Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2006, 11:45
El Cabezón
El Cabezón is offline
Afgelopen weekend heb ik het uitgemaakt, na negen maanden, maar eigenlijk weet ik nog steeds niet of ik haar kwijtwil. De reisafstand en (daardoor ook) het feit dat we elkaar alleen in de weekenden kunnen zien, zorgden voor veel ergernissen. Maar aan de andere kant ben ik toch nu weer gaan beseffen dat ik nog superverliefd ben, in plaats van opluchting zorgde deze beslissing voor een ontzettend leeg gevoel. Het feit dat ik haar wellicht nooit meer zien, dat ik nooit meer naast haar lig, dat ik nooit meer leuke dingen met haar zal doen, dat zorgt er gewoon voor dat ik mij super-kut voel op dit moment...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2006, 11:55
Moustache
Moustache is offline
Tja sorry, maar dat is gewoon dom. Dat had je van te voren aan kunnen zien komen. Maar wat is je doel met dit topic?
Oud 01-05-2006, 12:14
Oekie
Oekie is offline
Citaat:
Doavid schreef op 01-05-2006 @ 12:55 :
Tja sorry, maar dat is gewoon dom. Dat had je van te voren aan kunnen zien komen. Maar wat is je doel met dit topic?
Oud 01-05-2006, 12:16
El Cabezón
El Cabezón is offline
Moest het kwijt, denk ik...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 12:39
Toet0r
Toet0r is offline
Tja, daar had je wat langer over na moeten denken! Hoe reageerde je vriendin?
Je kan er met dr over praten, maar de kans dat zij zegt dat het niet meer hoeft is natuurlijk aanwezig, want zomaar iemand dumpen is niet tof! De kans dat ze je terug neemt is er natuurlijk ook, maar dan mag je het wel goed uitleggen!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 12:55
Iduna
Iduna is offline
Tja, je moet kijken wat je er nu mee kunt doen. Ik weet niet op wat voor manier je het hebt uitgemaakt. (Met redenen of alleen een mededeling.)

Wil je haar terug?

Of toch maar beter van niet, omdat je denkt dat je het niet aankunt elkaar alleen in de weekenden te zien?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 13:06
Marcade
Marcade is offline
Tja ..

..

Tja .. ..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 13:52
.:zonnetje:.
.:zonnetje:. is offline
Mijn vriend zal dit waarschijnlijk herkennen. Wij hadden ook zo iest hij had het om een vreemde rede uitgemaakt. Maar wij zagen elkaar bijna iedere zaterdag op dansen. Hij had er ook heel erg veel spijt van, leeg gevoel, niks meer te doen en hij miste me enorm. We hebben gepraat enzo en waarom die het had gedaan, en hoezo. We zijn nu samen bezig om er weer uit te komen en die problemen op telossen. Ik wilde hem wel heel graag terug! En we komen er samen vast wel uit, het heeft alleen weer even tijd nodig. Maar wat was de rede dat je het uit maakte alleen de afstand en dat je elkaar maar alleen in het weekend kan zien..? En hoe was de situatie voor dat je het uitmaakte..?
heel veel su6
groetjes tessa
Oud 01-05-2006, 14:13
Angeloes
Angeloes is offline
hoppa, pak die trein, neem grote bos rozen mee en verover haar hart weer... wellicht voelt zij zich net zo leeg!!

Niet zeuren en gewoon DOEN!!
Oud 01-05-2006, 14:16
El Cabezón
El Cabezón is offline
Het vreemde is dat zij vaak twijfels had, aangezien we elkaar (in haar ogen) te weinig zagen. Altijd was ik de positivo, die het haar uit haar hoofd praatte. Afgelopen week begon ik met twijfelen en afgelopen weekend hakte ik de knoop ineens door, voor mijzelf (achteraf) ook een hele schok dat ik ineens die beslissing nam. Maar pas nádat ik de beslissing heb genomen, ben ik erover na gaan denken en nu zit ik met zóveel twijfels! Niet echt goed bezig geweest dus...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 14:16
Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
Angeloes schreef op 01-05-2006 @ 15:13 :
hoppa, pak die trein, neem grote bos rozen mee en verover haar hart weer... wellicht voelt zij zich net zo leeg!!

Niet zeuren en gewoon DOEN!!
Precies! Laat haar zien hoeveel spijt je ervan hebt op een bijzondere manier, zodat ze weet dat je het echt meent. Geen telefoontjes of smsjes, dat is te slap. Desnoods huur je een vliegtuig met '... ik mis je' of '... ik wil je terug' etc je kunt het zelf wel verzinnen
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 14:25
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
El Cabezón schreef op 01-05-2006 @ 15:16 :
Het vreemde is dat zij vaak twijfels had, aangezien we elkaar (in haar ogen) te weinig zagen. Altijd was ik de positivo, die het haar uit haar hoofd praatte. Afgelopen week begon ik met twijfelen en afgelopen weekend hakte ik de knoop ineens door, voor mijzelf (achteraf) ook een hele schok dat ik ineens die beslissing nam. Maar pas nádat ik de beslissing heb genomen, ben ik erover na gaan denken en nu zit ik met zóveel twijfels! Niet echt goed bezig geweest dus...
Ik zou iig eens met dr gaan praten. Zeg tegen dr wat je nu denkt/voelt en hoe zij er tegenover staat. Dan kun je samen een goede beslissing nemen over hoe het verder gaat.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 17:25
juno
juno is offline
Sukkelsmurf.

Heb je al met haar gepraat?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 18:19
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Bohh, daar had je toch wel beter over kunnen nadenken. Zolang je toch nog steeds verliefd op haar bent, is er toch nix aan de hand? Dan moet je ook niet om andere, secundaire dingen het uit gaan maken, ook al zijn daar in het verleden al een aantal ergernissen uit ontstaan. Maja, als het dan toch 9 maanden lang aanblijft dan wil dat zeggen dat jullie dan toch ervoor blijven knokken, ondanks de afstand.

Tja wat te doen... kijk wat er te redden valt? Ligt er ook aan hoe ze zich nu voelt en wat haar reactie is als ze hoort dat je nu toch weer twijfelt... Of ze is nog zo ontzettend gek op je dat ze je meteen terug wel, of ze zegt zoiets van: "Nee, bedankt, had je maar beter moeten nadenken."
Oud 01-05-2006, 18:21
Verwijderd
Nooit geschoten, altijd mis...
Al is het wel een onzettende sukkelige actie van je hoor (maar dat had je waarschijnlijk zelf ook wel door )
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 20:19
Lynn
Lynn is offline
Ik sluit me bij Nala aan. Probeer 't gewoon, ga met haar praten, je weet tenslotte maar nooit..

En overigens, niks mis met een weekendrelatie. Ik zie mijn vriend ook (bijna) alleen maar in het weekend en we hebben nu toch al zo'n 3 jaar.
Oud 01-05-2006, 20:48
kenni
kenni is offline
Je eerste ingeving zal wel de beste zijn.. Dus als je t uit wilde maken.. je komt niet zomaar op dat idee.. Tenminste.. dat is mijn mening.
Oud 01-05-2006, 21:27
El Cabezón
El Cabezón is offline
Net als met je kamer opruimen, soms heb je dingen in je handen, dat je denkt: "Moet ik het weggooien of niet???" Normaal houd ik het dan maar, heb ik zoiets van: "Weggooien kan altijd nog en als ik het nu weggooi, ben ik het voor altijd kwijt!" Maar nu doe ik precies het tegenovergestelde, ik gooi iets weg en kan het misschien niet meer terugkrijgen...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 01:41
Magican
Magican is offline
Citaat:
Nala schreef op 01-05-2006 @ 19:21 :
Nooit Niet geschoten, altijd mis...
Al is het wel een onzettende sukkelige actie van je hoor (maar dat had je waarschijnlijk zelf ook wel door )
Oud 02-05-2006, 09:11
Verwijderd
Citaat:
tessa(L)sven schreef op 01-05-2006 @ 14:52 :
verhaal
Ben jij de vriendin van Sven?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 09:25
Verwijderd
Sukkel. Ga naar haar toe en zeg dat je een sukkel bent en dat je bent gaan twijfelen over je beslissing. Misschien zal ze boos worden (grote kans: jij hebt haar heel veel pijn gedaan), misschien is ze blij dat je tot inkeer bent gekomen. Misschien volgt het ene het ander. Als het niet te lang geleden is, kun je altijd gaan praten natuurlijk.

Tip voor de volgende keer, als je niet zeker weet of je er spijt van gaat krijgen: gooi een muntje op. wel= kop, niet = munt. Kijk hoe hij terecht komt en realiseer je hoe je je daarbij voelt . Als je teleurstelling voelt, ga je voor de andere keuze, en andersom.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 10:20
JJ13
JJ13 is offline
probeer met haar te praten en maak t goed (en voortaan eerst denken en dan doen)
Oud 02-05-2006, 11:45
pyres
pyres is offline
Citaat:
El Cabezón schreef op 01-05-2006 @ 13:16 :
Moest het kwijt, denk ik...
wij doen hier niet aan mededelingen

(ja sorry het is wel zo )
Oud 02-05-2006, 12:12
El Cabezón
El Cabezón is offline
Citaat:
pyres schreef op 02-05-2006 @ 12:45 :
wij doen hier niet aan mededelingen

(ja sorry het is wel zo )
Sorry, zal voortaan de policies beter doornemen voor ik iets post.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 15:29
Poeperd
Poeperd is offline
Als je er nu een vraag aan verbindt ('wat moet ik doen?' is een veel voorkomende ) kan deze topic gewoon openblijven.

Ik vind dat je het er met haar over moet hebben. Wel vind ik het heel dom (sorry) dat je het uitmaakt omdat jullie elkaar alleen in het weekend kunnen zien. Mijn vriend en ik zien elkaar ook alleen in het weekend en wij zijn al meer dan 2 jaar samen. Vaak zie je dat het snel misgaat tussen stellen die elkaar iedere dag zien, omdat je elkaar dan sneller zat wordt, je doet alleen nog dingen met elkaar. Zo ga je je ook sneller ergeren aan wat de ander wel of niet doet.

M.a.w., dat was niet zo slim, probeer je fout zo snel mogelijk nog te herstellen. Lukt het niet, dan heb je pech.
Oud 03-05-2006, 12:39
.:zonnetje:.
.:zonnetje:. is offline
Ik zie mijn vriend ook alleen in het weekend, ook al woonen wij maar 2 minuten van elkaar vandaan. Omdat er anders alleen maar ergenissen komen wat poeperd al zei. Ga naar haar toe zeg dat je spijt heb en ga dingen recht zetten die jij recht moet zetten!
Oud 03-05-2006, 16:14
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
El Cabezón schreef op 01-05-2006 @ 22:27 :
Net als met je kamer opruimen, soms heb je dingen in je handen, dat je denkt: "Moet ik het weggooien of niet???" Normaal houd ik het dan maar, heb ik zoiets van: "Weggooien kan altijd nog en als ik het nu weggooi, ben ik het voor altijd kwijt!" Maar nu doe ik precies het tegenovergestelde, ik gooi iets weg en kan het misschien niet meer terugkrijgen...
je bent een echte romanticus he?
Oud 04-05-2006, 15:29
El Cabezón
El Cabezón is offline
Citaat:
Escapism schreef op 03-05-2006 @ 17:14 :
Niet?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 15:09
Azaelia
Azaelia is offline
Ehm in tegenstelling tot 90% hierboven denk ik dat je voornamelijk een relatie mist, en niet haarzelf. Maar dat is denk ik iets wat je zelf het beste kan weten. Als je alleen het samen zijn met iemand mist, get over it, je keuze was dan goed, kwestie van wennen weer even. Als je haar echt mist moet je het proberen goed te maken, bijvoorbeeld met een van die leuke voorbeelden hierboven .
Oud 06-05-2006, 21:38
illogical
illogical is offline
Citaat:
Escapism schreef op 03-05-2006 @ 17:14 :
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 02:05
jansepansekever
jansepansekever is offline
Mijn ex zei tegen een vriendin van me dat ie me zo'n leuk meisje vond. Vroeg ze: waarom maakte je het dan uit? Hij zei dat ie dr bestwel spijt van had. Toen zei ze: nou dan maak je het toch weer aan.

Simpel zat.

Maarja het brengt wel veel moeilijkheden met zich mee. Je zal een hele hoop moeten doen voor haar. En jullie hadden ook al problemen. Dus het kan zeer ongezellig worden.

Dus het is maar wat je er voor over hebt.

(tussen mijn ex en mij werkte het absoluut niet die tweede keer, derde keer trouwens ook niet, maar je weet het niet als je het niet probeert. Het is ook kut als je de rest van je leven denkt wat ALS)
Oud 10-05-2006, 19:55
Verwijderd
We zijn nu 10 dagen verder. Hoe is 'de stand van zaken' nu?

* alweer nieuwsgierig *
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 12:26
El Cabezón
El Cabezón is offline
Citaat:
Nala schreef op 10-05-2006 @ 20:55 :
We zijn nu 10 dagen verder. Hoe is 'de stand van zaken' nu?

* alweer nieuwsgierig *
Stand van zaken is dat we weer samen zijn, na een kut-week (week 18 van 2006 wil ik liefst z.s.m. vergeten) lijkt alles nu beter dan ooit, toch heeft mijn kansloze actie logischerwijze wel littekens achtergelaten.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 18:36
Kwekky
Kwekky is offline
Er geldt een gouden regel in relatieland.

Begin niet te knipperen in je relatie.

M.a.w. je had op voorhand langer moeten nadenken, dan kreeg je dit soort situaties niet op je bord
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 18:36
Kwekky
Kwekky is offline
Citaat:
El Cabezón schreef op 11-05-2006 @ 13:26 :
Stand van zaken is dat we weer samen zijn, na een kut-week (week 18 van 2006 wil ik liefst z.s.m. vergeten) lijkt alles nu beter dan ooit, toch heeft mijn kansloze actie logischerwijze wel littekens achtergelaten.
En wat mag je blij zijn dat zij vergevingsgezind is
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 09:28
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Kwekky schreef op 11-05-2006 @ 19:36 :
Er geldt een gouden regel in relatieland.
Oud 12-05-2006, 09:29
Kwekky
Kwekky is offline
Citaat:
Escapism schreef op 12-05-2006 @ 10:28 :
Ja wat? Is toch waar.. Als je het één keer uitmaakt moet je toch ook niet meer terug willen gaan naar liefjes zijn? Toch?
Dat zou mijn vertrouwen dan toch schaden
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 09:55
Escapism
Escapism is offline
tis meer de manier waarop je het brengt.
Oud 12-05-2006, 10:09
Kwekky
Kwekky is offline
Citaat:
Escapism schreef op 12-05-2006 @ 10:55 :
tis meer de manier waarop je het brengt.
Sorry maar ik was gisteren nogal in een sarcastische bui
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 10:45
El Cabezón
El Cabezón is offline
Citaat:
Kwekky schreef op 12-05-2006 @ 10:29 :
Ja wat? Is toch waar.. Als je het één keer uitmaakt moet je toch ook niet meer terug willen gaan naar liefjes zijn? Toch?
Dat zou mijn vertrouwen dan toch schaden
Je hebt gelijk, natuurlijk heb ik haar vertrouwen geschaad, maar toch heeft deze ontwikkeling nog enkele positieve gevolgen gehad. Zo heeft zij in de week dat wij geen contact met elkaar zouden hebben goed nagedacht over de relatie, punten die verbeterd moeten worden heeft zij met mij besproken en dus weten we nu beide waar we aan moeten werken. Op dit moment voelt alles beter dan ooit, maar de komende tijd zullen we er wel een soort van litteken aan overhouden.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 10:46
Kwekky
Kwekky is offline
Citaat:
El Cabezón schreef op 12-05-2006 @ 11:45 :
Je hebt gelijk, natuurlijk heb ik haar vertrouwen geschaad, maar toch heeft deze ontwikkeling nog enkele positieve gevolgen gehad. Zo heeft zij in de week dat wij geen contact met elkaar zouden hebben goed nagedacht over de relatie, punten die verbeterd moeten worden heeft zij met mij besproken en dus weten we nu beide waar we aan moeten werken. Op dit moment voelt alles beter dan ooit, maar de komende tijd zullen we er wel een soort van litteken aan overhouden.
Dan ben ik oprecht blij voor je..
Ach als je er goed over praat, zal je geen lange termijn litteken overhouden.

veel succes nog!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 23:46
Verwijderd
Citaat:
El Cabezón schreef op 12-05-2006 @ 11:45 :
Nu is het wel de kunst om te leren praten met elkaar. Het zou toch zonde zijn als je iedere keer uit elkaar moet gaan om te kunnen nadenken en praten over wat je in een relatie wilt.

Heel veel succes daarmee en hopelijk nog veel plezier met elkaar!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten