Advertentie | |
|
![]() |
|
neej ik denk niet echt dat je dan spontaan opeens verliefd bent.. ik denk dat je dan gewoon een tinteling krijg van verliefd heid.. maar dan ken je net zo goed een uurtje later weer een leuke jongen/meisje tegen komen die leuk glimlacht naar je en dan ben je dan weer verliefd nee zo gaat dat niet het is een tinteling van verliefdheid.. meer niet..
|
![]() |
|
Ik krijg echt niet zo gauw een warm gevoel van binnen, en al helemaal niet van een domme glimlach. Als ik dan ooit een warm gevoel krijg van een glimlach, dan zal het zijn omdat ik waarschijnlijk verliefd ben op die persoon. En anders niet.
Ripper
|
nou... ik krijg alleen een warm gevoel van iemand, waar ik verliefd op ben. Als "zomaar iemand" naar me glimlacht krijg ik echt geen warm gevoel. Dus voor mij geldt wel dat als ik een warm gevoel krijg van iemand, dat ik daar hoogstwaarschijnlijk verliefd op ben!
|
Verwijderd
|
Grappig, ik fietste naar huis, en dr liepen een paar jongens, en eentje keek me aan en glimlachte.. en ik voelde een warm gevoel, kmoest meteen aan dit topic denken.
Maar ik ben niet verliefd op die jongen, ookal kunnen zulke momenten je idd heel erg bijblijven. Het kan ook gewoon om de hele speciaalheid van dat moment. Ik heb ook momenten die ik niet meer vergeet die met iets intiems met een jongen te maken hebben, maar dan ben ik nog niet verliefd op die jongen. Bij 1 van mn exen heb ik ook nog steeds een warm gevoel, zijn glimlach, zijn ogen, zijn blik.. die doen nog altijd wat met me.. maar ik heb wat met hem gehad, en weet dat dat niet werkt.. maar dat warme plekje, zal ie altijd houden.. en die beetje vlindertjes, zullen altijd blijven.. |
![]() |
|
![]() |
Nee ik denk het niet! Kan toch ook gewoon vriendschappelijk zijn en ik denk dat je het zelf het beste voelt of het voor Jou iets betekent!
|
![]() |
Ik ken het gevoel fruitvliegje.. maar dan voel ik me gevleid. Ik vind die aandacht leuk en een glimlach is toch iets hartverwarmends?
Je voelt vast iets anders voor je vriendje (allé, dat hoop ik tenminste voor jou). Je zult hem niet opgeven, gewoon omdat een jongen es vriendelijk naar je lacht.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Willy Alberti - De glimlach van een kind VERTAALD lukas15 | 2 | 16-10-2005 15:00 | |
Verhalen & Gedichten |
De glimlach I C U | 16 | 30-05-2005 19:25 | |
Verhalen & Gedichten |
"19:47", denk ik, en glimlach. Millroy | 19 | 10-06-2004 16:01 | |
De Kantine |
Eeuwige Glimlach The Charmed One | 278 | 10-11-2003 09:23 | |
Verhalen & Gedichten |
jouw glimlach sanguis | 1 | 10-02-2003 22:23 | |
Verhalen & Gedichten |
De glimlach Secreet | 3 | 28-12-2001 17:57 |