Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2006, 10:08
Strever
Strever is offline
Citaat:
kalinho schreef op 10-05-2006 @ 20:42 :
jij snapt er niet veel van he?
Blind, hoe aardige gozer ook, heeft gewoon slecht gespeeld met ajax, puur door een nieuw playoffsysteem en Huntelaar is het seizoen gered anders had Ajax gewoon 4e geworden en halve finalist

En om nou te hopen dat het met TenCate niks word , lijkt me niet goed dat dan de zoveelste trainer binnen 1 jaar weg is
Jij snapt het niet
Advertentie
Oud 12-05-2006, 12:42
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
- Winters naast ten Cate als assistent
- Mario Melchiot gevolgd door Ajax, transfervrij
- Andy van der Meijde, zelfde verhaal

Achja, geruchten.
Oud 12-05-2006, 12:52
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 11-05-2006 @ 23:55 :
Als rechtsback of rechtshalf zéker wel ja
Ik snap dat nog steeds niet, hij is gehaald als rechtsback omdat hij eigenlijk een rechtshalf is waardoor hij veel door kan schuiven. Maar het enige wat hij niet kan is doorschuiven Aanvallend heeft hij echt het inzicht van een krant
Oud 12-05-2006, 14:41
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Strever schreef op 12-05-2006 @ 11:06 :
Mee eens.. En wat heeft Ajax verloren? Alleen de titel toch?
Dat is het probleem van Ajax denk ik, er is geen rust om iets te bouwen. PSV doet dit wel goed en er is sprake van een goed technische beleid, kijk maar eens naar het aantal talenten dat PSV afgelopen jaren heeft aangetrokken, Ajax komt hier wel weer terug maar goed is het lange tijd niet geweest.
Oud 12-05-2006, 15:36
Strever
Strever is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 12-05-2006 @ 15:41 :
Dat is het probleem van Ajax denk ik, er is geen rust om iets te bouwen. PSV doet dit wel goed en er is sprake van een goed technische beleid, kijk maar eens naar het aantal talenten dat PSV afgelopen jaren heeft aangetrokken, Ajax komt hier wel weer terug maar goed is het lange tijd niet geweest.
Volgend Seizoen, Ajax Kampioen
Oud 12-05-2006, 15:40
Strever
Strever is offline
Citaat:
Strever schreef op 12-05-2006 @ 16:36 :
Oud 12-05-2006, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Mwa, zou kunnen, ligt er ook aan wie er weggaan bij PSV, maar 020 lijkt goed ingekocht te hebben.

Maar Perez, Stam en eventueel Davids kunnen hoogstens nog twee seizoenen mee Huntelaar is tegen die tijd ook naar het buitenland, en dan? Alleen voor de Hunt vangen jullie geld

ok zo kun je bij iedere ploeg gaan kijken voor over een paar jaar ik lul maar wat
Oud 12-05-2006, 15:42
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Kansloos figuur
Oud 12-05-2006, 15:52
Strever
Strever is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 12-05-2006 @ 16:42 :
Kansloos figuur
Oei, beetje aangebrand?
Oud 12-05-2006, 16:16
Strever
Strever is offline
Bij ons in het dorp woont een jongen die dit seizoen nog bij FC Emmen heeft gespeeld. Hij heeft Johan Wigger. De club wilde zijn contract niet verlengen en toen hoorde ik het volgende vage verhaal van een man:

" Omdat Johan een paar jaar geleden van onze amateurclub naar FC emmen is gegaan moet hij, omdat zijn contract niet verlengd wordt, eerst weer een jaar bij onze club spelen voordat hij weer naar een andere club mag".

Ik wist niet wat ik hoorde en dat deze regel bestond. Is dit een officiele regel of gewoon onzin?
Oud 12-05-2006, 16:22
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Strever schreef op 12-05-2006 @ 17:16 :
Bij ons in het dorp woont een jongen die dit seizoen nog bij FC Emmen heeft gespeeld. Hij heeft Johan Wigger. De club wilde zijn contract niet verlengen en toen hoorde ik het volgende vage verhaal van een man:

" Omdat Johan een paar jaar geleden van onze amateurclub naar FC emmen is gegaan moet hij, omdat zijn contract niet verlengd wordt, eerst weer een jaar bij onze club spelen voordat hij weer naar een andere club mag".

Ik wist niet wat ik hoorde en dat deze regel bestond. Is dit een officiele regel of gewoon onzin?
Nog nooit van gehoord maar het kan dat de clubs dat met elkaar hebben afgesproken toendertijd
Oud 12-05-2006, 18:53
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 12-05-2006 @ 13:52 :
Ik snap dat nog steeds niet, hij is gehaald als rechtsback omdat hij eigenlijk een rechtshalf is waardoor hij veel door kan schuiven. Maar het enige wat hij niet kan is doorschuiven Aanvallend heeft hij echt het inzicht van een krant
Geloof me, vergeleken met Wielaert is hij een god als het gaat om opbouwen
Oud 12-05-2006, 19:34
Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Ertur schreef op 12-05-2006 @ 16:41 :
Mwa, zou kunnen, ligt er ook aan wie er weggaan bij PSV, maar 020 lijkt goed ingekocht te hebben.

Maar Perez, Stam en eventueel Davids kunnen hoogstens nog twee seizoenen mee Huntelaar is tegen die tijd ook naar het buitenland, en dan? Alleen voor de Hunt vangen jullie geld

ok zo kun je bij iedere ploeg gaan kijken voor over een paar jaar ik lul maar wat
Er zit bij Ajax ook nog een sloot talent aan te komen..
Oud 12-05-2006, 21:34
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-05-2006 @ 19:53 :
Geloof me, vergeleken met Wielaert is hij een god als het gaat om opbouwen
naja hij is toch een bankwarmhouder
Oud 13-05-2006, 10:44
Verwijderd
Citaat:
spelVout schreef op 12-05-2006 @ 20:34 :
Er zit bij Ajax ook nog een sloot talent aan te komen..
Paar jaar geleden zou de beste lichting ooit eraan komen.

Bobson, Hosé, Van der Meyde, Sander Keller, Michael van der Kruis en Quido Lanzaat. Serginho Greene misschien ook, dat weet ik niet zeker.

Nounou wat hebben die jongens het goed gedaan
Oud 13-05-2006, 11:48
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gewilde Cziommer in onderhandeling met AZ

12/5/2006 16:17

De nieuwe club van Simon Cziommer luistert naar alle waarschijnlijkheid naar de naam van AZ. De onderhandelingen tussen de Duitse middenvelder en de Alkmaarse club bevinden zich in een vergevorderd stadium.
Vrijdag meldde Cziommer (25) zelf al aan zijn huidige werkgever Roda JC dat hij die club zou gaan verlaten. De Limburgers hadden de van Schalke 04 gehuurde speler een aanbieding gedaan om hem definitief in te lijven.

Mocht AZ er wel in slagen om Cziommer te contracteren dan halen zij hem transfervrij binnen. De verbintenis van de middenvelder bij Schalke loopt deze zomer af.
Er begint zich toch een aardig lijstje met prachtige aankopen te vormen...

- Gudjonsson
- Dembele
- Agustien
- Martens
- Cziommer (?)
- Luirink (?)
Oud 13-05-2006, 11:54
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Wat moet AZ in godsnaam met zoveel middenvelders
Oud 13-05-2006, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 13-05-2006 @ 12:54 :
Ja dat vroeg ik me ook al af...
Oud 13-05-2006, 12:06
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 13-05-2006 @ 12:54 :
Ik verwacht dat Landzaat weg zal gaan als Cziommer komt. Landzaat heeft nog maar een contract voor 1 seizoen, en wil nog eens naar het buitenland. Als AZ nog een mooi bedrag voor hem kan vangen zullen ze dat zeker doen.
Daarnaast is Van Galen gestopt en Perez vertrokken. Ook Ikedia mag weg.

Molhoek schijnt te worden verhuurd.
Streep ze maar tegen elkaar weg zou ik zeggen.
Oud 13-05-2006, 12:09
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
ff lijstje maken

Haris Medunjanin
Denny Landzaat
Demy de Zeeuw
Martijn Meerdink
Stijn Schaars
Rogier Molhoek
Adil Ramzi
Danny Mathijssen (komt ook terug toch?)
Joey Gudjonsson
Moussa Dembele
Kemy Augustien
Maarten Martens

En dan nog Cziommer en Luirink erbij
Oud 13-05-2006, 13:13
Verwijderd
Wie kunnen daarvan echt op linksmidden spelen? Schaars, eventueel Molhoek, en Danny Mathijssen.

Mathijssen is niet goed genoeg, Molhoek mag verhuurd worden...

Wel een heel regiment centrale en rechter middenvelders
Oud 13-05-2006, 14:54
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
hmm ik zat die Gudjonsson net te bekijken en die is ooit voor 6,3 miljoen bij RKC vertrokken (lijken me guldens maar dan nog :/)
Oud 13-05-2006, 15:08
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Tony Adams kandidaat bij NAC? Zou een mooie naam zijn
Oud 13-05-2006, 16:43
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 13-05-2006 @ 13:09 :
ff lijstje maken

Haris Medunjanin
Denny Landzaat
Demy de Zeeuw
Martijn Meerdink
Stijn Schaars
Rogier Molhoek
Adil Ramzi
Danny Mathijssen (komt ook terug toch?)
Joey Gudjonsson
Moussa Dembele
Kemy Augustien
Maarten Martens

En dan nog Cziommer en Luirink erbij
Luierink is een verdediger en Dembele is een spits...
Ramzi wordt waarschijnlijk verkocht. Landzaat zoals ik eerder zei waarschijnlijk ook.
En Molhoek dus verhuurd.
Oud 13-05-2006, 17:49
Gimme more beer
Citaat:
Stom Konijn schreef op 13-05-2006 @ 16:08 :
Tony Adams kandidaat bij NAC? Zou een mooie naam zijn
Liep Adams een tijdje terug niet al in Breda rond? Of was dat Tilburg?
Oud 13-05-2006, 18:03
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-05-2006 @ 18:49 :
Liep Adams een tijdje terug niet al in Breda rond? Of was dat Tilburg?
Feyenoord, natuurlijk het satellietclubje van NAC maar het was in ieder geval Rotterdam.

Laatst gewijzigd op 13-05-2006 om 23:25.
Oud 13-05-2006, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 13-05-2006 @ 15:54 :
hmm ik zat die Gudjonsson net te bekijken en die is ooit voor 6,3 miljoen bij RKC vertrokken (lijken me guldens maar dan nog :/)
Ik denk Euro's. Ik vind dat echt een geweldig goede voetballer, topaankoop van AZ. Mark my words. Tien keer beter dan Cziommer en al die anderen.

Maar even terug op de gulden/eurokwestie, ik kan me herinneren dat hij voor bijna 15 miljoen gulden wegging, dat komt wel overeen met 6,3 miljoen euro.

Één van de redenen dat RKC ieder jaar weer meekan in de eredvisie, fenomenaal goed in- en verkoopbeleid
Oud 13-05-2006, 23:45
Gimme more beer
RKC heeft een zeer lage begroting. Een dergelijke verkoop is een zeer uitzondelijk incident. Vooral het beleid rond inbound transfers is bij RKC erg netjes.
Oud 14-05-2006, 10:01
Spelvout
Spelvout is offline
RKC verkoopt niet met enige regelmaat spelers voor zulke bedragen hoor, de enige niet topclub die dat keer op keer presteert is SC Heerenveen.
Oud 14-05-2006, 10:09
Verwijderd
Jongens, waar zeg ik dan dat RKC ieder jaar spelers voor 6 miljoen euro verkoopt? Ik zeg gewoon goed in- en verkoopbeleid. Je kunt moeilijk gaan doen alsof een (inderdaad incidentele) klapper daar niet bij hoort.
Oud 14-05-2006, 10:49
Gimme more beer
Citaat:
Ertur schreef op 14-05-2006 @ 11:09 :
Jongens, waar zeg ik dan dat RKC ieder jaar spelers voor 6 miljoen euro verkoopt? Ik zeg gewoon goed in- en verkoopbeleid. Je kunt moeilijk gaan doen alsof een (inderdaad incidentele) klapper daar niet bij hoort.
Je zegt goed in- en verkoopbeleid. Ze hebben vrijwel geen verkoopbeleid. Daarnaast doet RKC niet aan kopen, maar zijn ze goed in het halen van transfervrije spelers.
Oud 14-05-2006, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 14-05-2006 @ 11:49 :
Je zegt goed in- en verkoopbeleid. Ze hebben vrijwel geen verkoopbeleid. Daarnaast doet RKC niet aan kopen, maar zijn ze goed in het halen van transfervrije spelers.
Wat bedoel je precies met beleid? En ik noem transfervrije spelers halen toch echt inkopen hoor. Ga je nu plots taalpuristisch beginnen?

Hoogendorp, Molhoek, Greene (of was die transfervrij? Dat weet ik niet meer ), Rob van Dijk en Peter van den Berg zijn zo uit mijn hoofd voor een transfersom vertrokken de laatset twee drie jaar.

Maar goed. Zinloze discussie dit. Ik heb respect voor RKC omdat die ploeg, die duidelijk qua grootte etc niets in de eredivisie te zoeken heeft, toch daar al jarenlang speelt vanwege hun, laat ik deze keer maar zeggen, technisch beleid.

Jullie denken klaarblijkelijk dat het vooral komt vanwege de kapitaalkrachtige sponsors of de omgekochte scheidsen?

[edit] Ik moest net aan Boulahrouz denken

Laatst gewijzigd op 14-05-2006 om 18:25.
Oud 14-05-2006, 21:01
Gimme more beer
Nee, het komt niet door de sponsors, het komt doordat het een club is die altijd al nog niet bewezen spelers of spelers die het net niet hebben voor twee jaar vastlegt, daarmee presteert en ze laat vertrekken als ze geld gaan eisen. Natuurlijk verkopen ze hier en daar wel eens wat, anders houd je het hoofd als RKC zijnde nooit boven water, maar ze halen gewoon altijd die spelers waar andere clubs van zeggen "we zoeken iets meer dan dat".
Oud 14-05-2006, 21:13
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Er zijn nu toch hele sterke geruchten dat Bonfrčre toch hoofdtrainer volgend seizoen wordt. Dat verbaast me toch wel.

Maja, afwachten. Nog steeds, ik word er bijna gek van, er moet echt haast gemaakt worden met een nieuwe trainer, anders kunnen we ook niet snel de transfermarkt op...
Oud 15-05-2006, 15:20
Verwijderd
NAC gesprek gehad met Blind...
Oud 15-05-2006, 20:29
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Leuk, seizoen afgelopen kunnen we weer gaan speculeren..

Namen die bij Twente rondgaan zijn die van Hasselbaink, Lucius en Boussaboun. Eerste 2 zou prachtig zijn, laatste mag in Rotterdam blijven van mij.
Oud 15-05-2006, 20:57
Verwijderd
Citaat:
vijf schreef op 15-05-2006 @ 16:20 :
NAC gesprek gehad met Blind...
planetfootball (Engelse site) meldt dat Mommers al gesprekken met Tony Adams heeft gehad
Oud 15-05-2006, 21:30
Gimme more beer
Geruchten uit het Nijmeegse kamp:
- Hasselbaink (gaat volgens mij naar Qatar, Feyenoord of Heerenveen, in ieder geval niét naar NEC, maar het is wel een gerucht)
- Otten (NEC-hart, nodig dus )
- Holman (evt. bruikbaar)
- Leonardo (Vervelend spelertje, hoeft van mij niet te komen, daar hebben we Niedzielan al voor)
- Kevin McNaughton (áls het waar is, fantastisch, Jimmy Calderwood doet wel een goed woordje voor ons )
- Eckersley (mocht Jones in het eerste van Man U mee gaan spelen, dan is dit een redelijke vervanger)
- Resit Schuurman (Goede vervanger Wielaert, maar geef Muslu maar gewoon een kans)
- Ramzi (Redelijke speler, maar ik verwacht niet dat hij naar NEC wil komen)
- N'Kufo (Nee, houd maar, daar zou ik geen geld voor neerleggen)
- Edwin de Graaf (staat bij veel clubs in de belangstelling, maar ik zie hem ook niet echt als een nuttige aanvulling)
- Gianni Zuiverloon (schijnt al zo goed als rond te zijn, prima aanvulling en vervanger voor van der Doelen )

Er is in ieder geval flink overleg met FC Twente over Schuurman en een tweede speler, dat is zeker. We zien het verder wel. Deze week moeten er echt namen over de brug komen, anders gaat het écht te lang duren.
Oud 15-05-2006, 21:41
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
N'Kufo Waar gaan ze die van betalen dan?
Oud 15-05-2006, 21:44
Gimme more beer
Citaat:
Stom Konijn schreef op 15-05-2006 @ 22:41 :
N'Kufo Waar gaan ze die van betalen dan?
Zoals ik al zeg, daar moet je niet voor gaan betalen. Zo'n speler hebben we absolúút niet nodig.

NEC zit financieel wel goed, momenteel, maar N'Kufo kopen lijkt me zonde. Rond Niemeyer heb ik ook verhalen gehoord.
Oud 15-05-2006, 22:40
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Haha, N'Kufo is financieel nog wel te doen maar Niemeyer is het briljantje van de club. Die gaat niet voor minder dan 5 miljoen weg en als NEC dat al neer kon leggen dan denk ik niet dat hij dat verkiest boven HSV en Leverkusen.
Oud 15-05-2006, 23:49
Gimme more beer
Ach, het zal allemaal wel. Met McNaughton, Eckersley/Jones en Schuurman ben ik al wát blij
Oud 16-05-2006, 11:19
Gimme more beer
Het heeft even geduurd, maar eindelijk komt de molen weer een beetje op gang.

Citaat:
Overgang Zuiverloon naar NEC aanstaande

NEC is de voornaamste kandidaat om Gianni Zuiverloon komend seizoen onderdak te bieden. De Feyenoorder moet de vervanger worden van Björn van der Doelen.
Ondanks een goed seizoen bij RKC Waalwijk, waar hij na de komst van Danny Mathijssen echter steeds vaker op de bank belandde, ligt er voor Zuiverloon bij Feyenoord weinig speeltijd in het verschiet.

RKC wilde graag nog een jaar door met Zuiverloon, die echter gezien zijn rol op het tweede plan in het slot van de competitie voor een andere club opteert. NEC is die club, zo laat het zich aanzien.

NEC neemt Zuiverloon voor één jaar op huurbasis over van Feyenoord, waar diens contract nog twee jaar doorloopt. In Nijmegen treft de middenvelder in Mario Been een trainer aan die hij nog kent van tijd bij Jong Feyenoord.
Citaat:
Spits Kingsley Ikptotr deze week op proef

De Nigeriaanse spits Kingsley Ikptotr zal deze week meetraininen bij NEC en zal morgen in de oefenwedstrijd tegen AWC meespelen.

Over de speler is op dit moment nog niet veel informatie te geven. Deze spits is door zijn zaakwaarnemer aangeboden bij NEC en mag dus een week meetrainen bij NEC en deelnemen aan de oefenwedstrijd tegen AWC.

De wedstrijd zal om 19:00 uur beginnen en de opbrengst is voor de Stichting “Dom Dziecka” in Nederland.
Citaat:
NEC heeft haar zinnen gezet op Kevin McNaughton. De verdediger van Aberdeen is sinds kort international van Schotland en staat ook in de belangstelling van het Noorse Brann Bergen en enkele Engelse clubs.

McNaughton (23) is inzetbaar als rechtsback of als centrale verdediger. Hij heeft al bij Aberdeen aangegeven dat hij die club komende zomer wil verlaten. NEC hoopt voordeel te halen via voormalig coach Jimmy Calderwoord, die nu werkzaam is als manager bij de Schotse club. De concurrentie zou volgens Schotse media groot zijn. Eerder dit seizoen werd de verdediger nog in verband gebracht met Fulham.
Over die Nigeriaan heb ik geen mening, die ken ik niet (hell, niemand kent 'm), maar aangezien hij door z'n zaakwaarnemer is aangeboden lijkt me de kans dat hij serieuze interesse opwekt niet zo heel groot. De andere twee berichten zijn echt té goed
Oud 17-05-2006, 15:02
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Simon Cziommer heeft een contract voor 4 jaar bij AZ getekend!
Een waardige opvolger van Barry van Galen, naar mijn mening.
Oud 17-05-2006, 15:14
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Misschien ben ik wel blij dat hij niet terug kwam, hij had een vermogen verdient en hij is zo blessuregevoelig als Litmanen. Daarnaast hebben we nog genoeg spelers op zijn plek, maar ben er van overtuigd dat als hij blessurevrij blijft gaat schitteren bij AZ.
Oud 17-05-2006, 19:05
Fides
Fides is offline
Een jongen van mijn voormalige amateurclub naar AZ
Oud 18-05-2006, 10:38
Klitzy
Klitzy is offline
Farfan naar HSV ???
Oud 18-05-2006, 10:39
Strever
Strever is offline
Citaat:
Fides schreef op 17-05-2006 @ 20:05 :
Een jongen van mijn voormalige amateurclub naar AZ
Hehe nice, Gerald Sibon speelde bij onze amateurclub en zit nu bij Psv.. Maar hij speelt nooit
Oud 18-05-2006, 15:32
Verwijderd
Galasek naar 1. FC Nurnberg
Oud 18-05-2006, 18:03
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gerucht: FC Zwolle wil Brncic hebben... hopen dat-ie niet weg gaat, anders wordt het echt helemaal niets meer komend seizoen.

Regels voor berichten