Tot nu toe een 8 maar het zo een 9,9 moeten worden met leuke mensen in de stad enzo maar nu gaat iedereen naar dat lelijke Amsterdam en dan wordt het dus een één i.v.m. thuiszitten dus 8+1=9/2=4,5.
Een 4, er is totaal niets leuks gebeurd.
Vanmorgen de uitwisselingsstudenten op de trein gezet... Afscheid nemen is niet mijn sterkste kant. Verder was ik te moe om mee te gaan naar Amsterdam vandaag, dus zit ik een beetje versuft achter mijn pc, omdat ik overdag niet wil slapen.
Een 6, ik heb fijn de dag geisoleerd doorgebracht dus dat is sowieso een voldoende, en straks hopelijk nog Little Britain kijken en andere stoute dingen doen, dus het cijfer zal nog wel wat opgekrikt worden
Ik weet het niet zo goed. Was opzich wel leuk, maar erg nutteloos, niks gedaan. Verder voelde ik me vanavond een beetje kut, maar nu wel weer oke.
Nouja, een 5,5 dan maar.
-Door het mooie weer.
-De lol van gisteren waarvan ik nog steeds moet lachen.
-Feit dat ik me nieuwe stageplek heb gebeld en ik goed doorpraate en niet heb dichtgeklap
Maar ja, wel alleen.
Superlekker weer, lekker in de stad gehangen met vrienden, een hoop leuke dingen gekocht en vanavond lekker gekookt. Nu even een lekker rustig avondje met vooral veel bier en anime.