Williams werd echt tijd.
En hij was weer erg leuk, alleen verhaal is erg 13 in een dozijn
6/10
Oud 01-05-2006, 08:19
DanielC
DanielC is offline
Hauru no ugoku shiro - Weer een hele mooie uit de Ghibli studio.

Corpse Bride - Wel leuk, maar er ontbrak toch iets. Jammer, had er meer van verwacht.
Oud 01-05-2006, 08:44
HeS-VdW
HeS-VdW is offline
spawn,geweldige film
Oud 01-05-2006, 09:01
Verwijderd
ora o mai piu'

slecht
Oud 01-05-2006, 11:49
Dinalfos
Dinalfos is offline
Slither - 8/10

Ondanks de hoge production values(een doodzonde als je echte cultstatus wilt bereiken) is dit een heerlijke B-film met veel humor, gore, excentriciteit en spanning. Het voldeed precies aan mijn verwachtingen
Oud 01-05-2006, 17:22
Uice
Uice is offline
Tombs of the blind dead, aardige Spaanse horrorklassieker. Helaas niet meer zo effectief als hij ooit geweest moet zijn. Wel een lekker sfeertje.
Oud 01-05-2006, 18:02
Rioto
The prophecy - viel me tegen 5/10
Oud 01-05-2006, 19:39
keeszor
keeszor is offline
Amerian soldiers - A day in Iraq

Redelijke film ik denk dat het wel een goed beeld geeft vand e dreiging die de soldaten daar voelen en de dreiging die de bevolking voelt. Wel te nationalistisch ed. Maar ik heb me er wel mee vermaakt.
Oud 01-05-2006, 22:09
heavinly
heavinly is offline
Memoirs of a Geisha.
Wauw.. Echt een supermooie film.
Oud 01-05-2006, 22:39
ST*R
ST*R is offline
Crash.
Oww wat vond ik m goed en aangrijpend!!
(en ik heb gehuild)
Oud 02-05-2006, 08:55
DanielC
DanielC is offline
Robin Hood Prince of Thieves - Was wel oke. Beetje gewoontjes misschien maar wel een avond goed vermaak. Rickman was weer geweldig

The Wizzard of Oz - Hier en daar een beetje truttig maar oh wat leuk. Het verhaal waar ik als kleine jongen nog steeds van droom.
Oud 02-05-2006, 10:44
Verwijderd
Ice Age II

Gaaaaf
Oud 02-05-2006, 23:56
Verwijderd
Burt Munro The world's fastest Indian

Een avonturenfilm die me in het begin niet echt zo boeide, maar ik ging echt meeleven door het geweldige acteerwerk van Anthony Hopkins. Hij speelt Burt Munro (die haha, een tweelingbroer heeft die Ernie heette ) rond 1960, die de droom heeft om met zijn Indian, een motor, een wereldrecord te vestigen. Hiervoor moet hij naar Amerika, naar de Bonneville Salt Flats en de film volgt hem op zijn reis en tijdens zijn verblijf in Bonneville. Hij ontmoet hier een lading mensen waarmee die dan opzich leuke dingen beleeft. Probleem tijdens dit alles is wel dat Burt te horen kreeg dat hij last heeft van zijn hart, maar zijn droom is zo belangrijk dat hij toch doorgaat.
Voor mij niet echt een film om naar de bios te gaan, maar Anthony Hopkins en de sprankjes humor hier en daar maken veel goed.

Oud 03-05-2006, 00:30
__
__ is offline
Wallace & Gromit en daarna nog Supersize Me.
allebei wel ok, w&g was leuker dan supersize me. supersize me was leuk om een keertje gezien te hebben, maar verder niet extreem boeiend.
Oud 03-05-2006, 01:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Harold & Kumar go to White Castle

Oh mijn god wat een domheid. Maar wel zeer vermakelijke domheid. Als je gewoon lekker ongecompliceerd wilt lachen om stonerhumor, dan is dit echt een topfilm.

PS: Het helpt trouwens ook wel als je 'm om 3 uur 's nachts kijkt als je niet kan slapen van de meligheid.
Oud 03-05-2006, 10:59
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Lucky Number Slevin ,
Komisch, verassend en een beetje QT (zoals verwacht) .

Regels voor berichten