Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / WK Voetbal 2006

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2006, 13:45
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ja, dat weet ik

4-3-3 Lijkt alleen als "must" gezien te worden, maar er zijn veel clubs die prachtig 4-4-2-voetbal kunnen spelen, mooier dan elke andere club die 4-3-3 speelt. Zet van der Vaart of van Persie maar achter van Nistelrooij en Huntelaar en je aanval is gewoon één van de gevaarlijkste ter wereld.

Kortom:

------------------------Vd Sar----------------------------
De Jong-Bouhlarouz-Mathijsen-van Bronckhorst
-------------------------Cocu-----------------------------
Van Bommel-----------------------------------Robben
------------------------Vd Vaart-------------------------
-------------Van Nistelrooij--Huntelaar-----------------

En voor de teams waar je niet té aanvallend tegen moet spelen neem je ook Davids mee om te kunnen inzetten voor van Nistelrooij, zodat je Robben naar voren kunt schuiven en Davids meer achteruit kunt laten spelen.
Oud 09-05-2006, 13:49
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Citaat:
kalinho schreef op 08-05-2006 @ 22:22 :
met hun kom je de eerste ronde niet eens door man, hou op. Vlaar heeft 2 goede wedstrjden gespeeld en wordt afgeschilderd als Jaap Stam II
Lucius heeft gewoon een rotkop en ik vind m nooit echt super
Affellay en hofs zijn gewoon te jong en onervaren

en om nou van Hooijdonk mee te nemen? overal waar hij komt gaat het mis: nac, feyenoord.
Vennegor is nooit goed geweest en zal het ook nooit worden.
Oei wat ben ik het hier mee eens. Eng gewoon.
+ dat Lodewijks ivm Timmer en Stekelenburg overschat word. Timmer de man met ervaring, Stekelenburg de nieuwe vd Sar.
Oud 09-05-2006, 13:52
Verwijderd
DM: Van der Sar
RB: Ooijer
CV: Bouhlarouz
CV: was Stam er nog maar
LB: v. Bronckhorst
RM: v. bommel
MC: van der vaart
LM: cocu
RA: Kuyt / van Persie (twijfelgevalletje)
CA: V. Nistelrooij
LA: Robben

Zou het een domme keus vinden als de bondscoach edgar davids niet meeneemt
Oud 09-05-2006, 14:42
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Een Tweeling schreef op 09-05-2006 @ 14:49 :
Oei wat ben ik het hier mee eens. Eng gewoon.
hoor ik vaker
Oud 09-05-2006, 14:50
Rooster
Rooster is offline
Citaat:
kalinho schreef op 08-05-2006 @ 22:22 :
met hun kom je de eerste ronde niet eens door man, hou op. Vlaar heeft 2 goede wedstrjden gespeeld en wordt afgeschilderd als Jaap Stam II
Lucius heeft gewoon een rotkop en ik vind m nooit echt super
Affellay en hofs zijn gewoon te jong en onervaren

en om nou van Hooijdonk mee te nemen? overal waar hij komt gaat het mis: nac, feyenoord.
Vennegor is nooit goed geweest en zal het ook nooit worden.
-Vlaar heeft zowiezo heel goed gespeeld, maar werd veel te veel opgehyped. Toch heeft hij toch zeer zeker goede kwaliteiten, in ieder geval beter dan een heel groot aantal andere verdedigers.
-Lucius schuift altijd goed door en geeft bij PSV veel assists en hij kan ook meeverdedigen. (dat hij geen fotomodel is doet er niet toe.)
-Afellay en Hofs zijn inderdaad jong maar kwalitatief gezien ook goed. Sneijder was toch ook jong toen hij bij Oranje kwam (nu nog) En als ze de kans niet krijgen om te spelen, kunnen ze ook geen ervaring opbouwen.
-Van Hooijdonk was eerst bij Feyenoord en NAC wel succesvol en ook bij Fenerbache. Bij NAC had hij dit seizoen geen team achter zich en bij Feyenoord krijgt bij maar weinig speeltijd.
-Vennegoor is geen superspits, maar hij werkt hard. Op zich kan hij ook wel op de vleugels.
-Lodewijks keept gewoon goed, net als stekelenburg. Toch kies ik voor Lodewijks omdat die meer inzicht heeft.

-Makaay heb ik niet omdat ik hem een slechte spits vind. Het onzichtbaar zijn werkt niet in zijn voordeel. Zoveel kwaliteit als schutter heeft hij ook niet, noch als kopper.
-Bij van Persie is het steeds "net niet". Bovendien gaat hij veel te snel liggen, Vennegoor is harder.

In het principe vind ik echte vleugelspelers geen noodzaak.
Doorschuivende backs en middenvelders en veel spitsen die flink van positie wisselen, dat is mijn idee.
Oud 09-05-2006, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Rooster schreef op 09-05-2006 @ 15:50 :

-Vennegoor is geen superspits, maar hij werkt hard. Op zich kan hij ook wel op de vleugels.

-Makaay heb ik niet omdat ik hem een slechte spits vind. Het onzichtbaar zijn werkt niet in zijn voordeel. Zoveel kwaliteit als schutter heeft hij ook niet, noch als kopper.
Ik ben het niet helemaal met de rest eens, maar ik zal daar niet over beginnen. Maar deze twee dingen vind ik verbijsterend.

VoH op de vleugels? Hij heeft geen voorzet, kan geen man passeren, wat moet hij daar?

Makaay niet veel kwaliteit als schutter? Niet veel kwaliteit als kopper? sorry, hier viel ik echt van mijn stoel. Makaay is inderdaad vaak onzichtbaar, en past niet helemaal in het spelletje van oranje, maar hoe kun je met droge ogen beweren dat hij een matige schutter en kopper is?

[edit] dit zegt niets over kopper, maar wel over schutter:

1996/97 Vitesse 34 19 Eredivisie
1997/98 Tenerife 36 7 Primera Division
1998/99 Tenerife 36 14 Primera Division
1999/00 Deportivo La Coruña 36 22 Primera Division
2000/01 Deportivo La Coruña 29 16 Primera Division
2001/02 Deportivo La Coruña 30 12 Primera Division
2002/03 Deportivo La Coruña 38 29 Primera Division
2003/04 Bayern München 32 23 Bundesliga
2004/05 Bayern München 33 22 Bundesliga
2005/06 Bayern München 30 16 Bundesliga

In competitieverband in de laatste tien jaar 180 doelpunten. De laatste zeven jaar gemiddeld 20 doelpunten per seizoen in zware competities.

Ik neem je vanaf nu eigenlijk niet emer serieus als je het over veotbal hebt. Mensen kunnen van mening verschillen, dat maakt het ook juist leuk, maar Makaay een slechte schutter noemen...

Laatst gewijzigd op 09-05-2006 om 15:00.
Oud 09-05-2006, 15:03
Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Ertur schreef op 09-05-2006 @ 15:57 :
Ik ben het niet helemaal met de rest eens, maar ik zal daar niet over beginnen. Maar deze twee dingen vind ik verbijsterend.

VoH op de vleugels? Hij heeft geen voorzet, kan geen man passeren, wat moet hij daar?

Makaay niet veel kwaliteit als schutter? Niet veel kwaliteit als kopper? sorry, hier viel ik echt van mijn stoel. Makaay is inderdaad vaak onzichtbaar, en past niet helemaal in het spelletje van oranje, maar hoe kun je met droge ogen beweren dat hij een matige schutter en kopper is?
Makaay kan op mij geen indruk achterlaten. Hij is wel goed, maar heeft naar mijn idee niks te zoeken in Oranje, oa door zijn kwaliteiten. Hij schiet wel, maar niet genoeg.
das Phantoom is geen goede bijnaam.
Mijn keuze voor VoH komt uit het rijtje "wie zal er nog eens meegaan": Van Persie, VoH of Makaay.
En dan kies ik toch voor de hardwerkende VoH.
En hij kan best voorzetten geven, maar krijgt die rol nauwlijks.

[edit: overdrijven is ook een vak zeg ]
Oud 09-05-2006, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Rooster schreef op 09-05-2006 @ 16:03 :
Makaay kan op mij geen indruk achterlaten. Hij is wel goed, maar heeft naar mijn idee niks te zoeken in Oranje, oa door zijn kwaliteiten. Hij schiet wel, maar niet genoeg.
das Phantoom is geen goede bijnaam.
Mijn keuze voor VoH komt uit het rijtje "wie zal er nog eens meegaan": Van Persie, VoH of Makaay.
En dan kies ik toch voor de hardwerkende VoH.
En hij kan best voorzetten geven, maar krijgt die rol nauwlijks.

[edit: overdrijven is ook een vak zeg ]
Ik heb bij mijn eigen selectie ook Makaay niet erin gezet maar op een lijstje met nog twee anderen, ik zie ook wel dat hij in oranje niet presteert.

daar is het internet voor
Oud 09-05-2006, 15:09
Fides
Fides is offline
Whaha, Vennegoor op de vleugels. Zie je Vennegoor al een man passeren en de bal pan-klaar op het hoofd van RvN leggen?
Oud 09-05-2006, 15:11
Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Ertur schreef op 09-05-2006 @ 16:07 :
Ik heb bij mijn eigen selectie ook Makaay niet erin gezet maar op een lijstje met nog twee anderen, ik zie ook wel dat hij in oranje niet presteert.

daar is het internet voor
zo reageren en dan Makaay er niet inzetten:
jij bent een lolbroek

Laatst gewijzigd op 09-05-2006 om 15:24.
Oud 09-05-2006, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Rooster schreef op 09-05-2006 @ 16:11 :
zo reageren en dan Makaay er niet inzetten:
jij bent een lolbroek
Nee, ik overdrijf misschien een klein beetje, maar ik meen wel degelijk wat ik zeg: Makaay is echt een hele goede schutter, en dat bewijst hij al jarenlang. Ik snap niet dat je daaraan kunt twijfelen, eerlijk gezegd.

Hij past gewoon niet in Oranje, dat is een heel ander verhaal. Makaay is nogal een specifieke spits die veel ruimte nodig heeft.
Oud 09-05-2006, 15:34
Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Ertur schreef op 09-05-2006 @ 16:25 :
Nee, ik overdrijf misschien een klein beetje, maar ik meen wel degelijk wat ik zeg: Makaay is echt een hele goede schutter, en dat bewijst hij al jarenlang. Ik snap niet dat je daaraan kunt twijfelen, eerlijk gezegd.

Hij past gewoon niet in Oranje, dat is een heel ander verhaal. Makaay is nogal een specifieke spits die veel ruimte nodig heeft.
Makaay is de spits die nog ff snel een goaltje meepikt op een cruciaal moment. En er zijn zeker genoeg voetballers die net zo goed of zelfs beter zijn als schutter en die meer geschikt zijn voor Oranje.
Oud 09-05-2006, 15:39
Fides
Fides is offline
Citaat:
Rooster schreef op 09-05-2006 @ 16:34 :
Makaay is de spits die nog ff snel een goaltje meepikt op een cruciaal moment. En er zijn zeker genoeg voetballers die (1) net zo goed of zelfs beter zijn als schutter en (2) die meer geschikt zijn voor Oranje.
Makaay is een van de beste schutters ter wereld. Ik denk dat hij een van de enige voetballers is met RvN, Ronaldo, Shevchenko en Henry die al 4/5 jaar lang meer dan 20 goals in een topcompetitie maakt.
Oud 10-05-2006, 14:50
Waris
Waris is offline
Hè hè, eindelijk een topic over selecties.

Achterlijke Huntelaar Als hij in de Eredivisie elke wedstrijd scoort, wil dat nog niet zeggen dat-ie op het WK ook elke wedstrijd scoort.

Ik zou 3-4-3 met ruit spelen:

DM
RV CV LV
VM
RM LM
AM
RA CA LA

Hier selecteer ik de spelers voor dit systeem, en die ik "gewoon" goed vind (niet alle posities zijn dubbel bezet):

Doelmannen:
1. Edwin van der Sar
16. Henk Timmer
22. Maakt echt niet uit

Verdedigers:
2. Jan Kromkamp
3. Khalid Boulahrouz
4. Wilfred Bouma
5. Gio
15. Barry Opdam
21. Tim de Cler

Middenvelders:
6. Mark van Bommel
8. Edgar Davids
12. Phillip Cocu
13. Denny Landzaat
14. Barry van Galen
20. Clarence Seedorf
23. Rafael van der Vaart

Aanvallers:
7. Dirk Kuyt
9. Patrick Kluivert
10. Ruud van Nistelrooy
11. Arjen Robben
17. Pierre van Hooijdonk
18. Robin van Persie
19. Roy Makaay

Het basiselftal zou dan zijn: van der Sar; Kromkamp/Boulah, Bouma, Gio; Cocu, van Bommel/Landzaat, Seedorf/Davids, van der Vaart/Seedorf; Kuyt, van Nistelrooy, Robben.

Met 4-3-3, zoals Nederland normaal gesproken speelt, zou ik iets andere spelers meenemen (meer verdedigers), maar ik vind dit een van de mooiste manieren om te spelen.
Oud 10-05-2006, 15:08
Verwijderd
-------------------------------1.Vd Sar------------------------------------------

2.Ooijer-------3.Boulahrouz-------4.Mathijsen--------- 5.V.Bronkhorst

-----------------6.Van Bommel-------8.Cocu---------------------------------

7.Van Persie-----------------10.Vd Vaart--------------------11.Robben

------------------------------9.V. Nistelrooij--------------------------------

Laatst gewijzigd op 10-05-2006 om 15:12.
Oud 10-05-2006, 15:49
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Fernand0^T0rres schreef op 10-05-2006 @ 16:08 :
-------------------------------1.Vd Sar------------------------------------------

2.Ooijer-------3.Boulahrouz-------4.Mathijsen--------- 5.V.Bronkhorst

-----------------6.Van Bommel-------8.Cocu---------------------------------

7.Van Persie-----------------10.Vd Vaart--------------------11.Robben

------------------------------9.V. Nistelrooij--------------------------------

Mee eens
Oud 10-05-2006, 17:10
Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
------------------------[Vd. Sar]-------------------------

-[Ooijer] ------- [Bouhlarouz] - [Stam]------------[Gio]-----

----- [v. Bommel]-------------------------[Cocu]-----------
-----------------------[V.d Vaart]------------------------

---[Kuyt]--------------------------------------[Robben]-----
----------------------[V. Nistelrooy]-----------------------
Wissels:

Timmer
Stekelenburg

Opdam
Kromkamp
Emanuelson

Davids
Landzaat
Seedorf
Sneyder

Huntelaar
v. Persie
Castelen
Oud 10-05-2006, 18:41
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Sluit me aan bij de opstelling van Fernando Torres, met 1 verschil: Kuyt op 7 in plaats van Van Persie. Kuyt is wel geen echte rechtsbuiten, maar hij kan daar wel hangend goed spelen en hij werkt superhard. En ik ben nou eenmaal een liefhebber van een jongen als Kuyt.
Oud 10-05-2006, 19:45
Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 10-05-2006 @ 19:41 :
Sluit me aan bij de opstelling van Fernando Torres, met 1 verschil: Kuyt op 7 in plaats van Van Persie. Kuyt is wel geen echte rechtsbuiten, maar hij kan daar wel hangend goed spelen en hij werkt superhard. En ik ben nou eenmaal een liefhebber van een jongen als Kuyt.
Dan heb je op Mathijsen/Stam na hetzelfde als die van mij

Wie zou je kiezen, als Stam toch mee zou willen?
Oud 10-05-2006, 22:20
Odin
Odin is offline
Code:
                        vd Sar

Stam

van Bommel      Cocu

Landzaat   vd Vaart   Davids

Kuijt     RvN   Huntelaar     Robben
De Stamboom tactiek
Oud 11-05-2006, 09:38
Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Odin schreef op 10-05-2006 @ 23:20 :
Code:
                        vd Sar

Stam

van Bommel      Cocu

Zet dan van Bommel waar Landzaat staat en op de plaats van van Bommel Ooijer.. van Bommel is nou niet écht een verdediger.
Oud 11-05-2006, 13:50
Fides
Fides is offline
Citaat:
Odin schreef op 10-05-2006 @ 23:20 :
Code:
                        vd Sar

Stam

van Bommel      Cocu

De Stamboom tactiek
Whaha de 6-2 op je bek gaan tactiek.
Oud 11-05-2006, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Fides schreef op 11-05-2006 @ 14:50 :
Whaha de 6-2 op je bek gaan tactiek.
Haha, ja precies. Maar ik denk niet dat hij die opstelling serieus bedoelt, of hij is wel erg opportunistisch ingesteld.

Trouwens, wat vinden jullie van Urby Emanuelson? Moet hij mee als 'stand in' voor van Bronkhorst of achten jullie hem niet geschikt daarvoor?

Naar mijn mening moet hij zeker mee, want ik vind hem beter dan Tim de Cler en Wilfred Bouma.
Oud 11-05-2006, 18:40
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
spelVout schreef op 10-05-2006 @ 20:45 :
Dan heb je op Mathijsen/Stam na hetzelfde als die van mij

Wie zou je kiezen, als Stam toch mee zou willen?
Dan zou ik voor Stam gaan, maar die gaat toch niet mee, dus die opstelling van jou is niet relevant.
Oud 11-05-2006, 18:49
Fides
Fides is offline
Citaat:
Fernand0^T0rres schreef op 11-05-2006 @ 18:06 :
Haha, ja precies. Maar ik denk niet dat hij die opstelling serieus bedoelt, of hij is wel erg opportunistisch ingesteld.

Trouwens, wat vinden jullie van Urby Emanuelson? Moet hij mee als 'stand in' voor van Bronkhorst of achten jullie hem niet geschikt daarvoor?

Naar mijn mening moet hij zeker mee, want ik vind hem beter dan Tim de Cler en Wilfred Bouma.
Aanvallend is hij zeer goed. Ik vond vooral zijn optreden Inter-thuis zeer goed. Maar verdedigend is hij niet alles. Maargoed, dat zijn De Cler, Gio en Bouma ook zeker niet. De Cler is het hele seizoen al in goede vorm, maar toch weet hij me ook niet voor 100% te overtuigen.
Ik ben er nog niet uit, maar op dit moment heeft De Cler toch nog een streepje voor op Urby.
Na het WK zou ik overigens 100% voor Urby gaan met het oog op de toekomst.
Oud 11-05-2006, 18:58
Spelvout
Spelvout is offline
Jammer dat Bouma zijn PSV vorm nooit meer echt gehaald heeft, dan stond hij zeker voor de Cler en Urby..

En over mijn opstelling, waar ik dan Stam zei, zet daar dan maar Mathijsen neer..
Oud 11-05-2006, 19:26
Fides
Fides is offline
Citaat:
spelVout schreef op 11-05-2006 @ 19:58 :
Jammer dat Bouma zijn PSV vorm nooit meer echt gehaald heeft, dan stond hij zeker voor de Cler en Urby..

En over mijn opstelling, waar ik dan Stam zei, zet daar dan maar Mathijsen neer..
Bij stond hij alleen de laatste 2 seizoenen centraal.
Van Basten zou Davids eens op linksback moeten proberen.
Oud 11-05-2006, 20:31
Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Fides schreef op 11-05-2006 @ 20:26 :
Bij stond hij alleen de laatste 2 seizoenen centraal.
Van Basten zou Davids eens op linksback moeten proberen.
Als 2e keus misschien, Gio gaat toch echt voor.
Oud 11-05-2006, 20:55
Fides
Fides is offline
Citaat:
spelVout schreef op 11-05-2006 @ 21:31 :
Als 2e keus misschien, Gio gaat toch echt voor.
Ja, dat wel. Maar iig dat hij meegaat naar het WK. Ik denk dat hij met zijn techniek, tackles en gedrevenheid nuttiger is dan een Emanuelson of een De Cler.

Jaliens is in het oefenduel met Jong Oranje geblesseerd geraakt. Geen WK voor de 'Gespierde Spijker' waarschijnlijk.
De wedstrijd, die Oranje startte met Huntelaar in de spits, eindigde in een 0-0.
Oud 12-05-2006, 08:02
Annos
Annos is offline
Dit is mijn lijst:
Keepers: Van der Sar, Timmer, Lodewijks

Verdedigers: Boulahrouz, Kromkamp, Ooijer, Heitinga, Mathijssen, Opdam, van Bronckhorst, de Cler

Middenvelders: van Bommel, Cocu, van der Vaart, Sneijder, de Jong, Landzaat, Buijs

Aanvallers: van Nistelrooij, Robben, van Persie, Kuijt, Huntelaar, Vennegoor, Makaay

Wegens gebrek aan een goede rechtsbuiten (Castelen stelt niks voor is te licht kan alleen maar rennen en over schieten) is er nog een lege plek. Ik zou Kuijt rechtsbuiten zetten, zoals velen. We hebben gewoon geen beter alternatief!!
Mochten er nog geblesseerden zijn mogen dezen ook mee:

Stekelenburg,

Lucius, de Zeeuw, Stam, Emanuelson (verdediger), Lamey, Jaliens, Greene

Emanuelson(middenvelder), Afellay, Maduro, Boateng, Janssen, Davids

Makaay, Castelen, Hassalbaink,

In de basis:
Van der Sar
Boulahrouz, Ooijer, Mathijssen, van Bronckhorst
Cocu, van Bommel
van der Vaart
Kuijt, van Nistelrooij, Robben
Oud 12-05-2006, 11:53
Spelvout
Spelvout is offline
Van Persie dan, voor de rechtsbuiten..?

En Buijs? Dacht 't niet hoor..
Oud 12-05-2006, 12:53
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
het is ook nog steeds het topic 'wie zou JIJ selecteren' anders was die selectie van mij ook wel behoorlijk anders geweest.
Oud 12-05-2006, 13:31
Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 12-05-2006 @ 13:53 :
het is ook nog steeds het topic 'wie zou JIJ selecteren' anders was die selectie van mij ook wel behoorlijk anders geweest.

Als jou selectie niet de selectie was die JIJ zou kiezen is het toch ook helemaal jou selectie niet eens meer?

Volgende topic:

[Wk 2006] Wie zou JOU selectern voor Oranje?
Oud 12-05-2006, 14:24
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
spelVout schreef op 12-05-2006 @ 14:31 :

Als jou selectie niet de selectie was die JIJ zou kiezen is het toch ook helemaal jou selectie niet eens meer?

Volgende topic:

[Wk 2006] Wie zou JOU selectern voor Oranje?
nou Van Basten zou mij iig niet selecteren

ik snap niet wat je uitkraamt
Oud 14-05-2006, 10:37
Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Edwin van der Sar, Maarten Stekelenburg en Henk Timmer

Khalid Boulahrouz, Giovanni van Bronckhorst, Tim de Cler, Johnny Heitinga, Kew Jaliens, Jan Kromkamp, Joris Mathijsen en André Ooijer

Mark van Bommel, Phillip Cocu, Denny Landzaat, Hedwiges Maduro, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart uitgenodigd.

Ryan Babel , Dirk Kuyt, Ruud van Nistelrooy, Robin van Persie, Arjen Robben en Jan Vennegoor of Hesselink.

De selectie, net bekend.

Laatst gewijzigd op 14-05-2006 om 10:47.
Oud 14-05-2006, 10:41
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline

Ik vind Vennegoor en Babel minder dan Huntelaar. Maar ja, wie ben ik.
Oud 14-05-2006, 10:47
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Hij zal Babel wel als linksbuiten zien. Aangezien hij van te voren aangaf drie spitsen mee te nemen. Misschien is het dan zo gek nog niet. Als hij graag 4-3-3 wil spelen en Robben valt uit, dan zal hij toch moeten kunnen wisselen.

Maar toch ...
Oud 14-05-2006, 10:47
Gimme more beer
Van Basten blijft een sukkel
Oud 14-05-2006, 11:03
&#9834;
&#9834; is offline
Citaat:
Bob de Beer schreef op 14-05-2006 @ 11:37 :
Edwin van der Sar, Maarten Stekelenburg en Henk Timmer

Khalid Boulahrouz, Giovanni van Bronckhorst, Tim de Cler, Johnny Heitinga, Kew Jaliens, Jan Kromkamp, Joris Mathijsen en André Ooijer

Mark van Bommel, Phillip Cocu, Denny Landzaat, Hedwiges Maduro, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart uitgenodigd.

Ryan Babel , Dirk Kuyt, Ruud van Nistelrooy, Robin van Persie, Arjen Robben en Jan Vennegoor of Hesselink.

De selectie, net bekend.

De rechtsbackpositie is wel erg overbezet..
Boulahrouz, Heitinga, Jaliens, Ooijer, Kromkamp spelen bij hun club nog wel regelmatig rechtsback.
Verder zijn Landzaat, Maduro en VoH naar mijn mening onterecht geselecteerd.
Opzich wel leuk dat Babel mee is. Hij kan wel wedstrijden openbreken, maar jammer dat dat mede ten koste gaat van Huntelaar.

Het enige leuke is nu dat Castelen, Emanuelson, Vlaar, Huntelaar en De Jong nu met Jong Oranje kunnen schitteren.

Edit: Ik lees net dat de Jong al vakantie mag gaan vieren:\, hoezo gaat hij niet mee met Foppe?
Oud 14-05-2006, 11:06
&#9834;
&#9834; is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 14-05-2006 @ 11:47 :
Hij zal Babel wel als linksbuiten zien. Aangezien hij van te voren aangaf drie spitsen mee te nemen. Misschien is het dan zo gek nog niet. Als hij graag 4-3-3 wil spelen en Robben valt uit, dan zal hij toch moeten kunnen wisselen.

Maar toch ...
Van Persie zou ook op de plaats van Robben kunnen spelen.
Oud 14-05-2006, 11:18
pete da pornkid
pete da pornkid is offline
Wat een sneue gast die Van Basten. De Topscoorder van de eredivisie is een Nederlander en die dan niet meenemen?

Oud 14-05-2006, 11:23
Verwijderd
Citaat:
pete da pornkid schreef op 14-05-2006 @ 12:18 :
Wat een sneue gast die Van Basten. De Topscoorder van de eredivisie is een Nederlander en die dan niet meenemen?
inderdaad, ik had gehoopt dat vennegoor of hesselink niet mee zou gaan

hmm, verder had ik zelf babel, landzaat en vennegoor of hesselink niet meegenomen.
Oud 14-05-2006, 11:28
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
♪ schreef op 14-05-2006 @ 12:03 :
Edit: Ik lees net dat de Jong al vakantie mag gaan vieren:\, hoezo gaat hij niet mee met Foppe?
De Jong is geopereerd afgelopen week
Oud 14-05-2006, 11:34
Fides
Fides is offline
Citaat:
WolterB schreef op 14-05-2006 @ 12:28 :
De Jong is geopereerd afgelopen week
Okee, dat verklaard.
Oud 14-05-2006, 11:48
Gimme more beer
Ik ben wel blij dat van Bommel en Ooijer er gewoon bijzitten.
Oud 14-05-2006, 12:18
Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 14-05-2006 @ 12:48 :
Ik ben wel blij dat van Bommel en Ooijer er gewoon bijzitten.
Oud 14-05-2006, 12:20
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Jongens wat een gezeik weer, ik ben het volledig met Van Basten eens. Huntelaar had ik ook niet meegenomen en hij heeft het goed en duidelijk beargumenteerd.
Oud 14-05-2006, 12:31
Gimme more beer
Citaat:
Stom Konijn schreef op 14-05-2006 @ 13:20 :
Jongens wat een gezeik weer, ik ben het volledig met Van Basten eens. Huntelaar had ik ook niet meegenomen en hij heeft het goed en duidelijk beargumenteerd.
Hij zegt alleen dat Huntelaar pech had dat ze "slechts" drie centrale spitsen mee wilden nemen. Nergens heeft hij gezegd waarom hij Vennegoor boven Huntelaar verkiest, met steekhoudende argumenten. Breekijzer is wel zo'n dom argument. Als iémand iets kan forceren is het Huntelaar wel.
Oud 14-05-2006, 12:54
pete da pornkid
pete da pornkid is offline
Het wordt niks dit WK.
Oud 14-05-2006, 15:10
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 14-05-2006 @ 13:31 :
Hij zegt alleen dat Huntelaar pech had dat ze "slechts" drie centrale spitsen mee wilden nemen. Nergens heeft hij gezegd waarom hij Vennegoor boven Huntelaar verkiest, met steekhoudende argumenten. Breekijzer is wel zo'n dom argument. Als iémand iets kan forceren is het Huntelaar wel.
Als die een breekijzer mee wou hebben had die niet voor VoH moeten kiezen maar voor K-J. Maar goed van Basten is de bondscoaches dus hij bepaald. Ik verbaas me er echter wel over, blijkbaar scoort K-J wel vaak dat die topscoorder is, en b.v. kuijt minder anders was hij wel topscoorder in Nederland geworden.

Regels voor berichten