Advertentie | |
|
![]() |
|
Get Rich or Die Tryin' - Neeeee, helemaal niet zo slecht als dat iedereen je doet geloven. Maargoed, het is natuurlijk heel makkelijk om Fiddy en zijn makkers af te zeiken, en bovendien kan dat zelfs nog erg leuk zijn. Waar die 2.8 op IMDB vandaankomt is me dan ook geen raadsel, gewoon vervelende ventjes daar. 6.5/10
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Good night, and good luck - Ik was een beetje lui, moe, misselijk en ongeintresseerd gisteravond in de bios, dus ik heb zo ongeveer 4/5 van het dialoog gemist. Maar 1,5 uur Zwart-Wit op het grote scherm is altijd genieten. Strathairn was ook heel erg goed, en ondanks dat ik bijna alles gemist heb (waar het om ging dan) vond ik het toch mooi. 8/10
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ilsa, She Wolf of the SS - Ilsa. <3
![]() 21 Grams - Wat een hoop veel te zwaar dramatisch gezeik. Maar wel goed. ![]() Wild at Heart - Wel tof en Willem Dafoe. Zeker de 5 euro waard. ![]()
|
Verwijderd
|
Grandma's Boy Tja. Flauwe stonerfilm, niet de beste in zijn soort, maar min of meer vermakelijk.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Jean Reno en Natalie Portman spelen echt voortreffelijk in die film, ook al te lang niet meer gezien. - Duplex Voorspelbare -(onderhoudende, dat wel) -verstand-op-nul-grap-en-grol komedie. En Ben Stiller natuurlijk. ![]() 7,5/10 It's always nice to find a simple, pleasant comedy amidst the horde of mainstream moneymakers released every year. It's not that I have a distaste for epics or over-produced movies, but after viewing overwhelming films, it's always fun to view a simple one shortly afterwards. And if that's what you're looking for -- a simple, sweet comedy -- then "Duplex" certainly fits the bill.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mr & Ms Smith, was wel ok. |
![]() |
|
Hauru no ugoku shiro - Weer een hele mooie uit de Ghibli studio.
Corpse Bride - Wel leuk, maar er ontbrak toch iets. Jammer, had er meer van verwacht.
|
Verwijderd
|
Burt Munro The world's fastest Indian
Een avonturenfilm die me in het begin niet echt zo boeide, maar ik ging echt meeleven door het geweldige acteerwerk van Anthony Hopkins. Hij speelt Burt Munro (die haha, een tweelingbroer heeft die Ernie heette ![]() Voor mij niet echt een film om naar de bios te gaan, maar Anthony Hopkins en de sprankjes humor hier en daar maken veel goed. ![]() |
![]() |
|
|