![]() |
|
![]() |
U know.....? Mijn vriendin wil niet met me onder douche of in bad! Ze hebben daar zelf geen bad thuis, duz als ze bij mij is dan wil ze graag in bad, maar ik mag nooit mee! Minderz...maar wat doe je er aan hè?
![]() Wij doen het eigenlijk duz alleen op bed, met veel ruimte hè, das het makkelijkst! Grzz...
||
![]() |
Citaat:
arme stakker gewoon mee hjet bad in gaan |
![]() |
|
![]() |
in een bed daar, is het lekker warm en als er niemand thuis is nog redelijk relaxed. Alhoewel ik het in de buitenlucht ook wel leuk vind, in de zomer toch, dan kan je de tijd nemen, zonder dat je half bevriest
|
Verwijderd
|
- Op bed: 9/10 > misschien weinig origineel, wordt afgezaagd, wel nog altijd warm, zacht, je kan ondertussen tv kijken (is best leuk!
![]() - In de WC: nog niet gedaan... en schat: da valt wél op - Op de bank: 8.5/10 > kan ie met z'n hand nog meedoen, wel cool, ma die leuning kan dan wel pijn doen aan je borstkas - In de buitenlucht: 9/10 > is keeeiiiiiiiileuk, alleen 's nachts een beetje koud aan de billen... ![]() - op de keukentafel: (nog niet gedaan, maar: ) lijkt me 8.5/10!! misschien wel een beetje hard, maar we moeten 't toch eens uitproberen als we 'ns alleen thuis zijn, lijkt me wel geil *blue* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ma nee, da valt nie op. Als je het maar discreet aanpakt!! Natuurlijk niet direct samen in de mannen/vrouwen toiletten verdwijnen maar zo appart binnengaan en buitenkomen. Moet toch kunnen! Trouwens wat maakt dat eigenlijk uit?? We hebben het toch maar gehad niewaar. vriendelijke groeten xxxx jan
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[POLL] Batsen is gezond! MisterDJ | 69 | 10-06-2005 15:58 | |
Seksualiteit |
[Poll]Seks zonder liefde Muchacha | 6 | 02-06-2005 14:46 | |
Seksualiteit |
poll wat vinden jullie het lekkerst??? goale | 46 | 11-08-2003 20:21 | |
Seksualiteit |
POLL: hoe oud? Verwijderd | 98 | 02-07-2003 16:47 | |
Seksualiteit |
[POLL] After sex Evil creature | 36 | 31-05-2003 11:22 | |
Seksualiteit |
Zou jij meer dan 6 maanden zonder sex kunnen? anonieme_teddybeer | 36 | 29-03-2003 16:42 |