Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() + dat Lodewijks ivm Timmer en Stekelenburg overschat word. Timmer de man met ervaring, Stekelenburg de nieuwe vd Sar.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
-Lucius schuift altijd goed door en geeft bij PSV veel assists en hij kan ook meeverdedigen. (dat hij geen fotomodel is doet er niet toe.) -Afellay en Hofs zijn inderdaad jong maar kwalitatief gezien ook goed. Sneijder was toch ook jong toen hij bij Oranje kwam (nu nog) En als ze de kans niet krijgen om te spelen, kunnen ze ook geen ervaring opbouwen. -Van Hooijdonk was eerst bij Feyenoord en NAC wel succesvol en ook bij Fenerbache. Bij NAC had hij dit seizoen geen team achter zich en bij Feyenoord krijgt bij maar weinig speeltijd. -Vennegoor is geen superspits, maar hij werkt hard. Op zich kan hij ook wel op de vleugels. -Lodewijks keept gewoon goed, net als stekelenburg. Toch kies ik voor Lodewijks omdat die meer inzicht heeft. -Makaay heb ik niet omdat ik hem een slechte spits vind. Het onzichtbaar zijn werkt niet in zijn voordeel. Zoveel kwaliteit als schutter heeft hij ook niet, noch als kopper. -Bij van Persie is het steeds "net niet". Bovendien gaat hij veel te snel liggen, Vennegoor is harder. In het principe vind ik echte vleugelspelers geen noodzaak. Doorschuivende backs en middenvelders en veel spitsen die flink van positie wisselen, dat is mijn idee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
VoH op de vleugels? Hij heeft geen voorzet, kan geen man passeren, wat moet hij daar? ![]() Makaay niet veel kwaliteit als schutter? Niet veel kwaliteit als kopper? sorry, hier viel ik echt van mijn stoel. Makaay is inderdaad vaak onzichtbaar, en past niet helemaal in het spelletje van oranje, maar hoe kun je met droge ogen beweren dat hij een matige schutter en kopper is? ![]() ![]() ![]() ![]() [edit] dit zegt niets over kopper, maar wel over schutter: 1996/97 Vitesse 34 19 Eredivisie 1997/98 Tenerife 36 7 Primera Division 1998/99 Tenerife 36 14 Primera Division 1999/00 Deportivo La Coruña 36 22 Primera Division 2000/01 Deportivo La Coruña 29 16 Primera Division 2001/02 Deportivo La Coruña 30 12 Primera Division 2002/03 Deportivo La Coruña 38 29 Primera Division 2003/04 Bayern München 32 23 Bundesliga 2004/05 Bayern München 33 22 Bundesliga 2005/06 Bayern München 30 16 Bundesliga In competitieverband in de laatste tien jaar 180 doelpunten. De laatste zeven jaar gemiddeld 20 doelpunten per seizoen in zware competities. Ik neem je vanaf nu eigenlijk niet emer serieus als je het over veotbal hebt. Mensen kunnen van mening verschillen, dat maakt het ook juist leuk, maar Makaay een slechte schutter noemen... ![]() Laatst gewijzigd op 09-05-2006 om 15:00. |
![]() |
||
Citaat:
das Phantoom is geen goede bijnaam. Mijn keuze voor VoH komt uit het rijtje "wie zal er nog eens meegaan": Van Persie, VoH of Makaay. En dan kies ik toch voor de hardwerkende VoH. En hij kan best voorzetten geven, maar krijgt die rol nauwlijks. [edit: overdrijven is ook een vak zeg ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
daar is het internet voor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
jij bent een lolbroek ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 09-05-2006 om 15:24. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij past gewoon niet in Oranje, dat is een heel ander verhaal. Makaay is nogal een specifieke spits die veel ruimte nodig heeft. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Sluit me aan bij de opstelling van Fernando Torres, met 1 verschil: Kuyt op 7 in plaats van Van Persie. Kuyt is wel geen echte rechtsbuiten, maar hij kan daar wel hangend goed spelen en hij werkt superhard. En ik ben nou eenmaal een liefhebber van een jongen als Kuyt.
![]()
||
Citaat:
![]() Wie zou je kiezen, als Stam toch mee zou willen?
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens, wat vinden jullie van Urby Emanuelson? Moet hij mee als 'stand in' voor van Bronkhorst of achten jullie hem niet geschikt daarvoor? Naar mijn mening moet hij zeker mee, want ik vind hem beter dan Tim de Cler en Wilfred Bouma. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ben er nog niet uit, maar op dit moment heeft De Cler toch nog een streepje voor op Urby. Na het WK zou ik overigens 100% voor Urby gaan met het oog op de toekomst. |
![]() |
|
Jammer dat Bouma zijn PSV vorm nooit meer echt gehaald heeft, dan stond hij zeker voor de Cler en Urby..
En over mijn opstelling, waar ik dan Stam zei, zet daar dan maar Mathijsen neer.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Van Basten zou Davids eens op linksback moeten proberen. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Jaliens is in het oefenduel met Jong Oranje geblesseerd geraakt. Geen WK voor de 'Gespierde Spijker' waarschijnlijk. De wedstrijd, die Oranje startte met Huntelaar in de spits, eindigde in een 0-0. |
![]() |
|
![]() |
Dit is mijn lijst:
Keepers: Van der Sar, Timmer, Lodewijks Verdedigers: Boulahrouz, Kromkamp, Ooijer, Heitinga, Mathijssen, Opdam, van Bronckhorst, de Cler Middenvelders: van Bommel, Cocu, van der Vaart, Sneijder, de Jong, Landzaat, Buijs Aanvallers: van Nistelrooij, Robben, van Persie, Kuijt, Huntelaar, Vennegoor, Makaay Wegens gebrek aan een goede rechtsbuiten (Castelen stelt niks voor is te licht kan alleen maar rennen en over schieten) is er nog een lege plek. Ik zou Kuijt rechtsbuiten zetten, zoals velen. We hebben gewoon geen beter alternatief!! Mochten er nog geblesseerden zijn mogen dezen ook mee: Stekelenburg, Lucius, de Zeeuw, Stam, Emanuelson (verdediger), Lamey, Jaliens, Greene Emanuelson(middenvelder), Afellay, Maduro, Boateng, Janssen, Davids Makaay, Castelen, Hassalbaink, In de basis: Van der Sar Boulahrouz, Ooijer, Mathijssen, van Bronckhorst Cocu, van Bommel van der Vaart Kuijt, van Nistelrooij, Robben
||
Citaat:
![]() Als jou selectie niet de selectie was die JIJ zou kiezen is het toch ook helemaal jou selectie niet eens meer? Volgende topic: [Wk 2006] Wie zou JOU selectern voor Oranje?
||
Citaat:
ik snap niet wat je uitkraamt ![]()
|
Edwin van der Sar, Maarten Stekelenburg en Henk Timmer
Khalid Boulahrouz, Giovanni van Bronckhorst, Tim de Cler, Johnny Heitinga, Kew Jaliens, Jan Kromkamp, Joris Mathijsen en André Ooijer Mark van Bommel, Phillip Cocu, Denny Landzaat, Hedwiges Maduro, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart uitgenodigd. Ryan Babel , Dirk Kuyt, Ruud van Nistelrooy, Robin van Persie, Arjen Robben en Jan Vennegoor of Hesselink. De selectie, net bekend. ![]() Laatst gewijzigd op 14-05-2006 om 10:47. |
![]() |
|
Hij zal Babel wel als linksbuiten zien. Aangezien hij van te voren aangaf drie spitsen mee te nemen. Misschien is het dan zo gek nog niet. Als hij graag 4-3-3 wil spelen en Robben valt uit, dan zal hij toch moeten kunnen wisselen.
Maar toch ... ![]()
||
![]() |
Citaat:
Boulahrouz, Heitinga, Jaliens, Ooijer, Kromkamp spelen bij hun club nog wel regelmatig rechtsback. Verder zijn Landzaat, Maduro en VoH naar mijn mening onterecht geselecteerd. Opzich wel leuk dat Babel mee is. Hij kan wel wedstrijden openbreken, maar jammer dat dat mede ten koste gaat van Huntelaar. Het enige leuke is nu dat Castelen, Emanuelson, Vlaar, Huntelaar en De Jong nu met Jong Oranje kunnen schitteren. Edit: Ik lees net dat de Jong al vakantie mag gaan vieren:\, hoezo gaat hij niet mee met Foppe? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hmm, verder had ik zelf babel, landzaat en vennegoor of hesselink niet meegenomen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||