Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2006, 22:26
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Krynn schreef op 11-05-2006 @ 23:18 :
Dat werkt dus mooi niet, dat proberen we ondertussen ook gewoon.

Jij zit vast in zo'n heerlijk semi ghetto
ik zit wel op ghetto grootte, maar wel in een van de beste war-KDs in Utopia (niet arrogant bedoeld, maar we hebben laatste 10-15 ages altijd wel in top5 warwins gestaan ofzo, op onze NW-poging age na )
Oud 11-05-2006, 22:27
Krynn
Krynn is offline
Ik ben *zo* jaloers...nog een stuk ongeduld nodig? Ik verveel me de tyfus, en het is nog wel zo'n interessante age

Laatst gewijzigd op 11-05-2006 om 22:29.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 23:01
Arox
Arox is offline
Citaat:
Krynn schreef op 11-05-2006 @ 23:27 :
Ik ben *zo* jaloers...nog een stuk ongeduld nodig? Ik verveel me de tyfus, en het is nog wel zo'n interessante age
Wil je nu al weg? We zijn pas begonnen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 01:36
waaromniet?
waaromniet? is offline
3e war? Very nice. Wij hebben er nog geen 3, maar gaat zeker lekker.

Barkrukkie, zat jij niet in free met pep ofzo? Best leuk kd hoor, maar om nou te zeggen 1 van beste war kds... Ga dan eerst eens wat kds in de top25 warren 2 ages lang, praten we verder.
Oud 12-05-2006, 05:18
Krynn
Krynn is offline
Citaat:
Arox schreef op 12-05-2006 @ 00:01 :
Wil je nu al weg? We zijn pas begonnen.
Huh...?

Multi?

Ontbijt!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 06:50
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 12-05-2006 @ 02:36 :
3e war? Very nice. Wij hebben er nog geen 3, maar gaat zeker lekker.

Barkrukkie, zat jij niet in free met pep ofzo? Best leuk kd hoor, maar om nou te zeggen 1 van beste war kds... Ga dan eerst eens wat kds in de top25 warren 2 ages lang, praten we verder.
ja daar zit ik

misschien heb ik idd fout verwoord

een van de beste warwin kds dan
Oud 12-05-2006, 06:50
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Krynn schreef op 11-05-2006 @ 23:27 :
als je KD in range is kunnen wij misschien warren als we OOW zijn?
Oud 12-05-2006, 08:38
vast choirs
vast choirs is offline
ik speel ook utopia! we zitten momenteel in een war, zijn wel lichtjes aan 't verliezeh. Maar ik zit op 1800 honor puntjes! spijtig van dat 3 % honor loss
Oud 12-05-2006, 10:07
Arox
Arox is offline
Citaat:
vast choirs schreef op 12-05-2006 @ 09:38 :
ik speel ook utopia! we zitten momenteel in een war, zijn wel lichtjes aan 't verliezeh. Maar ik zit op 1800 honor puntjes! spijtig van dat 3 % honor loss
Je blijft dan nog steeds Lord hoor. No worries.
Wij outhitten onze tegenstander 3 vs 1, hopen op een win.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 17:47
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 12-05-2006 @ 07:50 :
ja daar zit ik

misschien heb ik idd fout verwoord

een van de beste warwin kds dan
Daar kan ik mee leven ja

Alhoewel ik nog steeds vind dat jullie af en toe eens in de top moeten gaan warren. Moet redelijk te doen zijn voor jullie.
Oud 12-05-2006, 18:17
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 12-05-2006 @ 18:47 :
Daar kan ik mee leven ja

Alhoewel ik nog steeds vind dat jullie af en toe eens in de top moeten gaan warren. Moet redelijk te doen zijn voor jullie.
hmm, zou kunnen.. wilden we vorige age ook wel beetje doen, alleen we zaten toen sub-top.. dus had je wel goede KDs, maar geen 'top'.

Probleem is ook dat toen we keer in top20 stonden voor een tijdje we opeens deletions (stuk of 8 denk ik) kregen .. (niet voor xloggen, maar ws voor traden van de afgelopen x ages)

Dus misschien zouden we wel op top niveau kunnen warren.. maar denk dat 't nog wel wat zou tegenvallen mede omdat je vaak met zwaar gepumpte KDs te maken hebt daar, die een week van tevoren enzo beginnen met plannen van oorlogen. Wij weten ongeveer 2 uur voor decleration wie onze tegenstanders is .
Bovendien is goed kunnen warren ook iets anders als goed kunnen warwinnen.. bij warwinnen is diplomatie (vooral nu met withdraw zeik) nog bijna belangrijker dan activity/strategy
Oud 12-05-2006, 23:54
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 12-05-2006 @ 19:17 :
hmm, zou kunnen.. wilden we vorige age ook wel beetje doen, alleen we zaten toen sub-top.. dus had je wel goede KDs, maar geen 'top'.

Probleem is ook dat toen we keer in top20 stonden voor een tijdje we opeens deletions (stuk of 8 denk ik) kregen .. (niet voor xloggen, maar ws voor traden van de afgelopen x ages)

Dus misschien zouden we wel op top niveau kunnen warren.. maar denk dat 't nog wel wat zou tegenvallen mede omdat je vaak met zwaar gepumpte KDs te maken hebt daar, die een week van tevoren enzo beginnen met plannen van oorlogen. Wij weten ongeveer 2 uur voor decleration wie onze tegenstanders is .
Bovendien is goed kunnen warren ook iets anders als goed kunnen warwinnen.. bij warwinnen is diplomatie (vooral nu met withdraw zeik) nog bijna belangrijker dan activity/strategy
Zitten inderdaad behoorlijke verschillen in. Diplomatie in fsu wars is veel leuker: Oh, je wil een CF? Sure, voor 10 gratis hits en jullie surrender na een door ons bepaalde CF time.... Niet? Dan niet ^_^

Over een week voorbereiding, tsja. Ik doe dat misschien 1 of 2x in een age. Meer zeker niet, en dan is het eigenlijk nog geen week maar meer 2-3 dagen.

Traden krijg je echt geen deletions van, zolang je het maar op de juiste manier doet. Het zijn toch voornamelijk de xlog kds die deletions krijgen (waarmee ik niet wil impliceren dat jullie dat deden), of de kds die onzorgvuldig met hun accounts zijn omgesprongen.
Oud 13-05-2006, 00:29
vast choirs
vast choirs is offline
wij hebben net war geeindigd, onze dumbass monarch wou niet withdrawen en, hebben ze eerst een v/d beter attackers gedwongen eigelijk om te defecten (heeft ie dan ook gedaan, hij had nog 400 acres left ofzo) en nu gingen ze mij ook wat bedreigen. niet dat dat zou gelukt hebben. want ik pwn maargoed. Hij heeft nu eindelijk gesurrenderd. fwiew. zou toch wel is in een georganiseerd KD willen zitten
Oud 13-05-2006, 11:14
vast choirs
vast choirs is offline
en heb dan maar beslist om NOG 's te defecten. kutkd. Waarom geraak ik nooit in een enigsinds actief kd?
Oud 13-05-2006, 16:32
Arox
Arox is offline
Citaat:
vast choirs schreef op 13-05-2006 @ 12:14 :
en heb dan maar beslist om NOG 's te defecten. kutkd. Waarom geraak ik nooit in een enigsinds actief kd?
Trade of blijf random een prov maken.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2006, 05:01
Arox
Arox is offline
Wachten tot je army terug komt sucks.
Uur verkeerd gerekend >.<
Met citaat reageren
Oud 14-05-2006, 09:14
vast choirs
vast choirs is offline
hehe
Oud 14-05-2006, 12:59
waaromniet?
waaromniet? is offline
Om 6 uur 'smorgens is dat behoorlijk kut ja
Oud 14-05-2006, 13:06
Krynn
Krynn is offline
Dat is nou juist de charme van het spelletje...dat je nog debiel genoeg bent ook, om nóg een uurtje langer te wachten...

Citaat:
barkrukkie schreef op 12-05-2006 @ 07:50 :
als je KD in range is kunnen wij misschien warren als we OOW zijn?
We zijn nu 5 miljoen. Fat chance
Met citaat reageren
Oud 14-05-2006, 13:12
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Krynn schreef op 14-05-2006 @ 14:06 :
Dat is nou juist de charme van het spelletje...dat je nog debiel genoeg bent ook, om nóg een uurtje langer te wachten...

Waar zit je? Komen wij wel een keer langs
Oud 14-05-2006, 14:32
Arox
Arox is offline
Citaat:
Ik ben gek zat. Het was toch om hun queen naar beneden te halen,
1400acres terug naar 500acres.

We hebben wel mooi gewonnen.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2006, 17:27
Krynn
Krynn is offline
Cool

En waaromniet...ik ben in Deadly Deck gebleven. Waar zat jij ookweer?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2006, 23:15
vast choirs
vast choirs is offline
iemand zin om een KD te helpen opbouwen? er zijn nog 4 accounts over...
Oud 15-05-2006, 07:17
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 13-05-2006 @ 00:54 :
Zitten inderdaad behoorlijke verschillen in. Diplomatie in fsu wars is veel leuker: Oh, je wil een CF? Sure, voor 10 gratis hits en jullie surrender na een door ons bepaalde CF time.... Niet? Dan niet ^_^

Over een week voorbereiding, tsja. Ik doe dat misschien 1 of 2x in een age. Meer zeker niet, en dan is het eigenlijk nog geen week maar meer 2-3 dagen.

Traden krijg je echt geen deletions van, zolang je het maar op de juiste manier doet. Het zijn toch voornamelijk de xlog kds die deletions krijgen (waarmee ik niet wil impliceren dat jullie dat deden), of de kds die onzorgvuldig met hun accounts zijn omgesprongen.
hmm, wij hebben altijd 'als je surrendered krijg je direct CF' policy maar wij willen dan ook niet die +10 hits, wordt je alleen maar fat van

je zegt zelf al 'op de juiste manier' . Soms hadden we iemand die uit land x kwam, maar als je geen vervanging kunt regelen uit 'tzelfde land dan loop je al stuk meer risico om gedelete te worden
Oud 15-05-2006, 07:17
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:

hmm, als je nou 's wat fat verliest ?

we zitten nu rond de 2 mil
Oud 15-05-2006, 09:46
Arox
Arox is offline
Citaat:
vast choirs schreef op 15-05-2006 @ 00:15 :
Ik vermaak me prima op mijn plek. Mijn eigen koninkrijkje.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 17:12
Krynn
Krynn is offline
Citaat:
vast choirs schreef op 15-05-2006 @ 00:15 :
Zit daar een Faery bij? Orc mag ook.

We hebben een oorlog intussen, btw. En hij belooft fijn te gaan worden, eerste draakje al binnen
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 17:31
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Krynn schreef op 14-05-2006 @ 18:27 :
Cool

En waaromniet...ik ben in Deadly Deck gebleven. Waar zat jij ookweer?
Equilibrium
Oud 15-05-2006, 17:33
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 15-05-2006 @ 08:17 :
hmm, wij hebben altijd 'als je surrendered krijg je direct CF' policy maar wij willen dan ook niet die +10 hits, wordt je alleen maar fat van

je zegt zelf al 'op de juiste manier' . Soms hadden we iemand die uit land x kwam, maar als je geen vervanging kunt regelen uit 'tzelfde land dan loop je al stuk meer risico om gedelete te worden
Mjah, als je voor warwins gaat wel zo handig hehe. Wij zijn vaak wat botter (of juist soms heel toegeeflijk)

Tsja, dat is echt vragen om problemen. Tenzij je de realname van dat account hebt: mailtje sturen naar swirve dat je verhuist van dit land naar dat et voila.
Oud 15-05-2006, 18:05
Arox
Arox is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 15-05-2006 @ 18:33 :
Tsja, dat is echt vragen om problemen. Tenzij je de realname van dat account hebt: mailtje sturen naar swirve dat je verhuist van dit land naar dat et voila.
*noteert*

Ik heb vandaag gehoord van een paar mede studenten dat ze ook Utopia spelen. Ik heb gelijk een uur met ze erover gepraat. Ze verklaren me voor gek dat ik er zoveel tijd insteek.

Laatst gewijzigd op 15-05-2006 om 18:09.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 18:21
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Arox schreef op 15-05-2006 @ 19:05 :
*noteert*

Ik heb vandaag gehoord van een paar mede studenten dat ze ook Utopia spelen. Ik heb gelijk een uur met ze erover gepraat. Ze verklaren me voor gek dat ik er zoveel tijd insteek.
Daarover trouwens: was laatst een of ander super vage bug, een bepaald kd deed raar. Als je daar heen ging werd er 200 pagina's onzin gelaad, maar onderaan stond alle account info. Tot en met geboortedatum, postcode etc.... Handig als je nog wat namen mistte, maar helaas binnen een uur verholpen

En shit zeg, wat zullen ze dan niet van mij zeggen
Oud 15-05-2006, 19:50
vast choirs
vast choirs is offline
Citaat:
Krynn schreef op 15-05-2006 @ 18:12 :
Zit daar een Faery bij? Orc mag ook.

We hebben een oorlog intussen, btw. En hij belooft fijn te gaan worden, eerste draakje al binnen
3 orcs en 1 faery
Oud 15-05-2006, 19:58
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 15-05-2006 @ 18:33 :
Mjah, als je voor warwins gaat wel zo handig hehe. Wij zijn vaak wat botter (of juist soms heel toegeeflijk)

mjah, moet je ook wel beetje zijn wel je in top meedraaien

hmhm, hebben we soms ook al gebruikt . Ach, af en toe weer 'vers' bloed/accounts weer 100% legaal enzo is ook wel fijn
Oud 15-05-2006, 19:59
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 15-05-2006 @ 19:21 :
Daarover trouwens: was laatst een of ander super vage bug, een bepaald kd deed raar. Als je daar heen ging werd er 200 pagina's onzin gelaad, maar onderaan stond alle account info. Tot en met geboortedatum, postcode etc.... Handig als je nog wat namen mistte, maar helaas binnen een uur verholpen

En shit zeg, wat zullen ze dan niet van mij zeggen
jup, had iemand bij ons ook al.. maar was idd snel verholpen

ik steek er zoveel tijd in als dat ik er in wil steken, soms 2 uur per dag, soms 10 minuten . Is meer als ik niks anders te doen heb, dan besteed ik er wat meer tijd aan, anders maak ik alleen m'n aanvallen
Oud 15-05-2006, 20:14
Arox
Arox is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 15-05-2006 @ 20:59 :
jup, had iemand bij ons ook al.. maar was idd snel verholpen

ik steek er zoveel tijd in als dat ik er in wil steken, soms 2 uur per dag, soms 10 minuten . Is meer als ik niks anders te doen heb, dan besteed ik er wat meer tijd aan, anders maak ik alleen m'n aanvallen
Maar Free is al een paar ages bezig. Ik ben een heel KD aan het opbouwen. Daar gaat dan wat meer werk in zitten.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 21:56
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 15-05-2006 @ 20:58 :
mjah, moet je ook wel beetje zijn wel je in top meedraaien

hmhm, hebben we soms ook al gebruikt . Ach, af en toe weer 'vers' bloed/accounts weer 100% legaal enzo is ook wel fijn
Hehe, als wij in 10 ages ofzo dat ik bij EQ zit meer dan 3 nieuwe accounts hebben gehad is het veel
Oud 15-05-2006, 21:57
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 15-05-2006 @ 20:59 :
Die keuze heb je als monarch helaas niet
Oud 16-05-2006, 05:23
Krynn
Krynn is offline
Nope...

...dan kwam je thuis, zette je Icq aan, en BAM, 10 verschillende mensen die tegen je aan zaten te krijsen dat een kd het jouwe gehostiled had en of je daar maar even wat aan wou gaan doen.

Drie uur verder had je dan een ander war target gevonden, daar iets van een war plan voor geschreven, de krijskoppen ook over Icq verteld wat ze moesten doen omdat ze zo slecht forums konden lezen, het andere verklarende kd verteld dat ze moesten optiefen met wat ze tot dan toe van je hadden gepakt, en een paar vrienden gepord voor het geval ze dat niet deden. Dat alles terwijl je eigenlijk alleen maar tijd had voor één aanvalletje.

Nostalgie
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 12:03
Arox
Arox is offline
Citaat:
Krynn schreef op 16-05-2006 @ 06:23 :
Nope...

...dan kwam je thuis, zette je Icq aan, en BAM, 10 verschillende mensen die tegen je aan zaten te krijsen dat een kd het jouwe gehostiled had en of je daar maar even wat aan wou gaan doen.

Drie uur verder had je dan een ander war target gevonden, daar iets van een war plan voor geschreven, de krijskoppen ook over Icq verteld wat ze moesten doen omdat ze zo slecht forums konden lezen, het andere verklarende kd verteld dat ze moesten optiefen met wat ze tot dan toe van je hadden gepakt, en een paar vrienden gepord voor het geval ze dat niet deden. Dat alles terwijl je eigenlijk alleen maar tijd had voor één aanvalletje.

Nostalgie
ICQ voor Utopia. LANG geleden.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 15:08
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Arox schreef op 15-05-2006 @ 21:14 :
Maar Free is al een paar ages bezig. Ik ben een heel KD aan het opbouwen. Daar gaat dan wat meer werk in zitten.
mjah, als je 't 1x goed hebt gedaan dan hoef je niet meer zoveel tijd erin te steken

Citaat:
waaromniet? schreef op 15-05-2006 @ 22:56 :
Hehe, als wij in 10 ages ofzo dat ik bij EQ zit meer dan 3 nieuwe accounts hebben gehad is het veel
Oud 16-05-2006, 15:08
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Krynn schreef op 16-05-2006 @ 06:23 :
Nope...

Nostalgie
daarom gebruiken wij ook mIRC
stuk handiger dan duizend ICQ-nummers
Oud 16-05-2006, 16:46
Krynn
Krynn is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 16-05-2006 @ 16:08 :
mjah, als je 't 1x goed hebt gedaan dan hoef je niet meer zoveel tijd erin te steken
Niet waar. Als de helft van je spelers aan het eind van de één of andere age weggaat ben je zo weer 3 ages bezig met opbouwen, tenzij je een lange Msn-lijst hebt, of principieel tegen traden bent.

En ja. M'n huidige kd gebruikt ook Irc...het vorige Msn...Icq is al ages lang dood.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 20:54
waaromniet?
waaromniet? is offline
Dat heb ik echt al tijden niet meer gebruikt, vroeger constant.
Oud 16-05-2006, 21:47
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Krynn schreef op 16-05-2006 @ 17:46 :
Niet waar. Als de helft van je spelers aan het eind van de één of andere age weggaat ben je zo weer 3 ages bezig met opbouwen, tenzij je een lange Msn-lijst hebt, of principieel tegen traden bent.

En ja. M'n huidige kd gebruikt ook Irc...het vorige Msn...Icq is al ages lang dood.
daarom moet je ook eerst kijken of spelers niet voor één age meespelen (kun je niet altijd van tevoren zeggen, maar goed )

En idd, om snel een KD weer op te kunnen bouwen (ergo, traden), moet je idd veel connecties hebben . Daarom wil ik ook nooit monarch zijn, komt veel te veel 'sociaal' gebeuren bij kijken wil je echt goed zijn. Orders uitgeven/beetje diplomacy met je enemy/strats maken lukt me nog wel, maar meer tijd wil ik er ook niet in stoppen
Oud 16-05-2006, 22:34
Arox
Arox is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 16-05-2006 @ 22:47 :
daarom moet je ook eerst kijken of spelers niet voor één age meespelen (kun je niet altijd van tevoren zeggen, maar goed )

En idd, om snel een KD weer op te kunnen bouwen (ergo, traden), moet je idd veel connecties hebben . Daarom wil ik ook nooit monarch zijn, komt veel te veel 'sociaal' gebeuren bij kijken wil je echt goed zijn. Orders uitgeven/beetje diplomacy met je enemy/strats maken lukt me nog wel, maar meer tijd wil ik er ook niet in stoppen
Veel connecties heb ik niet (meer), sinds ik uit de alliancewereld ben. Ik ken wel veel leiders van de mindere/gemiddelde alliances in het spel. En van hen krijg ik vaak ook wel mijn zin.

De connecties voor traden heb ik niet, maar we hebben goeie reclame blijkbaar. Iedereen vraagt of zijn/haar vriend in ons KD kan spelen. Ik doe blijkbaar iets goed.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 12:30
waaromniet?
waaromniet? is offline
28k books learn, wewt :>
Oud 19-05-2006, 07:35
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 18-05-2006 @ 13:30 :
28k books learn, wewt :>

<Draak> Your army stole 30,388 books of knowledge!

toch wel aardig van die dwarves om sci te pumpen voor ons

oh en trouwens, oorlog krijgen begint lastiger te worden
peppie heeft afgelopen 3 dagen ofzo 114 KDs een message gestuurd die in range waren
positieve is wel dat onze KD-less prov list in Pimp nu tegen de 500 provs aanzit
Oud 19-05-2006, 09:55
Arox
Arox is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 19-05-2006 @ 08:35 :
<Draak> Your army stole 30,388 books of knowledge!

toch wel aardig van die dwarves om sci te pumpen voor ons

oh en trouwens, oorlog krijgen begint lastiger te worden
peppie heeft afgelopen 3 dagen ofzo 114 KDs een message gestuurd die in range waren
positieve is wel dat onze KD-less prov list in Pimp nu tegen de 500 provs aanzit
WTF!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2006, 16:00
waaromniet?
waaromniet? is offline
Grootste learn bij ons is nu 72k books

Wat bedoel je met KD-less prov list?
Oud 19-05-2006, 19:27
Krynn
Krynn is offline
Losse CBs die je in Pimp kwijt kan worden in die lijst gegooid.

Zeg, barkruk, we zijn intussen 4 miljoen......de oorlog lijkt aardig op z'n eind te lopen...of hoe groot is je kd op het moment.

Undead, het enige ras dat zonder sci kan. Dat hoop ik iig.
Grootste plunder die'k zelf heb gedaan tot nu toe pakte 70% van de aanwezige gc? Vond ik erg fijn, voor m'n gevoel was dat vroegah toch echt minder, zelfs onder oorlogstijd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten