Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2006, 13:46
Verwijderd
Als je goed leest, zie je dat ik dat juist niet doe. Als één van de weinigen hier.

En dan nog, coalitievorming of niet. Zij is minister en is verantwoordelijk voor het asielbeleid en zij baseert zich op standpunten van de VVD.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2006, 13:47
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 17-05-2006 @ 14:46 :
En dan nog, coalitievorming of niet. Zij is minister en is verantwoordelijk voor het asielbeleid en zij baseert zich op standpunten van de VVD.
Nee, op de standpunten van de coalitie.
Oud 17-05-2006, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-05-2006 @ 14:47 :
Die komen overeen met de standpunten van de VVD (asielbeleid).
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 13:49
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-05-2006 @ 14:47 :
Regeerakkoord
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 13:50
Verwijderd
Doe niet zo moeilijk, we weten allemaal wat we bedoelen.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 13:51
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Just crossing the T's
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 13:53
Gimme more beer
Citaat:
Levitating Nun schreef op 17-05-2006 @ 14:49 :
Regeerakkoord
Dat bedoel ik ook, dat het een akkoord is. De standpunten van de coalitie zijn niet de standpunten van de partijen, hoewel een groot aantal standpunten wel overeenkomstig zal zijn met die van een partij. Toch voert ze niet per definitie het beleid van de VVD uit, maar het beleid dat overeengekomen is in het regeerakkoord. Ook al is dat nu toevallig overeenkomstig met wat de VVD wil.
Oud 17-05-2006, 13:54
Verwijderd
En daar ging het hier om, mierennakker.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 13:57
Gimme more beer
Citaat:
Firdaus schreef op 17-05-2006 @ 14:54 :
Maar dan is het nog steeds niet alleen afgeven op Verdonk of de VVD, maar op de gehele coalitie.
Oud 17-05-2006, 13:58
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 17-05-2006 @ 14:54 :
Aha, dus als iets toevallig ergens mee overeen komt dan mag je wel alle context aan de kant schuiven en roepen dat het iemand schuld is... Juistem, not dus.
Oud 17-05-2006, 14:01
Verwijderd
NOGMAALS: ik geef helemaal niemand de schuld (waarvan eigenlijk? Verdonk voert immers het asielbeleid van het kabinet uit!).
Met citaat reageren
MickeyV
MickeyV is offline
Nou... nou...., Beer, het immigratiebeleid lijkt me toch in belangrijke mate aan de bolleboosjes der VVD toe te schrijven. Tuurlijk, formeel wordt coalitiebeleid uitgevoerd, en precies dat maakte het mw. Van der Laan enigszins moeilijk, gisteren, toen ze in één adem én de behandeling van Hirsi Ali in concreto én het asielbeleid "in abstracto" leek te willen mangelen. Je begrijpt dat ons aller Femke zich hals over kop richting interruptiemicrofoontjes begaf.
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-05-2006 @ 14:57 :
Maar dan is het nog steeds niet alleen afgeven op Verdonk of de VVD, maar op de gehele coalitie.
CDA, VVD én D'66 zijn sowieso niet mijn favorietjes.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 14:02
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
MickeyV schreef op 17-05-2006 @ 15:01 :
Nou... nou...., Beer, het immigratiebeleid lijkt me toch in belangrijke mate aan de bolleboosjes der VVD toe te schrijven. Tuurlijk, formeel wordt coalitiebeleid uitgevoerd, en precies dat maakte het mw. Van der Laan enigszins moeilijk, gisteren, toen ze in één adem én de behandeling van Hirsi Ali in concreto én het asielbeleid "in abstracto" leek te willen mangelen. Je begrijpt dat ons aller Femke zich hals over kop richting interruptiemicrofoontjes begaf.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 14:10
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Nou... nou...., Beer, het immigratiebeleid lijkt me toch in belangrijke mate aan de bolleboosjes der VVD toe te schrijven.
Tuurlijk, in paars II hebben ze zich daar sterk voor gemaakt terwijl andere partijen op andere punten hun zin kregen. Maar ja, beweren dat op dat beleidsterrein 'het dus van die partij is'.... Tja, het zou ongeveer zijn als roepen dat de PVDA de enige oorzaak is van het slappe overlegmodel in werkgevers/nemersland.

Melig overigens hoe Van der Laan gisteren op zowat elke punt platgewalst of genegeerd werd.
Oud 17-05-2006, 14:13
Gimme more beer
Citaat:
Nou... nou...., Beer, het immigratiebeleid lijkt me toch in belangrijke mate aan de bolleboosjes der VVD toe te schrijven.
Waar ontken ik dat?
Oud 17-05-2006, 14:18
MickeyV
MickeyV is offline
Je ont- of miskent dat niet, uiteraard. Maar je lijkt voor de beantwoording van de vraag, welk beleid nu eigenlijk wordt aangevoerd, meer aan formele aspecten te hangen dan mij lief is. Ik zeg: qua immigratie wordt VVD-beleid geëffectueerd.
Oud 17-05-2006, 16:49
Gatara
Gatara is offline
Cohen toch
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 16:50
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
T_ID schreef op 17-05-2006 @ 13:52 :

Maar ja, Huizinga is dan ook lid van de CU en totaal niet op de hoogte van de verschillen in achtergrond. Niet dat je zou verwachten dat iemand die tien jaar doet over een studie rechten dat zou kunnen, maar toch..
Huizinga =

niet zo gemeen doen
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 17-05-2006 @ 17:49 :
Cohen toch
Wat zei hij dan?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 16:53
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 17-05-2006 @ 17:51 :
Wat zei hij dan?
Cohen --> vreemdelingenbeleid

Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 17-05-2006 @ 17:53 :
Cohen --> vreemdelingenbeleid

Ohzo.
Met citaat reageren
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-05-2006 @ 14:30 :
Balkenende zit niet in de Tweede Kamer.
Nee, maar niettemin had je zijn aanwezigheid wel kunnen verwachten. Nu leek hij het management maar aan Donner over te laten.
Oud 17-05-2006, 17:30
Gimme more beer
Citaat:
McCaine schreef op 17-05-2006 @ 17:53 :
Nee, maar niettemin had je zijn aanwezigheid wel kunnen verwachten. Nu leek hij het management maar aan Donner over te laten.
Ik vraag me af of de noodzaak van het aanwezig zijn van ofwel Donner ofwel de premier wel zo eminent was.
Oud 17-05-2006, 17:47
Love & Peace
Love & Peace is offline
Ik heb er iets van 45 minuten over gedaan om alle reacties uit de afgelopen drie topics te lezen, maar ben nu wel helemaal bij, waarvoor mijn dank.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 17:49
Relief
Relief is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 17-05-2006 @ 18:47 :
Ik heb er iets van 45 minuten over gedaan om alle reacties uit de afgelopen drie topics te lezen, maar ben nu wel helemaal bij, waarvoor mijn dank.
Get a life
Oud 17-05-2006, 18:02
Verwijderd
VVD, D66, CDA, PvdA zijn toch de partijen die in feite onder paars en balkenende dit gehele asielbeleid hebben geschapen en dan staan ze een halve nacht in de kamer zielig te doen over hirsi ali en het gemene asielbeleid. Is toch een belachelijke vertoning allemaal.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 18:04
MickeyV
MickeyV is offline
Eindelijk de doorrookte stem der rede.
Oud 17-05-2006, 18:24
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Relief schreef op 17-05-2006 @ 18:49 :
Get a life

Ik heb er achteraf bezien ook geen spijt van, zeer interressant allemaal.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 19:23
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 17-05-2006 @ 08:20 :
Dat het later bekend wordt bij de minister, eventueel door eigen mededelingen van de betrokkene, roept niet automatisch een onaantastbaar Nederlanderschap in het leven, ofzo. Hooguit kun je betogen dat door het stilzwijgen van de minister ALS die al op de hoogte was van de leugens, daaruit de verplichting zou voortvloeien op grond van gerechtvaardigd vertrouwen het besluit nog terug te draaien. Maar kennelijk heeft de minister hier geen speelruimte (ja, ik heb de beschikking van de Hoge Raad bestudeerd, en in mijn ogen heeft Verdonk het gelijk aan haar zijde).
Natuurlijk heeft ze dat. Voor zover ik weet heeft ze zich gewoon aan de wet te houden en heeft mevrouw Hirsi Ali het Nederlandersschap nooit verkregen. Maar dat is hier mijn punt niet. Als er al veel langer duidelijk was dat Hirsi Ali allemaal 'onzin' had uitgekraamd over wie ze is/zou zijn, en that's obviously the case, waarom heeft het dan zo lang geduurd voordat iemand het eens ging onderzoeken en waarom moest die 'vooralsnog' constatering dan zo snel naar buiten worden gebracht?

Ik ontken zeker niet dat Verdonk het gelijk aan haar zijde heeft, ik zet gewoon een paar vraagtekens bij haar handelswijze.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2006, 17:53
Gatara
Gatara is offline
Hoe rechtsgeldig zijn gemaakte beleidswijzigingen en dergelijke nu blijkt dat de tweede kamer niet volledig is geweest met maar slechts 149 zetels?

Hoewel ik vrees dat de zetelverdeling vaststaat, zij het met 1 niet geldig persoon op 1 van de zetels.

Het zal - denk ik - daarom alleen van belang zijn geweest als haar stem doorslaggevend was voor het krijgen van een meerderheid. Voor zover ik weet, is dit nog niet gebeurt.

Iemand die hier juridisch het licht over kan laten schijnen?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2006, 19:19
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Strikt genomen moeten op zijn minst 150 zetels bezet zijn.

Dus als je strikt naar de regels kijkt is hij inderdaad niet geldig.

Maar ik denik niet dat iemand zich er echt druk over zal maken eigenlijk. Ja, die lousewies misschien, maar dar luistert toch niemand meer naar.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2006, 19:36
Gatara
Gatara is offline
'Hofstadgroep' brengt bloemen bij Vara

Uitgegeven: 19 mei 2006 20:05
Laatst gewijzigd: 19 mei 2006 20:28

AMSTERDAM - Een aantal jonge mannen heeft donderdagmiddag bloemen bezorgd bij de Vara om de omroep te bedanken voor de uitzending van Zembla vorige week over Hirsi Ali. Op het kaartje bij de bloemen stond 'groetjes, de 'Hofstadgroep'. Een woordvoerster van de politie bevestigde vrijdag een bericht hierover op de website van de Volkskrant.

Volgens de Volkskrant was Jermaine W. een van de mannen die de bloemen aanbood. Een zegsvrouw van de politie benadrukt dat er geen sprake was van een bedreigende situatie. "De jonge mannen hebben geen strafbaar feit begaan."

Hirsi Ali

Het Openbaar Ministerie klaagde Jermaine W. eerder dit jaar aan voor het onmogelijk maken van het werk van Hirsi Ali. Hij zou een moordaanslag op de politica hebben voorbereid. De rechtbank sprak hem in maart vrij.

De Volkskrant schrijft dat de mannen naast bloemen ook Marokkaanse koekjes en chocolade en hun naam en telefoonnummer achter hebben gelaten. De Vara heeft nog niet op het voorval gereageerd.
http://www.nu.nl/news/736438/10/%27H..._bij_Vara.html

Met citaat reageren
Oud 19-05-2006, 19:43
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 19-05-2006 @ 20:19 :
Maar ik denik niet dat iemand zich er echt druk over zal maken eigenlijk. Ja, die lousewies misschien, maar dar luistert toch niemand meer naar.
Andere naam betekent niet dat de persoon niet bestaat meende ik.

Tenminste, als Nare vlak na die bewering post dat hij moet schaterlachen van de juridische onzin die beweerd wordt dan denk ik niet dat er inderdaad geld dat een verkeerde naam zou betekenen dat de parlementariër erachter niet mee bestaat.

En laten we eerlijk zijn: we kiezen toch niet puur het woordje dat op de stemmachine op papier staat? We kiezen de partij of de persoon op die lijst.
Oud 19-05-2006, 19:49
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 19-05-2006 @ 20:43 :
Andere naam betekent niet dat de persoon niet bestaat meende ik.

Tenminste, als Nare vlak na die bewering post dat hij moet schaterlachen van de juridische onzin die beweerd wordt dan denk ik niet dat er inderdaad geld dat een verkeerde naam zou betekenen dat de parlementariër erachter niet mee bestaat.

En laten we eerlijk zijn: we kiezen toch niet puur het woordje dat op de stemmachine op papier staat? We kiezen de partij of de persoon op die lijst.
Het gaat niet om de naam maar om het nederlanderschap als je het op de betrekking tot de kamer hebt. Om lid te mogen zijn van de kamer is het vereiste dat je een geldige nederlandse nationaliteit hebt. Hirsi ali had die waarschijnlijk dus niet.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2006, 19:57
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 19-05-2006 @ 20:49 :
Het gaat niet om de naam maar om het nederlanderschap als je het op de betrekking tot de kamer hebt. Om lid te mogen zijn van de kamer is het vereiste dat je een geldige nederlandse nationaliteit hebt. Hirsi ali had die waarschijnlijk dus niet.
Dat zal afhangen van het feit wat de rechter te zeggen heeft over de stelling van Verdonk.

En zelfs als ze daarin gelijk krijgt vind ik dat hetzelfde principe nog steeds geld, we kiezen de persoon.

Los daarvan is het vanuit puur pragmatisch oogpunt ondoenlijk om al die besluiten in die periode te herzien. Het is al zeer dubieus natrappen om Hirsi Ali haar nationaliteit te ontnemen, ook nog een keer alle besluiten herzien zou pas echt van de gekken zijn.
Oud 19-05-2006, 19:59
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
T_ID schreef op 19-05-2006 @ 20:43 :

Dat is dan wel zo natuurlijk, maar datzelfde geldt voor een willekeurige illegale taxi chauffeur. Het maakt niet uit of hij wel of niet legaal hier is, zolang hij me maar daar naartoe brengt waar ik heen wil.

Feit blijft dat de geboorte datum en naam die op Hirsi Magans paspoort staan niet die van haar zijn. De vraag is of je dat verteerbaar vindt en dat accepteerd. Doe je dat, hoe zit dat dan met al die duizenden anderen?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2006, 20:00
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
T_ID schreef op 19-05-2006 @ 20:57 :
Dat zal afhangen van het feit wat de rechter te zeggen heeft over de stelling van Verdonk.

En zelfs als ze daarin gelijk krijgt vind ik dat hetzelfde principe nog steeds geld, we kiezen de persoon.

maar we kiezen op een nederlands persoon

Citaat:
Los daarvan is het vanuit puur pragmatisch oogpunt ondoenlijk om al die besluiten in die periode te herzien. Het is al zeer dubieus natrappen om Hirsi Ali haar nationaliteit te ontnemen, ook nog een keer alle besluiten herzien zou pas echt van de gekken zijn.
sommige besluiten mogen best herzien worden om andere redenen dan.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2006, 20:02
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 19-05-2006 @ 20:59 :
Doe je dat, hoe zit dat dan met al die duizenden anderen?
Liegen is schering en inslag.

Iets dat Zembla bijvoorbeeld uit hun reportage geknipt heeft zijn beelden van Hirsi Ali voor haar naturalisatie die door Stichting Vluchtelingenwerk wordt uitgelegd wat ze precies moet zeggen tegen de IND om binnen te komen.

Stammen die andere gevallen die liegen van voor 2003 dan mogen ze voor mijn part net zo goed blijven, ik vind die wetgeving met terugwerkende kracht twijfelachtig.
Oud 19-05-2006, 20:07
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
T_ID schreef op 19-05-2006 @ 21:02 :
Liegen is schering en inslag.

Iets dat Zembla bijvoorbeeld uit hun reportage geknipt heeft zijn beelden van Hirsi Ali voor haar naturalisatie die door Stichting Vluchtelingenwerk wordt uitgelegd wat ze precies moet zeggen tegen de IND om binnen te komen.

Stammen die andere gevallen die liegen van voor 2003 dan mogen ze voor mijn part net zo goed blijven, ik vind die wetgeving met terugwerkende kracht twijfelachtig.
Denk eigenlijk dat dat geknipt is omdat Stichting Vluchtelingenwerk illegaal bezig is. Als stichting systematisch mensen vertellen te liegen tegen overheidsorganen mag niet volgens mij.

Ow, maar je moet me niet verkeerd begrijpen hoor, van mij mag ze ook blijven, maar dr paspoort moet wel veranderd worden, en volgens bestaande procedures, regels en wetten kan gewoon de naam n geboorte datum veranderen neit en dus zal ze opnieuw een (versnelde) procedure moeten aangaan.

Het blijft gaan om:

Feit blijft dat de geboorte datum en naam die op Hirsi Magans paspoort staan niet die van haar zijn. De vraag is of je dat verteerbaar vindt en dat accepteerd.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2006, 20:11
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Zowiezo, dat Hirsi Magan recht heeft op een nederlands paspoort lijkt me duidelijk. Maar dat haar bestaande paspoort gewoon niet deugt is een feit.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2006, 20:12
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 19-05-2006 @ 21:07 :
Denk eigenlijk dat dat geknipt is omdat Stichting Vluchtelingenwerk illegaal bezig is. Als stichting systematisch mensen vertellen te liegen tegen overheidsorganen mag niet volgens mij.
Mwo, ik weet het niet. Er stond een artikel over in de Elsevier, en ondanks dat die ook een standpunt aanhangen was de informatie over wat Zembla doelbewust verzweeg en op foute manier vergaarde vernietigend over hun onpartijdigheid en hun betrouwbaarheid.

Citaat:
Pruttelpot schreef op 19-05-2006 @ 21:07 :
Ow, maar je moet me niet verkeerd begrijpen hoor, van mij mag ze ook blijven, maar dr paspoort moet wel veranderd worden, en volgens bestaande procedures, regels en wetten kan gewoon de naam n geboorte datum veranderen neit en dus zal ze opnieuw een (versnelde) procedure moeten aangaan.
Uiteraard, regels blijven regels, maar als de resultaten uiteindelijk hetzelfde zijn zie ik niet zoveel nut in die hele rel tussendoor.

Voor mijn part veranderen ze gewoon de Gemeentelijke Basisadminstratie en hoppa, de kous is af. Heel wat minder dramatisch dan wat er nu moest gebeuren.
Oud 19-05-2006, 20:13
Gatara
Gatara is offline
Zomaar een beschuldiging opwerpen naar Vluchtelingenwerk (die standaard uitleg geven over de asielprocedure (wat eigenlijk de taak is van de Nederlandse overheid, zou je denken)) zonder dat je dat gedeelte van de reportage hebt gezien is
Met citaat reageren
Oud 19-05-2006, 20:14
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
T_ID schreef op 19-05-2006 @ 21:12 :

<knip>

Uiteraard, regels blijven regels, maar als de resultaten uiteindelijk hetzelfde zijn zie ik niet zoveel nut in die hele rel tussendoor.
Heb de zembla uitzending en dat elsevier artikel neit gezien dus kan er neit echt verder op ingaan.

Die hele rel tussendoor is ook gewoon hysterische onzin.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2006, 20:15
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
T_ID schreef op 19-05-2006 @ 21:12 :

Voor mijn part veranderen ze gewoon de Gemeentelijke Basisadminstratie en hoppa, de kous is af. Heel wat minder dramatisch dan wat er nu moest gebeuren.
Dat was toch ook het gene wat Verdonk zei dat ze moest doen.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2006, 20:20
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Gatara schreef op 19-05-2006 @ 21:13 :
Zomaar een beschuldiging opwerpen naar Vluchtelingenwerk (die standaard uitleg geven over de asielprocedure (wat eigenlijk de taak is van de Nederlandse overheid, zou je denken)) zonder dat je dat gedeelte van de reportage hebt gezien is
De beelden zijn al eerder vertoond hoor.

De hoofdredacteur van Zembla moet zelfs de uitzending verdedigen:
http://www.elsevier.nl/nieuws/cultuu...376/index.html
http://omroep.vara.nl/tvradiointerne...&subtopic=4177

Leon de Winter schreef een column over alle zaken die hij aan kritiek op Zembla kon vinden. Ik ben het zelden met hem eens, maar hierop heeft hij gewoon gelijk, de subjectiviteit van Zembla is stuitend. De Winter heeft serieus met een minuut of tien googlen het merendeel van de documentaire onderuit gehaald.
http://www.elsevier.nl/opinie/weblog...d/4/index.html

Laatst gewijzigd op 19-05-2006 om 20:23.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2006, 20:29
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Alsnog, er is nooit meer een onderzoek geweest tot die uitzending van Zembla. Dus of het al bekende feiten waren voor sommigen, het naturalisatie onderzoek was gesloten en nooit heropend. Totdat er een nieuw onderzoek moest komen van de kamer.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2006, 20:32
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Verdonk: Hirsi Ali houdt paspoort

Minister Verdonk twijfelt er niet aan dat Hirsi Ali het Nederlanderschap weer verkrijgt. Ze zei dat bij het slotdebat met de andere kandidaten voor het VVD- lijsttrekkerschap, Mark Rutte en Jelleke Veenendaal.

Niet eerder was Verdonk zo duidelijk over de kansen van Hirsi Ali om een Nederlands paspoort te houden. Rutte en Veenendaal reageerden met tevredenheid op die uitspraak.

Een snelle enquête onder de kijkers had als uitkomst dat 53% Rutte aanwees als winnaar van het debat. Verdonk kreeg 40% van de stemmen. Veenendaal sloot de rij met 7 procent.
Nos.nl
Met citaat reageren
Oud 19-05-2006, 20:35
T_ID
T_ID is offline
Mijn stem is naar Veenendaal gegaan. Ik kon verder niet echt kiezen tussen iemand die ik te soft en iemand die ik te veel hardliner vond, dus ging mijn stem maar naar de underdog.

Overigens is je stem sinds kort te wijzigen, zelfs als je al in had gestuurs, dat is sinds die rel rond Hirsi Ali een hot issue.
Oud 19-05-2006, 20:51
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 19-05-2006 @ 21:32 :
Nos.nl
gooit Irakezen in het debat. Wat hun betreft dan?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten