|
|
|
Verwijderd
Als ik die van der laan nog een keer zie of hoor mol ik mn beeldscherm
|
|
|
|
Redhair schreef op 17-05-2006 @ 01:11 :
Die was ook mooi ja. De voorzitter heeft het niet zo op Nawijn, dat is duidelijk.
|
|
T_ID schreef op 17-05-2006 @ 01:06 :
Tja, de enige vraag is in feit of ze meegaat met de motie. If not dan breekt de pleuris los, maar Verdonk heeft teveel te verliezen om zelfs daarin hardliner tot het eind te spelen. En de motie zegt dat er extra ruimte is, en Verdonk niet.. en ze wil de motie accepteren, maar toch blijft ze aanhouden dat de ruimte er níet is..
|
|
Verwijderd
T_ID schreef op 17-05-2006 @ 01:12 :
Wap, wap, onehundredandeighty, en het nogmaals aandringen van Van der Laan was ook weer onder tafel geveegd.
|
|
|
|
Gimme more beer schreef op 17-05-2006 @ 01:12 :
Haha, niemand heeft het op Nawijn. Net als een tijdje terug met Herben
|
|
Verwijderd
D@mien schreef op 17-05-2006 @ 01:13 :
Wat ik nu volges mij zie gebeuren is dat Verdonk zégt dat ze meegaat met de motie, maar gewoon 6 weken op dr reet gaat zitten, terwijl de motie juist zegt dat ze de hele zooi opnieuw moet bekijken. En de motie zegt dat er extra ruimte is, en Verdonk niet.. en ze wil de motie accepteren, maar toch blijft ze aanhouden dat de ruimte er níet is..
|
|
|
|
T_ID schreef op 17-05-2006 @ 01:15 :
"Ik wacht gewoon netjes op m'n beurt" als sneer naar Nawijn alvorens een speech te beginnen.
|
|
Gauloises schreef op 17-05-2006 @ 01:15 :
Maar dat moet ze toch indien er in die 6 weken een bezwaar procedure word gestart, dus die gehele motie is gewoon overbodig.
|
|
Verwijderd
Arme Nawijn.
|
|
|
|
Pruttelpot schreef op 17-05-2006 @ 01:15 :
Trouwens, Qua tijd KAN nawijn dit niet gedaan hebben zonder de snelheids limiet te overtreden. Kolere politici die onze wegen onveilig maken ook altijd.. (die vent heeft toch geen helicopter toch?)
|
|
T_ID schreef op 17-05-2006 @ 01:17 :
2-3 uur voor Den Haag -> Hilversum -> Den Haag kan inderdaad niet op legale manier.
|
|
Pff, er word veel gehakkeld. De vermoeidheid slaat toe.
|
|
De feiten worden weer even aangehaald.
|
|
|
|
Verwijderd
Gimme more beer schreef op 17-05-2006 @ 01:17 :
Ja, de kern van de motie zelf is overbodig. Dat is ook wat ik steeds zeg. Misschien kamerleden een cursusje bestuursrecht geven voordat ze mogen beginnen aan die functie.
|
|
|
|
Verwijderd
Van der Vlies is zo'n saaie vent.
|
|
|
|
Verwijderd
T_ID schreef op 17-05-2006 @ 01:17 :
2-3 uur voor Den Haag -> Hilversum -> Den Haag kan inderdaad niet op legale manier.
|
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
Oh ja, hij is geen LPF meer.
Al die afsplitsingen in die hoek.
|
|
|
|
Sylph schreef op 17-05-2006 @ 01:22 :
Oh ja, hij is geen LPF meer. Al die afsplitsingen in die hoek.
|
|
Gauloises schreef op 17-05-2006 @ 01:12 :
Als ik die van der laan nog een keer zie of hoor mol ik mn beeldscherm
|
|
Verwijderd
Ja, de TV staat aan
|
|
|
|
Nl3!
|
|
|
|
TV staat aan, zak chips in de hand etc.
|
|
Verwijderd
Maar die van der laan moet echt eens ophouden met dat opgefokte domme gedoe
|
|
|
|
Dit is live debat op een forum over een live debat.
Ik mag t wel. |
|
|
|
Verwijderd
Ik hoopte op een bitchfight tussen van der Laan en Verdonk
|
|
|
|
Heerlijk hè
|
|
Verwijderd
Maar nou zegt Verdonk opeens 'de ruimte die er is zal ik gebruiken': dus nu is er wel ruimte? |
|
|
|
Sylph schreef op 17-05-2006 @ 01:29 :
China ofzo Maar nou zegt Verdonk opeens 'de ruimte die er is zal ik gebruiken': dus nu is er wel ruimte?
|
|
Verwijderd
Die kamer maakt zich belachelijk, laat ze de m-vraag gewoon stellen zoals ze hem bedoelen.
|
|
|
|
T_ID schreef op 17-05-2006 @ 01:30 :
Jezus zeg, laten ze het eens worden en stemmen, ik wil onderhand ook wel eens mijn nest in.
|
|
Verwijderd
gvd die kunnen lang lullen om niks, lang leve livestreams xD
|
|
|
|
Verwijderd
T_ID schreef op 17-05-2006 @ 01:30 :
Jezus zeg, laten ze het eens worden en stemmen, ik wil onderhand ook wel eens mijn nest in.
|
|
|
|
Nu draait ze weer terug naar het verhaal: Als Ayaan met meer info komt dan ga ik heroverwegen...
|
|
Derde termijn
|
|
T_ID schreef op 17-05-2006 @ 01:32 :
Het is wel leuk: er zijn zo enorm veel vragen gesteld, maar niemand heeft waar dan ook gewoon ja of nee gezegd. Ennuh.. Laat iemand Van der Laan afschieten met haar loze gezeik over 149 kamerleden en internationale flaters.
|
|
Verwijderd
Jaaaaaaaa, derde termijn! Ik geniet!
|