![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Go on! ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wil ik de surinamers er nog wel even bij halen, dat was enkele jaren geleden ook nog tuig en messentrekkers en weet ik veel wat in de volksmond. De kloof tussen surinamers en nederlanders was stukken kleiner dan de kloof die je nu ziet. Dit duurt gewoon nog een hele lange tijd volgens mij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben benieuwd of de schade nog hersteld kan worden... Zelf heb ik er iig weinig vertrouwen in. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dan kun je de kern van het probleem aanpakken, veel effectiever dan je doodzeuren over wat ze uitvreten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Toen ik een keer lastig gevallen was door een Marokkaanse jongen, zei een andere Marokkaanse jongen tegen me dat ik in het vervolg beter niet in de buurt van die lui komen. Waarop ik zei: ik moet afgaan op uiterlijk? Jij bent toch aardig? Moet ik jou dan soms ook omzeilen? Ja, sommigen doen dat helaas. Het is ze niet kwalijk te nemen, noch goed te praten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Hoe erg worden Chinezen of Indonesiers gediscrimineerd? Naar mijn weten niet/nauwelijks. En ik kan nou niet zeggen dat bijvoorbeeld tijdens het uit gaan het de Chinezen of Indonesiers zijn die lopen te klieren... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wil je normaal behandelt worden, dan moet je je ook normaal behandelen. Veel allochtonen van deze generatie hebben nou eenmaal gedacht 'kom, wij hebben recht op een eigen identiteit,want wij zijn zo bijzonder'. Mwa, van een bijstandsuitkerinkje je leven van rondhangen financieren en zeiken op alles wat Nederlands is, je 'eigen' taal die je nog nooit in je vaderland gehoord hebt spreken, en over het algemeen gewoon vervelend gedrag vertonen zijn over het algemeen een goede manier om ook een eigen identiteit aan te nemen, maar niet om goed behandelt te worden. Gedraagt een allochtoon zich normaal, dan gedraag ik me normaal; gedraagt een nederlander zich als een eikel, dan reageer ik daar net zo op als wanneer een allochtoon dat zou doen. eerlijk gezegd vind ik niet dat Nederland(ers) verantwoordelijk zouden moeten zijn voor het gedrag van allochtonen;ze zijn zelf verantwoordelijk voor hun eigen leventje, net als Nederlanders zelf. Er is geen goede basis die verpest wordt door Nederland(ers); er is een goede basis waar een aantal zelf gewoon geen gebruik van maakt.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||||
![]() |
Citaat:
Voor de mensen voor wie dat te ingewikkeld is het probleem in Jip-en-Janneke-taal; Wie brengt er nou problemen (1 van de 2 kiezen!)? a) (kleine) criminelen, asocialen, hangjongeren en radicalen b) allochtone nederlanders (marokkanen ed.) Diegene die voor b gekozen hebben adviseer ik ten strengste direct het land te verlaten, omdat Nederland nooit allochtoon-loos zal worden. Je spaart jezelf enorme moeite en frustratie en helpt ons enorm door jezelf uit deze samenleving te verwijderen. Jullie zijn incompatible met Nederland. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nou dan. Doe jezelf een plezier en denk na. Het enige dat dit topic dus bewijst is dat die "3e generatie die zo krampachtig vast moet houden aan hun 'eigen identiteit', terwijl ze nota bene hier geboren zijn" dit doet omdat er een legioen bladmongolen rondloopt in Nederland die die "3e generatie" geen Nederlandse "identiteit" gunt. Als jullie je nou is wat minder als kankerlijers zouden gedragen tegen die Marokkanen dan zouden ze ook niet zo hard op zoek zijn naar hun eigen identiteit, maar zich wellicht ooit is geaccepteerd voelen door Nederland. *zucht* |
![]() |
||
Citaat:
(of is er eigenlijk geen enkel probleem?) Je kan wel zeggen dat ze onterecht in een hoek gedrukt worden, maar is dat wel onterecht? Zijn er geen grote problemen dan? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als B niet altijd A is, maar jullie doen toch alsof dan drukken jullie dus een bevolkingsgroep over het randje. Groot gelijk hebben ze dat ze zich afzonderen, zich als B gaan gedragen (want dat wordt notabene van ze verwacht door jullie) en dat ze radicaliseren. Net goed. Ze doen precies wat van hun verwacht wordt. Als je ooit dat probleem op wilt lossen zul je A los moeten gaan zien van B. Bovendien kun je de problemen van A nooooooit oplossen als je continue blijft kankeren over B. Alle A-ertjes die niet onder categorie B vallen worden namelijk niet aangepakt. Het zou veeeeeel efficienter EN correcter zijn om gewoon alle A-ertjes knoerthard aan te pakken en te straffen (ooohh HARD geloof me ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Disrciminati en een hele bevolkingsgroep voor stront uitmaken hoort neit, dat lijkt me duidelijk, maar dat er grote problemen zijn in die specifieke bevolkingsgroep is een feit en dat feit negeren zal het echt neit beter maken. En beweren dat autochtoonse criminelen niet aaangepakt worden is niet echt logisch beste man, het is zelfs complete onzin. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|