Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2006, 22:13
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Frau Merkel sagte:

Verdammt, halt die Klappe!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2006, 23:29
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Volgens mij is dit hele programma niks meer dan een andere omschrijving voor Big Brother wat hij voor veel geld heeft overgenomen maar wat hard flopt op t moment als ik me niet vergis.

Ik vind deze omschrijving alleen uit fout, het blijft namelijk gedrag wat niet te tolereren valt in het algemeen (denk aan op school, in je plaatselijke pauperbuurt of in het bejaardenhuis vol dementie patienten), dat dat onder de naam reallife soap gebracht gaat worden en als zodanig zulk gedrag toejuigt is een erg slechte zaak.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 16:12
Uice
Uice is offline
Wat een gezeik. Laat ze doen wat ze willen in dat huis. Alsof kinderen die dat zien nu meer geen proberen klasgenoten weg te pesten.

Ik vind het wel een leuk programma-idee. Geef ze voor mijn part kettingzagen.
Oud 10-05-2006, 18:43
snoodaard
snoodaard is offline
Vooral uitzenden. Ik kijk uberhaupt niet naar talpa. Als men daar nog meer zooi op wil programmeren waarvan het overduidelijk is dat het niet door de beugel kan dan zal ik daar niet wakker van liggen.
Oud 11-05-2006, 06:12
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 09-05-2006 @ 12:15 :
Big Brother duurde ook erg lang. En het bleef populair.
niet toen t op talpa uitgezonden werd.

sowieso, talpa is voor tv-programma's DE garantie dat t mislukt. Zelfs met het uitzenden van voetbal halen ze nog niet de helft van het aantal kijkers dat ze verwacht hadden.

ik heb t op de tv zitten omdat nickelodeon op t zelfde kanaal zit hier.
Oud 11-05-2006, 07:05
Streepjescode
Streepjescode is offline
Citaat:
Sarah schreef op 09-05-2006 @ 15:04 :
Over het algemeen weten pesters niet hoe een gepest kind zich eronder voelt, omdat ze gewoon te jong zijn om zich echt in een ander in te leven. Zo zien ze eens op tv hoe ongelukkig het mensen maakt.
Er word anders ook nog genoeg gepest en getreitert onder volwassenen hoor..

Alleen al het feit dat zoiets op TV is brengt het dichterbij 'normaal' gedrag in het onderbewuste van mensen. Een beetje het reclame effect. En dat is absoluut niet goed.

Overigens hoop ik dat de bewonders beseffen dat ze een lange tijd met elkaar opgescheept zitten en het op een accoordje gooien - hoewel er dan waarschijnlijk ingegrepen zou worden. Maar ze moeten zelf mensen uitstemmen toch? Dan stem je toch de irritantste persoon eruit? Liever een half jaar met de aardigste mensen...
Oud 11-05-2006, 11:28
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 11-05-2006 @ 07:12 :
niet toen t op talpa uitgezonden werd.

sowieso, talpa is voor tv-programma's DE garantie dat t mislukt. Zelfs met het uitzenden van voetbal halen ze nog niet de helft van het aantal kijkers dat ze verwacht hadden.

ik heb t op de tv zitten omdat nickelodeon op t zelfde kanaal zit hier.
Nickelodeon..........nostalgie?
Oud 12-05-2006, 08:08
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Ik heb het niet zo goed gevolgd allemaal, maar is dit niet gewoon een publiciteitstunt van De Mol? Is er überhaupt wel sprake van serieuze plannen om dit te produceren?
Oud 12-05-2006, 09:00
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 12-05-2006 @ 09:08 :
Ik heb het niet zo goed gevolgd allemaal, maar is dit niet gewoon een publiciteitstunt van De Mol? Is er überhaupt wel sprake van serieuze plannen om dit te produceren?
Yep. Hij is op zoek naar een villa voor de opnames.
Oud 12-05-2006, 13:47
Hulk
Hulk is offline
lijkt me superleuk programma. ik hoop dat het niet verboden wordt.

de mensen die er in zitten weten dat ze gepest zullen worden, ze doen vrijwillig mee, kunnen stoppen wanneer ze willen.

je weet wat je kunt verwachten, als je het niet wilt kijken kijk je het niet, simpel. en ik denk dat programma's met geweld schadelijker zijn dat dit voor kinderen.

Laatst gewijzigd op 12-05-2006 om 13:52.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 15:48
Supreme Dutch
Beetje een soort van ontgroening eigenlijk.. Weten dat je gepest en getreiterd gaat worden en toch er heen gaan..
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 09:17
Verwijderd
tja

een nieuwe flodder episode.

te triest gewoon.

kan ook alleen maar uit de koker van john de mol komen
Met citaat reageren
Oud 14-05-2006, 14:16
MB
MB is offline
Citaat:
Streepjescode schreef op 11-05-2006 @ 08:05 :
Er word anders ook nog genoeg gepest en getreitert onder volwassenen hoor..

Alleen al het feit dat zoiets op TV is brengt het dichterbij 'normaal' gedrag in het onderbewuste van mensen. Een beetje het reclame effect. En dat is absoluut niet goed.

Overigens hoop ik dat de bewonders beseffen dat ze een lange tijd met elkaar opgescheept zitten en het op een accoordje gooien - hoewel er dan waarschijnlijk ingegrepen zou worden. Maar ze moeten zelf mensen uitstemmen toch? Dan stem je toch de irritantste persoon eruit? Liever een half jaar met de aardigste mensen...
Dat lijkt me niet, dan pest niemand. Want dan wordt de pester eruit gestemd. Volgens mij kunnen ze niemand eruit stemmen, maar moeten ze vrijwillig weg gaan.
Oud 14-05-2006, 16:52
Jimte
Jimte is offline
Het is niet zo dat john de mol pesten uitvindt en ik vraag me ook echt af waarom dit schokkend zou zijn, alsof pesten iets vreemd of onmenselijks is. Van mij mag alles op de tv worden uitgezonden als degene die als het ware wordt uitgezonden het daar het mee eens is, teken je een contract dat dit mag is het prima en ik zou niet weten voor wie het dan schadelijk zou zijn. De tv is tegenwoordig een tijddoder en wie leeft in de vooronderstelling dat alles goed en verantwoord moet zijn mag van mij zijn stemrecht inleveren. Je hebt ook gewoon een knop op je tv waarmee je hem uit zet.

En wat de neuk heeft john de mol in hemelsnaam fout gedaan?... ooit?
Oud 15-05-2006, 15:23
Mono-racer
Mono-racer is offline
Citaat:
ecrivaine schreef op 09-05-2006 @ 21:07 :
Naast dat het ziek is, lijkt het me ergens nog een 'interessant' psychologisch experiment. Niet onwaarschijnlijk dat er in een jaar tijd een hoop slechts in een mens bovengehaald kan worden, in zo'n situatie. Stof voor een roman ofzo, Lord of the Flies, maar dan anders .
je hebt in wat je zegt gelijk, op beide punten, maar ik vind het té ziek...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 16:49
Relief
Relief is offline
Citaat:
Jimte schreef op 14-05-2006 @ 17:52 :
Het is niet zo dat john de mol pesten uitvindt en ik vraag me ook echt af waarom dit schokkend zou zijn, alsof pesten iets vreemd of onmenselijks is. Van mij mag alles op de tv worden uitgezonden als degene die als het ware wordt uitgezonden het daar het mee eens is, teken je een contract dat dit mag is het prima en ik zou niet weten voor wie het dan schadelijk zou zijn. De tv is tegenwoordig een tijddoder en wie leeft in de vooronderstelling dat alles goed en verantwoord moet zijn mag van mij zijn stemrecht inleveren. Je hebt ook gewoon een knop op je tv waarmee je hem uit zet.

En wat de neuk heeft john de mol in hemelsnaam fout gedaan?... ooit?
Dat hele zooitje van de publieke omroep en de commercieele maffia opgekocht. Talpa kan gewoon niet dramatischer. Het is net dat Real Madrid de voetbalsterren van de wereld opkoopt, maar samen zijn de sterren geen zak snoep waard.
Hoe vaak heb ik de laatste zin niet gequote op khalifaat.
Oud 15-05-2006, 16:54
Delama
Delama is offline
Ik denk dat t een grote flop wordt. Die mensen die daar binnen 'moeten' pesten, worden dat ook wel zat na een tijdje lijkt me. Geforceerd mensen pesten moet wel zo ontzettend gaan vervelen na een paar weken...En als je er naar kijkt...na een week heb je dat toch ook wel gezien
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 18:10
ecrivaine
ecrivaine is offline
Citaat:
Mono-racer schreef op 15-05-2006 @ 16:23 :
je hebt in wat je zegt gelijk, op beide punten, maar ik vind het té ziek...
Juh, ik zeg dan ook dat ik het ziek vind. De kans op die taferelen lijkt me namelijk best aanwezig . Maar we zullen zien. Ze moeten hun gang gaan natuurlijk. Ik hoop dat het een flop wordt. Helaas denk ik dat het genoeg mensen zal trekken.

offtopic: shit, je hebt me ontdekt . Dag anonimiteit..
Oud 16-05-2006, 16:15
Antubis
Antubis is offline
Is t niet ongeveer hetzelfde als de 7 plagen..? Of vergis ik me nou echt enorm..?
Oud 17-05-2006, 11:56
akumabito
akumabito is offline
Tsjah, Talpa...

Mensen, ik ben ondertussen al 4 maanden weg uit Nederland. Heeft Talpa ondertussen ook maar 1 eigen productie gehad die de moeite van het kijken waard was?
Oud 17-05-2006, 12:54
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
akumabito schreef op 17-05-2006 @ 12:56 :
Mensen, ik ben ondertussen al 4 maanden weg uit Nederland. Heeft Talpa ondertussen ook maar 1 eigen productie gehad die de moeite van het kijken waard was?
Is dat een retorische vraag? Uiteraard hebben ze dat niet.
Oud 18-05-2006, 13:42
Mono-racer
Mono-racer is offline
Citaat:
ecrivaine schreef op 15-05-2006 @ 19:10 :
Juh, ik zeg dan ook dat ik het ziek vind. De kans op die taferelen lijkt me namelijk best aanwezig . Maar we zullen zien. Ze moeten hun gang gaan natuurlijk. Ik hoop dat het een flop wordt. Helaas denk ik dat het genoeg mensen zal trekken.

offtopic: shit, je hebt me ontdekt . Dag anonimiteit..
mjah, mooizo

ik ben bang dat het geen flop wordt, omdat zelfs ík benieuwd ben hoe het programma zal zijn (ook al ben ik zwáár tegen!), naja, als zelfs ík het ga kijken...

[size=0,1] viva la zoekmachina![/size]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten