|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
. als ik er in de ochtend een kam doorheen haal heb ik een afrokapsel. heeeel irritant. en mijn stijltang werkt niet. xje Taar
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb ook wel lang haar, donker en krullend en ik vind t wel oke want t staat niet suf zoals meestal t geval is bij lang haar. dus.
|
|
||
|
Citaat:
En ik weet niet of dit erg barbie achtig is.
Laatst gewijzigd op 02-05-2006 om 21:50. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
) wel bij je gezicht vind passen. En het is ook vrij kort, dus nog veel korter kan niet echt.Misschien meer laagjes aan de achterkant en voor de rest (al dan niet schuine) pony en kinlengte ongeveer en eehmmm ik weet het niet? Maar eigenlijk moet je niet naar mij luisteren, want ik zet er gewoon zelf een schaar in en zie dan min of meer achteraf wel hoe het geworden is.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
)En voor dezelfde lengte als achter is wel heel kut, dat moet je meer opbouwen. Dus vanaf de voorkant/zijkanten een beetje kortig en dan richting de achterkant steeds langer, zeg maar. Dan krijg je ook niet dat je het achter je oren kan stoppen waardoor er haar vanaf de achterkant naar voren gaat hangen. (Vooral omdat je dat eigenlijk ook iets korter moet hebben.) Dik haar is juist teh win als je lang haar wil, omdat dun haar er vrij lelijk uitziet als je het lang en op één lengte hebt. Dan zie je namelijk heel duidelijk dat het dun haar is, dan lijkt het ook alsof je heel weinig haar hebt, dusss. Sluik haar is ook hel, vooral in combinatie met lang & zelfde lengte. Dus op zich heb je het ideale type haar om het lang te doen. Of kort. Of wat je ook wil, er kan vrij weinig mee misgaan. Behalve als je het ehm ja, nooit kamt dus. Ik zou het gewoon (laten) bijknippen in iets gaafs en vanaf dat punt gewoon wél kammen, desnoods met cremespoeling omdat het dan langer klitloos blijft.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh ja ik wil trouwens natuurlijk wel een kapsel dat makkelijk is en waar ik niet te veel aan moet doen. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik had het tot m'n schouders laten knippen de dag na het uitkammen, maar na een paar maanden zaten er nog steeds stukken 'dood' haar, dus een paar weken terug heb ik het kort laten knippen (wilde ik sowieso wel). Nu is het meeste dode haar wel eraf, maar m'n haar is nog steeds wel dunner dan vroeger. Succes
|
|
||
|
Citaat:
Sowieso moet je je haar van te voren wel wat behandelen met iets verstevigends, mousse ofzo. Als een krultang bij jou niet pakt, zullen papillotten ook niet geweldig werken (of je krultang was gewoon slecht )Merels: volgens mij heb ik nu een kapsel wat lijkt op het kapsel wat jij bedoelt. Het is iets korter dan dat van Meg Ryan en ook wat meer (kortere) lagen erin. En het krult iets meer. Heb 't laten knippen bij iemand in Rotterdam, geen idee of je daar in de buurt woont..
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Beleidszaken |
Toch nieuwe grenzen voor het WSZ-topic op DK? Verwijderd | 70 | 17-06-2010 12:11 | |
| Lifestyle |
Je hairdo-lifestyle. Verwijderd | 96 | 09-12-2005 18:52 | |
| Liefde & Relatie |
Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis Tadaada | 8 | 02-05-2005 16:43 | |
| Lifestyle |
het algemene 'wat vind je van het haar van'-topic. Maurice | 49 | 11-06-2003 00:02 | |
| Psychologie |
Het Scheiding topic Gothic | 10 | 28-06-2002 16:20 | |