Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
En wat betreft de controller, ik vind de DS 3 prima! Citaat:
||
Citaat:
Alleen nog een dikke LCD tv van Sony en een leuke geluidsinstallatie en dan kan het feest beginnen! Alleen mijn navigatie is nog niet van sony ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik kan dat filmpje niet checken
![]() maar ik weet niet wat deze precies is, maar hij is wel fucking geniaal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
de volle 14+ aan MGS4 http://video.google.com/videoplay?do...7161958&q=mgs4
||
Citaat:
gewoon wachten totdat de timer is afgelopen en dat venstertje wegklikken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik vond em al weer best jong enzo, maar ik dacht dat van "no place to hide" dat ze daar met deel 4 erg mee kwamen maar goed |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Zolang ik maar Wipout, Metal Gear en Final Fantasy kan spelen vind ik het allemaal best.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() En was jij niet degenen die 2 weken geleden nog het einde van nintendo voorspelde vanwegen de achterlijke naam en ondoordachte marketing strategie ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb zelf geen enkele console van na het 16-bit tijdperk, maar ik moet zeggen dat ik teleurgesteld ben in Sony. Bijzonder duur, precies dezelfde controller (met wat last-minute leen-technologie van Nintendo) en ze lijken te willen drijven op nieuwe delen in series die altijd scoren en die er dit keer weer iets gelikter uitzien. Ik zit niet echt te wachten op de volgende graphics update als het me toch niets meer brengt dan dat alleen. Ik vind het fijner als een spel daadwerkelijk leuk en goed is. Het lijkt erop dat Nintendo de enige is die de ballen heeft om niet totaal in te zetten op graphics, maar daadwerkelijk durft om iets nieuws te verzinnen. Net als met de styles van de DS zal die onooglijk lelijke controller van de Wii een heleboel nieuwe mogelijkheden geven om frisse, nieuwe en toffe spellen te maken. Dan kijk ik niet zo nauw op een pixeltje of twee. LUH-3417 |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Grappig trouwens, dat je zegt dat Nintendo niet inzet op graphics, terwijl, ironisch genoeg, zij altijd degenen zijn die de mooiste graphics uit hun consoles weten te trekken.
||
Citaat:
en ik denk dan : maar waarom zou ik dit leuk gaan vinden ? waarom is dit leuker dan de ps2, de xbox of de x360 of de wii ? what's new ? overigens : graphics zijn leuk, maar graphics < gameplay.
||
Citaat:
![]() En graphics en gameplay horen hand in hand te gaan. Natuurlijk gaat het uiteindelijk om hoe het speelt. Maar graphics zijn wel iets waar eigenlijk niet op bezuinigd zou mogen worden. Als je van plan bent om iets op het scherm te toveren, ben je verplicht om het er verzorgd uit te laten zien. Het hoeft niet nodeloos complex en oogverblindend high-tech te zijn, iets eenvoudigs is vaak ook heel mooi. Als het er maar verzorgd uitziet. En daar zit hem het probleem, want de ambitie van goede developers rijkt momenteel verder dan wat de WII kan bieden. Binnen de kortste keren komen ze met ideeen die de technologie niet toestaat en zullen ze zich gedwongen zien om offers te maken. En die tijd zal vast wel komen, aangezien alle WII-developers ook ervaring hebben of zullen opdoen met de krachtigere consoles en de pc. Het mogelijke resultaat is games die barstensvol zitten met goede ideeen, maar die veelal het gevoel geven dat ze nog niet helemaal compleet zijn.
|||
Citaat:
Citaat:
als je de techniek van de wiimote bedoeld : dat zit volgens mij wel snor. Het ding meet beweging in alle richtingen, en de snelheid in alle richtingen, waardoor je niet alleen de hoek van het ding 'weet', maar ook de kracht die er door de speler mee bedoelt wordt. zelfs de nunchuck heeft een accelerometer (meet snelheid vd beweging). de DS is ook grafisch (veel) minder krachtig dan de psp. toch heb ik bij 75% van de DS-titels een goed gevoel, die zijn gewoon af. die 25% bagger heeft elk systeem, helaas. (maar, de eerste ds-games waren inderdaad wat 'gimmicky', zoals Yoshi's touch&go. latere games zijn meestal toch echt 'volledige' games, en de Wii biedt alleen maar meer mogelijkheden)
||
Citaat:
Geloof me, in de tijd van de SNES had iedereen ook de mond vol van de "weergaloze 3-dimensionale achtergronden en digitaal stereogeluid!!". Dat was voor die tijd indrukwekkend, omdat er geen vergelijkingsmateriaal was. Ja, de pc, maar dat was destijds een compleet andere wereld die geen poorts naar consoles opleverde. Daardoor bleef het allemaal een beetje gescheiden en kon de console wereld wegkomen met minder. Tegenwoordig heeft IEDEREEN torenhoge verwachtingen en wordt de achterstand tussen PC en console met iedere generatie kleiner. Die hele WIImote en Nunchuk zullen om die reden verhoudingsgewijs (voor het gevoel) veel sneller bij een limiet aankomen. Over de DS: Ja, de goede spellen zijn misschien af, maar dat zijn ze op de PSP natuurlijk ook. En wie weet wat Team Nintendo allemaal had gekund met de de PSP? Misschien hadden we dan een nog betere(lees: grotere, mooiere, verfijndere) versie van New Super Mario Bros. kunnen spelen?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Toch vind ik zelf FFX ook een topper, heb ik eigenlijk te veel uren in gestopt ![]()
||
Citaat:
Het speel toch altijd een stuk fijner als het er ook mooi uitziet (dat heb ik altijd al beweerd, ik ben een eye candy freak) Sony is altijd duur geweest, dat maak ik hun ook niet kwalijk, dat zul je altijd blijven hebben, aangezien sony weet dat genoeg gekken die console kopen van 600 euro, daarna prijsverlaging van ik weet hoeveel euro en vullen die hap.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Alsof de schaamtevolle charade van Sony nog niet lang genoeg geduurd had:
http://www.youtube.com/watch?v=c_4InHXPHvs Tja, het kan natuurlijk altijd gebeuren, maar, verdomme, wat een afgang ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Niet zo gek, wel pijnlijk. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
alle divisies van nintendo maken gewoon nette winsten. niks aan de hand dus. en dat ondanks de grafische voorsprong van de xbox tov de gamecube. de ps2 is overigens HET voorbeeld dat graphics niet zo belangrijk zijn voor de winst. De xbox en de gamecube zijn beiden in staat tot mooiere graphics dan de ps2, en toch verkoop(te) die beter.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Killzone 2 (Ps3, Guerilla Games) Carn | 12 | 11-07-2007 21:08 | |
Games |
PS3 - Next-gen gaming Th0m4s | 387 | 31-12-2006 20:50 | |
Games |
Xbox 360 (2) onthuld? Verwachtingen en mededelingen. Verwijderd | 99 | 11-11-2006 15:43 | |
Games |
Nintendo @ E3 m3tr01dm1nd3d | 142 | 22-05-2006 19:02 | |
Games |
Playstation 3 of toch de 360? miGAnt | 150 | 13-04-2006 12:44 | |
Games |
Wat verwachten jullie op het E3 2004???? Zexy Poo Maker | 34 | 21-02-2004 19:25 |