Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Het heeft niks met verslaving te maken en je laten leiden door seks ![]() Want geen seks zorgt voor frustraties en binnen de kortste keren gaat er een van de twee vreemd. Helemaal als je jong bent ga je me niet vertellen dat je elke avond gezellig op de bank kan zitten en met iemand en bed delen zonder enige vorm van seks.
||
Citaat:
Naar mijn mening is intimiteit echter voornamelijk geestelijk en heb je geen fysiek contact nodig, alhoewel het wel een houvast kan zijn natuurlijk. Maargoed, ik heb nogal een aparte geloofsovertuiging, dus ik kan niet echt voor iedereen spreken...
||
Citaat:
||
Citaat:
tuurlijk heb ik liever een relatie én sex, en ik zei dus ook al: ik twijfel heel erg, maar uiteindelijk zou ik toch voor de optie 'wel relatie, geen sex' kiezen, DENK IK geen ervaring ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je zegt namelijk dat de liefde onvoorwaardelijk is, maar monogamie (als aspect van een liefdesrelatie) moet er wel centraal in staan. Wie hou je voor de gek? Onvoorwaardelijke liefde... mooi ideaal, maar het blijft een ideaal.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Goeie vragen trouwens! Ik ga ook eens nadenken de volgende keer dat ik in de zon zit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
seks voor het huwelijk? floortje613 | 66 | 14-01-2010 18:05 | |
Seksualiteit |
40 dagen zonder seks Briseïs | 50 | 29-05-2008 18:46 | |
Liefde & Relatie |
Hoe gaat je relatie eruit zien als je partner niet meer in staat is tot seks? Verwijderd | 43 | 17-05-2006 08:27 | |
Seksualiteit |
Relatie zonder seks Aristidis | 104 | 13-07-2005 23:45 | |
Seksualiteit |
na hoelange tijd meer dan zoenen/sex? Princesita | 70 | 11-12-2003 08:51 | |
Seksualiteit |
Gevoelig onderwerp: pedofilie | 96 | 21-02-2002 12:07 |