Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2006, 15:48
I C U
I C U is offline
Raar, oude liefdes. Maar wel leuk Het was weer gezellig, enne, vanavond wordt vast ook heel leuk
Oud 28-04-2006, 15:49
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 28-04-2006 @ 15:58 :
Ik zat er ook. Wat grappig! Op welke school zit jij dan? Ik heb iig contact gehad met Oudenbosch (ofzoiets, iig Breda), Zoetermeer, en Groningen ofzo. En welk hotel?
Christelijk gymnasium, in Utrecht.
Groningen zat bij ons in het hotel! Allemaal van die kakkertjes, en ze waren altijd dronken
Ik zat in hotel Luciani. (vlakbij station termini)
En jij?!
Oud 28-04-2006, 16:13
Verwijderd
Het is goed zo.
Oud 28-04-2006, 16:15
I C U
I C U is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 28-04-2006 @ 16:49 :
Groningen zat bij ons in het hotel! Allemaal van die kakkertjes, en ze waren altijd dronken
En jij?!

Ik zat vorig jaar in hotel Luciani! En dit jaar zat mijn school er weer, met die figuren uit de vijfde! Afgelopen week! HIP! Toevallig nog contact mee gehad?
Oud 28-04-2006, 16:27
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
I C U schreef op 28-04-2006 @ 17:15 :

Ik zat vorig jaar in hotel Luciani! En dit jaar zat mijn school er weer, met die figuren uit de vijfde! Afgelopen week! HIP! Toevallig nog contact mee gehad?
Jij woont toch niet in Groningen?
Of was er nog een derde school?
Nouja, in ieder geval, met die groningers had ik wel een beetje contact, ze schoven een briefje onder onze deur door waarop stond:
'Party in kamer 21. Ladies night (dames gratis!)', wat wel lachwekkend was. En de meisjes noemden een jongen genaamd steven altijd 'stoven'. OKÉ.

Maar hadden jullie ook van die eigenaardige schoonmakers? Die van ons aten al het voedsel in onze kamer op!
Oud 28-04-2006, 16:31
__
__ is offline
wie kreeg er hier vanmiddag bloemen? he?
Oud 28-04-2006, 16:40
Verwijderd
Hij is vreselijk lief voor me, hij zorgt echt goed voor me. Ik vertrouw hem helemaal en voel me veilig bij hem. Nu is hij even werken, maar vanavond gaan we lekker samen bankhangen
Oud 28-04-2006, 17:05
Estar
Estar is offline
Het is uit.

Maar ik mis em niet
Oud 28-04-2006, 17:43
I C U
I C U is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 28-04-2006 @ 17:27 :
Nouja, in ieder geval, met die groningers had ik wel een beetje contact, ze schoven een briefje onder onze deur door waarop stond:
'Party in kamer 21. Ladies night (dames gratis!)', wat wel lachwekkend was. En de meisjes noemden een jongen genaamd steven altijd 'stoven'. OKÉ.

Maar hadden jullie ook van die eigenaardige schoonmakers? Die van ons aten al het voedsel in onze kamer op!
Een derde school ja, ik woon idd NIET in Groningen maar vooruit, mijn geliefde school heeft zich dus blijkbaar gedragen?

Wel praktisch hotel, trouwens, Luciano.

OT: Zin in vanaaf!
Oud 28-04-2006, 18:01
M'ne
M'ne is offline
Ik wil zo graag vanavond met hem zijn, ons helemaal bezatten en samen in bed duiken...
Oud 28-04-2006, 18:04
Verwijderd
Ik vind m vervelend en irritant en ik weet niet waarom waardoor hij het niet snapt. maar aaaaaaargh.

en we gaan morgen op vakantie en vanaf nu zijn we dus nonstop samen en eigenlijk wil ik nu liever even alleen zijn ofzo
Oud 28-04-2006, 19:04
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
Ave schreef op 28-04-2006 @ 19:04 :
Ik vind m vervelend en irritant en ik weet niet waarom waardoor hij het niet snapt. maar aaaaaaargh.

en we gaan morgen op vakantie en vanaf nu zijn we dus nonstop samen en eigenlijk wil ik nu liever even alleen zijn ofzo
Ik snap jou hoor, vat mijn opmerking dan ook niet verkeerd op...

Maar ik wou dat ik in jou schoenen stond. Een week weg met mijn (ex)lief, toen alles nog goed was...
Oud 28-04-2006, 20:13
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
En jij?!
Akropoli ofzoiets, ook bij station termini grappig joh! Heb met 1 zo'n kakker nog vet lang gepraat, Julius ofzo, wat een grap
Wat grappig zeg, waren we er dus tegelijk.

edit: die kakker kwam uit groningen dus

Laatst gewijzigd op 28-04-2006 om 21:16.
Oud 28-04-2006, 21:16
Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Citaat:
En jij?!
Haha, wtf, ik heb toen ik op Rome-reis was ook in dat hotel gezeten.

OT: Kut, maarja het viel te verwachten. We kijken gewoon verder.
Oud 28-04-2006, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 28-04-2006 @ 17:40 :
Hij is vreselijk lief voor me, hij zorgt echt goed voor me. Ik vertrouw hem helemaal en voel me veilig bij hem. Nu is hij even werken, maar vanavond gaan we lekker samen bankhangen
Ik vin dhet echt stom dat ik mezelf dat afvraag he, maar is jullie relatie nu echt zo perfect? Nee, geen enkele relatie is perfecht, iedere relatie kent z'n ups en downs. Ik vraag me alleen af of jullie echt nooit ruzie hebben, of je je nooit een keer ergert ofzo? Uit je posts blijkt van niet... Is dat echt zo?
Oud 28-04-2006, 22:05
Zebra
Zebra is offline
(is nog steeds HvJ) Sinds vandaag een nieuwe liefde, héérlijk!
Oud 28-04-2006, 23:22
T!ne
T!ne is offline
Ik denk dat het dinsdag gedaan gaat zijn.. Heb er genoeg van. Ik denk dat ik nu pas besef wat ik mezelf allemaal heb voorgelogen. Ik ben helemaal nooit verliefd op hem geweest (misschien wel zo heel beginnende kriebels, maar die zijn nooit geëvolueerd). En dat komt waarschijnlijk door al die opmerkingen + hij wordt niet zo geaccepteerd bij mijn vrienden + hij is niet moeders mooiste + hij is geen slingerplant zoals mij (ja die vergelijking werd door een vriend van me gemaakt..) ..
En het feit dat hij zo dolverliefd is op me maakt het er echt niet makkelijker op. Maar ik moet zo denken: ik zie hem nog een maand en dan een maand examens en daarna misschien nog heel af en toe.. Die boze blikken van zijn vrienden zal ik er dan maar moeten bijnemen..

Dit ben ik nu allemaal te weten gekomen door een avondje te gaan bowlen met allemaal koppeltjes. Ik voelde me zo rotslecht. Zij zo supergelukkig en dolverliefd.. Dat wil ik ook terug zijn! Zoals vorige keer.. Was echt zalig (ook al is het dan mis gelopen)!
Ik wil echt hopeloos verliefd worden..
Maar eerst nog hem duidelijk maken dat het voor mij niet meer gaat..

Pff ik draai zot denk ik..
Oud 29-04-2006, 08:24
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 28-04-2006 @ 17:27 :

Zulke jongens hebben wij ook in de 6e, die in de 5e zijn alleen maar lief. Op de Spaanse trappen, als er ruzies of dronken mensen waren, riepen ze de hele tijd 'als ze maar niet aan onze meisjes komen...'

En LOL voedsel opeten Geen idee, had daar nooit wat liggen. Ze maakten iig wel goed schoon.
Oud 29-04-2006, 09:12
kaakbeuker
kaakbeuker is offline
Zoenen
"Sorry ben niet klaar voor een relatie"
keer daarna
Weer zoenen
"Sorry, gaat echt te snel dit, ben wel verliefd, maar niet klaar voor een relatie, sorry"
Keer daarna bijna seks
"Sorry, als het iets vroeger was geweest waren we vast verder gegaan, dit gaat veels te snel"
Terwijl ik notabene degene ben die expres nooit begint met zoenen en dergelijke omdat ik haar niet kwijtwil omdat ik bang ben dat ik overhaast omdat ze dat telkens zegt -.-
Oud 29-04-2006, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Zebra schreef op 28-04-2006 @ 23:05 :
vertel, nu snap ik er niets meer van

OT: gaat heerlijk, geweldig goed en nog steeds verliefd <3
Oud 29-04-2006, 10:41
Methuselah
Methuselah is offline
Goed.
Oud 29-04-2006, 10:50
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Estar schreef op 28-04-2006 @ 17:05 :
Het is uit.

Maar ik mis em niet
Wees blij

Hier alles goed We gaan een leuk weekend te gemoet met onze vrienden, heb er zin aan
Oud 29-04-2006, 10:50
Flip!
Flip! is offline
Gisterenavond was zalig. Eerst naar de Ikea geweest, beetje het kind uitgehangen samen met hem (tikkertje ).
En toen naar zijn huis gegaan, samen onder de zonnehemel gelegen, samen in bad gegaan, samen gedouched, samen tv gekeken, en in slaap gevallen. Half 4 schudde ie me wakker ;'Moest jij niet allang thuis zijn?'

Oud 29-04-2006, 10:54
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Zebra schreef op 28-04-2006 @ 23:05 :
Eerst was het uit, toen een paar dagen later weer aan en nu heb je na een paar weken alweer een ander?
Oud 29-04-2006, 10:54
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 29-04-2006 @ 11:54 :
Eerst was het uit, toen een paar dagen later weer aan en nu heb je na een paar weken alweer een ander?
En terecht.
Oud 29-04-2006, 10:59
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 29-04-2006 @ 11:41 :
Goed.
Vertel!
Oud 29-04-2006, 11:02
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 29-04-2006 @ 11:59 :
Vertel!
Ben momenteel geen eenzame vrijgezel meer hé.
Oud 29-04-2006, 11:26
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
T!ne schreef op 29-04-2006 @ 00:22 :

Maar eerst nog hem duidelijk maken dat het voor mij niet meer gaat..
Ja dat. En idd als ik andere stelletjes zie, weet ik dat ik me niet voel zoals ik me hoor te voelen. Ik hou niet meer genoeg van hem, heb geen zin meer om 'voor altijd' bij hem te zijn, met hem te trouwen enzo (wat ik vroeger wel wilde). Ik denk teveel aan andere jongens. En vooral aan één speciaal.. Hij zei dat hij gisteravond ook in denhaag zou zijn, ik heb de hele tijd gekeken of ik hem zag..
Maar net als bij T!ine vindt mn vriend mij nog wel helemaal geweldig, zegt dat hij mij het belangrijkste vindt in zn leven..
Omg dit gaat erg worden..
(maarja ik kan natuurlijk niet alleen voor hem bij hem blijven..)
Oud 29-04-2006, 13:42
Missy
Missy is offline
Citaat:
ST*R schreef op 29-04-2006 @ 12:26 :
Ja dat. En idd als ik andere stelletjes zie, weet ik dat ik me niet voel zoals ik me hoor te voelen. Ik hou niet meer genoeg van hem, heb geen zin meer om 'voor altijd' bij hem te zijn, met hem te trouwen enzo (wat ik vroeger wel wilde). Ik denk teveel aan andere jongens. En vooral aan één speciaal.. Hij zei dat hij gisteravond ook in denhaag zou zijn, ik heb de hele tijd gekeken of ik hem zag..
Maar net als bij T!ine vindt mn vriend mij nog wel helemaal geweldig, zegt dat hij mij het belangrijkste vindt in zn leven..
Omg dit gaat erg worden..
(maarja ik kan natuurlijk niet alleen voor hem bij hem blijven..)
Succes!
Oud 29-04-2006, 13:55
Verwijderd
hij doet lullig en ik vind m nog steeds te gek, ik ben echt een idioot :x
Oud 29-04-2006, 13:59
CSN
CSN is offline
De eerste twee weken waren een stukje cake. Nu begin ik mij af te vragen hoe ik in godsganzenaam zo stom kan zijn geweest alle contact te verbreken.
Oud 29-04-2006, 14:23
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zijn gangetje.
Oud 29-04-2006, 15:09
__
__ is offline
Citaat:
Bob der Bär schreef op 28-04-2006 @ 22:16 :
Haha, wtf, ik heb toen ik op Rome-reis was ook in dat hotel gezeten.
ja en ik ook geloof ik
Oud 29-04-2006, 15:09
Verwijderd
Ben ik dan de enige die op Romereis gewoon in een tentje op een dubieuze camping heeft moeten verblijven?
Oud 29-04-2006, 15:16
__
__ is offline
Citaat:
Katje schreef op 29-04-2006 @ 16:09 :
Ben ik dan de enige die op Romereis gewoon in een tentje op een dubieuze camping heeft moeten verblijven?
dat lijkt me wel ja wtf daar heb ik echt nog nooit van gehoord. dat lukt toch nooit, op een camping met al die leerlingen en al dat ja gedoe?

om maar even offtopic te blijven
Oud 29-04-2006, 15:24
Verwijderd
Viel wel mee, gewoon ieder zn eigen tentje opzetten en week later weer afbreken. En ja, we kregen dus van dat typische kampeten uit een grote ketel en dat mochten we op de grond opeten met onze zelfmeegebrachte plastic bordjes vol gras, en daarna hadden we AFWASCORVEE (en 's ochtends kregen we lauwe thee uit diezelfde ketel)
Oud 29-04-2006, 15:56
Verwijderd
Zullen we de romereis verder via pm bespreken?

OT: Tja... Wat kun je er van zeggen Hahaha...
Oud 29-04-2006, 16:21
Toet0r
Toet0r is offline
Ik heb zin om vanavond heel veel bekenden tegen te komen in de stad!
Oud 29-04-2006, 16:50
woezel
woezel is offline
gisteren met een jongen gezoend waar ik een paar weken geleden nog over postte dat het leuk is om gewoon met een jongen op te schieten en weten dat er niks is.
niet dus
Oud 29-04-2006, 22:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh wat issie toch een domme piemel!
Hij liep zielig te doen want 'ík kan niks meer zeggen tegen je' 'je doet zo kortaf'. Dus ik zeg dat dat komt omdat ie alleen nog maar over muziek lult, en dan in een hele saaie manier. En dan komt hij met het verhaal dat dat het enige is waar hij over kan praten, omdat hij niet meer over zijn leven mag praten. Omdat ik te jaloers zou zijn. Dus ik dacht dat hij bedoelde dat ik had gezegd dat hij niet moest verwachten dat ik blij zou zijn als hij na 2 weken met een of andere slet uit zou gaan
Maar hij dacht dat ik te jaloers was op zijn hele leven en hij er dus niet over mocht praten, terwijl ik alleen een keer als soort van grapje had gezegd dat ik jaloers was op zijn vrienden omdat ze zoveel uitgingen en naar toffe concerten enzo.
Godver wat een lul.
Oud 30-04-2006, 01:37
Verwijderd
Citaat:
Secret Agent schreef op 28-04-2006 @ 22:16 :
Ik vin dhet echt stom dat ik mezelf dat afvraag he, maar is jullie relatie nu echt zo perfect? Nee, geen enkele relatie is perfecht, iedere relatie kent z'n ups en downs. Ik vraag me alleen af of jullie echt nooit ruzie hebben, of je je nooit een keer ergert ofzo? Uit je posts blijkt van niet... Is dat echt zo?
Zelden tot nooit. Het komt praktisch niet voor dat we ruzie hebben, is eerder uitzondering dan regel. We zijn allebei best van die praters, dus over het algemeen komen we daar dan ook snel weer uit, als het al voorkomt.
Het zal voor sommige mensen misschien idioot klinken, ik weet het, maar goed, zo is het wel. Ik ben dan ook supereerlijk als ik zeg dat ik geen minpunten kan opnoemen in onze relatie. Eigenlijk...

Ik ken dan ook wel van die stellen die echt om álles ruzie kunnen maken. Dan snap ik gewoon niet wat je nog bij elkaar doet...
Oud 30-04-2006, 09:04
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Missen is niet leuk. Dat ik iemand zo kan missen vrijdag nog gezien zie hem wel vaker een week niet. Dan bellen we onwijs veel enzo. Nu zit hij in Frankrijk en kan ik niet veel bellen. 10 min per dag. Ineens mis ik hem ontzettend.
Oud 30-04-2006, 09:16
Verwijderd
Tja
Oud 30-04-2006, 09:24
whertus
whertus is offline
ik mis mn (ex)vriendin.. ja wat wil je.. tis sinds gister uitgegaan... :x
Oud 30-04-2006, 09:57
m.
m. is offline
te kut... ik zal er niet op in gaan hier.. maar.. mja
Oud 30-04-2006, 10:09
Briseďs
Briseďs is offline
Alle mannen zijn eikels en waarom zijn ze allemaal bezet en/of lelijk

Ik voel me kut
Oud 30-04-2006, 10:34
Nienna*
Nienna* is offline
Ik voel me ook kut. Zo naar gedroomd dat ik het nog steeds voel terwijl het maar een droom was en we blij zijn met elkaar..
Oud 30-04-2006, 10:58
Verwijderd
Heel veel beter Volgens mij ben ik nu wel voor 90% overheen, en dat vind ik al heel wat.
Oud 30-04-2006, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 30-04-2006 @ 02:37 :
Zelden tot nooit. Het komt praktisch niet voor dat we ruzie hebben, is eerder uitzondering dan regel. We zijn allebei best van die praters, dus over het algemeen komen we daar dan ook snel weer uit, als het al voorkomt.
Het zal voor sommige mensen misschien idioot klinken, ik weet het, maar goed, zo is het wel. Ik ben dan ook supereerlijk als ik zeg dat ik geen minpunten kan opnoemen in onze relatie. Eigenlijk...

Ik ken dan ook wel van die stellen die echt om álles ruzie kunnen maken. Dan snap ik gewoon niet wat je nog bij elkaar doet...
. Herkenbaar. Als we dan eens 'ruzie' hebben, is het meer een goede discussie en nog wat gejank van mijn kant uit (als ik me machteloos voel ga ik janken, mja). Bij ons geen slaan met de deuren, gigantisch geschreeuw en kapot servies. En we hebben in die bijna 3 jaar samen hooguit 2 of 3 keer 'ruzie' gehad.
Oud 30-04-2006, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Nienna* schreef op 30-04-2006 @ 11:34 :
Ik voel me ook kut. Zo naar gedroomd dat ik het nog steeds voel terwijl het maar een droom was en we blij zijn met elkaar..
Oh ik ken dat! Vanochtend schrok ik echt wakker. Droomde dat hij weg met de trein was en dat hij allang thuis had moeten zijn, maar dat hij er nog niet was. En niemand wist waar hij was, en ik kon hem niet bereiken en niemand wist wat er gebeurt was. Aaaah!
Lekker is dat dan, wakker worden en gewoon zien dat hij naast je ligt

Citaat:
ChocLot schreef op 30-04-2006 @ 13:01 :
En we hebben in die bijna 3 jaar samen hooguit 2 of 3 keer 'ruzie' gehad.
Zoiets inderdaad. En we hebben allebei een hekel aan ruzie maken (wat opzich wel vrij logisch, maar we gaan ons dan allebei enorm k*t voelen) dus vaak komt het niet eens zover. Wat dat betreft (heel fout) zijn we echt van die hulpverleners: benoemen wat je dwarszit, het bij je eigen gevoel houden en uitleggen wat je nodig hebt

Ontopic: Vandaag sinds lange tijd weer werken, inclusief slaapdienst. Jeugh. Ach ja, nog een maandje en dan ben ik daar hopelijk voorlopig vanaf. Vanochtend dus extra uitgebreid geknuffeld, gisteren erg lekker gevreeën en morgen weer de heel dag samen!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten