Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2006, 11:05
Toet0r
Toet0r is offline
beste vriendje begint over het weer te zeiken (het is warm, droog en de zonschijnt ) en vriendinnetje is onbereikbaar.
Ik ga wel alleen naar t bevrijdsingsfestival, tering.
Advertentie
Oud 05-05-2006, 12:19
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik heb al vaker gedacht dat we ons niet gelukkiger zouden kunnen voelen dan op dat moment, maar dan wordt toch maar weer eens bewezen dat we nóg meer geluk kunnen ervaren samen. En dat duurt nu al sinds woensdag, ik kan alleen nog maar zweven en eindelijk echt, écht onbezorgd genieten

Ik voel me echt zo goed gewoon, kan alleen nog maar van hem houden, van mezelf, van het leven, van alle dingen die we nog gaan doen en... Ja, ik ben echt verschrikkelijk gelukkig...

Mag ik nog even,
hier bij jou.
Mag ik nog een keer,
voor het leven.
Mag ik in stilte,
hier bij jou.
Mag ik nog een keer
om je geven.
Ik heb niet altijd juist geleefd,
maar toch iets moois geleerd.

En ik leef en ik leef.
Alles gaat fout maar ’t is goed,
zolang ik het beleef.

Want ik leef
Oud 05-05-2006, 12:37
Roos
Roos is offline
Ik ben mijn verloren liefje weer tegengekomen, na een half jaar geen contact, precies op dezelfde plek waar we elkaar hebben ontmoet <3

(zijn telefoon was gejat, die van mij was kapot gegaan )
Oud 05-05-2006, 13:33
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
Roos schreef op 05-05-2006 @ 13:37 :
Ik ben mijn verloren liefje weer tegengekomen, na een half jaar geen contact, precies op dezelfde plek waar we elkaar hebben ontmoet <3

(zijn telefoon was gejat, die van mij was kapot gegaan )
DAT is leuk
Oud 05-05-2006, 14:20
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Citaat:
Lelle_* schreef op 05-05-2006 @ 11:17 :
Ik heb het gister samen met mijn vriend (tijdelijk) uitgemaakt. Na 2 jaar en 3 dagen. En het doet heel veel pijn!
Lel, sterkte...
Oud 05-05-2006, 15:25
Roosje
Roosje is offline
Een week lang samen zijn is fijn. Ha-ha.
Oud 05-05-2006, 18:48
T!ne
T!ne is offline
Had vandaag een ik-wil-iedereen-knuffelen-dag.. Ik voelde me echt goed Ik besef dat ik mijn middelbare echt ga missen.. Volgend jaar gaat zó anders zijn..
Oud 05-05-2006, 18:53
Verwijderd
Hij is net 30 minuutjes bij me weg, en ik mis hem nu al weer Net samen lekker gegeten, en de vakantie betaald <3 Nu kunnen we echt lekker samen weg, een hele week!
Komende week wordt echt klote, moet de hele week werken, naast mijn gewone uren (maandag tot en met vrijdag 32 uur verdeeld), nu ook nog vrijdagavond en de zaterdag erbij. Dat wordt feest, zie er echt tegenop.
Ook net nu al onze ouders op vakantie zijn, kunnen we niet van 2 lege huizen genieten
Oud 05-05-2006, 19:17
Polivy
Polivy is offline
Toen we nog een relatie hadden was alles leuk en hadden we nooit ruzie of meningsverschillen of wat dan ook. De laatste tijd botsen we weleens. Misschien staan we toch dichter bij elkaar en zijn we closer dan we zelf beseffen en vaak ook willen.
Oud 05-05-2006, 19:20
Verwijderd
Jewel - Foolish games

Ik ben blij dat we nog steeds heel open en eerlijk tegen elkaar kunnen zijn en alles kunnen zeggen. Toen ik gisteren bij hem was en wegging, en alles me toch nog niet lekker zat heb ik hem gewoon opgebeld en heb ik gewoon toch nog even kunnen zeggen wat ik dacht. Op één of andere manier vind ik dat toch makkelijker. Laat mij maar schrijven of wat dan ook. Als ik het maar niet hoef uit te spreken als diegene bij me is. Dan vind ik het toch wat lastiger.
En ik denk dat hij niet beseft dat hij toch bijzonder is en blijft voor mij en dat ik hem ook wel dankbaar ben voor veel. Ik weet alleen niet (meer?) hoe ik dat kenbaar kan maken. Hoe ik dat ook kan omschrijven en duidelijk kan maken.
Oud 05-05-2006, 19:33
fractuur
fractuur is offline
Zometeen komt mijn vriend hier thuis (lees: eerste kennismaking met mijn ouders) en ik wil niet!!!! Help!
Oud 05-05-2006, 19:43
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
morgen

Onze dag. Belt hij opeens dat hij al voorbij Parijs is en morgen gewoon naar me toe komt
Oud 05-05-2006, 19:53
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
fractuur schreef op 05-05-2006 @ 19:33 :
Zometeen komt mijn vriend hier thuis (lees: eerste kennismaking met mijn ouders) en ik wil niet!!!! Help!
komt heus goed!
Oud 05-05-2006, 20:26
Verwijderd
vrij slecht, ik voel mij een beetje dom eigenlijk terwijl dat niet nodig is want het ligt aan hem
+ een poging tot vergeten

hm
Oud 05-05-2006, 20:47
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Citaat:
Sarah schreef op 05-05-2006 @ 10:38 :
Daar zijn de meeste mensen nooit klaar voor... maar het went wel als het eenmaal zo is vier dagen zijn zó voorbij als je genoeg te doen hebt. Echt.
Voor je het weet vind je het jammer dat je weer naar huis moet... Das bij mij het geval...

-Maar ik ben nu wel weer happy single
-Heb een betere band met mijn familie (lees: nooit meer ruzie, altijd gezellig als ik thuis kom)
-Ben erachter gekomen wie mijn echte vrienden zijn
-En heb een hele hoop nieuwe vriendschappen opgebouwd!

Voel me beter dan ooit!
Oud 05-05-2006, 22:27
Verwijderd
St*r: hoop dat je er snel uit komt. Voor jou natuurlijk, maar ik zit ook te denken aan die jongen. "Maar je zei toen nog dat je van me hield!"
Vast niet makkelijk om te doen, maar ik denk wel dat je het beste eerlijk kan zijn.

Fractuur: Hoe is het gegaan?

Ontopic: Leuk hoor, al die vrienden enzovoorts, maar ik zit nu even lekker alleen en dat is ook onzettend fijn. Verder niemand in de buurt, alleen hij en ik in ons huisje. Niets hoeft, alles mag en ik ben helemaal gek van hem... nog steeds!
Oud 05-05-2006, 23:38
Methuselah
Methuselah is offline
Ze had tijdens de les 'n songtekst voor me geschreven.
Oud 06-05-2006, 08:22
WolterB
WolterB is offline
Ik voel me super, waar een week samen allemaal niet goed voor kan zijn
Oud 06-05-2006, 08:40
Verwijderd
Ik vind dat hij vanavond maar hier moet komen.
Oud 06-05-2006, 10:53
Verwijderd
Heb ik de kans (nou ja, eigenlijk hoefde ik alleen terug te zoenen) om iemand te scoren voor een avondje, doe ik het niet. Ik kan het gewoon niet geloof ik

Verder krijg ik door het mooie weer zin in een leuk vriendje om mee in het park te liggen ofzo. Maar ach, vrijgezel zijn is eigenlijk ook wel lekker
Oud 06-05-2006, 10:57
whertus
whertus is offline
Citaat:
Skyblue schreef op 06-05-2006 @ 11:53 :
Heb ik de kans (nou ja, eigenlijk hoefde ik alleen terug te zoenen) om iemand te scoren voor een avondje, doe ik het niet. Ik kan het gewoon niet geloof ik

Verder krijg ik door het mooie weer zin in een leuk vriendje om mee in het park te liggen ofzo. Maar ach, vrijgezel zijn is eigenlijk ook wel lekker
Heb precies hetzelfde.. kom laten we naar buiten gaan en samen liggen ook al liggen we dan niet bij elkaar.. we liggen wel samen buiten hahah.. sorry.. ben beetje in n melige bui
Oud 06-05-2006, 11:30
Verwijderd

* verliefd *

Ja, nog steeds ja!
Oud 06-05-2006, 11:34
Verwijderd
Eigenlijk word ik er wel een soort van blij van, weer gewoon doen. Als je toch een jaar het goed met elkaar kon vinden, waarom zou het daarna dan niet meer kunnen? Ja, het is jammer dat het uit is. Maar wat een kansen komen er daardoor vrij!

Mijn moeder begon alweer dat die vijfde tuinstoel wel weer gevuld mocht worden Ik zou het niet erg vinden nee, maar ik ga écht niets forceren. Dat werkt toch niet.

En ik heb zin in vanavond
Oud 06-05-2006, 11:35
Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
Skyblue schreef op 06-05-2006 @ 11:53 :

Verder krijg ik door het mooie weer zin in een leuk vriendje om mee in het park te liggen ofzo.
Ik had het niet beter kunnen zeggen
Oud 06-05-2006, 12:32
Verwijderd
Iedereen wil met mij daten? En verder zijn dromen niet leuk, dus ik doe maar weer mijn best om die te vergeten. Pf. Hoe lang duurt het precies voor je niet meer van iemand houdt? Dat gaat vast nooit helemaal over, of wel. Deprimerend.
Oud 06-05-2006, 12:50
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
(l).
Oud 06-05-2006, 13:06
Toet0r
Toet0r is offline
Gister was super! Van half 4 tot half 1 bij hem geweest en ik ben blij met zoals het nu gaat! De hele dag gezellig op de boulevard en grasveldjes gezeten, lekker tegen hem aan en bij de optredens lekker samen staan swingen Ben blij dat het gewoon zo gaat zonder verplichtingen en dat we allebei weten waar we aan toe zijn. Het is zo grappig dat iedereen denkt dat we hebben (oke, als je ons samen ziet denk je dat ook wel) maar als ze dan de gesprekken horen moeten ze wel begrijpen dat het niet zo is want hij praat altijd over allerlei meisjes en we hebben het altijd over onze exen enzo

Yeah, ik ben blij!
Oud 06-05-2006, 13:42
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
eindelijk weer gelukkig

na 7maanden mijn bester vriendin gezien. had er wel gemist natuurlijk maar toch is het vreemd.
en dan gewoon leuk met elkaar omgaan koekjes bakken zulke dingen.
hele middag en avond liggen knuffelen en haar eindelijk kunnen vertellen dat ik van haar houdt
zij ook van mij ik ben blij
's avonds nog liggen knuffelen toen kwamen we erachter dat er geen treinen meer reden. blijven slapen.

ben echt gelukkig atm. dat je zoveel warmte en liefde uit een vriendschap kan krijgen
Oud 06-05-2006, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 06-05-2006 @ 13:32 :
Dat gaat vast nooit helemaal over, of wel. Deprimerend.
Het gaat een soort van over, en toch ook weer niet. In mijn geval. Ik hou niet van hem zoals hij nu is, want ik ken hem niet meer. Ik spreek hem nooit, ik zie hem nooit.. daar kan ik niet van houden. Ik hou wel nog van de persoon die hij ooit was, de persoon met wie ik zo gelukkig was.. en dat gaat denk ik nooit meer over.
Oud 06-05-2006, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 06-05-2006 @ 15:10 :
Het gaat een soort van over, en toch ook weer niet. In mijn geval. Ik hou niet van hem zoals hij nu is, want ik ken hem niet meer. Ik spreek hem nooit, ik zie hem nooit.. daar kan ik niet van houden. Ik hou wel nog van de persoon die hij ooit was, de persoon met wie ik zo gelukkig was.. en dat gaat denk ik nooit meer over.
Nja, ik neem aan dat het missen op een gegeven moment ook wel helemaal overgaat, maar soms dan droom je van die suffe dingen en dan is het wel erg. Maar goed, ik droom af en toe ook nog steeds dat ik verliefd ben op een jongen van eh, minstens zes jaar geleden, en dan word ik ook heel vreemd wakker
Oud 06-05-2006, 16:39
Verwijderd
Hm omg het is wel fout om hier lacherig en licht zenuwachtig van te worden, hè.
Oud 06-05-2006, 16:45
zeep007
zeep007 is offline
23 maanden vandaag, jeeeeeej
EN het gaat echt super! zie hem zo weer...rrrrrrrrr
Oud 06-05-2006, 18:54
Silvie
Silvie is offline
Goed Gister bij hem geweest en blijven slapen. Vanavond komt hij hierheen en blijft hij hier slapen. Heerlijk relaxen met elkaar. Voelt gewoon nog steeds super.
Oud 06-05-2006, 18:59
woezel
woezel is offline
kut , der is iets met mn 'beste' vriendin en ze zegt niet wat en ik word er echt moe van. en verdrietig vooral
Oud 06-05-2006, 19:04
Verwijderd
Donderdag weer met mn neus op de feiten gedrukt. Hij wist, door de alcohol, weer eens niet meer wat hij nou gezegd had zaterdag. Hmpf...
Oud 06-05-2006, 19:08
Toet0r
Toet0r is offline
ik snap niet dat mensen niet begrijpen dat je ook gewoon vrienden kan zijn als je elkaar zo'n 5 dagen per week ziet
Oud 06-05-2006, 19:28
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 06-05-2006 @ 20:08 :
ik snap niet dat mensen niet begrijpen dat je ook gewoon vrienden kan zijn als je elkaar zo'n 5 dagen per week ziet
dan ben je toch ook speciale vrienden?
Oud 06-05-2006, 19:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hij is een ontzettende puberige sukkel die niks snapt van liefde en dan tegen mij zegt dat ik doe alsf ik alles weet. Niet, maar wel dat liefde meer is dan 'iemand wel leuk' vinden en dat het niet alleen in Hollywood films bestaat, zoals hij claimt.
Oud 06-05-2006, 19:36
Verwijderd
Kut, al tijden, maar dat zal wel weer aan mezelf liggen.
'Als je straks weer gaat werken komt het wel goed, dan heb je collega's'. Fuck collega's, ik wil de zogenaamde vrienden die ik nu heb ook werkelijk als vrienden.
Oud 06-05-2006, 19:37
T!ne
T!ne is offline
Vandaag was zo leuk met hem. We hebben gevochten in het springkasteel En dat was zo superduper
Maar nee geen kriebels voor hem
Oud 07-05-2006, 10:02
I C U
I C U is offline
Jahoe! Ik ben weer terug, hip! Anyway, ik ben niet op de hoogte van wie het nou met wie doet, welke relaties gestorven zijn en welke opgebloeid, maar dat pak ik vast vanzelf wel weer op.

OT: Tja, wat zal ik zeggen? Gewoon laten gaan, ofzo. Ik ga hier geen theoriën spuien, voor je het weet leest 'ie 't Ghehe. Dus. Nee, maar ach, het is prima zo.
Oud 07-05-2006, 10:10
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 06-05-2006 @ 14:42 :
eindelijk weer gelukkig

na 7maanden mijn bester vriendin gezien. had er wel gemist natuurlijk maar toch is het vreemd.
en dan gewoon leuk met elkaar omgaan koekjes bakken zulke dingen.
hele middag en avond liggen knuffelen en haar eindelijk kunnen vertellen dat ik van haar houdt
zij ook van mij ik ben blij
's avonds nog liggen knuffelen toen kwamen we erachter dat er geen treinen meer reden. blijven slapen.

ben echt gelukkig atm. dat je zoveel warmte en liefde uit een vriendschap kan krijgen
Ik ben het helemaal met je eens. Zulke vriendschappen zijn mooi. Ik vind het wel heel knap dat jij irl tegen haar kan zeggen dat je van haar houdt, dat lukt me maar niet bij m'n beste vriend, terwijl ik het wel heel erg voel. Misschien is het moment enzo gewoon verkeerd.
Oud 07-05-2006, 10:55
Verwijderd
Goed. Echt een leuk weekend; lekker genieten van het zonnetje en leuke dingen doen . Top
Oud 07-05-2006, 10:55
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Myuki schreef op 06-05-2006 @ 20:28 :
dan ben je toch ook speciale vrienden?
we zijn gewoon héle goeie vrienden en we doen waar we zin in hebben

OT: t was gisteravond weer super, gexboxt en film gekeken bij hem thuis en daarna lekker zitten praten. En hij kriebelde de hele tijd in mn nek
Oud 07-05-2006, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Toet0r schreef op 07-05-2006 @ 11:55 :
En hij kriebelde de hele tijd in mn nek
Die "gewone" vriend?! Jaja
Oud 07-05-2006, 12:09
Lynn
Lynn is offline
Raaaaaaar. Laatst zag ik een jongen die een tijd bij mij op de middelbare school heeft gezeten (klas hoger, dus ken hem alleen van gezicht) en nu aan dezelfde universiteit studeert. Heb nooit echt iets van hem gedacht, behalve dat het erg mooie jongen is, maar ik zag hem met Koninginnedag weer en ineens was er 'iets' waardoor ik hem nu maar niet uit mijn hoofd krijg.
Hij heeft al weet-ik-hoelang een vriendin en ik al bijna 3 jaar een vriend, maar toch kan ik nergens anders meer aan denken dan aan hem. Help..
Oud 07-05-2006, 12:39
I C U
I C U is offline
Citaat:

OT: t was gisteravond weer super, gexboxt en film gekeken bij hem thuis en daarna lekker zitten praten. En hij kriebelde de hele tijd in mn nek
Leuk hé, gewone vrienden
Oud 07-05-2006, 13:30
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Citaat:

Zo herkenbaar...
Oud 07-05-2006, 15:07
Qimm
Qimm is offline
Ieks nog even en we gaan kinderen... leuk vinden
Oud 07-05-2006, 15:12
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 07-05-2006 @ 12:27 :
Hij is boos want zijn haar wil niet.
Jongens en hun haar, dat blijft toch iets raars.

Regels voor berichten