Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2006, 10:01
Bruut
Bruut is offline
beter dat ze die boomerang niet nemen
Oud 10-05-2006, 10:37
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Bruut schreef op 10-05-2006 @ 11:01 :
beter dat ze die boomerang niet nemen
maar echt nieuw is dit natuurlijk niet. nu kunnen ze net zo goed de dualshock's van de ps2 gaan gebruiken zodat je niet weer nieuwe controllers moet gaan kopen als je niet in je eentje op een donkere zolderkamer leeft.
Oud 10-05-2006, 10:48
MickeyV
MickeyV is offline
't Ziet er inderdaad allemaal erg mooi uit. Maar toch...500 à 600 euro. Echt duur hoor. Die nieuwe Xbox ligt er voor de helft, maar ik betwijfel of die PS3 ook 2 x zo snel is.
Oud 10-05-2006, 10:52
Jolt
Jolt is offline
Uhm de PS 2 kosten ook bij de launch 1200 gulden, PSX weet ik niet, zal ook wel zoiets zijn of minder.

Maja sony moet toch met de prijs gaan dalen.
Ik ga me er zeker een halen!
Oud 10-05-2006, 10:57
D@mien
D@mien is offline
Sony kennende gaat er na een half jaar oid alweer zo'n 100 euri vanaf..
Maar hij blijft te duur voor mij..
Oud 10-05-2006, 11:08
Jolt
Jolt is offline
Tja, je bent sony fan of niet .
Oud 10-05-2006, 11:25
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Sony for l1fe!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 11:29
Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Jolt schreef op 10-05-2006 @ 11:52 :
Uhm de PS 2 kosten ook bij de launch 1200 gulden, PSX weet ik niet, zal ook wel zoiets zijn of minder.
Volgens mij was de PSX 1000 gulden bij launch.

En wat betreft de controller, ik vind de DS 3 prima!

Citaat:
Levitating Nun schreef op 10-05-2006 @ 12:25 :
Sony for l1fe!
true,true
Oud 10-05-2006, 11:33
Carn
Carn is offline
ik vind het al vrij aardig dat de dollar en euro prijs qua cijfers niet verschillen..vaak zijn consoles hier toch een stuk duurder.
Oud 10-05-2006, 11:39
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 10-05-2006 @ 12:25 :
Sony for l1fe!
Zeker, met een paar kan ik praten hier van jullie!

Alleen nog een dikke LCD tv van Sony en een leuke geluidsinstallatie en dan kan het feest beginnen!

Alleen mijn navigatie is nog niet van sony
Oud 10-05-2006, 13:01
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Jolt schreef op 10-05-2006 @ 11:52 :
1150 gulden
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 19:21
Carn
Carn is offline
http://www.megaupload.com/?d=6B78OD2F

15 min MGS4 trailer
Oud 10-05-2006, 20:00
Verwijderd
ik kan dat filmpje niet checken

maar ik weet niet wat deze precies is, maar hij is wel fucking geniaal http://video.google.com/videoplay?do...255016&q=mgs+4
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 21:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
Fishy schreef op 10-05-2006 @ 21:00 :

maar ik weet niet wat deze precies is, maar hij is wel fucking geniaal http://video.google.com/videoplay?do...255016&q=mgs+4
dat is nog MGS3, hehe.

de volle 14+ aan MGS4

http://video.google.com/videoplay?do...7161958&q=mgs4
Oud 10-05-2006, 21:22
Carn
Carn is offline
Citaat:
Fishy schreef op 10-05-2006 @ 21:00 :
waarom werkt het niet?

gewoon wachten totdat de timer is afgelopen en dat venstertje wegklikken.
Oud 10-05-2006, 21:47
Carn
Carn is offline
http://ps3.ign.com/articles/707/707054p1.html

check die shots. Wow.
Oud 10-05-2006, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 10-05-2006 @ 22:19 :
dat is nog MGS3, hehe.

de volle 14+ aan MGS4

http://video.google.com/videoplay?do...7161958&q=mgs4
oh crap, my bad.
ik vond em al weer best jong enzo, maar ik dacht dat van "no place to hide" dat ze daar met deel 4 erg mee kwamen maar goed
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 23:54
Dinalfos
Dinalfos is offline
Sony heeft zichzelf op alle fronten voor schut gezet. Voeg daarbij het feit dat de PS3 waarschijnlijk hooguit 50 dollar duurder zal worden dan een Xbox 360(duidelijk superieur) en een WII bij elkaar. Nou, dan weten we het wel weer.

(Gelieve mij niet af te rekenen op dit sommetje, daar ik het ook maar ergens gelezen heb )
Oud 11-05-2006, 23:59
Carn
Carn is offline
...en toch lopen de pre-orders langzaam aan vol
Oud 12-05-2006, 00:04
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Carn schreef op 12-05-2006 @ 00:59 :
...en toch lopen de pre-orders langzaam aan vol
Natuurlijk. De gemiddelde casual-gamer blijft gevoelig voor Sony's hippe imago. Ze hadden dat ding bij wijze van spreken ook strontvlek kunnen noemen, het wordt toch wel verkocht.
Oud 12-05-2006, 00:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 12-05-2006 @ 01:04 :
Natuurlijk. De gemiddelde casual-gamer blijft gevoelig voor Sony's hippe imago. Ze hadden dat ding bij wijze van spreken ook strontvlek kunnen noemen, het wordt toch wel verkocht.
Ach ja, gelukkig val je buiten de doelgroep

Zolang ik maar Wipout, Metal Gear en Final Fantasy kan spelen vind ik het allemaal best.
Oud 12-05-2006, 06:40
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Carn schreef op 12-05-2006 @ 01:19 :
Ach ja, gelukkig val je buiten de doelgroep

Zolang ik maar Wipout, Metal Gear en Final Fantasy kan spelen vind ik het allemaal best.
ja hoor. koop je toch een ps one voor ?

Oud 12-05-2006, 07:49
Jolt
Jolt is offline
Ik vind het wel schandalig dat Sony zei eerst November 2005, dan Maart 2006 en nu weer November.

Iets wat wij consumenten niet van houden is wachten en mensen die dingen uitstellen.
Oud 12-05-2006, 08:37
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 12-05-2006 @ 00:54 :
Sony heeft zichzelf op alle fronten voor schut gezet. Voeg daarbij het feit dat de PS3 waarschijnlijk hooguit 50 dollar duurder zal worden dan een Xbox 360(duidelijk superieur)
zal wel aan mij liggen dat ik microsoft persoonlijk de grote verlieser van de e3 vind

En was jij niet degenen die 2 weken geleden nog het einde van nintendo voorspelde vanwegen de achterlijke naam en ondoordachte marketing strategie
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 09:01
Levitating Nun
Nintendo had sowieso al afgedaan na de lancering van de Cube.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 09:03
Verwijderd
Citaat:
metroidminded schreef op 12-05-2006 @ 09:37 :
zal wel aan mij liggen dat ik microsoft persoonlijk de grote verlieser van de e3 vind
Zou dat ook niet een beetje kunnen komen omdat hun next-gen console al lang en breed in de winkel ligt? Ze hebben gewoon niets nieuws te presenteren dat qua aandacht op kan boxen tegen Wii en PS3.

Ik heb zelf geen enkele console van na het 16-bit tijdperk, maar ik moet zeggen dat ik teleurgesteld ben in Sony. Bijzonder duur, precies dezelfde controller (met wat last-minute leen-technologie van Nintendo) en ze lijken te willen drijven op nieuwe delen in series die altijd scoren en die er dit keer weer iets gelikter uitzien.

Ik zit niet echt te wachten op de volgende graphics update als het me toch niets meer brengt dan dat alleen. Ik vind het fijner als een spel daadwerkelijk leuk en goed is.

Het lijkt erop dat Nintendo de enige is die de ballen heeft om niet totaal in te zetten op graphics, maar daadwerkelijk durft om iets nieuws te verzinnen. Net als met de styles van de DS zal die onooglijk lelijke controller van de Wii een heleboel nieuwe mogelijkheden geven om frisse, nieuwe en toffe spellen te maken. Dan kijk ik niet zo nauw op een pixeltje of twee.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 16:23
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 12-05-2006 @ 09:37 :

En was jij niet degenen die 2 weken geleden nog het einde van nintendo voorspelde vanwegen de achterlijke naam en ondoordachte marketing strategie
De markstrategie van Nintendo is hemeltergend, kontenkrabbend, spuitpoepveroorzakend beroerd. Gewaagd, maar zeer arrogant en koppig. Dat kan nog steeds het einde betekenen voor ze, aangezien hun reputatie flink besmeurd is. Gelukkig lijkt het met de games goed te komen, zodat de trouwe fanbase in ieder geval weer op zal komen dagen.
Oud 12-05-2006, 16:23
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 12-05-2006 @ 10:01 :
Nintendo had sowieso al afgedaan na de lancering van de Cube.
Niet voor iedereen hoor.
Oud 12-05-2006, 16:25
MickeyV
MickeyV is offline
Nee, non. Dat is inderdaad een tikje overdreven.

By the way, FF is na FF7 echt een trekspellenreeks geworden, ronduit smakeloos gewoon
Oud 12-05-2006, 16:27
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 12-05-2006 @ 10:03 :
.

Ik zit niet echt te wachten op de volgende graphics update als het me toch niets meer brengt dan dat alleen. Ik vind het fijner als een spel daadwerkelijk leuk en goed is.

Het lijkt erop dat Nintendo de enige is die de ballen heeft om niet totaal in te zetten op graphics, maar daadwerkelijk durft om iets nieuws te verzinnen. Net als met de styles van de DS zal die onooglijk lelijke controller van de Wii een heleboel nieuwe mogelijkheden geven om frisse, nieuwe en toffe spellen te maken. Dan kijk ik niet zo nauw op een pixeltje of twee.

LUH-3417
Is het dan echt teveel gevraagd om er gewoon voor te zorgen dat een spel goede graphics EN goede gameplay heeft? Waarom mogen gamers geen eisen stellen? Erken nou gewoon eens dat graphics en gameplay allebei belangrijk zijn.

Grappig trouwens, dat je zegt dat Nintendo niet inzet op graphics, terwijl, ironisch genoeg, zij altijd degenen zijn die de mooiste graphics uit hun consoles weten te trekken.
Oud 12-05-2006, 16:38
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 12-05-2006 @ 17:23 :
De markstrategie van Nintendo is hemeltergend, kontenkrabbend, spuitpoepveroorzakend beroerd. Gewaagd, maar zeer arrogant en koppig. Dat kan nog steeds het einde betekenen voor ze, aangezien hun reputatie flink besmeurd is. Gelukkig lijkt het met de games goed te komen, zodat de trouwe fanbase in ieder geval weer op zal komen dagen.
ik vind eerlijk gezegd Sony's strategie een stuk arroganter. 'kijk ons eens, wij hebben een console waar je dvd's op kan kijken, films branden, internetten, gamen, we hebben een mislukte imitatie van de wii-motion-sensing last-minute geimplementeerd omdat we bang werden, jee GTA 4, GT4, FF 30000, tekken tachtig, etc.... en wat zijn-we-toch-geweldig met onze driemiljardtellende krachtige processor'

en ik denk dan : maar waarom zou ik dit leuk gaan vinden ? waarom is dit leuker dan de ps2, de xbox of de x360 of de wii ? what's new ?

overigens : graphics zijn leuk, maar graphics < gameplay.
Oud 12-05-2006, 16:54
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 12-05-2006 @ 17:38 :
ik vind eerlijk gezegd Sony's strategie een stuk arroganter. 'kijk ons eens, wij hebben een console waar je dvd's op kan kijken, films branden, internetten, gamen, we hebben een mislukte imitatie van de wii-motion-sensing last-minute geimplementeerd omdat we bang werden, jee GTA 4, GT4, FF 30000, tekken tachtig, etc.... en wat zijn-we-toch-geweldig met onze driemiljardtellende krachtige processor'

en ik denk dan : maar waarom zou ik dit leuk gaan vinden ? waarom is dit leuker dan de ps2, de xbox of de x360 of de wii ? what's new ?

overigens : graphics zijn leuk, maar graphics < gameplay.
Sony was dan ook de grote (artistieke) verliezer van de show

En graphics en gameplay horen hand in hand te gaan. Natuurlijk gaat het uiteindelijk om hoe het speelt. Maar graphics zijn wel iets waar eigenlijk niet op bezuinigd zou mogen worden. Als je van plan bent om iets op het scherm te toveren, ben je verplicht om het er verzorgd uit te laten zien. Het hoeft niet nodeloos complex en oogverblindend high-tech te zijn, iets eenvoudigs is vaak ook heel mooi. Als het er maar verzorgd uitziet.

En daar zit hem het probleem, want de ambitie van goede developers rijkt momenteel verder dan wat de WII kan bieden. Binnen de kortste keren komen ze met ideeen die de technologie niet toestaat en zullen ze zich gedwongen zien om offers te maken. En die tijd zal vast wel komen, aangezien alle WII-developers ook ervaring hebben of zullen opdoen met de krachtigere consoles en de pc.

Het mogelijke resultaat is games die barstensvol zitten met goede ideeen, maar die veelal het gevoel geven dat ze nog niet helemaal compleet zijn.
Oud 12-05-2006, 17:20
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 12-05-2006 @ 17:54 :
Als het er maar verzorgd uitziet.
dat is op de Wii dan ook prima mogelijk.

Citaat:

Het mogelijke resultaat is games die barstensvol zitten met goede ideeen, maar die veelal het gevoel geven dat ze nog niet helemaal compleet zijn.
aangezien de x360 binnen een jaar ingehaald zal worden door de pc (redelijk aanverwante technologie, enige echte voordeel van de xbox is xbox live) en de ps3 nu al zo ongeveer het maximale kunnen toont (en de 'synergistic processing units' mij vaag doen denken aan de multi-cpu opzet van de mislukte sega saturn) zou ik me daar nou niet bepaald druk om maken.

als je de techniek van de wiimote bedoeld : dat zit volgens mij wel snor. Het ding meet beweging in alle richtingen, en de snelheid in alle richtingen, waardoor je niet alleen de hoek van het ding 'weet', maar ook de kracht die er door de speler mee bedoelt wordt. zelfs de nunchuck heeft een accelerometer (meet snelheid vd beweging).

de DS is ook grafisch (veel) minder krachtig dan de psp. toch heb ik bij 75% van de DS-titels een goed gevoel, die zijn gewoon af. die 25% bagger heeft elk systeem, helaas.
(maar, de eerste ds-games waren inderdaad wat 'gimmicky', zoals Yoshi's touch&go. latere games zijn meestal toch echt 'volledige' games, en de Wii biedt alleen maar meer mogelijkheden)
Oud 12-05-2006, 17:43
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 12-05-2006 @ 18:20 :
dat is op de Wii dan ook prima mogelijk.

aangezien de x360 binnen een jaar ingehaald zal worden door de pc (redelijk aanverwante technologie, enige echte voordeel van de xbox is xbox live) en de ps3 nu al zo ongeveer het maximale kunnen toont (en de 'synergistic processing units' mij vaag doen denken aan de multi-cpu opzet van de mislukte sega saturn) zou ik me daar nou niet bepaald druk om maken.

als je de techniek van de wiimote bedoeld : dat zit volgens mij wel snor. Het ding meet beweging in alle richtingen, en de snelheid in alle richtingen, waardoor je niet alleen de hoek van het ding 'weet', maar ook de kracht die er door de speler mee bedoelt wordt. zelfs de nunchuck heeft een accelerometer (meet snelheid vd beweging).

de DS is ook grafisch (veel) minder krachtig dan de psp. toch heb ik bij 75% van de DS-titels een goed gevoel, die zijn gewoon af. die 25% bagger heeft elk systeem, helaas.
(maar, de eerste ds-games waren inderdaad wat 'gimmicky', zoals Yoshi's touch&go. latere games zijn meestal toch echt 'volledige' games, en de Wii biedt alleen maar meer mogelijkheden)
Ik maak me er wel 'druk' om, aangezien de mindere goden altijd de mindere versies krijgen. Niet alleen kwa graphics. Dat zal in de toekomst ook voor de Xbox 360 en de PS3 gelden. Met Oblivion was dat al in beperkte mate het geval en het zal alleen nog maar toenemen naarmate het ding ouder wordt. Niet dat dat heel erg is, aangezien de beste console games doorgaans geen pc-poorts zijn.

Geloof me, in de tijd van de SNES had iedereen ook de mond vol van de "weergaloze 3-dimensionale achtergronden en digitaal stereogeluid!!". Dat was voor die tijd indrukwekkend, omdat er geen vergelijkingsmateriaal was. Ja, de pc, maar dat was destijds een compleet andere wereld die geen poorts naar consoles opleverde. Daardoor bleef het allemaal een beetje gescheiden en kon de console wereld wegkomen met minder. Tegenwoordig heeft IEDEREEN torenhoge verwachtingen en wordt de achterstand tussen PC en console met iedere generatie kleiner. Die hele WIImote en Nunchuk zullen om die reden verhoudingsgewijs (voor het gevoel) veel sneller bij een limiet aankomen.

Over de DS: Ja, de goede spellen zijn misschien af, maar dat zijn ze op de PSP natuurlijk ook. En wie weet wat Team Nintendo allemaal had gekund met de de PSP? Misschien hadden we dan een nog betere(lees: grotere, mooiere, verfijndere) versie van New Super Mario Bros. kunnen spelen?
Oud 13-05-2006, 02:15
Levitating Nun
Citaat:
MickeyV schreef op 12-05-2006 @ 17:25 :
By the way, FF is na FF7 echt een trekspellenreeks geworden, ronduit smakeloos gewoon
Ik kijk je nooit meer aan.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 10:53
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
MickeyV schreef op 12-05-2006 @ 17:25 :
Nee, non. Dat is inderdaad een tikje overdreven.

Echt niet he, elke FF had wat, FF7 verhaal was gewoon super, en leuke minigames, lekker makkelijk, FF8 zag er een stuk beter uit, andere magic en GF systeem, leuke card battles!, FF9 leuk met dat skill systeem, alleen duurde het in het begin zo lang eerdat je een skill gemasterd had, verhaal was ook wel oke, alleen voelde ik me niet echt thuis met de zidane en co, FFX zeer mooi, zeer goed battle systeem, spere grid was ook ruig, alleen GF's waren minder en stemmen verneukte het, het was wel iets nieuws.

Toch vind ik zelf FFX ook een topper, heb ik eigenlijk te veel uren in gestopt
Oud 13-05-2006, 10:57
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 12-05-2006 @ 17:27 :
Is het dan echt teveel gevraagd om er gewoon voor te zorgen dat een spel goede graphics EN goede gameplay heeft? Waarom mogen gamers geen eisen stellen? Erken nou gewoon eens dat graphics en gameplay allebei belangrijk zijn.

Grappig trouwens, dat je zegt dat Nintendo niet inzet op graphics, terwijl, ironisch genoeg, zij altijd degenen zijn die de mooiste graphics uit hun consoles weten te trekken.
Graphics spelen altijd een rol, ook al zegt iedereen van niet.
Het speel toch altijd een stuk fijner als het er ook mooi uitziet (dat heb ik altijd al beweerd, ik ben een eye candy freak)

Sony is altijd duur geweest, dat maak ik hun ook niet kwalijk, dat zul je altijd blijven hebben, aangezien sony weet dat genoeg gekken die console kopen van 600 euro, daarna prijsverlaging van ik weet hoeveel euro en vullen die hap.
Oud 13-05-2006, 17:32
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 12-05-2006 @ 17:27 :
Want de cube graphics waren zo tenenkrommend lelijk
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 18:21
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 13-05-2006 @ 18:32 :
Want de cube graphics waren zo tenenkrommend lelijk
Nee. Maar we zijn inmiddels een aantal jaren verder en ook Nintendo moet op alle gebieden in beweging blijven.
Oud 13-05-2006, 18:48
Levitating Nun
Citaat:
Dinalfos schreef op 13-05-2006 @ 19:21 :
Nee. Maar we zijn inmiddels een aantal jaren verder en ook Nintendo moet op alle gebieden in beweging blijven.
Zeker, daarom voorspel ik ook dat Nintendo definitief op de fles gaat voor wat betreft Europa en de VS.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 19:27
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 13-05-2006 @ 19:48 :
Zeker, daarom voorspel ik ook dat Nintendo definitief op de fles gaat voor wat betreft Europa en de VS.
Die kans bestaat. Maar voorlopig niet, want de profits stijgen nog steeds.
Oud 13-05-2006, 19:36
JiMJiM
JiMJiM is offline
Citaat:
hoe verklaar je dan het succes van de ds in vs en europa(of krijgen we nu weer te horen dat je dat niet mag vergelijken?)
Oud 13-05-2006, 19:40
infamous
infamous is offline
shadowrun!
Oud 13-05-2006, 19:54
Dinalfos
Dinalfos is offline
Alsof de schaamtevolle charade van Sony nog niet lang genoeg geduurd had:

http://www.youtube.com/watch?v=c_4InHXPHvs

Tja, het kan natuurlijk altijd gebeuren, maar, verdomme, wat een afgang
Oud 13-05-2006, 19:55
Dinalfos
Dinalfos is offline
Check dit:

http://www.kotaku.com/gaming/top/e30...ede-173469.php

Oud 13-05-2006, 20:50
Levitating Nun
Citaat:
JiMJiM schreef op 13-05-2006 @ 20:36 :
hoe verklaar je dan het succes van de ds in vs en europa(of krijgen we nu weer te horen dat je dat niet mag vergelijken?)
Ik heb het over de grotere consoles. Qua Handhelds is Nintendo heer en meester, zeker.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 20:58
Levitating Nun
Ik kan het niet zien, maar wel de omschrijving. Laat me raden, iedereen rent naar de Wii kant?
Niet zo gek, wel pijnlijk.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 21:21
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 13-05-2006 @ 21:58 :
Ik kan het niet zien, maar wel de omschrijving. Laat me raden, iedereen rent naar de Wii kant?
Niet zo gek, wel pijnlijk.
Voor Sony, ja.
Oud 13-05-2006, 21:36
Levitating Nun
Citaat:
Dinalfos schreef op 13-05-2006 @ 22:21 :
Voor Sony, ja.
Ja
Met citaat reageren
Oud 14-05-2006, 13:35
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
euhm, 'op de fles gaan' doe je doorgaans pas als je geen winst meer maakt. Daar hoeft Nintendo zich echt ab-so-luut niet druk om te maken. De verkoopcijfers van de cube waren dan misschien niet zo indrukwekkend als van de ps2, maar ze maakten er wel degelijk winst op. (i.t.t. de xbox).

alle divisies van nintendo maken gewoon nette winsten. niks aan de hand dus. en dat ondanks de grafische voorsprong van de xbox tov de gamecube.

de ps2 is overigens HET voorbeeld dat graphics niet zo belangrijk zijn voor de winst. De xbox en de gamecube zijn beiden in staat tot mooiere graphics dan de ps2, en toch verkoop(te) die beter.
Reageren

Regels voor berichten