![]() |
|
![]() |
hey ik ben dus ook een meisje en i ga reageren want hoewel ik zeer blij ben met de reacties (heb zelf b en klaag ALTIJD haha) vind ik eigenlijk dat ze allemaal niet kloppen.
Als je een meisje bent met maat 32 dan zou ik zeggen een a maat want d haha dan val je om! maar ben je een dikkere meid met maat 40 dan zou ik zeggen een c maat want anders klopt het gewoon niet.... kortom de verhouding moet kloppen en dan is het mooi om te zien. Cleo van goede tijden bv is een mooie vrouw omdat ze lang en slank is en haar borstgroottr past bij de rest van haar lijf. Een grote tegenvaller is ook: Nepborsten! Wat Britney doet ik weet het niet maar knapper wordt ze niet en dat ze nep zijn mag duidelijk zijn! Kuzzies Heidimeisje.
|
![]() |
ach joh, groot of klein 't gaat toch om de persoon en niet de borsten.... ik zal in iedergeval nooit op de grote van de borsten af gaan maar meer op karakter enzo, en om eerlijk te zijn als een meisje barlelijk is enzo dan zal je haar ook minder snel aanspreken dan iemand die er leuker uitziet... maar toch hebben de borsten daar niets mee te maken... meer de gehele uiterlijke verzorging vind ik belangrijker dan dat.
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
Het belangrijkste, vind ik, is nog wel dat ze niet hangen.
Ik hou wel van grote borsten, daar kan je net wat meer mee. Over het algemeen vinden jongens (gemmiddeld, dus niet iedereen) grote borsten mooier, omdat dat een teken is dat je als vrouw je kind kan voeden. Klinkt heel clinisch, maar is wel waar.
|
![]() |
dat van dat over het algemeen jongens de grote borstige nakijken is ONZIN!
Mijn vriendin heeft dubbel-d en ik een b maatje maar ze kijken haar echt niet altijd na net zo goed mij of een andere vriendin van mij ook met b. En al keken ze ernaar dan is dat niet jugementbepalend omdat jongens ook naar dingen als billen gezichtje haren en benen kijken en vooral ook de buik! Kortom niet alles geloven wat hier staat meiden en mannekes want het is onzin en het maakt een meisje alleen onzeker terwijl het tegendeel is bewezen! ik ga nu youp van het hek kijken LATERZ kuzzies heidimeisje
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() voel ik me eindelijk ook niet meer buitengesloten heb namelijk ook rond de a maat...
||
Citaat:
Ik zei toch dat het over gemmiddelden gaat, per situatie kan het veranderen. Jij zal wel een mooier figuur, of een leuker koppie hebben dan je vriendin, dat jongens dat weer leuk vinden. Maar wat ik zei, en jij onzin vind, is bewezen. En ik wil al helemaal geen meisjes onzeker maken.
||
![]() |
Citaat:
Wat is dat nou voor uitspraak!!!!!? ![]() Denk jij dat die meisjes daar wat aan kunnen doen dat ze grote borsten hebben? Jongens met grote oren willen toch ook niet opvallen!!!!!!!!!!!!! ![]() Je mag vinden wat je vind. maar dan hoef je niet zo'n super on intelligente uitsraak te doen! [Dit bericht is aangepast door Lizz14 (31-12-2001).]
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
grote en omstrek van mijn penis of die niet te klein is jurn116 | 4 | 16-04-2012 22:09 | |
Seksualiteit |
grote of kleine lul? steffiebeffie | 1 | 10-10-2010 19:23 | |
Lifestyle |
Het Grote Winkeltopic Jules | 187 | 23-07-2006 15:49 | |
Seksualiteit |
Penis grootte? jupjup | 37 | 16-07-2002 21:53 | |
Drugs & Alcohol |
space cake, of andere gerechten... slisje | 18 | 20-03-2002 22:04 |