Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Melig overigens hoe Van der Laan gisteren op zowat elke punt platgewalst of genegeerd werd. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() niet zo gemeen doen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb er achteraf bezien ook geen spijt van, zeer interressant allemaal. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ontken zeker niet dat Verdonk het gelijk aan haar zijde heeft, ik zet gewoon een paar vraagtekens bij haar handelswijze. |
![]() |
|
'Hofstadgroep' brengt bloemen bij Vara
Uitgegeven: 19 mei 2006 20:05 Laatst gewijzigd: 19 mei 2006 20:28 AMSTERDAM - Een aantal jonge mannen heeft donderdagmiddag bloemen bezorgd bij de Vara om de omroep te bedanken voor de uitzending van Zembla vorige week over Hirsi Ali. Op het kaartje bij de bloemen stond 'groetjes, de 'Hofstadgroep'. Een woordvoerster van de politie bevestigde vrijdag een bericht hierover op de website van de Volkskrant. Volgens de Volkskrant was Jermaine W. een van de mannen die de bloemen aanbood. Een zegsvrouw van de politie benadrukt dat er geen sprake was van een bedreigende situatie. "De jonge mannen hebben geen strafbaar feit begaan." Hirsi Ali Het Openbaar Ministerie klaagde Jermaine W. eerder dit jaar aan voor het onmogelijk maken van het werk van Hirsi Ali. Hij zou een moordaanslag op de politica hebben voorbereid. De rechtbank sprak hem in maart vrij. De Volkskrant schrijft dat de mannen naast bloemen ook Marokkaanse koekjes en chocolade en hun naam en telefoonnummer achter hebben gelaten. De Vara heeft nog niet op het voorval gereageerd. http://www.nu.nl/news/736438/10/%27H..._bij_Vara.html ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Tenminste, als Nare vlak na die bewering post dat hij moet schaterlachen van de juridische onzin die beweerd wordt dan denk ik niet dat er inderdaad geld dat een verkeerde naam zou betekenen dat de parlementariër erachter niet mee bestaat. En laten we eerlijk zijn: we kiezen toch niet puur het woordje dat op de stemmachine op papier staat? We kiezen de partij of de persoon op die lijst.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En zelfs als ze daarin gelijk krijgt vind ik dat hetzelfde principe nog steeds geld, we kiezen de persoon. Los daarvan is het vanuit puur pragmatisch oogpunt ondoenlijk om al die besluiten in die periode te herzien. Het is al zeer dubieus natrappen om Hirsi Ali haar nationaliteit te ontnemen, ook nog een keer alle besluiten herzien zou pas echt van de gekken zijn.
||
Citaat:
Feit blijft dat de geboorte datum en naam die op Hirsi Magans paspoort staan niet die van haar zijn. De vraag is of je dat verteerbaar vindt en dat accepteerd. Doe je dat, hoe zit dat dan met al die duizenden anderen? |
![]() |
|||
Citaat:
maar we kiezen op een nederlands persoon ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Iets dat Zembla bijvoorbeeld uit hun reportage geknipt heeft zijn beelden van Hirsi Ali voor haar naturalisatie die door Stichting Vluchtelingenwerk wordt uitgelegd wat ze precies moet zeggen tegen de IND om binnen te komen. Stammen die andere gevallen die liegen van voor 2003 dan mogen ze voor mijn part net zo goed blijven, ik vind die wetgeving met terugwerkende kracht twijfelachtig.
||
Citaat:
Ow, maar je moet me niet verkeerd begrijpen hoor, van mij mag ze ook blijven, maar dr paspoort moet wel veranderd worden, en volgens bestaande procedures, regels en wetten kan gewoon de naam n geboorte datum veranderen neit en dus zal ze opnieuw een (versnelde) procedure moeten aangaan. Het blijft gaan om: Feit blijft dat de geboorte datum en naam die op Hirsi Magans paspoort staan niet die van haar zijn. De vraag is of je dat verteerbaar vindt en dat accepteerd. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Voor mijn part veranderen ze gewoon de Gemeentelijke Basisadminstratie en hoppa, de kous is af. Heel wat minder dramatisch dan wat er nu moest gebeuren.
||
Citaat:
Die hele rel tussendoor is ook gewoon hysterische onzin. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De hoofdredacteur van Zembla moet zelfs de uitzending verdedigen: http://www.elsevier.nl/nieuws/cultuu...376/index.html http://omroep.vara.nl/tvradiointerne...&subtopic=4177 Leon de Winter schreef een column over alle zaken die hij aan kritiek op Zembla kon vinden. Ik ben het zelden met hem eens, maar hierop heeft hij gewoon gelijk, de subjectiviteit van Zembla is stuitend. De Winter heeft serieus met een minuut of tien googlen het merendeel van de documentaire onderuit gehaald. ![]() http://www.elsevier.nl/opinie/weblog...d/4/index.html
Laatst gewijzigd op 19-05-2006 om 20:23. |
![]() |
|
Mijn stem is naar Veenendaal gegaan. Ik kon verder niet echt kiezen tussen iemand die ik te soft en iemand die ik te veel hardliner vond, dus ging mijn stem maar naar de underdog.
Overigens is je stem sinds kort te wijzigen, zelfs als je al in had gestuurs, dat is sinds die rel rond Hirsi Ali een hot issue.
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |